Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
301.594
μηνύματα σε
12.287
θέματα από
6.233
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
STAVROS TSIGKAS
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Τετάρτη, 29 Μάρ 2023, 16:06:13
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Τετάρτη, 29 Μάρ 2023, 16:06:13
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
''DRACO'' - ''SCRAPY'' MIKE PATEY
από
ArgyrisGiannetakis
[
Σήμερα
στις 16:02]
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
Markhelis
[
Σήμερα
στις 01:49]
Περιφερειακός αγώνας κατηγορίας F1Ν, Ηρά...
από
VAGGOS40
[
Χθες
στις 16:34]
Little -V-
από
Διονυσης Στρατηγος
[
Χθες
στις 14:45]
Επισκευή cowl - canopy
από
ilias
[Κυριακή, 26 Μάρ 2023, 00:02:59]
αλλοίωση χρωματισμού
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[Σάββατο, 25 Μάρ 2023, 16:13:36]
Συγκόλληση φελιζόλ ( Κόλλες- Spray)
από
ichiban
[Σάββατο, 25 Μάρ 2023, 07:47:33]
OS Max 46AX πρόβλημα τροφοδοσίας καυσίμο...
από
ichiban
[Σάββατο, 25 Μάρ 2023, 07:41:17]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
Αντώνης Σπύρου
[Πέμπτη, 23 Μάρ 2023, 11:10:10]
ZHTEITAI - Δώστε εδώ την αγγελία σας σαν...
από
hobbyist
[Πέμπτη, 23 Μάρ 2023, 06:56:24]
15η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΩΝ
από
tsiou
[Τετάρτη, 22 Μάρ 2023, 23:28:30]
Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού...
από
Yiannis_S
[Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 21:02:37]
Funny picts-videos #2
από
ArgyrisGiannetakis
[Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 15:46:27]
Αναζητηση κατάστηματος για αγορά εξοπλισ...
από
_ΤΑΣΟΣ_
[Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 09:34:48]
Βάψιμο Elapor, EPP, EPO
από
_ΤΑΣΟΣ_
[Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 09:16:56]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6233
Τελευταίο:
STAVROS TSIGKAS
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 301594
Σύνολο θεμάτων: 12287
Online σήμερα: 73
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 53
Συνολικά: 55
Διονυσης Στρατηγος
ArgyrisGiannetakis
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
|
Ηλεκτρονικά
(Συντονιστές:
DEPRON MANIAC
,
kolotoympas
) | Θέμα:
sanyo eneloop
Σελίδες:
1
2
3
4
[
5
]
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: sanyo eneloop (Αναγνώστηκε 17702 φορές)
bouzx6r
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 78
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #60 στις:
Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 10:51:33 »
Παράθεση από: DEPRON MANIAC στις Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 09:37:54
Καλημέρα
Παράθεση από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 05:32:05
Εστω ότι έχουμε ένα μοτέρ ηλεκτρικό με την σωστή έλικα και το τροφοδοτούμε με 11Volts και τραβάει π.χ. 30Α.
Εστω τώρα ότι το τροφοδοτούμε με 14 Volts. Τι θα δούμε στην ένταση; Θα μείνει η ίδια΄ή θα αυξηθεί;
Η ένταση θα αυξηθεί
Θα αυξηθούν και οι στροφές και κατ' επέκταση η ταχύτητα
Οπότε άμα θέλουμε να "πετάμε" σε φαινομενικά χαλαρές συνθήκες, όπως πριν, τότε μειώνουμε το γκάζι και κατ' επέκταση θα μειωθεί και η κατανάλωση.
Αναφορικά με την συμπάθειά μου, τα μούλτι
, έχω καταλάβει ότι για ίδιο βάρος που θες να διαχειριστείς είναι ίδια η ισχύς (W) ασχέτως την τάση.
Δλδ αν έχουμε ένα μούλτι να αιωρείται με 3σελη και του βάλουμε μια 4σελη και διατηρήσουμε
ίδιο το βάρος
, το τονίζω, τότε η ισχύς θα είναι σχεδόν ίδια και κατ' επέκταση τα Αμπέρ θα μειωθούν
Οπότε, με την ίδια λογική θα έχουμε κάτι αντίστοιχο και για την διαχείριση βάρους/ενέργειας από τα σέρβο. Τουλάχιστον αυτό
πίστευα
και εγώ!!!!!
Αυτό που συμβαίνει με τα σέρβο είναι κάτι διαφορετικό, και ίσως έχει να κάνει με το εσωτερικό κύκλωμα διαχείρισης. Δεν ξέρω!!!!
Βάζοντας στον πάγκο ένα σέρβο είχε ενδιαφέρον το τι έδειξαν οι μετρήσεις με ίδιο βάρος και διαφορετικές τάσεις
(τώρα που βρήκα βολτοαμπερόμετρα...)
