Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.799 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.943 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 20:02:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 20:02:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 19:24]

από chris 1975
[Σήμερα στις 18:25]

από SOFIANOS
[Σήμερα στις 15:21]

[Σήμερα στις 13:32]

[Σήμερα στις 13:20]

[Σήμερα στις 11:24]

[Σήμερα στις 10:31]

από kondorgr
[Σήμερα στις 09:58]

[Σήμερα στις 00:50]

[Χθες στις 16:13]

από Nikolas K
[Χθες στις 15:54]

από thana-psi
[Χθες στις 12:16]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5943
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285799
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 62
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 25
Συνολικά: 38
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: Top Gun F5-E Tiger “Swiss” Ducted Fan Jet « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Top Gun F5-E Tiger “Swiss” Ducted Fan Jet  (Αναγνώστηκε 9655 φορές)
   
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« στις: Κυριακή, 22 Αύγ 2010, 19:26:42 »

Πρίν από λίγο πήρα στα χέρια μου το Top Gun Park Flite F5-E Tiger “Swiss” ARF Ducted Fan Jet!!Το αεροπλάνο αγοράστηκε από τον SUSSEX-MODEL-CENTRE στην τιμή των 150 ευρώ περίπου μαζί με τα μεταφορικά!!ΘΔε θέλω να γίνω πάλι κακός, αλλά εδώ στην Ελλάδα το βρίσκει κανείς στα 240 ευρώ ........!!
Το αεροπλάνο είναι αυτό http://www.cmldistribution.co.uk/cml_product.php?productId=0000003460
Πρώτη εντύπωση,το τεράστιο κουτί του που ήρθε σε μιά προσεγμένη συσκευασία!


* eieoonn.JPG (64.72 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 819 φορές.)

* oonaaao.JPG (68.03 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 803 φορές.)
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 22 Αύγ 2010, 19:31:28 »

Όλα τα τμήματα τις κατασκευής είναι όμορφα τοποθετημένα μέσα στο κουτί και το καθένα μέσα σε σφραγισμένο σακουλάκι!!


* i3n45.JPG (67.99 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 808 φορές.)

* eaeeoo4n5o.JPG (61.54 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 800 φορές.)
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 22 Αύγ 2010, 19:33:59 »

...


* iiao4565.JPG (66.16 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 807 φορές.)

* eaooe2534.JPG (66.05 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 804 φορές.)
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 23 Αύγ 2010, 00:28:40 »

Άρχισα την κατασκευή με το κάθετο σταθερό,το οποίο είχε ήδη τοποθετημένο το σέρβο και την ντίζα με το χόρν!Το μόνο που έκανα εγώ ήταν να ενώσω το καλώδιο του σέρβο με την ήδη τοποθετημένη προέκτασή του και να κολλήσω με 5λεπτη εποξική το rudder στην άτρακτο!Όλα τα κομμάτια του αεροπλάνου  είναι κουμπωτά στην άτρακτο και κολούνται με απλή εποξική( η κόλλα του κίτ είναι για ... )Μόνη βλακεία ήταν όταν πήγα να σκουπίσω την περίσσεια κόλλα με οινόπνευμα και χαρτοπετσέτα και τότε ξέβαψε το χρώμα του αεροπλάνου!


* f5e1.JPG (65.76 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 758 φορές.)

* f5e2.JPG (60.77 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 749 φορές.)

* f5e3.JPG (66.56 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 753 φορές.)
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 23 Αύγ 2010, 00:33:14 »

Τοποθετήθηκαν και τα φτερά και ρυθμίστηκαν οι κινήσεις του rudder και του μπροστινού τροχού του συστήματος προσγείωσης


* f5e4.JPG (58.94 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 750 φορές.)

* f5e5.JPG (60.62 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 745 φορές.)

* f5e6.JPG (54.17 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 765 φορές.)
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 25 Αύγ 2010, 10:12:28 »

Το elevetor  αποτελείτε από 2 τμήματα και η κίνηση γίνεται με 1 σέρβο!


* jdshc45644.JPG (69.7 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 648 φορές.)

