Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.737 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 09:05:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 09:05:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:25]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από niro
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 21:50:40]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285737
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 31
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 21
Συνολικά: 25
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Κινητήρας για Funtana s90 « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κινητήρας για Funtana s90  (Αναγνώστηκε 21013 φορές)
   
balantis20
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 261


Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


Προφίλ
« Απάντηση #105 στις: Κυριακή, 7 Νοέ 2010, 18:54:41 »

Στο μοντελο τωρα που το παρατηρησα εχουν γινει ενισχυσεις απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη με δοκαρακια γι'αυτο και δεν μου την εχει κανει.
Το μοναδικο θεμα που ισως εχω ειναι τα πολυ ευκαμπτα σκελη που και στην πιο νορμαλ προσγείωση μπορει να ανοιξουν τοσο που να κουρευεις τις προπελες στις ακρες.
Δεν βοηθαει και το ανωμαλο εδαφος αλλα θα αντικαταστησω τις ροδες που εχω με αλλες μεγαλυτερης διαμετρου για καλυτερο αποτελεσμα.
Πολυ καλη λυση ειναι τα καρμπον σκελη γλυτωνεις και βαρος απλα μπορει σε καποια πολυ ατσαλη προσγειωση να κανει κρακ ενω τα δικα του θα τα ισωσεις και θα ξαναπεταξεις.
Φιλε kdaffy το συγκεκριμενο μοντελο για να βγαλει πολυ καλα flat spin χρειαζεται πολυ μεγαλη κινηση στο elevator και το βγαζει τελεια οπως λες.Εγω αυτη τη μανουβρα που πραγματικα απολαμβανω και την βγαζει απιστευτα ειναι knife edge spin με ολοκληρωση σε inverted flata spin,Την βγαζει λες και ειναι κατασκευασμενο μονο για αυτό.Βεβαια οι κινησεις σε φουλ 3d rate παντα....... Thumbs up
Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs
http://www.youtube.com/user/balantis20

''aka W Omega X''

Α.Μ.Σ.Α
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #106 στις: Κυριακή, 7 Νοέ 2010, 19:42:57 »

Σκεφτείτε ότι στο δικό μου, μόλις έσπασε η βάση,
τα σκέλη μπήκαν μέσα στα φτερά 
Άντε επισκευές και κόντρα επισκευές μετά εις τριπλούν  buck2
Καταγράφηκε

@Nikos@
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 262



Προφίλ
« Απάντηση #107 στις: Κυριακή, 7 Νοέ 2010, 21:03:01 »

Καλησπερα παιδια και απο μενα εχω και εγω το  FUNTANA X100 καταπληκτικο μοντελο!!
Του εχω βαλει την YS 110FZ πιστευω πολυ καλος συνδιασμος και ζυγιζει τελια !
APC 16X6  και το πεταω με καυσιμο 20% nitro και  20% oil (μαλλον θα παω σε 22 % oil)
max = 9650 στροφες  κενταει ο κινητηρας και το παει ανετα !
Τα σκελη ειναι λιγο ευαισθητα και θελει προσοχη ευτυχως δεν μου εχουν σπασει ακομα Grin
ενα βιντεακι απο το τρομερο ρελαντι του!!!
http://www.youtube.com/watch?v=m5vb_vGFmFU


* funtanax100.jpg (112.56 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 359 φορές.)
Καταγράφηκε

funtana x100, bossanova, spirit 3d, easy glider,prelude 2.50 m.
kdaffy
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 25



Προφίλ
« Απάντηση #108 στις: Κυριακή, 7 Νοέ 2010, 21:28:19 »

