Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.799 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.943 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 19:38:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 19:38:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 19:24]

από chris 1975
[Σήμερα στις 18:25]

από SOFIANOS
[Σήμερα στις 15:21]

[Σήμερα στις 13:32]

[Σήμερα στις 13:20]

[Σήμερα στις 11:24]

[Σήμερα στις 10:31]

από kondorgr
[Σήμερα στις 09:58]

[Σήμερα στις 00:50]

[Χθες στις 16:13]

από Nikolas K
[Χθες στις 15:54]

από thana-psi
[Χθες στις 12:16]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5943
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285799
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 62
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 26
Συνολικά: 37
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Θέμα: VIPER 500 ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ PYLON « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: VIPER 500 ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ PYLON  (Αναγνώστηκε 3642 φορές)
   
ΤΣΑΜΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 29



Προφίλ
« στις: Δευτέρα, 5 Φεβ 2007, 00:11:16 »

ΠΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟ VIPER 500 ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΑΓΩΝΕΣ?Huh
Καταγράφηκε
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 232


tiger


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 5 Φεβ 2007, 00:51:02 »

                            Φιλε Χρηστο.Απο τα λιγοστα που γνωριζω το ονομα κλειδι ειναι NELSON.Καλο ειναι να σου απαντησουν οι ειδικοι του ειδους που ασχολουνται με τους συγκεκριμενους αγωνες.                                                                             
                                                                       Τετραδακος Δ.
Καταγράφηκε

Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
tasos_argos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 30



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 5 Φεβ 2007, 01:59:18 »

Ούτε εγώ ξέρω, πάντως οι nelson είναι πραγματικά κοσμήματα!
Καταγράφηκε
ΤΣΑΜΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 29



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 5 Φεβ 2007, 11:21:15 »

Η NELSON ΕΙΝΑΙ .40αρα?
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ 46αρα ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΟ VIPER 500 ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ?

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ NELSON MHXANH???

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ!!!
Καταγράφηκε
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.193



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 5 Φεβ 2007, 11:22:52 »

Χρήστο καλημέρα,

Την καλύτερη απάντηση στην ερώτηση σου την δίνει ο αγωνιστικός κανονισμός τον οποιο και σου παραθέτω για ευκολία εδώ.
*********
2. Κιvητήρας
Ο κιvητήρας θα είvαι τύπoυ παλιvδρo΅ικoύ ε΅βόλoυ ΅ε συvoλικό κυβισ΅ό ΅έχρι 6 ,6 cm3 ΅ε ΅πρoστιvή εισαγωγή και πλαιvή εξάτ΅ιση.
2.1. Καρ΅πυρατέρ
Κάθε κιvητήρας θα είvαι εφoδιασ΅έvoς ΅ε καρ΅πυρατέρ, ΅εγίστης δια΅έτρoυ εισαγωγής αέρα 9mm, τo oπoίo θα ελέγχεται από αvεξάρτητo και ξεχωριστό servo και θα ΅πoρεί ΅ε τηλεχειρισ΅ό vα σβύvει τov κιvητήρα ή vα τov ελέγχει αvαλoγικά από τo ρελαvτί ΅έχρι τo ΅έγιστo τωv στρoφώv τoυ, στo έδαφoς ή στov αέρα χωρίς vα επηρεάζεται η καvovική τρoχιά της πτήσης.
2.2 Σιγαστήρας
Ο κιvητήρας θα είvαι εφoδιασ΅έvoς ΅ε τov εργoστασιακό σιγαστήρα ΅αζί ΅ε τov oπoίo πωλείται στo ε΅πόριo.
Απoκλείovται κιvητήρες oι oπoίoι πωλoύvται χωρίς σιγαστήρα και για τoυς oπoίoυς πρέπει vα αγoραστεί ξεχωριστά εξάτ΅ιση, έστω και τoυ ιδίoυ κατασκευαστή.
Σιγαστήρες ελεύθερης ρoης(flow through mufflers),συvτovισ΅έvες ’’πίπες’’(tuned pipes), και minipipes απαγoρεύovται. Στov σιγαστήρα δεv επιτρέπovται ΅ετατρoπές εκτός της τoπoθέτησης ειδικoύ ακρoφυσίoυ για παρoχή πίεσης στηv δεξα΅εvή καυσί΅oυ.

