Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.415 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 15:16:31

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 15:16:31

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:10]

    από dominicm
    [Σήμερα στις 09:15]

    από Demetre
    [Σήμερα στις 06:22]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304415
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 56
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 51
    Συνολικά: 53
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ULTIMATE 30cc  (Αναγνώστηκε 6247 φορές)
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « στις: Πέμπτη, 2 Σεπ 2010, 19:35:05 »

    Αγαπητοί φίλοι στις αρχές της επόμενης εβδομάδας θα παραλάβω το νέο μου Ultimate 30cc της Planet Hobby. Το αεροπλάνο έχει κωδικό GW-206A, κατασκευάζεται από την κινέζικη http://www.goldwingrc.com/en/ProductView.asp?ID=93 και μπορεί να βρεθεί ως προϊόν σε διαφορετικές εταιρείες (Planet Hobby, Axarmodel κ.τ.λ.) ακολουθώντας το μεγάλο του αδερφάκι των 50cc.
    Σαν κινητήρα σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω μια DLE-30 new Version (με το carb. πίσω), γι' αυτό θα ήθελα τη γνώμη σχετικά με αυτή την επιλογή. Ψάχνοντας στο forum βρήκα ένα post από κάποιους φίλους που την είχαν αγοράσει και ήταν ακόμα στα δοκιμαστικά, αλλά δεν είδα κάποια ουσιαστική κριτική του συγκεκριμένου κινητήρα.
    Επίσης, επειδή είναι το πρώτο μου μεγάλο αεροπλάνο βενζίνας, θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με τα σέρβο που θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν στο συγκεκριμένο μοντέλο.
    Επισυνάπτω ένα βίντεο της Axarmodel που δείχνει το συγκεκριμένο αεροπλάνο σε πτήση 3D καθώς και μερικές φωτογραφίες από το site της κατασκευάστριας εταιρείας

    http://www.youtube.com/watch?v=CPOQRS9Z-1U&feature=related
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 2 Σεπ 2010, 20:00:13 από Spartan » Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 2 Σεπ 2010, 19:35:39 »

    1


    * ultimate30cc_1.jpg (29.64 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 654 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 2 Σεπ 2010, 19:36:08 »

    2


    * ultimate30cc_2.jpg (30.23 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 650 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 2 Σεπ 2010, 19:36:33 »

    3


    * ultimate30cc_3.jpg (29.87 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 652 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.431



    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 2 Σεπ 2010, 20:58:04 »

    Αγαπητοί φίλοι στις αρχές της επόμενης εβδομάδας θα παραλάβω το νέο μου Ultimate 30cc της Planet Hobby. Το αεροπλάνο έχει κωδικό GW-206A, κατασκευάζεται από την κινέζικη http://www.goldwingrc.com/en/ProductView.asp?ID=93 και μπορεί να βρεθεί ως προϊόν σε διαφορετικές εταιρείες (Planet Hobby, Axarmodel κ.τ.λ.) ακολουθώντας το μεγάλο του αδερφάκι των 50cc.
    Σαν κινητήρα σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω μια DLE-30 new Version (με το carb. πίσω), γι' αυτό θα ήθελα τη γνώμη σχετικά με αυτή την επιλογή. Ψάχνοντας στο forum βρήκα ένα post από κάποιους φίλους που την είχαν αγοράσει και ήταν ακόμα στα δοκιμαστικά, αλλά δεν είδα κάποια ουσιαστική κριτική του συγκεκριμένου κινητήρα.
    Επίσης, επειδή είναι το πρώτο μου μεγάλο αεροπλάνο βενζίνας, θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με τα σέρβο που θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν στο συγκεκριμένο μοντέλο.
    Επισυνάπτω ένα βίντεο της Axarmodel που δείχνει το συγκεκριμένο αεροπλάνο σε πτήση 3D καθώς και μερικές φωτογραφίες από το site της κατασκευάστριας εταιρείας

    http://www.youtube.com/watch?v=CPOQRS9Z-1U&feature=related

    το αεροπλάνο που παράγγειλες αν είναι αυτό στις φωτογραφίες κατασκευάζεται στην κίνα από την εταιρία http://fly-model.en.made-in-china.com/ και όχι από την εταιρία που αναφέρεις παραπάνω.

