Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
301.594 μηνύματα σε 12.287 θέματα από 6.233 Μέλη / Τελευταίο μέλος: STAVROS TSIGKAS
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 29 Μάρ 2023, 16:06:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 29 Μάρ 2023, 16:06:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 16:02]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:49]

    από VAGGOS40
    [Χθες στις 16:34]

    [Χθες στις 14:45]

    από ilias
    [Κυριακή, 26 Μάρ 2023, 00:02:59]

    [Σάββατο, 25 Μάρ 2023, 16:13:36]

    από ichiban
    [Σάββατο, 25 Μάρ 2023, 07:47:33]

    από ichiban
    [Σάββατο, 25 Μάρ 2023, 07:41:17]

    [Πέμπτη, 23 Μάρ 2023, 11:10:10]

    από hobbyist
    [Πέμπτη, 23 Μάρ 2023, 06:56:24]

    από tsiou
    [Τετάρτη, 22 Μάρ 2023, 23:28:30]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 21:02:37]

    [Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 15:46:27]

    [Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 09:34:48]

    [Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 09:16:56]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6233
    Τελευταίο: STAVROS TSIGKAS
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 301594
    Σύνολο θεμάτων: 12287
    Online σήμερα: 73
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 53
    Συνολικά: 55
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: sanyo eneloop  (Αναγνώστηκε 17702 φορές)
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 78


    « Απάντηση #60 στις: Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 10:51:33 »

     Καλημέρα

    Εστω ότι έχουμε ένα μοτέρ ηλεκτρικό με την σωστή έλικα και το τροφοδοτούμε με 11Volts και τραβάει π.χ. 30Α.
    Εστω τώρα ότι το τροφοδοτούμε με 14 Volts. Τι θα δούμε στην ένταση; Θα μείνει η ίδια΄ή θα αυξηθεί;

      Η ένταση θα αυξηθεί
      Θα αυξηθούν και οι στροφές και κατ' επέκταση η ταχύτητα
      Οπότε άμα θέλουμε να "πετάμε" σε φαινομενικά χαλαρές συνθήκες, όπως πριν, τότε μειώνουμε το γκάζι και κατ' επέκταση θα μειωθεί και η κατανάλωση.

      Αναφορικά με την συμπάθειά μου, τα μούλτι buck2, έχω καταλάβει ότι για ίδιο βάρος που θες να διαχειριστείς είναι ίδια η ισχύς (W) ασχέτως την τάση.
      Δλδ αν έχουμε ένα μούλτι να αιωρείται με 3σελη και του βάλουμε μια 4σελη και διατηρήσουμε ίδιο το βάρος, το τονίζω, τότε η ισχύς θα είναι σχεδόν ίδια και κατ' επέκταση τα Αμπέρ θα μειωθούν

      Οπότε, με την ίδια λογική θα έχουμε κάτι αντίστοιχο και για την διαχείριση βάρους/ενέργειας από τα σέρβο. Τουλάχιστον αυτό πίστευα και εγώ!!!!!

      Αυτό που συμβαίνει με τα σέρβο είναι κάτι διαφορετικό, και ίσως έχει να κάνει με το εσωτερικό κύκλωμα διαχείρισης. Δεν ξέρω!!!!
      Βάζοντας στον πάγκο ένα σέρβο είχε ενδιαφέρον το τι έδειξαν οι μετρήσεις με ίδιο βάρος και διαφορετικές τάσεις (τώρα που βρήκα βολτοαμπερόμετρα...)
      Έχουμε λοιπόν
      Το σέρβο για τις δοκιμές ήταν το FUTABA S148
      Με 4.6ν η κατανάλωση ήταν 210mA
      Με 6ν   η κατανάλωση ήταν 270mA
    Στα μουλτι πχ με μετρό σύγκρισης ισχυ στην αιώρηση, με την μεγαλυτερη μπαταρια ΕΣΥ ρυθμιζεις την τάση και έχεις παλι την ίδια ισχυ. Τα σερβο όμως τραβάνε ο, τι τους δώσεις και γυρνάνε πιο γρήγορα με μεγαλύτερη ταση, σε αντίθεση με τα μοτέρ στο μουλτι όπου εμείς είμαστε ο "ρυθμιστής" και ουσιαστικά χαμηλωνουμε την τάση αν μπορουμε να το πουμε έτσι με το στικ του γκαζιου. Με μεγαλυτερη μπαταρία (περισσοτερα βολτ) αν είχαμε το στικ στην ίδια θέση θα είχαμε περισσοτερη έλξη/ωση περισσοτερη ισχυ.
    W=AV
    Αυτό καταλαβαίνω εγώ. Εκαψα βέβαια κ μερικά εγκεφαλικά κυτταρα για να αποκωδικοποιησω στην πραξη τον τυπο.
    Καταγράφηκε
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 78


