Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.880 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.924 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 13:01:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 13:01:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 12:49]

[Σήμερα στις 10:25]

από harris31a
[Σήμερα στις 08:10]

[Σήμερα στις 07:45]

από Alex v22
[Σήμερα στις 00:58]

από tzdim
[Σήμερα στις 00:34]

[Χθες στις 22:39]

από hpergm
[Χθες στις 22:18]

από dominicm
[Χθες στις 21:08]

από modelers
[Χθες στις 21:06]

[Χθες στις 16:49]

[Χθες στις 16:39]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5924
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285880
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 52
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 40
Συνολικά: 50
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Παμε παρακατω ή οχι; « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Παμε παρακατω ή οχι;  (Αναγνώστηκε 4232 φορές)
   
sttpod
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« στις: Δευτέρα, 16 Αύγ 2010, 20:26:42 »

Κατ' αρχας καλησπερα. Αν και ειμαι αναγνωστης πολυ καιρο, ηρθε η ωρα να ζητησω κι εγω τη συμβουλη σας.

Ξεκιναμε με μια μικρη ιστορια.
Πριν απο περιπου εξι μηνες, και οντας εντελως πρωταρης, εκανα μια μαλλον βιαστικη αγορα ενος belt v2. Μετα το πρωτο σπασιμο και την αντιστοιχη επισκευη, ηρθε η λογικη αγορα ενος lama v4, το οποιο λογω ενος εντελως αρρυθμιστου (για την ακριβεια ξεκουμπωτου, το περναγα μεσα απ' τα μπιλακια) flybar δεν μπορουσα να το πεταξω με τιποτα. Δεν μπορεσα ομως να συμβιβαστω με την ιδεα οτι δεν μπορω να πεταξω, κι ετσι μετα απο μεγαλη αποχη απο το αθλημα, με μια επισκεψη στο καταστημα ολα λυθηκαν. Το εργαλειο πεταξε, κι εγω μαζι του, πολλες ωρες. Με τις πολλες συμβουλες που διαβασα απο το φορουμ πεταγε και πεταγα ολο και καλυτερα.
Την περασμενη Παρασκευη εκαψα το πρωτο μου μοτερ. Οκ, συμβαινουν αυτα, αλλαγη και παλι στον αερα. Με περισσοτερη προσοχη ομως, χωρις την μπροστινη καλυπτρα, και παντα ξεκινωντας την πτηση με εντελως κρυα μοτερ. Σημερα ομως, κανακαψα το ιδιο μοτερ. Φταιει το μοτερ, φταιω εγω ή μηπως κατι αλλο (ανεξηγητο, υπερφυσικο κλπ);
Παραπερα τωρα. Οταν πηρα το μπελτ απο την επισκευη, και βαζοντας το μπροστα, καηκε το speed control, συχνη βλαβη οπως ειδα μετα κανενα προβλημα (περιπου) μιας και δεν ειχα σκοπο να ασχοληθω μαζι του ακομα.
Τωρα ομως; Μηπως ηρθε η ωρα του; Μαζι με το λαμομοτερ, αξιζει να παρω και ενα speed control για το belt ή να περιμενω; Εχοντας εξοικιωθει καπως με το χειρισμο του lama κρατωντας το πλεον μακρυα απο πτωσεις, θα καταφερω να σηκωσω τουλαχιστον το μπελτ και να το κατεβασω σε ενα κομματι; οεο;

Ευχαριστω προκαταβολικα ολους οσους εστω διαβασαν το απαλευτο μακροσκελες παραληρημα!

Φιλικα, Δημητρης
Καταγράφηκε

Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
Skynet
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 661



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 16 Αύγ 2010, 21:36:34 »

Καλώς ήλθες στον κόσμο μας!

Τα μοτέρ του lama (ειδικά του V4) που είναι καλυμένα καίγονται συχνά (έχω καψει 3).. Βασικά με κανένα τρόπο δεν επιτρέπονται μπαταρίες στο καπάκι. Πρέπει να περνά άρκετός χρόνος από μπαταρία σε μπαταρία για να προλαβαίνει να κρυώσει. Τώρα με τη ζέστη τα πράγματα είνια ακόμη χειρότερα (σε καύσωνα θα συνιστούσα να μην ξεπερνά τα 4-5 λεπτά η κάθε πτήση - εδώ νομίζω είναι το πρόβλημά σου). Τα μοτερ xtreme δεν έχουν τέτοιο θέμα αλλά ΟΧΙ δεν αξίζει να ρίξεις άλλα χρήματα στο lama.

Λογικά με landing skids αν είσαι μεθοδικός δεν θα έχεις πρόβλημα να ανεβοκατεβάσεις το belt σε ένα κομμάτι.