    το ultimate τις axar model είναι τελείως διαφορετικό από αυτό που έχει στις φωτογραφίες τουλάχιστον εσωτερικά που το έχω τσεκάρει με το δικό μου.

    αυτό [που έχει ο lintigker πχ είναι planet hobby αλλα είναι από την εταιρία fly model






    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 2 Σεπ 2010, 21:11:02 από Dimhack » Καταγράφηκε
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.431



    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 2 Σεπ 2010, 21:13:52 »

    επίσης τα όσα αναφέρω είναι από της φωτογραφίες που έχεις επισυνάψει που αφορούν το ULTIMATE 50cc αν και η διαφορες τους είναι πολύ λεπτομερής εκτος το "μεγενθος"

    παντα φιλικα Δημητρης. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 2 Σεπ 2010, 21:19:25 »

    Δημητρη το δικο σου ποιας εταιριας ειναι και με τι μοτερ??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.431



    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 2 Σεπ 2010, 21:31:46 »

     όπως προανάφερα είναι της FLYMODEL και το πεταω με εναν DL 50cc
    Καταγράφηκε
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 3 Σεπ 2010, 01:39:47 »

    Αγαπητέ Δημήτρη το αεροπλάνο όντως έχει παραγγελθεί από τον Lindinger στις 27/8 και πρέπει να έρθει στα χέρια μου περίπου στις αρχές της επόμενης εβδομάδας. Για πολύ λίγες ημέρες ο Lindinger το είχε βγάλει σε προσφορά (90 Ευρώ πιο κάτω από την μέχρι τώρα τιμή του). Το αεροπλάνο από προχθές σταμάτησε να εμφανίζεται ως προϊόν στο κατάστημα, το οποίο πουλά πλέον μόνο το αντίστοιχο των 50cc.
    Είναι όντως της Planet Hobby και ο κωδικός προϊόντος που εμφανιζόταν δίπλα του (GW-206A) είναι ο ίδιος που εμφανίζεται και στο αντίστοιχο προϊόν της  εταιρίας gold-wing ( http://www.goldwingrc.com/en/ProductView.asp?ID=93 ). Γι' αυτό υπέθεσα ότι η κατασκευάστρια εταιρία του είναι αυτή. Όμως και της fly-model βλέπω ότι είναι το ίδιο οπότε μάλλον έχεις δίκιο. Όταν θα έρθει όμως θα βάλω αναλυτικές φωτογραφίες ώστε να μπορέσουμε να το δούμε από κοντά.
    Σχετικά με τις DLE και ειδικά με την 30άρα ποια είναι η γνώμη σου; Είναι τελικά αξιόπιστες ή προτίνεις κάτι άλλο;
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.431



    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 3 Σεπ 2010, 14:54:34 »

    δεν έχω δοκιμάσει τον LDE 30cc αλλα έχω διαβάσει καλές κριτικές από ξένα forum
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 3 Σεπ 2010, 14:58:47 »

    Καλησπέρα

    Κι εγώ νομίζω ότι ο DLE30 θα είναι μια χαρά μοτοράκι και θα το πετάει υπέροχα,
    αλλά να ξέρεις ότι έχεις άλλη μια επιλογή στο ίδιο βάρος, ίσως με λίγο καλύτερη επίδοση,
    τον ΜΤ35  Wink
    Καταγράφηκε

    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 3 Σεπ 2010, 16:02:14 »

    Γιάννη θα κοιτάξω και τα χαρακτηριστικά του ΜΤ35. Για να το λες εσύ κάτι θα ξέρεις. Άλλωστε η κατασκευή θα καθυστερήσει αρκετά λόγω έλλειψης χρόνου....
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.431



    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 3 Σεπ 2010, 19:30:50 »

    Καλησπέρα

    Κι εγώ νομίζω ότι ο DLE30 θα είναι μια χαρά μοτοράκι και θα το πετάει υπέροχα,
    αλλά να ξέρεις ότι έχεις άλλη μια επιλογή στο ίδιο βάρος, ίσως με λίγο καλύτερη επίδοση,
    τον ΜΤ35  Wink
    όχι ίσος, σίγουρα καλύτερη επίδοση
    Καταγράφηκε
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 8 Σεπ 2010, 23:06:29 »