    « Απάντηση #61 στις: Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 11:23:06 »

    Το θεμα ειναι γιατι ανεβαίνουν τα αμπερ. Ανεβαίνουν επειδή μπορούν... Χαχαχαχαχαχαχα
    Μάλλον το κυκλωμα στα σερβο αποκωδικοποιει την παραπανω τάση σαν να ανεβάζουμε περισσοτερο το στικ του γκαζιου.
    Καταγράφηκε
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.018


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #62 στις: Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 21:06:07 »

    Στα μουλτι πχ με μετρό σύγκρισης ισχυ στην αιώρηση, με την μεγαλυτερη μπαταρια ΕΣΥ ρυθμιζεις την τάση και έχεις παλι την ίδια ισχυ. Τα σερβο όμως τραβάνε ο, τι τους δώσεις και γυρνάνε πιο γρήγορα με μεγαλύτερη ταση, σε αντίθεση με τα μοτέρ στο μουλτι όπου εμείς είμαστε ο "ρυθμιστής" και ουσιαστικά χαμηλωνουμε την τάση αν μπορουμε να το πουμε έτσι με το στικ του γκαζιου. Με μεγαλυτερη μπαταρία (περισσοτερα βολτ) αν είχαμε το στικ στην ίδια θέση θα είχαμε περισσοτερη έλξη/ωση περισσοτερη ισχυ.
    W=AV
    Αυτό καταλαβαίνω εγώ. Εκαψα βέβαια κ μερικά εγκεφαλικά κυτταρα για να αποκωδικοποιησω στην πραξη τον τυπο.

    Το θεμα ειναι γιατι ανεβαίνουν τα αμπερ. Ανεβαίνουν επειδή μπορούν... Χαχαχαχαχαχαχα
    Μάλλον το κυκλωμα στα σερβο αποκωδικοποιει την παραπανω τάση σαν να ανεβάζουμε περισσοτερο το στικ του γκαζιου.

      Λοιπόν έβγαλα ένα συμπέρασμα για το πως ίσως έχουν τα πράγματα.

      Στο μούλτι όταν π.χ. το έχεις σε αιώρηση τα μοτέρ έχουν μια συνεχόμενη κίνηση και μια συνεχόμενη ροή ρεύματος χωρίς πολλές διακυμάνσεις

      Στα σέρβο, το κύκλωμά τους είναι ένας αυτοματισμός ο οποίος ελέγχει, πάλι ESC το οποίο έχει την δυνατότητα να κινήσει το μοτερ του και προς τις δύο φορές περιστροφής. Οι συνθήκες λειτουργίας λοιπόν του μοτέρ είναι ακραίες όπου πρέπει να λειτουργήσει σε κατάσταση ακινησίας (υψηλό ρεύμα) αλλά και απότομης εναλλαγής της φοράς περιστροφής (πιο υψηλό ρεύμα) οπότε αυτό ίσως δικαιολογεί την ίδια ή και υψηλότερη κατανάλωση με μεγαλύτερη τάση
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!

    Βρε μανία με το depron!!!

      Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
      και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     "γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 283



    « Απάντηση #63 στις: Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 21:27:49 »

     Καλημέρα

    Εστω ότι έχουμε ένα μοτέρ ηλεκτρικό με την σωστή έλικα και το τροφοδοτούμε με 11Volts και τραβάει π.χ. 30Α.
    Εστω τώρα ότι το τροφοδοτούμε με 14 Volts. Τι θα δούμε στην ένταση; Θα μείνει η ίδια΄ή θα αυξηθεί;

      Η ένταση θα αυξηθεί
      Θα αυξηθούν και οι στροφές και κατ' επέκταση η ταχύτητα
      Οπότε άμα θέλουμε να "πετάμε" σε φαινομενικά χαλαρές συνθήκες, όπως πριν, τότε μειώνουμε το γκάζι και κατ' επέκταση θα μειωθεί και η κατανάλωση.