Έχουμε λοιπόν
Το σέρβο για τις δοκιμές ήταν το
FUTABA S148
Με 4.6ν η κατανάλωση ήταν 210mA
Με 6ν η κατανάλωση ήταν 270mA
Στα μουλτι πχ με μετρό σύγκρισης ισχυ στην αιώρηση, με την μεγαλυτερη μπαταρια ΕΣΥ ρυθμιζεις την τάση και έχεις παλι την ίδια ισχυ. Τα σερβο όμως τραβάνε ο, τι τους δώσεις και γυρνάνε πιο γρήγορα με μεγαλύτερη ταση, σε αντίθεση με τα μοτέρ στο μουλτι όπου εμείς είμαστε ο "ρυθμιστής" και ουσιαστικά χαμηλωνουμε την τάση αν μπορουμε να το πουμε έτσι με το στικ του γκαζιου. Με μεγαλυτερη μπαταρία (περισσοτερα βολτ) αν είχαμε το στικ στην ίδια θέση θα είχαμε περισσοτερη έλξη/ωση περισσοτερη ισχυ.
W=AV
Αυτό καταλαβαίνω εγώ. Εκαψα βέβαια κ μερικά εγκεφαλικά κυτταρα για να αποκωδικοποιησω στην πραξη τον τυπο.
Καταγράφηκε
bouzx6r
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 78
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #61 στις:
Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 11:23:06 »
Το θεμα ειναι γιατι ανεβαίνουν τα αμπερ. Ανεβαίνουν επειδή μπορούν... Χαχαχαχαχαχαχα
Μάλλον το κυκλωμα στα σερβο αποκωδικοποιει την παραπανω τάση σαν να ανεβάζουμε περισσοτερο το στικ του γκαζιου.
Καταγράφηκε
DEPRON MANIAC
Moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.018
Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #62 στις:
Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 21:06:07 »
Παράθεση από: bouzx6r στις Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 10:51:33
Στα μουλτι πχ με μετρό σύγκρισης ισχυ στην αιώρηση, με την μεγαλυτερη μπαταρια ΕΣΥ ρυθμιζεις την τάση και έχεις παλι την ίδια ισχυ. Τα σερβο όμως τραβάνε ο, τι τους δώσεις και γυρνάνε πιο γρήγορα με μεγαλύτερη ταση, σε αντίθεση με τα μοτέρ στο μουλτι όπου εμείς είμαστε ο "ρυθμιστής" και ουσιαστικά χαμηλωνουμε την τάση αν μπορουμε να το πουμε έτσι με το στικ του γκαζιου. Με μεγαλυτερη μπαταρία (περισσοτερα βολτ) αν είχαμε το στικ στην ίδια θέση θα είχαμε περισσοτερη έλξη/ωση περισσοτερη ισχυ.
W=AV
Αυτό καταλαβαίνω εγώ. Εκαψα βέβαια κ μερικά εγκεφαλικά κυτταρα για να αποκωδικοποιησω στην πραξη τον τυπο.
Παράθεση από: bouzx6r στις Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 11:23:06
Το θεμα ειναι γιατι ανεβαίνουν τα αμπερ. Ανεβαίνουν επειδή μπορούν... Χαχαχαχαχαχαχα
Μάλλον το κυκλωμα στα σερβο αποκωδικοποιει την παραπανω τάση σαν να ανεβάζουμε περισσοτερο το στικ του γκαζιου.
Λοιπόν έβγαλα ένα συμπέρασμα για το πως ίσως έχουν τα πράγματα.
Στο μούλτι όταν π.χ. το έχεις σε αιώρηση τα μοτέρ έχουν μια συνεχόμενη κίνηση και μια συνεχόμενη ροή ρεύματος χωρίς πολλές διακυμάνσεις
Στα σέρβο, το κύκλωμά τους είναι ένας αυτοματισμός ο οποίος ελέγχει, πάλι ESC το οποίο έχει την δυνατότητα να κινήσει το μοτερ του και προς τις δύο φορές περιστροφής. Οι συνθήκες λειτουργίας λοιπόν του μοτέρ είναι ακραίες όπου πρέπει να λειτουργήσει σε κατάσταση ακινησίας (υψηλό ρεύμα) αλλά και απότομης εναλλαγής της φοράς περιστροφής (πιο υψηλό ρεύμα) οπότε αυτό ίσως δικαιολογεί την ίδια ή και υψηλότερη κατανάλωση με μεγαλύτερη τάση
Καταγράφηκε
Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!
Βρε μανία με το depron!!!
Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου
"γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
Yiannis_S
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 283
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #63 στις:
Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 21:27:49 »
Παράθεση από: DEPRON MANIAC στις Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 09:37:54
Καλημέρα
Παράθεση από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 05:32:05
Εστω ότι έχουμε ένα μοτέρ ηλεκτρικό με την σωστή έλικα και το τροφοδοτούμε με 11Volts και τραβάει π.χ. 30Α.
