Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
303.445
μηνύματα σε
12.345
θέματα από
6.254
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
LukeSkywalker
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Κυριακή, 3 Δεκ 2023, 13:21:36
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Κυριακή, 3 Δεκ 2023, 13:21:36
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
giamous
[
Σήμερα
στις 01:15]
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
Markhelis
[
Σήμερα
στις 00:52]
Καταλογος Pilot
από
hlsat
[
Χθες
στις 15:55]
FrSky TARANIS
από
Θόδωρος
[Παρασκευή, 1 Δεκ 2023, 00:45:08]
JET WORLD MASTERS 2023 ITALY RIVANAZANNO
από
ArgyrisGiannetakis
[Πέμπτη, 30 Νοέ 2023, 23:00:05]
www.Diamond-Models.gr
από
Diamond-Models Ι. Γεωγιάδης
[Τετάρτη, 29 Νοέ 2023, 19:14:18]
Futaba Radios: Questions, News, Applicat...
από
3DJunk
[Τετάρτη, 29 Νοέ 2023, 17:39:34]
Futaba 14SG
από
3DJunk
[Τετάρτη, 29 Νοέ 2023, 17:37:44]
futaba
από
3DJunk
[Τετάρτη, 29 Νοέ 2023, 17:35:56]
Προστασία Jet-Fuel απο μόλυνση
από
Elias Sopeoglou
[Τετάρτη, 29 Νοέ 2023, 08:58:57]
Avro 504 N/O Ναυτικής Αεροπορίας
από
carapis
[Κυριακή, 26 Νοέ 2023, 21:33:23]
Pixhawk σε ελικοπτερο
από
pq
[Κυριακή, 26 Νοέ 2023, 11:09:26]
ZHTEITAI - Δώστε εδώ την αγγελία σας σαν...
από
modeller2
[Παρασκευή, 24 Νοέ 2023, 10:44:53]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ - Δώστε εδώ την α...
από
Αντώνης Σπύρου
[Δευτέρα, 20 Νοέ 2023, 23:51:53]
Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
από
Yiannis_S
[Κυριακή, 19 Νοέ 2023, 21:48:06]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6254
Τελευταίο:
LukeSkywalker
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 303445
Σύνολο θεμάτων: 12345
Online σήμερα: 45
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 19
Συνολικά: 23
jnkmilos
NIKOS5113
teresos
hlsat
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
|
Ηλεκτρονικά
(Συντονιστές:
DEPRON MANIAC
,
kolotoympas
) | Θέμα:
sanyo eneloop
Σελίδες:
1
...
3
4
5
[
6
]
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: sanyo eneloop (Αναγνώστηκε 21239 φορές)
Yiannis_S
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 308
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #75 στις:
Πέμπτη, 7 Σεπ 2023, 14:09:14 »
Πολυ χρησιμη η αναλυση για τα ηλεκτρικα στοιχεια και τη φορτιση των μπαταριων.
Εαν η μια μπαταρια αστοχησει/ θα εχω τροφοδοσια απο τη δευτερη μπαταρια η οχι?
θεωρω ομως το κοκκινο καλωδιο που παει προς το δεκτη δεν ειναι απαραιτητο να απομονωθει, ειναι redundant.
Παράθεση
πό το τριπλό καλώδιο του σέρβο θα κόψεις το κόκκινο καλώδιο (του θετικού πόλου) στο σκέλος που πάει/έρχεται προς/από τον δέκτη, για να απομονώσεις την μπαταρία του δέκτη από το σέρβο.
Καταγράφηκε
Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.923
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #76 στις:
Παρασκευή, 8 Σεπ 2023, 03:50:39 »
Το κύκλωμα / εφαρμογή που αναφέρεσαι, λέει ότι μπορείς να τροφοδοτήσεις ένα (ή και περισσότερα) από τα σέρβο με ανεξάρτητη μπαταρία. Αν αφήσεις το κόκκινο καλώδιο, τότε περνάμε στο προηγούμενο κύκλωμα που έχω πρειγράψει, όπου ο δέκτης/όλα τα σέρβο καλύπτονται από δύο παράλληλες μπαταρίες. Αλλά δεν είναι αυτό που θέλουμε.
Ανεξάρτητη τροφοδοσία σημαίνει να παίρνει τάση μόνο από αυτή την μπαταρία Να μην έρχεται σε επαφή με την άλλη μπαταρία.
Και θα προσθέσω ένα ακραίαο παράδειγμα: Αν έχεις ένα σέρβο που είναι HV και θέλεις να το τροφοδοτήσεις με 7-8 Volts, τι λες θα αφήσεις αυτή την τάση να περάσει στον δέκτη και στα άλλα σέρβο που ίσως να μην την αντέχουν;
Υπάρχει λόγος να ενώσεις παράληλα μία μπαταρία 4,8V και μία 8V; Είναι ενάντια κάθε λογικής.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
_ΤΑΣΟΣ_
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.898
Xplooer or Explorer, here’s the question !