      Αναφορικά με την συμπάθειά μου, τα μούλτι buck2, έχω καταλάβει ότι για ίδιο βάρος που θες να διαχειριστείς είναι ίδια η ισχύς (W) ασχέτως την τάση.
      Δλδ αν έχουμε ένα μούλτι να αιωρείται με 3σελη και του βάλουμε μια 4σελη και διατηρήσουμε ίδιο το βάρος, το τονίζω, τότε η ισχύς θα είναι σχεδόν ίδια και κατ' επέκταση τα Αμπέρ θα μειωθούν

      Οπότε, με την ίδια λογική θα έχουμε κάτι αντίστοιχο και για την διαχείριση βάρους/ενέργειας από τα σέρβο. Τουλάχιστον αυτό πίστευα και εγώ!!!!!

      Αυτό που συμβαίνει με τα σέρβο είναι κάτι διαφορετικό, και ίσως έχει να κάνει με το εσωτερικό κύκλωμα διαχείρισης. Δεν ξέρω!!!!
    Παράθεση
     Βάζοντας στον πάγκο ένα σέρβο είχε ενδιαφέρον το τι έδειξαν οι μετρήσεις με ίδιο βάρος και διαφορετικές τάσεις (τώρα που βρήκα βολτοαμπερόμετρα...)
      Έχουμε λοιπόν
      Το σέρβο για τις δοκιμές ήταν το FUTABA S148
    .
    ενδιαφερον, ωραιο πειραμα, με 6αρι ταση εχουμε περισσοτερο ρευμα,να πουμε οτι το οργανακι μετραει  στιγμιαιο(burst) ρευμα , ποσο τραβαει  το σερβομοτορι,  οχι καταναλωση ενεργειας(mAh)

    με τον μετρητη καταναλωσης ενεργειας στο πειραμα  μετρησα ποση  καταναλωση ειχα, αυτο που μας δινει η δεη π.χ. στο λογαριασμο το 4μηνο σε kwh


    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Η βελτίωση δεν τελειώνει  ποτέ..
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 283



    « Απάντηση #64 στις: Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 21:30:12 »

    Εστω ότι έχουμε ένα μοτέρ ηλεκτρικό με την σωστή έλικα και το τροφοδοτούμε με 11Volts και τραβάει π.χ. 30Α.
    Εστω τώρα ότι το τροφοδοτούμε με 14 Volts. Τι θα δούμε στην ένταση; Θα μείνει η ίδια΄ή θα αυξηθεί;



    εξαρταται τις συνθηκες εαν δωσουμε γκαζι  με τα 14V θα αυξηθουν οι στροφες και
     θα αυξηθει και  η ενταση
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Η βελτίωση δεν τελειώνει  ποτέ..
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.018


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #65 στις: Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 23:47:31 »

    Παράθεση
    .
    ενδιαφερον, ωραιο πειραμα, με 6αρι ταση εχουμε περισσοτερο ρευμα,να πουμε οτι το οργανακι μετραει  στιγμιαιο(burst) ρευμα , ποσο τραβαει  το σερβομοτορι,  οχι καταναλωση ενεργειας(mAh)

      Το οργανάκι που χρησιμοποιώ μετράει ενεργή τιμή ρεύματος (RMS) και όχι στιγμιαίο. Η μέτρηση που έκανα ήταν με βάρος πάνω στην άκρη του μπράτσου του σέρβο και χωρίς να πειράζω το servotester. Η διάταξη ήταν όπως περίπου στην φωτό που παραθέτω, με μόνη διαφορά ότι το μπράτσο το είχα σε οριζόντια θέση. Αν θα διατηρούσα το πείραμα για 10 λεπτά η κατανάλωση ενέργειας θα ήταν 45mAh


    Παράθεση
    με τον μετρητη καταναλωσης ενεργειας στο πειραμα  μετρησα ποση  καταναλωση ειχα, αυτο που μας δινει η δεη π.χ. στο λογαριασμο το 4μηνο σε kwh

      Δλδ είχες βάλει αναλυτή ενέργειας επάνω στο Escapade. Εγώ βασικά νόμιζα ότι έκανες την μέτρηση υπολογίζοντας πόσο πήρε η μπαταρία με την φόρτιση


    * maxresdefault.jpg (72.67 KB, 1280x720 - εμφανίστηκε 581 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!