* akjodwrf4958.JPG (60.18 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 627 φορές.)
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 25 Αύγ 2010, 10:21:12 »

Κατασκευαστικά δεν υπάρχει καμιά δυσκολία και μέσα σε 2-3 ώρες το πολύ το μοντέλο είναι έτοιμο για πτήση!


* nchbvbhf7756.JPG (55.46 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 637 φορές.)

* sckskcvig88.JPG (53.34 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 628 φορές.)

* cmk_xn_j_9882365.JPG (58.58 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 626 φορές.)
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 25 Αύγ 2010, 10:33:23 »

Το μόνο που πρόσθεσα εγώ είναι οι καλύτερες μπαταρίες και ένα Turnigy 3 Channel Servo Speed/Direction Regulator για να κατεβαίνουν πιό αργά τα σκέλη προσγείωσης!
Περισσότερες φώτο και βίντεο όταν με το καλό γίνει η πρώτη πτήση!!!!


* eoeioenee.JPG (69.08 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 629 φορές.)
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 25 Αύγ 2010, 10:37:37 »

,,,,


* eeeeeee.JPG (63.33 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 616 φορές.)

* cacacaca.JPG (71.53 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 618 φορές.)
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 27 Αύγ 2010, 01:03:16 »

Aργή scale κίνηση στο άνοιγμα - κλείσιμο των σκελών προσγείωσης!
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
marios
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 12


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 27 Αύγ 2010, 08:32:16 »

 Thumbs up

Περιμένουμε εντυπώσεις από την πτήση!
Καταγράφηκε
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 27 Αύγ 2010, 09:01:13 »

Σήμερα το πρωί(7 η ώρα για να μην μας βαρέσει κι ο ήλιος κατακούτελα...!!) έγινε και η πρώτη πτήση!
Εντυπώσεις!?
Το αεροπλάνο στο έδαφος όπου το βάλεις πάει!Η απογείωση έγινε εύκολα και δεν χρειάστηκε καθόλου διορθώσεις με το rudder!Φυσικά χρησιμοποίησα όλο το διαθέσιμο διάδρομο και το αεροπλάνο είχε αρκετή ταχύτητα και σηκώθηκε αρκετά εύκολα!Στον αέρα δεν χρειάστηκε παρά μόνο λίγο up trim γιατί μάλλον το είχα κάνει και λίγο μπροστόβαρο!Τίποτα άλλο!!Στον αέρα το αεροπλάνο είναι ''βέλος''!Σταθερό ,ακόμα και σε μικρές ταχύτητες!!Στην προσγείωση έρχεται τόσο αργά που εμένα μου θύμισε trainer αεροπλανάκι!Και είναι και αρκετά scale η προσγείωσή του μιας και έρχεται με την  ''κοιλιά'' και έτσι κόβει αρκετά από την ταχύτητά του και ακουμπάει μαλακά κάτω!!


* ljd.JPG (87.58 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 2069 φορές.)

* slxur4.JPG (96.32 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 522 φορές.)
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 27 Αύγ 2010, 09:33:15 »

Και τώρα τα ''κακά'' του!Το σύστημα προσγείωσης είναι τόσο ψεύτικο που χρειάζεται εντελώς λείο διάδρομο!Ακόμα και το χώμα που βλέπετε στις φώτο το ταλαιπωρεί αρκετά και δεν το βλέπω να αντέχει και πολλά-πολλά!!
Η ταχύτητά του με φούλ γκάζι είναι πολύ μικρή που ακόμα και μένα που είμαι αρχάριος σε αυτού του είδους τα αεροπλάνα με ξενέρωσε!!Ήθελα κάτι πιό γρήγορο βρε παιδί μου!!
Ο ήχος της φάνας στον αέρα θυμίζει παιχνίδι από τα Jumbo και όχι καλό  EDF σύστημα(λείπει εκείνο το χαρακτηριστικό όμορφο σφύριγμα)!
Η πτήση μου τώρα, διήρκησε 5-6 λεπτά ,μέσα στα οποία το μοτέρ έκανε 3 φορές cut-off!!!!
Και επειδή δεν είμαι και πολύ των ηλεκτρικών για πέστε μου βρε παιδιά που μπορεί να οφείλεται αυτό??!!
Υπόψιν, πέταγα με την μπαταρία του κίτ , StarMax 2200mAh 4S 15C (και όχι 20C, που το κουτί της συσκευασίας γράφει ότι περιέχει το κιτ)!Από την μικρή εμπειρία στα ηλεκτρ. ελικόπτερα παρατήρησα και τα εξής: Μετά από 5-6 λεπτά πτήσης και 3 cut-off στον αέρα,όταν προσγειώθηκα κοίταξα αμέσως την μπαταρία,η οποία ήταν απλά λίγο ζεστή, το SC και αυτό λίγο ζεστό ,ενώ το εξωτερικό του Βec αρκετά εώς πολύ ζεστό!!