Όμως να γνωρίζεις ότι υπάρχουν 2 είδη ελικοπτεριστών:
1) Αυτοί που έχουν σπάσει το ελικόπτερό τους.
2) Αυτοί που θα το σπάσουν. 
Καταγράφηκε

Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
sttpod
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 16 Αύγ 2010, 21:47:45 »

Ανηκω και στις δυο κατηγοριες, τι κερδιζω;;; Grin Grin Grin

Οσο για τα landing skids αναφερεσαι σε training gear, κοινως μπαλακια; Αυτος ειναι ενας μεγαλος προβληματισμος που εχω. Στο μπελτ δεν καταφερα ποτε να τα ζυγισω σωστα, και οσο προλαβα να δω μαλλον αυτο ηταν και η κυρια αιτια της πτωσης που με εφερε νωρις-νωρις στην πρωτη κατηγορια. Αν ειναι τοοοοσο απαραιτητα δεν ειναι θεμα, το παω μια βολτα και (λογικα) μου τα βαζουν και (λογικα) καποιος θα μου πει και πως τα ζυγιζουν.
Δεν εχει δηλαδη καμμια σχεση η συμπεριφορα του με το λαμα; Το κακομοιρο το λαμα ο,τι και να του κανεις, πολυ δυσκολα "ξαπλωνει"...

Παιδια, ειναι ερωτησεις πραγματικες, ΔΕΝ ΞΕΡΩ, δεν εχω κανεναν να μου πει πεντε πραγματα και μαθαινω μονος μου απ' την αρχη. Συγχωρεστε με αν γινομαι κουραστικος.
Καταγράφηκε

Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
itf68
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 514



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 16 Αύγ 2010, 21:54:59 »

Φίλε μου πιστεύω οτι το λαμάκι σουθα έιναι καλή εξάσκηση και διασκέδαση ιδίως τις βροχερές μέρες...!
Στο δια ταύτα τώρα... σίγουρα θα δεις οτι υπάρχουν διαφορές στον χειρισμό μεταξύ των δύο μια και στο δύτερο δεν υπάρχει πλέον η σταθερότητα των δυο στροφείων του λαμα και πρέπει να είσαι συνέχεια στην τσιτα. Το κάλο που σου πρόσφερε το λάμα είναι ο χειρισμός της τηλεκατεύθυνσης και ναι πιστεύω οτι πρέπει να αρχίσεις να ασχολείσαι με το μπελτάκι σου αν και τα σπασήματα είναι μέρος του να μάθεις να πετάς...!
Ξεκίνα σιγά σιγά και με προσοχή και όλα θα πάνε καλά..! Thumbs up
Καταγράφηκε

Τάσος  希腊
T-Rex 250SE
T-rex 450 pro
Genius 500
Vibe 500E FBL
T-Rex 550E DFC V3
T-Rex 600EFL PRO
Vibe 50NEX FBL
Logo 550SX
2 Χ Logo 600SE
Kasama Dune 600
2 Χ Kasama Srimok 90
Kasama Srimok 90E FAIFA
Logo 800 xtreme
και κανα δυό ανεμοπλάνα...!
itf68
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 514



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 16 Αύγ 2010, 21:57:53 »

είμαι πάντα κατά των training gear γιατί δυό φορες που έβαλα στην αρχή με έφαγε η σιγουριά οτι θα το γλιτώσει και το ρίμαξα!
Καταγράφηκε

Τάσος  希腊
T-Rex 250SE
T-rex 450 pro
Genius 500
Vibe 500E FBL
T-Rex 550E DFC V3
T-Rex 600EFL PRO
Vibe 50NEX FBL
Logo 550SX
2 Χ Logo 600SE
Kasama Dune 600
2 Χ Kasama Srimok 90
Kasama Srimok 90E FAIFA
Logo 800 xtreme
και κανα δυό ανεμοπλάνα...!
Skynet
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 661



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 16 Αύγ 2010, 22:05:27 »

Ναι έκανα λάθος, αναφέρομαι σε training gears. Και ναι είναι απαραίτητα.

Το ελικόπτερο θα πρέπει να ισσοροπεί οριζόντια (με μπαταρία και canopy) κρατημένο από τη flybar κάθετα στο σώμα. Τα δε training gears πρέπει να τοποθετηθούν με το κέντρο του σταυρού ακριβώς στον άξονα του στροφείου για να μην διαταράξουν την ισσοροπία. Τουλάχιστον αυτό είχα κάνει τότε που ξεκίναγα και το ελικοπτερο ζύγιζε.