*************

Ο Nelson είναι ένας κινητήρας που γίνεται μεγάλη χρήση του στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς. Είναι αξιόπιστος αλλά και ακριβός τόσο στην αγορά του όσο και στην συντήρηση του.

Και άλλες εταιρείες έχουν κινητήρες για q500 όπως Jett, MVVS, Super Tigre, Rossi.

Υπάρχουν και ρώσικοι οι CYCLON και από ότι άκουσα και οι ολλανδικοί ΜΒ έχουν τώρα έκδοση και για Q500. Αλλά άντε βρες τους γιατί ειδικά οι τελευταίοι έχουν και waiting list αρκετά μεγάλο.

Ισως οι άμεσα ασχολούμενοι με το θέμα (Σοπέογλου, Πασχαλούδης Νταναβάρας) που είναι και μέλη του forum θα σου δώσουν περισσότερες και αναλυτικότερες πληροφορίες ΄και ίσως να υπάρχει και καμία σε καλή κατάσταση που να την δίνει κάποιος.

Με PM σε παρακαλώ στείλε μου το τηλέφωνο σου.

’ντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.966


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 5 Φεβ 2007, 11:33:44 »

Οσοι ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με pylon-Q500, μπορούν να ενημερωθούν εδώ:

http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-093.htm

Η συμβουλή μου είναι : Μην βάλετε από τις πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις ένα Nelson.

Βάλτε μία άλλη 40άρα για να νιώσετε το αεροπλάνο, τις ταχύτητες, τις στροφές, την προσγείωση, να μπορέσετε να το τριμάρετε.

Οταν είσαστε έτοιμοι μπορείτε να βάλετε την ακριβή μηχανή.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.193



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 5 Φεβ 2007, 11:43:16 »

Και μερικά sites σχετικά με το pylon προς ενημέρωση.

http://www.jettengineering.com/
http://www.mh-aerotools.de/airfoils/pylon_engines.htm
http://www.pspec.com/

Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 834



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 5 Φεβ 2007, 12:32:26 »

Καλημέρα
Nelson σε vipper 500 είναι μια αρκετή καλή λύση εφοσον βέβαια ενισχύσεις αρκετα το firewall και την ουρά του vipper.
Εαν θέλεις να  ασχοληθείς με τα Q500 καλό είναι για αρχή να μη βάλεις Nelson αλλά μια απλή 40αρα μηχανή έτσι ώστε να μπορέσεις να μπεις στο κλίμα.Αν πάλι σε ενδιαφέρει η Nelson σε used μορφή νομίζω πως έχω μια σε αρκετά καλή κατάσταση για πούλημα. Στείλε μου pm αν ενδιαφέρεσαι.Για καινούρια μπορείς να δεις στο http://www.pspec.com/
Για ότι απορια εδώ είμαστε, μη διστάσεις
Πάντως η Nelson που υπάρχει στην φωτογραφία δεν είναι Q500 αλλά QM40
Ελπίζω να βοήθησα

Φιλικά
dapan
Παντελής Νταναβάρας


Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
Uncle's Dad
ΜΗ ΜΕΛΟΣ
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 246



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 5 Φεβ 2007, 16:33:50 »

Αν αποφασίσεις να μπεις δυνατά στην κατηγορία πουλάω ολα τα υπάρχοντά μου (οχι φτηνά)

Αν εισαι αρχάριος πάντως πάνε για απλη 40αρα



Καταγράφηκε

Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Θέμα: VIPER 500 ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ PYLON « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.147 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.