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #77 στις:
Παρασκευή, 8 Σεπ 2023, 11:35:55 »
Κατι τετοιες πατεντες κανετε και μετα πεφτουν τα μοντέλα !!!
Καταγράφηκε
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.923
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #78 στις:
Παρασκευή, 8 Σεπ 2023, 13:45:45 »
Παράθεση από: _ΤΑΣΟΣ_ στις Παρασκευή, 8 Σεπ 2023, 11:35:55
Κατι τετοιες πατεντες κανετε και μετα πεφτουν τα μοντέλα !!!
Αγαπητέ Τάσο, μη φοβάσαι εσύ δεν πετάς πιά, τα έχεις βάλει όλα στο ράφι, Αν φυσικά πέσουν από το ράφι θα σπάσουν. Και μετά θα φταίνε οι "πατέντες".
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
_ΤΑΣΟΣ_
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.898
Xplooer or Explorer, here’s the question !
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #79 στις:
Παρασκευή, 8 Σεπ 2023, 19:11:02 »
Καταγράφηκε
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.923
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #80 στις:
Τρίτη, 12 Σεπ 2023, 04:26:44 »
Όταν αγοράζετε στοιχεία NiMH, κάνετε πριν την χρήση ένα κύκλο αναγνώρισης.
Πέρα από hobbyshop του εξωτερικού ένα πακέτο NiMH 8 στοιχείων, μεγέθους ΑΑ, χωρητικότητας 2700 mAH (διευκρινίζω ότι δεν ήταν μάρκας Eneloop).
Στον πρώτο κύκλο έδωσε στην εκφόρτιση 1500 mAh. Χρειάστηκαν ακόμα 8 κύκλοι, με φόρτιση στα 200 mA και εκφόρτιση στα 200 mA για να ξυπνήσουν και να αποδώσουν 2600 mAh.
Ο πομπός μου στην λειτουργία του χρειάζεται 200 mA, οπότε η φόρτιση καλύπτει λειτουργία πέρα των 10 ωρών.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Dell Gatto Grande
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 653
when you see a bird walking, don't fly.
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #81 στις:
Σάββατο, 23 Σεπ 2023, 13:34:25 »
Παράθεση από: Yiannis_S στις Πέμπτη, 7 Σεπ 2023, 14:09:14
Πολυ χρησιμη η αναλυση για τα ηλεκτρικα στοιχεια και τη φορτιση των μπαταριων.
Εαν η μια μπαταρια αστοχησει/ θα εχω τροφοδοσια απο τη δευτερη μπαταρια η οχι?
θεωρω ομως το κοκκινο καλωδιο που παει προς το δεκτη δεν ειναι απαραιτητο να απομονωθει, ειναι redundant.
Παράθεση
πό το τριπλό καλώδιο του σέρβο θα κόψεις το κόκκινο καλώδιο (του θετικού πόλου) στο σκέλος που πάει/έρχεται προς/από τον δέκτη, για να απομονώσεις την μπαταρία του δέκτη από το σέρβο.
ready solution
https://www.powerbox-systems.com/produkte/powerbox-systeme.html
https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=58919.0
.
Καταγράφηκε
Γιώργος Παπαγιάννης
www.rcjet.gr
Proud Official Pilot of
www.powerbox-systems.com
Yiannis_S
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 308
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #82 στις:
Κυριακή, 24 Σεπ 2023, 12:58:07 »
Παράθεση από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Παρασκευή, 13 Αύγ 2021, 20:14:11
Παράθεση από: Yiannis_S στις Παρασκευή, 13 Αύγ 2021, 18:25:40
Με την καταναλωση εννοουμε την ενεργεια που απορροφουν τα σερβο , αυτο μετρησα στην μπαταρια συνολικα ηταν 280mah
ετσι βλεπουμε και την καταναλωση του καθενα χωριστα 280mah/ αριθμος σερβο
280mah/5 56mah
Οσο για τα πειράματα στον πάγκο, που διάβασα αλλού, αλλιώς αντιδρούν τα σέρβο όση ωρα στρέφουν το κεφάλι τους με το φορτίο,
Παράθεση
και αλλιώς όταν το έχουν ήδη στρέψει σε μία ακραία θέση και εξακολουθούν ακινητοποιημένα να αντισταθμίζουν το φορτίο.