Τα διπλού στροφείου δεν έχουν καμία σχέση στη συμπεριφορά με τα μονά για 2 λόγους.
1) Το πάνω στροφείο εμποδίζει τα πλαγιάσματα κάνοντάς το ελικόπετρο καταληλότερο για όσους ξεκινούν. Και αυτός είναι ο λόγος που θα σε μάθουν μόνο προσανατολισμό και όχι πορεία.
2) Ο έλικας της ουράς στα μονού στροφείου δίνει μία τάση να φύγει το ελικόπερο πρός τα πλάγια και πρέπει να το αντισταθμίσεις με ανάποδο πλάγιασμα του ελικοπτπερου,

Φρόντισε λοιπόν να απογειώνεσαι στην αρχή από λείο δάπεδο. Αυτό θα κάνει εμφανές, από την στιγμή που ξεκολλά από το έδαφος, το σπρώξιμο της ουράς. Προσπάθησε να το αντισταθμίζεις άμμεσα με σωστό πλάγιαμα για να μήν φέυγει το ελικόπτερο. Και φρόντισε να κρατάς την ουρά ΣΥΝΕΧΩΣ προς το μέρος σου. Μόνο όταν αποκτήσεις άνεση στο tail in hovering προχωράς σε άλλους προσανατολισμούς hover.

Καλές προσγειώσεις!
Καταγράφηκε

Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
sttpod
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 16 Αύγ 2010, 22:21:43 »

Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις!
Κι εγω το κρατουσα απο το φλαιμπαρ και το εβλεπα ισιο. μολις ομως σηκωθηκε λιγο (μεχρι τοτε εκανα μονο μικρα αλματακια για να καταλαβω που θελει να παει) πηρε μια ωραια κλιση δεξια, σκαλωσαν και τα μπαλακια κατω, και βρεθηκαμε τ'ανασκελο...
Πιστευω η δευτερη μου προσπαθεια θα ειναι καλυτερη και ελπιζω να εχω και μια καλυτερη ιστορια να σας πω... Οι συμβουλες πτησης ειναι παντα ευπροσδεκτες!

Καπου εδω πρεπει να εξομολογηθω οτι εχω ασχοληθει με τα πετουμενα σε μεγαλο βαθμο, σε θεωρητικο και μονο δυστυχως επιπεδο και σε ολες τις εκδοσεις του ms flight simulator, ονειρο ζωης να πεταξω αληθινο κλπ κλπ δεν ειμαι ο μονος. Οταν πλεον πλησιαζεις το 30, ε, βολευεσαι και με κατιτις μκροτερο...

Και κατι αλλο, πισω στα μικρα μας πετουμενα. Απο την αρχη της ιπταμενης καριερας μου (λεμε τωρα) πεταω με το rudder αναποδα. Θα εχω προβλημα;
Καταγράφηκε

Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
pissas
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 445


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 17 Αύγ 2010, 00:24:05 »

προσωπικα, εγω ειχα προβλημα πως στην προσγειωση ηθελα λιγο ελαστικοτητα στα skids και λιγο ποιο φαρδια βαση μεχρι να το καταβαζω ομορφα . Αυτο που με βολεψε εμενα ηταν να στερεωσω τις 2 απο τις 4 carbon μπαρες καθετα στα skids, με 4 μπαλες στις ακρες. Αν πηγαιναν να σκαλωσουν κουνιοντουσαν και μαζευαν οποτε το μαζευα, αν το κατεβαζα λιγο αποτομα , το carbon και το αφρολεξ απο τις μπαλες μαλακωναν το κατεβασμα.
Καταγράφηκε

esky kob
copter x 450 se v2
copterx 450 pro  belt
eflite msr
rjx xtream 50
skype: LandTamer
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 17 Αύγ 2010, 00:58:19 »

Και κατι αλλο, πισω στα μικρα μας πετουμενα. Απο την αρχη της ιπταμενης καριερας μου (λεμε τωρα) πεταω με το rudder αναποδα. Θα εχω προβλημα;

Είναι θέμα συνήθειας, πολλοί πετάνε με αυτόν τον τρόπο.  Wink
Καταγράφηκε
sttpod
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 7 Δεκ 2016, 17:53:16 »

Ξεθαμμα του ποστ λιγους μηνες μςτα το ξεθαμμα του μπελτ.
Το ελικοπτερο πλεον πεταει, το  ιδιο και ο επιδοξος πιλοτος του. Και για να απαντησω στο θεμα που ανοιξα πριν πολλα χρονια, ναι, παμε παρακατω χωρις να κοιταμε πισω! Κραταμε το τελευταιο μπελτ της ευρωπης στον αερα με περισση περηφανεια και παντα με το rudder αναποδα!
Καταγράφηκε

Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Παμε παρακατω ή οχι; « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.