* xkjrf.JPG (108.13 KB, 634x480 - εμφανίστηκε 13019 φορές.)

* .awodj.JPG (85.14 KB, 640x476 - εμφανίστηκε 515 φορές.)
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Χρήστος Καΐτσας
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.750


I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


Προφίλ WWW
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 27 Αύγ 2010, 11:30:38 »

Γεια σου Δημητρη!!!Καλοριζικο το jetaki το οποιο ειναι πανεμορφο.Το cut off μπορει να οφειλεται στην μπαταρια που ειναι 15c !!Eτσι ωστε το μοτερ να τραβαει πολλα amper αλλα η μπαταρια να μην μπορει να τα δωσει .Ετσι σου δημιουργει cut off.Πιστευω αν βαλεις 30c μπαταρια δν θα εχεις προβλημα.Βεβαια δν ειμαι σιγουρος , μην σε παρω στον λαιμο μου.Ας πουν και οι αλλοι φιλοι την γνωμη τους.Χρηστος!!!
Καταγράφηκε

Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
spyros@123
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 58



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 27 Αύγ 2010, 11:55:46 »

Πες μας τι ηλεκτρονικά φοράει για να δουμε και την ταχυτητα Azn
Καταγράφηκε
asterixx25
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 882


Τρία πουλάκια κάθονται...


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 27 Αύγ 2010, 12:05:15 »

Μπορεί κάπου να κάνει βραχυκύκλωμα αν το esc έχει και αυτό bec.
Δηλαδή να βραχυκυκλώνει το bec του esc με το εξωτερικό ubec.

Βγάλε το κόκκινο καλώδιο απο το φυσάκι του esc και ξαναδοκίμασε.
Καταγράφηκε
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 27 Αύγ 2010, 16:34:44 »

Ευχαριστώ παιδιά για το ενδιαφέρον σας!
Chris GR {3D} :Χρήστο έχω πάρει ήδη άλλες μπαταρίες, τις  Turnigy nano-tech 2650mah 4S 25~50C Lipo Pac και αύριο θα γίνει πάλι δοκιμή ,με αυτές τις μπαταρίες τώρα!
spyros@123 :Σπύρο δεν ξέρω τίποτα για τα ηλεκτρικά του!Το αεροπλάνο έρχεται με τα ηλεκτρικά του ήδη φορεμένα και κολλημένα!Έτσι δεν έχω ιδέα τι χαρακτηριστικά έχουν!Μόνο ότι αναφέρει η εταιρία!
 8  servos,  70mm ducted fan unit with outrunner brushless motor,  40A speed control,  4 cell 2200 mAh 15C lipoly battery pack!!
Το μόνο που άλλαξα εγώ είναι η μπαταρία με τις Turnigy nano-tech 2650mah 4S 25~50C.
asterixx25 :Έχω παρατηρήσει ότι όταν έχω το μοντέλο με την μπαταρία συνδεμένη (χωρίς να δουλεύει το μοτέρ) και κάνω ψιλορυθμίσεις στις επιφάνειες ελέγχου και στα σκέλη,το σημείο που είναι τοποθετημένο το Βec είναι αρκετά ζεστό....!!
Το κόκκινο καλώδιο απο το φυσάκι του esc θα το αφαιρέσω αύριο αν μου ξανακάνει πάλι τα ίδια κόλπα και με τις καινούργιες μπαταρίες!
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
asterixx25
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 882


Τρία πουλάκια κάθονται...


Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 27 Αύγ 2010, 16:38:18 »

Έχεις ξεχωριστό ubec για να τροφοδοτείς τον δέκτη ? Η τον τροφοδοτείς απο το bec του esc ?
Καταγράφηκε
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 27 Αύγ 2010, 17:08:48 »

Έχει ξεχωριστό ubec...σίγουρα, γιατί κάτι ψηλοφαίνεται πιό μακριά από το SC εκεί που σου λέω ότι ζεστένεται περισσότερο!!!
Αλλά ο δέκτης τροφοδοτείτε με το καλώδιο στο ch 3  !Δεν βλέπω άλλο καλώδιο για να μπεί στην θέση της μπαταρίας πάνω στο δέκτη γιατί είναι κολλημένα εσωτερικά του αεροπλάνου τα ηλεκτρικά του!!
Γενικά δεν έχω ιδέα από ηλεκτρική πτήση και γι'αυτό βάζω φώτο ...
1.elerons
2.elevetor
3.throtle
4.rudder
5. landing gear
Τα καλώδια ήταν αριθμημένα από το εργοστάσιο(για Futaba)  και τα τοποθέτησα σύμφωνα με τον αριθμό του κάθε καλωδίου!!!


* futaba1234.JPG (72.52 KB, 634x480 - εμφανίστηκε 498 φορές.)
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
spyros@123
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 58



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 27 Αύγ 2010, 17:17:11 »

Δεν ειναι bec εξωτερικό αλλά από το esc.
 
Καταγράφηκε
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 27 Αύγ 2010, 17:28:23 »

Τότε τι είναι αυτό...!??


* mnbngvfdtry.JPG (78.63 KB, 634x480 - εμφανίστηκε 501 φορές.)
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
spyros@123
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 58



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 27 Αύγ 2010, 17:39:45 »

Ομολογώ πως δεν γνωρίζω ας πουν οι πιο εμπειροι
Καταγράφηκε
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 27 Αύγ 2010, 18:04:59 »

Είναι εξωτερικό bec από το ίδιο το esc, δλδ αντί να το έχει εσωτερικά το
έχει εξωτερικά για να μην ζεσταίνεται το esc.  Wink


ΥΣ. Αν σου ζεσταίνεται πολύ το bec καλύτερα είναι να βάλεις άλλο πιο καλής ποιότητας.
Καταγράφηκε
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 28 Αύγ 2010, 08:44:03 »

Μόλις έγινε και η δεύτερη πτήση!!Μαύρα χάλια....!!Με τις νέες μπαταρίες τα cut-off ήταν απανωτά!!Είτε έδινα τέρμα γκάζι ,είτε όχι!!3-4 λεπτά πέταξα και μου έκανε 5-6 cut-off στον αέρα μέχρι που ακούστηκε ένα μικρό ''τσάφ'' και έσβησε τελείως το μοτέρ!Μόνο τα σέρβο δουλεύουν τώρα....!
Να το κάνω ανεμόπτερο......!?
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
mihelone
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 343



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 28 Αύγ 2010, 10:43:01 »

Καλημερα
Συνηθως αυτα συμβαινουν με τα EDF που τα εχουν ολα πανω.
Εφοσον πεταει καλα πετα το μοτερ και το ESC, βαλε αλλα, βαλε και ενα ubec και μετα θα βαρεθεις να το πετας.
Εχω παθει τα ιδια με ενα f-4 64αρι, αλλαξα 2 esc και ενα μοτερ μεχρι να στρωσει!
Καταγράφηκε
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 28 Αύγ 2010, 12:45:03 »

Καλημερα
Συνηθως αυτα συμβαινουν με τα EDF που τα εχουν ολα πανω.
Εφοσον πεταει καλα πετα το μοτερ και το ESC, βαλε αλλα, βαλε και ενα ubec και μετα θα βαρεθεις να το πετας.
Εχω παθει τα ιδια με ενα f-4 64αρι, αλλαξα 2 esc και ενα μοτερ μεχρι να στρωσει!