Τα αναλογικα σερβο δεν δινουν ταση κρατανε idle στην μεγιστη μετατοπιση
Mια NiMh
Venom 2500Μah
οταν βγηκ
ε aπο την κουτα
ειχε μολις 300ΜΑh με
8--10 κυκλους
αναμενω να δωσει 2500Mah, Mε φορτιση 100 Μah για 25h πηρε 2500 MAh
Καταγράφηκε
Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.923
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #83 στις:
Κυριακή, 24 Σεπ 2023, 17:06:22 »
Παράθεση από: Yiannis_S στις Κυριακή, 24 Σεπ 2023, 12:58:07
Mια NiMh
Venom 2500Μah
οταν βγηκ
ε aπο την κουτα
ειχε μολις 300ΜΑh με
8--10 κυκλους
αναμενω να δωσει 2500Mah, Mε φορτιση 100 Μah για 25h πηρε 2500 MAh
Προφανώς το γινόμενο 100mAh επί 25 ώρες θα είναι 2500.
Το ερώτημα είναι όμως , τα πήρε πράγματι, ή απλά περάσανε και καταγράφηκαν απο τον φορτιστή;
Το πόση ενέργεια υποθετικά πέρασε στην μπαταρία είναι μία παράμετρος που απλα καλό είναι να την ξέρουμε.
Αυτό που ενδιαφέρει όμως είναι πόση ενέργεια θα δώσει στην εκφόρτιση η μπαταρία, με το μέσο ρεύμα που αναμένεται να εκφορτίζεται.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Yiannis_S
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 308
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #84 στις:
Κυριακή, 8 Οκτ 2023, 01:15:51 »
Φυσικα δεν πηγαν και τα 2500MAh , ενα ποσοστο ενεργειας μετατραπηκε σε θερμοτητα....
Θα δειξει στην πραξη ποσα MAh θα δωσει...
Καταγράφηκε
Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
sakis art
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 348
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #85 στις:
Δευτέρα, 16 Οκτ 2023, 16:56:03 »
Εγω έχω ενα παρόμοιο θέμα. Φορτίζω τις eneloop με τον imax στο auto και σε καποια στιγμή ολοκληρώνεται η φόρτιση. Αν ομως ξαναπατήσω για φόρτιση παίρνει κι άλλα. Το.ιδιο γίνεται και με τις απλές NiMh στις μπουζόπιπες. Πχ φορτίζει και παίρνει ανάλογα 300-400
και σταματάει και μετα σε εκ νέου φόρτιση δίνει αλλά ~100-150mAh.
Φορτίζω πάντα με 0.2Α σε μπαταρίες 2200-2500
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.923
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #86 στις:
Τρίτη, 31 Οκτ 2023, 04:12:06 »
Διακρίνουμε δύο εκδοχές:
Στο αυτόματο πρόγραμμα φόρτισης NiMH η περάτωση επιτελείται ανιχνεύοντας την αύξηση της τάσης. Ετσι όταν ξαναβάλεις την μπαταρία στην φόρτιση, η τάση που έχει επιστρέ-ψει στα επίπεδα ηρεμίας, αρχίζει να αυξάνει και πάλι, και κάποια στιγμή θα σταματήσει.
Η χωρητικότητα που δείχνει ο φορτιστής, δεν έχει περάσει στην μπαταρία, αφού είναι φορτισμένη δεν μπορεί να πάρει κι’ άλλο φορτίο. Απλά μετατρέπεται σε θερμότητα.
Όμως υπάρχει ακόμα μία εκδοχή. Αν τις NiMH προσπαθείς να τις φορτίσεις με μεγάλη έ-νταση, η μπαταρία δεν μπορεί να δεχθεί γρήγορα την ενέργεια που δίνει ο φορτιστής και ως επακόλουθο θα αυξήσει την τάση της νωρίτερα. Ναι, τότε η μπαταρία δεν έχει φορτίσει πλήρως και μπορεί να πάρει ακόμα ενέργεια.
Θα θυμίσω παλιές ιστορίες. Όταν πρωτο-κυκλοφόρησαν οι ΝιΜΗ, τις φόρτιζαν με ταχεία φόρτιση όπως έκαναν για τις NiCd. Το πρωϊ, έβλεπαν το λαμπάκι σβηστό, και θεωρούσαν ότι η μπαταρία έχει φορτιστεί. Όμως, όπως εξηγήσαμε προηγουμένως, ο φορτιστής ανίχνευε αύξηση της τάσης πολύ νωρίς και σταματούσε την φόρτιση. Η μπαταριά δεν έπαιρνε την αναμενόμενη ενέργεια, αλλά άργησαν να το καταλάβουν. Ετσι εκείνη την εποχή καταγράφηκαν τα περισσότερα σπασίματα που οφείλονταν σε «άδεια» μπαταρία (του δέκτη).
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Σελίδες:
1
...
3
4
5
[
6
]
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
|
Ηλεκτρονικά
(Συντονιστές:
DEPRON MANIAC
,
kolotoympas
) | Θέμα:
sanyo eneloop
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...