Εστω τώρα ότι το τροφοδοτούμε με 14 Volts. Τι θα δούμε στην ένταση; Θα μείνει η ίδια΄ή θα αυξηθεί;
Η ένταση θα αυξηθεί
Θα αυξηθούν και οι στροφές και κατ' επέκταση η ταχύτητα
Οπότε άμα θέλουμε να "πετάμε" σε φαινομενικά χαλαρές συνθήκες, όπως πριν, τότε μειώνουμε το γκάζι και κατ' επέκταση θα μειωθεί και η κατανάλωση.
Αναφορικά με την συμπάθειά μου, τα μούλτι
, έχω καταλάβει ότι για ίδιο βάρος που θες να διαχειριστείς είναι ίδια η ισχύς (W) ασχέτως την τάση.
Δλδ αν έχουμε ένα μούλτι να αιωρείται με 3σελη και του βάλουμε μια 4σελη και διατηρήσουμε
ίδιο το βάρος
, το τονίζω, τότε η ισχύς θα είναι σχεδόν ίδια και κατ' επέκταση τα Αμπέρ θα μειωθούν
Οπότε, με την ίδια λογική θα έχουμε κάτι αντίστοιχο και για την διαχείριση βάρους/ενέργειας από τα σέρβο. Τουλάχιστον αυτό
πίστευα
και εγώ!!!!!
Αυτό που συμβαίνει με τα σέρβο είναι κάτι διαφορετικό, και ίσως έχει να κάνει με το εσωτερικό κύκλωμα διαχείρισης. Δεν ξέρω!!!!
Παράθεση
Βάζοντας στον πάγκο ένα σέρβο είχε ενδιαφέρον το τι έδειξαν οι μετρήσεις με ίδιο βάρος και διαφορετικές τάσεις
(τώρα που βρήκα βολτοαμπερόμετρα...)
Έχουμε λοιπόν
Το σέρβο για τις δοκιμές ήταν το
FUTABA S148
.
ενδιαφερον, ωραιο πειραμα, με 6αρι ταση εχουμε περισσοτερο ρευμα,να πουμε οτι το οργανακι μετραει στιγμιαιο(burst) ρευμα , ποσο τραβαει το σερβομοτορι, οχι καταναλωση ενεργειας(mAh)
με τον μετρητη καταναλωσης ενεργειας στο πειραμα μετρησα ποση καταναλωση ειχα, αυτο που μας δινει η δεη π.χ. στο λογαριασμο το 4μηνο σε kwh
Καταγράφηκε
Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
Η βελτίωση δεν τελειώνει ποτέ..
Yiannis_S
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 283
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #64 στις:
Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 21:30:12 »
Παράθεση από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 05:32:05
Εστω ότι έχουμε ένα μοτέρ ηλεκτρικό με την σωστή έλικα και το τροφοδοτούμε με 11Volts και τραβάει π.χ. 30Α.
Εστω τώρα ότι το τροφοδοτούμε με 14 Volts. Τι θα δούμε στην ένταση; Θα μείνει η ίδια΄ή θα αυξηθεί;
εξαρταται τις συνθηκες εαν δωσουμε γκαζι με τα 14V θα αυξηθουν οι στροφες και
θα αυξηθει και η ενταση
Καταγράφηκε
Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
Η βελτίωση δεν τελειώνει ποτέ..
DEPRON MANIAC
Moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.018
Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #65 στις:
Παρασκευή, 6 Αύγ 2021, 23:47:31 »
Παράθεση
.
ενδιαφερον, ωραιο πειραμα, με 6αρι ταση εχουμε περισσοτερο ρευμα,να πουμε οτι το οργανακι μετραει στιγμιαιο(burst) ρευμα , ποσο τραβαει το σερβομοτορι, οχι καταναλωση ενεργειας(mAh)
Το οργανάκι που χρησιμοποιώ μετράει ενεργή τιμή ρεύματος (RMS) και όχι στιγμιαίο. Η μέτρηση που έκανα ήταν με βάρος πάνω στην άκρη του μπράτσου του σέρβο και χωρίς να πειράζω το servotester. Η διάταξη ήταν όπως περίπου στην φωτό που παραθέτω, με μόνη διαφορά ότι το μπράτσο το είχα σε οριζόντια θέση. Αν θα διατηρούσα το πείραμα για 10 λεπτά η κατανάλωση ενέργειας θα ήταν 45mAh
Παράθεση
με τον μετρητη καταναλωσης ενεργειας στο πειραμα μετρησα ποση καταναλωση ειχα, αυτο που μας δινει η δεη π.χ. στο λογαριασμο το 4μηνο σε kwh
Δλδ είχες βάλει αναλυτή ενέργειας επάνω στο Escapade. Εγώ βασικά νόμιζα ότι έκανες την μέτρηση υπολογίζοντας πόσο πήρε η μπαταρία με την φόρτιση
maxresdefault.jpg
(72.67 KB, 1280x720 - εμφανίστηκε 581 φορές.)
