Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
287.194 μηνύματα σε 11.386 θέματα από 5.933 Μέλη / Τελευταίο μέλος: DimitrisMel
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Πέμπτη, 18 Ιαν 2018, 19:35:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Πέμπτη, 18 Ιαν 2018, 19:35:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σάββατο, 13 Ιαν 2018, 13:44:36
Cherson cx20 setup help!!!!
Πέμπτη, 11 Ιαν 2018, 21:47:54
Πέμπτη, 11 Ιαν 2018, 08:35:07
Πέτρο καλημέρα
Πρόσφατα θέματα
από evan
[Σήμερα στις 17:36]

από eolos30
[Σήμερα στις 14:43]

[Σήμερα στις 14:42]

[Σήμερα στις 11:44]

από snoopy
[Σήμερα στις 11:05]

από ilias
[Σήμερα στις 02:32]

από snoopy
[Χθες στις 22:05]

[Χθες στις 22:03]

από ΕΡΜΗΣ
[Χθες στις 20:31]

[Χθες στις 19:59]

από DIAMOND
[Χθες στις 11:14]

[Χθες στις 10:05]

από giamous
[Τρίτη, 16 Ιαν 2018, 18:15:15]

[Τρίτη, 16 Ιαν 2018, 14:44:30]

από Chris71
[Τρίτη, 16 Ιαν 2018, 12:35:54]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5933
Τελευταίο: DimitrisMel
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 287194
Σύνολο θεμάτων: 11386
Online σήμερα: 73
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 31
Συνολικά: 44
Στυλ εμφάνισης

Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Εκίνηση θερμικού ελικοπτέρου. Τι πρέπει να προσέχουμε....για να έχουμε. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Εκίνηση θερμικού ελικοπτέρου. Τι πρέπει να προσέχουμε....για να έχουμε.  (Αναγνώστηκε 9730 φορές)
   
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 10:56:05 »

Nαί....  ο τύπος απο ότι κατάλαβα, μάλλον είχε ξεχάσει τον πνίχτη κλειστό.  Ολοι πρέπει να προσέχουμε με αυτά τα θέματα.
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

akritas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 718



« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 14:01:26 »

δεν ξερω τι ξεχασε ο τυπος , αλλα οταν βλεπεις ανθρωπο να βαζει ετσι θερμικο ελ/ρο μπροστα ... καλυτερα μακρια κι αγαπημενοι.......
Καταγράφηκε

AVANT aurora
akritas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 718



« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 14:17:16 »

βεβαια και πολυ καλοι πιλοτοι κανουν το ιδιο...

http://rc.runryder.com/helicopter/rrTV-Photo/funflies/LasVegas2010/LV2010-02-04.mp4


Καταγράφηκε

AVANT aurora
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.751


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 15:02:14 »

βεβαια και πολυ καλοι πιλοτοι κανουν το ιδιο...

http://rc.runryder.com/helicopter/rrTV-Photo/funflies/LasVegas2010/LV2010-02-04.mp4




Και εκτός που κάνουν την ίδια  χαίρονται και γελάνε με την ζημιά του άλλου.   
Τι να πω ρε παιδιά για κάτι τέτοιες συμπεριφορές, φαίνεται πως το ρετιρέ τους το έχουν ακατοίκητο.  uglystupid2
Καταγράφηκε
BasPap
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 337



« Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 17:15:49 »

Όταν πήρα το πρώτο μου θερμικό ε/π, σε μια από τις πρώτες προσπάθειες να το μάθω έπαθα (και έμαθα) τα εξής:
α. Έδωσα την Τ/Κ σε έναν φίλο μου, άσχετο με το άθλημα, για να την κρατάει όσο προσπαθώ να βάλω μπροστά.
β. Όσο μίζαρα, κρατούσα τα Blades όπως στην πιο πάνω φωτό.
γ. Η μηχανή παίρνει μπροστά, αλλά ο φίλος μου από περιέργεια είχε πατήσει το κουμπί του idle up, και όπως καταλαβαίνετε....γκάζωσε αμέσως, πλην όμως
κατάφερα, κρατώντας τα blades, να μην αρχίσουν να στρέφουν. Τη μηχανή την έσβησα πνίγοντας το σωληνάκι καυσίμου, αφού δεν είχα πρόσβαση
στην τ/κ που κρατούσε ο φίλος μου. 
δ. Μετά από όλα αυτά μύριζε καμμένο λάστιχο, από το clutch liner.

Συμπέρασμα:
α. Τα παραπάνω προκλήθηκαν από λάθος δικό μου, και όχι του φίλου μου.
β. Το κράτημα των blades αποδίδει.
γ. Η τ/κ πιστεύω ότι πρέπει να είναι δίπλα μας.
Καταγράφηκε

T-Rex 600N converted to electric.
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Εκίνηση θερμικού ελικοπτέρου. Τι πρέπει να προσέχουμε....για να έχουμε. « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.449 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.