+1  Thumbs up  Thumbs up
Καταγράφηκε
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 28 Αύγ 2010, 17:13:13 »

Η αλήθεια είναι ότι το αεροπλάνο πετάει πολύ ωραία!!Δεν το περίμενα!!!Το θέμα είναι όμως ότι δε θέλω να του ρίξω και πολλά λεφτά!!Έτσι,  πως θα καταλάβω τώρα τι έχει καεί??
Μοτέρ?ESC?
Γιατί ESC, έχω ένα TURNIGY Plush 40amp  από το ΗΚ-450 !!Το θέμα είναι ,φταίει το Speed Controller ή είναι το μοτέρ?Ή είναι και κάτι άλλο???
Πώς θα το μάθουμε??
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
asterixx25
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 882


Τρία πουλάκια κάθονται...


Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 28 Αύγ 2010, 17:58:33 »

Βάλε το καλό esc που έχεις και δοκίμασε το μοτέρ σε χαμηλές στροφές να δείς αν δουλεύει. Μην το ζορίσεις και ξανακάψεις τίποτα. Μόνο να δείς αν δουλεύει το μοτέρ χαλαρά.

Αν δουλέψει το μοτέρ τότε κάηκε το esc, αν δεν δουλέψει το μοτέρ τότε κάηκε το μοτέρ.
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 29 Αύγ 2010, 02:02:38 »

Δημητρη καλοριζικο

χωρις να εχω πειρα απο Jet αυτο που σου κανει μου φαινεται για προβληματικο Esc το οποιο ανεβαζει θερμοκρασια ευκολα και κοβει το μοτερ

Αν βαλεις (μετα το ''τσαφ'') το καλο ESc που εχεις και δουλεψει το μοτερ τοτε επιβεβαιωνεται αυτο που λεω

Επισης δες αργοτερα και ποσα αμπερ τραβαει το setup σου για δεις τι γινεται
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 4 Σεπ 2010, 12:48:51 »

Τελικά  το esc ήταν καμμένο!Το άλλαξα με το TURNIGY Plush 40amp  από το ΗΚ-450  και όλα δουλέυουν ρολόι!
Επίσης ,δεν έχω αλλάξει και τις ρυθμίσεις του esc αφήνοντας τις ''ελικοπτερικές'' πάνω!Πειράζει σε κάτι αυτό ή όχι,γιατί η λειτουργία του μοτέρ μου φάνηκε  πολύ καλή(στρωτή)!?
Και με επιλογή soft start σαν την κανονική τουρμπίνα.....!
Και τώρα 2 ερωτησούλες !
Το παλιό esc θα μου χρησιμέψει κάπου αλλού ή να το πετάξω?
Το ξεχωριστό ubec μπορώ να το χρησιμοποιήσω σε καμιά απλή κατασκευή με μπαταρία Li-Po για τροφοδοσία δέκτη?


* ESC_40.JPG (90.57 KB, 634x480 - εμφανίστηκε 304 φορές.)

* ESC_40_1.JPG (88.98 KB, 634x480 - εμφανίστηκε 304 φορές.)
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 4 Σεπ 2010, 12:59:34 »

Επίσης θέλω να χρησιμοποιήσω την ψύκτρα από το παλιό esc και να την βάλω στο TURNIGY Plush, αλλά από πια μεριά να κόψω το θερμοσυστελόμενο και να την κολλήσω πάνω του?
Και τέλος τα 40Α του TURNIGY Plush (Burst Current 55A   >10sec) θα είναι αρκετά αυτή τη φορά ή θα έχουμε πάλι τα ...ίδια??
Επισης δες αργοτερα και ποσα αμπερ τραβαει το setup σου για δεις τι γινεται
Πώς θα κάνω αυτή τη μέτρηση Ηλία?


* ESC_40_2.JPG (50.74 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 619 φορές.)

* ESC_40_3.JPG (50.24 KB, 634x476 - εμφανίστηκε 628 φορές.)
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
asterixx25
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 882


Τρία πουλάκια κάθονται...


Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Σάββατο, 4 Σεπ 2010, 14:14:39 »

Παράθεση
Το παλιό esc θα μου χρησιμέψει κάπου αλλού ή να το πετάξω?

Οχι δεν χρησιμεύει πουθενά.