Καταγράφηκε
Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!
Βρε μανία με το depron!!!
Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου
"γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
Yiannis_S
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 283
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #66 στις:
Παρασκευή, 13 Αύγ 2021, 18:25:40 »
Με την καταναλωση εννοουμε την ενεργεια που απορροφουν τα σερβο , αυτο μετρησα στην μπαταρια συνολικα ηταν 280mah
ετσι βλεπουμε και την καταναλωση του καθενα χωριστα 280mah/ αριθμος σερβο
280mah/5 56mah
Καταγράφηκε
Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
Η βελτίωση δεν τελειώνει ποτέ..
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.903
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #67 στις:
Παρασκευή, 13 Αύγ 2021, 20:14:11 »
Παράθεση από: Yiannis_S στις Παρασκευή, 13 Αύγ 2021, 18:25:40
Με την καταναλωση εννοουμε την ενεργεια που απορροφουν τα σερβο , αυτο μετρησα στην μπαταρια συνολικα ηταν 280mah
ετσι βλεπουμε και την καταναλωση του καθενα χωριστα 280mah/ αριθμος σερβο
280mah/5 56mah
Ο συλλογισμός σου είναι θεωρητικός. Σαν μέσος όρος δεκτός.
Ακόμα και αν τα 5 σέρβο είναι ακριβώς τα ίδια, δεν τα κινείς ούτε με την ίδια συχνότητα, ούτε με την ίδια διαδρομή, και δεν είναι επιφορτισμένα να κινούν τα ίδια πηδάλια με ίδιες αντιστάσεις.
Οσο για τα πειράματα στον πάγκο, που διάβασα αλλού, αλλιώς αντιδρούν τα σέρβο όση ωρα στρέφουν το κεφάλι τους με το φορτίο, και αλλιώς όταν το έχουν ήδη στρέψει σε μία ακραία θέση και εξακολουθούν ακινητοποιημένα να αντισταθμίζουν το φορτίο.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
DEPRON MANIAC
Moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.018
Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #68 στις:
Σάββατο, 14 Αύγ 2021, 01:41:57 »
Παράθεση από: Yiannis_S στις Παρασκευή, 13 Αύγ 2021, 18:25:40
Με την καταναλωση εννοουμε την ενεργεια που απορροφουν τα σερβο , αυτο μετρησα στην μπαταρια συνολικα ηταν 280mah
ετσι βλεπουμε και την καταναλωση του καθενα χωριστα 280mah/ αριθμος σερβο
280mah/5 56mah
Καλησπέρα
Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος; Δλδ την μέτρηση, πως την έκανες τελικά και με τι όργανο;
Καταγράφηκε
Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!
Βρε μανία με το depron!!!
Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου
"γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
Yiannis_S
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 283
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #69 στις:
Κυριακή, 5 Μάρ 2023, 14:12:45 »
Ψαχνω λαμακια για να ενωσω 5 μπαταριες Eneloop σε σειρα, , το συνολικο βολτατζ προκυπτει απο το αθροισμα των επιμερους βολτατζ, οπως επισης και εναν ακροδεκτη ρευματοις Futaba J και plastic wrap?
Καποια ιδεα???
Καταγράφηκε
Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
Η βελτίωση δεν τελειώνει ποτέ..
bouzx6r
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 78
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #70 στις:
Τρίτη, 7 Μάρ 2023, 21:39:32 »
Παράθεση από: Yiannis_S στις Κυριακή, 5 Μάρ 2023, 14:12:45
Ψαχνω λαμακια για να ενωσω 5 μπαταριες Eneloop σε σειρα, , το συνολικο βολτατζ προκυπτει απο το αθροισμα των επιμερους βολτατζ, οπως επισης και εναν ακροδεκτη ρευματοις Futaba J και plastic wrap?
Καποια ιδεα???
https://www.skroutz.gr/search?keyphrase=nickel+strip
Καταγράφηκε
Yiannis_S
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 283
Απ: sanyo eneloop
«
Απάντηση #71 στις:
Κυριακή, 12 Μάρ 2023, 16:01:55 »
Καταγράφηκε
Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
Η βελτίωση δεν τελειώνει ποτέ..
Σελίδες:
1
2
3
4
[
5
]
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
|
Ηλεκτρονικά
(Συντονιστές:
DEPRON MANIAC
,
kolotoympas
) | Θέμα:
sanyo eneloop
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...