    Βρε μανία με το depron!!!

      Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
      και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     "γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 283



    « Απάντηση #66 στις: Παρασκευή, 13 Αύγ 2021, 18:25:40 »

    Με την καταναλωση εννοουμε την ενεργεια που απορροφουν τα σερβο , αυτο μετρησα στην μπαταρια  συνολικα ηταν 280mah
    ετσι βλεπουμε και την καταναλωση του καθενα χωριστα  280mah/ αριθμος σερβο

    280mah/5  56mah




    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Η βελτίωση δεν τελειώνει  ποτέ..
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.903


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #67 στις: Παρασκευή, 13 Αύγ 2021, 20:14:11 »

    Με την καταναλωση εννοουμε την ενεργεια που απορροφουν τα σερβο , αυτο μετρησα στην μπαταρια  συνολικα ηταν 280mah
    ετσι βλεπουμε και την καταναλωση του καθενα χωριστα  280mah/ αριθμος σερβο
    280mah/5  56mah

    Ο συλλογισμός σου είναι θεωρητικός. Σαν μέσος όρος δεκτός.
    Ακόμα και αν τα 5 σέρβο είναι ακριβώς τα ίδια, δεν τα κινείς ούτε με την ίδια συχνότητα, ούτε με την ίδια διαδρομή, και δεν είναι επιφορτισμένα να κινούν τα ίδια πηδάλια με ίδιες αντιστάσεις.

    Οσο για τα πειράματα στον πάγκο, που διάβασα αλλού, αλλιώς αντιδρούν τα σέρβο όση ωρα στρέφουν το κεφάλι τους με το φορτίο, και αλλιώς όταν το έχουν ήδη στρέψει σε μία ακραία θέση και εξακολουθούν ακινητοποιημένα να αντισταθμίζουν το φορτίο.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.018


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #68 στις: Σάββατο, 14 Αύγ 2021, 01:41:57 »

    Με την καταναλωση εννοουμε την ενεργεια που απορροφουν τα σερβο , αυτο μετρησα στην μπαταρια  συνολικα ηταν 280mah
    ετσι βλεπουμε και την καταναλωση του καθενα χωριστα  280mah/ αριθμος σερβο

    280mah/5  56mah

      Καλησπέρα

      Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος; Δλδ την μέτρηση, πως την έκανες τελικά και με τι όργανο;
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!

    Βρε μανία με το depron!!!

      Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
      και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     "γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 283



    « Απάντηση #69 στις: Κυριακή, 5 Μάρ 2023, 14:12:45 »

     

    Ψαχνω λαμακια για να ενωσω 5 μπαταριες Eneloop σε σειρα, , το συνολικο βολτατζ προκυπτει απο το αθροισμα των επιμερους βολτατζ, οπως επισης και εναν ακροδεκτη ρευματοις Futaba J  και plastic wrap?
    Καποια ιδεα???
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Η βελτίωση δεν τελειώνει  ποτέ..
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 78


    « Απάντηση #70 στις: Τρίτη, 7 Μάρ 2023, 21:39:32 »



    Ψαχνω λαμακια για να ενωσω 5 μπαταριες Eneloop σε σειρα, , το συνολικο βολτατζ προκυπτει απο το αθροισμα των επιμερους βολτατζ, οπως επισης και εναν ακροδεκτη ρευματοις Futaba J  και plastic wrap?
    Καποια ιδεα???
    https://www.skroutz.gr/search?keyphrase=nickel+strip
    Καταγράφηκε
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 283



    « Απάντηση #71 στις: Κυριακή, 12 Μάρ 2023, 16:01:55 »

     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Η βελτίωση δεν τελειώνει  ποτέ..
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: sanyo eneloop
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.043 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.