Παράθεση
Το ξεχωριστό ubec μπορώ να το χρησιμοποιήσω σε καμιά απλή κατασκευή με μπαταρία Li-Po για τροφοδοσία δέκτη?

Ναί μπορείς να το κάνεις. Thumbs up

Παράθεση
Επίσης θέλω να χρησιμοποιήσω την ψύκτρα από το παλιό esc και να την βάλω στο TURNIGY Plush, αλλά από πια μεριά να κόψω το θερμοσυστελόμενο και να την κολλήσω πάνω του?

Απο τη μεριά που είναι το αυτοκόλλητο με τα γράμματα.

Παράθεση
Πώς θα κάνω αυτή τη μέτρηση Ηλία?

Με αυτό το όργανο. http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10080&Product_Name=Turnigy_Watt_Meter_and_power_Analyzer
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 4 Σεπ 2010, 14:27:47 από asterixx25 » Καταγράφηκε
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 4 Σεπ 2010, 17:39:10 »



Παράθεση
Το ξεχωριστό ubec μπορώ να το χρησιμοποιήσω σε καμιά απλή κατασκευή με μπαταρία Li-Po για τροφοδοσία δέκτη?

Ναί μπορείς να το κάνεις. Thumbs up
Και συνεχίζουμε με το off topic....!
Aπό την πλευρά που υπάρχει το βισματάκι θα  το συνδέσουμε στο δέκτη!Από την άλλη όμως που υπάρχουν τα 3 σκέτα καλώδια(αυτά που είναι συνδεμένα πάνω στο esc) πώς θα γίνει η σύνδεσή τους  με την μπαταρία?


* esc_40A.JPG (63.05 KB, 634x480 - εμφανίστηκε 1046 φορές.)
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
pissas
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 445


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 4 Σεπ 2010, 18:09:48 »

το λευκο δεν σου χρειαζετε καθολου , μιας και μετεφερε το σημα για το thotle που εσυ πλεον δεν εχεις,οποτε κοφτο απο το φισακι του δεκτη κατευθειαν .οποτε το μονο που σου λειπει ειναι να τροφοδοτησεις το bec σου κατευθειαν με ταση ,το κοκκινο καλωδιο στο κοκκινο μιας μπαταριας και αντιστοιχα το μαυρο.  θεωρω πως δεν θα εχει κανενα προβλημα αν παρεις κατευθειαν απο την μπαταρια  βαζοντας του φισακι μπαταριας. Προσοχη μονο μη  το συνδεσεις σε δεκτη που εχεις esc με εσωτερικο bec, γιατι τοτε θα πρεπει να κοψεις και το κοκκινο καλωδιο απο το φισακι που παει απο το esc στο δεκτη.
Καταγράφηκε

esky kob
copter x 450 se v2
copterx 450 pro  belt
eflite msr
rjx xtream 50
skype: LandTamer
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 4 Σεπ 2010, 20:01:41 »

Οκ!Ευχαριστώ πολύ! Thumbs up
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
asterixx25
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 882


Τρία πουλάκια κάθονται...


Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Σάββατο, 4 Σεπ 2010, 20:23:11 »

Για καλό και για κακό μέτρησε πρώτα την ταση πριν τροφοδοτήσεις τον δέκτη  Wink

Off topic αλλά μήπως θα ήταν έυκολο να μας δώσεις και μια οπίσθια φωτογραφία του καμμένου esc Huh
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 4 Σεπ 2010, 20:42:15 από asterixx25 » Καταγράφηκε
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Κυριακή, 7 Νοέ 2010, 19:13:35 »

Τελικά, με την αλλαγή του ESC διορθώθηκαν όλα τα προβλήματα!
Και οι Turnigy nano-tech 2650mah 4S 25~50C Lipo Pack είναι απίστευτες!Πληθώρα δύναμης και παραμένουν κρύες μετά την πτήση!!
Δυστυχώς ο καιρός και η κάμερα δεν βοηθάνε καθόλου στο βίντεο....!!

Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2011, 19:24:07 »

Κι όμως, αντέχει ακόμα το ''φελιζολένιο''  .......!

Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: Top Gun F5-E Tiger “Swiss” Ducted Fan Jet « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.201 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.