    Χθες λοιπόν παρέλαβα το Ultimate μου. Το κιτ είναι τελικά της Gold Wing όπως είχα προαναφέρει στην αρχή. Η ποιότητά του φαίνεται καλή και η επικάλυψή του δεν παρουσιάζει ζάρες και φουσκάλες όπως σε άλλα ARF καινούργια μοντέλα. Το μπροστινό του μέρος είναι περασμένο με ρυτίνη για στεγανοποίηση και η συσκευασία του ήταν υποδειγματική. Το manual βέβαια είναι για τα μπάζα καθώς παρουσιάζει τα άκρως απαραίτητα στοιχεία κατασκευής τόσο του Ultimate όσο και του Pitts Python. Παραθέτω μερικές φωτογραφίες από την πρώτη επαφή μου με το κιτ:

    Το κουτί



    * ultimate01.JPG (42.53 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 417 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 8 Σεπ 2010, 23:08:08 »

    όλα τα φτερα



    * ultimate02.JPG (46.65 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 420 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 8 Σεπ 2010, 23:09:25 »

    τα πάνω



    * ultimate03.JPG (40.48 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 471 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 8 Σεπ 2010, 23:09:52 »

    και τα κάτω


    * ultimate04.JPG (37.26 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 478 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 8 Σεπ 2010, 23:11:11 »

    άτρακτος, cowl, παπουτσάκια, σακουλάκι με ψιλοπράγματα


    * ultimate05.JPG (39.92 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 476 φορές.)

    * ultimate06.JPG (43.14 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 465 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 8 Σεπ 2010, 23:11:41 »

    καλοριζικο και ακλοπεταχτο φιλε μου..
    Καταγράφηκε
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 8 Σεπ 2010, 23:15:00 »

    Ευχαριστώ φίλε PaNt  Thumbs up
    και συνεχίζω με firewall


    * ultimate07.JPG (32.71 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 461 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 8 Σεπ 2010, 23:18:54 »

    και τέλος, οριζόντιο σταθερό και elevator, στηρίγματα φτερών, κάθετο σταθερό και rudder και τέλος, σκέλη τροχών και καρμπονόβεργες των φτερών. Τα rudder και elevator έχουν αρκετά μεγάλες επιφάνειες που θα βοηθήσουν σε 3D πτήση


    * ultimate08.JPG (41.92 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 461 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 8 Σεπ 2010, 23:23:34 »

    Αν και το manual γράφει ότι το μοντέλο χρειάζεται 4-5 σέρβο, τα φτερά έχουν το καθένα τη δική τους τρύπα και το ίδιο νομίζω ότι συμβαίνει και στο elevator (δεν πρόσεξα πόσες τρύπες έχει στην άτρακτο). Άρα μιλάμε για 8 σέρβο συνολικά. Περιμένω τα φώτα των πιο έμπειρων για το τι σέρβο να χρησιμοποιήσω καθώς και αν θα χρειαστεί κάποιο είδος κυκλώματος αφού τα 4 των aileron θα λειτουργούν σε ένα κανάλι.....
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.264



    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 9 Σεπ 2010, 11:59:03 »

    ΕΥΑΓΓΕΛΕ......σου το ειπα και στο τηλεφωνο βρε τρελε.. Grin Grin Grin Grin
    τα σερβο των elevators θα μπουν σε δυο καναλια, για τα εχεις την δυνατοτητα να ρυθμιζεις σωστα το travel....
    αλλη μια λυση που σου ειπα ειναι , δυο σερβο σε καθε φτερο, και συνδεση το πανω με το κατω, με ντιζα...ετσι εξοικονομεις βαρος...
    Καταγράφηκε

    cogito ergo sum....
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.431



    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 9 Σεπ 2010, 13:51:20 »


    αλλη μια λυση που σου ειπα ειναι , δυο σερβο σε καθε φτερο, και συνδεση το πανω με το κατω, με ντιζα...ετσι εξοικονομεις βαρος...


    δεν είναι σωστή λύση αυτή ναι μεν εξοικονομεί 100γραμμάρια αλλα το μοντέλο δεν θα έχει σωστή συμπεριφορά συν ότι θα ζορίσει δυο servo μονα τους για 4 πηδάλια.

    εκτος αυτού το μοντέλο έτσι δεν εμπνέει εμπιστοσύ λόγο μεγέθους με αυτήτην διαδικασία.

    παντα φιλικα
    Δημητρης.
    Καταγράφηκε
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 9 Σεπ 2010, 15:25:04 »

    Φίλε Τόλη όπως σου είπα και στο τηλέφωνο θα προτιμήσω να χρησιμοποιήσω 4 σέρβο στα aileron για λόγους ασφαλείας περισσότερο, αλλά και γιατί, όπως ξέρεις είμαι αρκετά...... ψείρας  laugh laugh laugh
    Πάντως, αν και έχω παρακολουθήσει ολόκληρο το θέμα σχετικά με τον αριθμό των σέρβο που μπορεί να σηκώσει ένας δέκτης ( https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=6528.msg142792;topicseen#new ) δεν μπόρεσα να καταλάβω τι τελικά πρέπει να κάνω στο δικό μου μοντέλο ώστε να είμαι σίγουρος πως τα ηλεκτρονικά θα αντέξουν αλλά παράλληλα να μη φορτωθώ με πρόσθετο βάρος. Σαν μια πρώτη ιδέα πάντως σχετικά με τα σέρβο, σκέπτομαι να χρησιμοποιήσω ένα HS-7985 MG DIGI στην ουρά (12,5kg/0,13sec στα 6V) και στα υπόλοιπα πηδάλια τα αγαπημένα μου HS-5625 MG DIGI (9,4Kg/0,14sec στα 6V), τα οποία έχω και στο Fliton Extra 330 Freestyle και αποδίδουν πολύ καλά. Μιλάμε δηλαδή για 7 σέρβο digital και ένα απλό του γκαζιού. Βέβαια αυτή είναι η δική μου σκέψη που δεν έχω εμπειρία σε τέτοιου μεγέθους αεροπλάνα γι' αυτό περιμένω τις απόψεις των πιο ψαγμένων.
    Επίσης, πως θα διαχειριστώ μια τέτοια ενέργεια; Στο Fliton με 4 ψηφιακά και ένα κανονικό σέρβο ένα regulator στα 8Α και Lipo 2S 1800mA λειτουργούν άψογα και χωρίς κανένα πρόβλημα. Στο Ultimate όμως μιλάμε για 3 σέρβο παραπάνω. Άρα τι κάνουμε; μήπως πρέπει να πάω σε Power Box?
    Η λύση της οδήγησης του ρεύματος απευθείας από την μπαταρία στα σέρβο, αν και θεωρητικά είναι σωστή, μήπως οδηγήσει σε άλλα προβλήματα αν δεν παρεμβάλεται ανάμεσά τους κάποιο ηλεκτρονικό κύκλωμα;
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.264



    « Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 9 Σεπ 2010, 16:28:19 »

    αν και δεν νομιζω να εχεις προβλημα με 7 σερβο καλα θα ειναι εαν εχεις ενα αμπερομετρο να μετρησεις τις καταναλωσεις των σερβο .
    προσωπικα σε ενα scale μοντελο μου εχω 9 σερβος επανω (βεβαια τα 3 ειναι μινι) και μεχρι τωρα κανενα απολυτως προβλημα...
    να τονισω οτι τα 4 ειναι digital στα 8 κιλα (1 elevator-2 ailerons-1 rudder) τα δυο για τα throtles ειναι στανταρ αναλογικα και τα 3 των retracts ειναι αναλογικα μινι..επισης να πω οτι τα μινι σερβο τραβουν συνεχως ρευμα αφου ειναι αναγκασμενα να δουλευουν μονιμως στις ακρες και οχι στα κεντρα ..και με μπαταρια nimh...
    πιστευω ευαγγελε μου οτι δεν θα εχεις προβλημα με τα 7 σερβο..
    εαν παρα ταυτα προβληματιζεσαι, υπαρχει και αλλη λυση, φθηνοτερη του powerbox....βαζεις δυο δεκτες με δυο μπαταριες και χωριζεις το αεροπλανο σου στην μεση....εαν δεν καταλαβες παρε τηλεφωνο να σου τα πω.... Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    cogito ergo sum....
    mixalkon
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1


    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 23 Σεπ 2010, 22:05:30 »

    πολυ ομορφο...
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ULTIMATE 30cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.