Λοιπον Βαλαντη τωρα που το λες εχω ηδη παραγγειλει απο κινεζο(αυριο τα παιρνω) και μεγαλυτερες φοαμενιες ροδες.Οι δικες του ειναι 70μμ και πηρα 90μμ.
Παντως αν αγοραζα τωρα κινητηρα θα επαιρνα τον dle 30cc λογω βαρους.Το αεροπλανο μου εχει βγει 5κg με αυτον το κινητηρα, τις τροποποιησεις για τα σκελη και εξτρα 350 γρ βαρος μπροστα για ζυγισμα .Θα επρεπε να βαλω λιγο πιο μπροστα τον κινητηρα αλλα θα χαλαγε το cowl.
Βαλαντη το δικο σου πηγαινει απο'οτι βλεπω πιο γρηγορα και πιο σωστα απο το δικο μου.Ουτως ή αλλως ειναι κατασκευασμενο για glow.
Καταγράφηκε
balantis20
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 261


Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


Προφίλ
« Απάντηση #109 στις: Κυριακή, 7 Νοέ 2010, 22:06:32 »

Βαλαντη το δικο σου πηγαινει απο'οτι βλεπω πιο γρηγορα και πιο σωστα απο το δικο μου.Ουτως ή αλλως ειναι κατασκευασμενο για glow.
Οντως αυτο που λες ενμερη ειναι σωστο.Το μοντελο αυτο δενει με glow κινητηρα,το εψαξα ρωτησα πολλους και ειδα πολλα βίντεο και απο αλλα φορουμ για να πειστω.
Η καλυτερη λυση βεβαια ειναι να μπει τετραχρονος κινητηρας γιατι συγκρητικα με ενα διχρονο θα εχεις  πιο ευαισθητες μεταβολες στο γκαζι κατι που πραγματικα ειναι πολύ βοηθητικό στο να έχεις καλύτερη διαχειριση του γκαζιου σε φασεις οπου το μοντελο ειναι σε μεγαλη γωνια και το χρειαζεσαι.
Εγω αυτο το μοντελο το πεταγα και με τετραχρονη και ειλικρινα μου εχει λειψει,εκτος απο τον ηχο της βεβαια Cheesy,και η ευαισθησια του γκαζιου στις μικρες μετατοπισεις του στικ της τ/κ.
Τα πράγματα με την διχρονη που εχω βαλει τωρα ειναι,οχι πιο δυσκολα απλα χρειαζεται προσπαθεια στο να μπεις στην νοοτροπια.
Το δικο μου το πεταω με 16χ6 προπελα στις 9600 και ακομα ειναι πλουσια γιατι την στρωνω.Μαλλον μελλοντικα με βλεπω για μεγαλυτερη. laugh
Επειδη ειχα μπει στην τρυπα του να παρω μια dle 30 τελικα δεν το εκανα και πιστευω καλυτερα γιατι παρολη την δυναμη που θα μου εδινε ο κινητηρας θα επαιρνα αρκετα παραπανω βαρος και αυτο μου το επιβεβαιωνεις κι εσυ αλλωστε αφου με 26cc εχεις βγει 5kg συνολικο βαρος.(Φανταζομαι με καυσιμο ετσι....? Cheesy)
Εγω βγήκα στεγνος 4100γρ. με τεποζιτο 360cc. Thumbs up
Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs
http://www.youtube.com/user/balantis20

''aka W Omega X''

Α.Μ.Σ.Α
kdaffy
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 25



Προφίλ
« Απάντηση #110 στις: Κυριακή, 7 Νοέ 2010, 22:25:50 »

Δυστυχως 5 kg χωρις καυσιμο.Του εχω 200αρι ντεποζιτο.Παιζουν ρολο τα 350 περιπου γρ που εχω προσθεσει μπροστα.Αν γινοταν να παω λιγο μπροστα τον κινητηρα θα τα αφαιρουσα.
Στην πρωτη πτηση που τηρησα το cg του manual κοντεψα να το σπασω.Ηταν τελειως πισωβαρο που δεν μπορουσα να το κρατησω με τιποτα σε ευθεια πτηση.
Ενα αλλο κακο της βενζινας ειναι οι κραδασμοι.Τη μια εκανα βλακεια και εβαλα μικρο σερβο στο γκαζι και μου το εσπασε στον αερα.(πεταγα 15 λεπτα με τερμα γκαζι μεχρι να σβησει και υποτιθεται τον εστρωνα) και απ'την αλλη το εχω κατεβασει τουλαχιστον 2 φορες χωρις τα βιδακια στο canopy.Θελει συνεχως τσεκαρισμα μην εχει ξεβιδωσει τιποτα.
Κατι αλλο εσυ που πετας?
Καταγράφηκε
balantis20
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 261


Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


Προφίλ
« Απάντηση #111 στις: Κυριακή, 7 Νοέ 2010, 23:18:07 »

Τους κραδασμους φιλε μου δεν τους γλιτωνεις ουτε και με glow κινητηρα.Το τσεκαρισμα ειναι απαραίτητο.Περιττο να σου πω ότι μια βιδα απο τα σκελη,χθες μαλιστα ξεβιδωθηκε στον αερα με αποτελεσμα να γυρισει 90 μοιρες το σκελος αφου στεκοταν απο μια βιδα.
Και να πρεπει να το προσγειωσω εντωμεταξυ με την μια ροδα μπροστα και την αλλη πισω.Τελικα προσγειωθηκα με throtle cut 10 ποντους πριν απο το εδαφος σωζωντας ετσι προπελα και στην ουσια με σκελος και το tip της αριστερης πτερυγας.Γι'αυτο το ετοιμαζω για ευχελαιο. Grin
Οποτε σιγουρα η χρηση logtite ειναι απαραιτητη,το παθημα να γινει μαθημα. Wink

Το cg οντως θελει ψαξιμο και πειραματισμους για να πετυχεις την σωστη θεση.Εγω δεν χρειαστηκε να το πειραξω με αυτη τη μηχανη και με τα πραγματα μπροστα απο το σημειο που δινει το manual ειμαι λιγο πισωβαρος οσο θελω.Χρειαζεται να τσεκαρεις αν το μοντελο τριμαρει καλα με το right thrust που εχει αυτη τη στιγμη και αν η πτερυγα σου ειναι σωστα ζυγισμενοι και δεν χρειαζεται βαριδι.Για να τα βελτιωσεις αυτα και αλλες λεπτομερειες φυσικα,πρεπει να κανεις το απαραιτητο τριμαρισμα στον αερα.http://www.rcplanetalk.com/trim.html
Απλα με τετοιο βαρος καλο θα ηταν να προσεξεις λιγο το ζυγισμα για να κανεις τα πραγματα καπως πιο ευκολα.Φανταζομαι αν πετυχεις το καταλληλο ζυγισμα και με αυτον τον κινητηρα θα εισαι ενταξει.

Βεβαια αν μπορεις προσπαθησε να βρεις ενα τροπο να μειωσεις το βαρος σου βγαζωντας τα περιττα βαροι απο μπροστα και θα δεις διαφορα.
Τετοια μοντελα ειναι καλο να βγαινουν οσο το δυνατον ελαφρυτερα. Thumbs up

Και λίγο off topic αλλα για να δεις φιλε kdaffy απο τους κραδασμους τελικα σε τι κατασταση προσγειωθηκε.Τωρα στις βίδες προσπαθω να βαλω εσωτερικα παξιμαδι ασφαλειας για περισσοτερη σιγουρια.
Παντως ακομα δεν εχω καταλαβει πως δεν ειρθε κολοτουμπα............  Cheesy


* IMG_0124.jpg (108.19 KB, 444x250 - εμφανίστηκε 322 φορές.)
Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs
http://www.youtube.com/user/balantis20

''aka W Omega X''

Α.Μ.Σ.Α
kdaffy
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 25



Προφίλ
« Απάντηση #112 στις: Δευτέρα, 8 Νοέ 2010, 01:55:29 »

Τα δικα μου σκελη ειναι δυο με δυο βιδες το καθενα.Καποια στιγμη θα ανεβασω φωτο
Καταγράφηκε
balantis20
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 261


Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


Προφίλ
« Απάντηση #113 στις: Κυριακή, 26 Δεκ 2010, 20:13:51 »

Γειά χαρά,

Η χθεσινή μέρα που την χαρακτήριζε το πνεύμα των Χριστουγέννων,γιορτάστηκε προσωπικά με αρκετές πτήσεις μιας και ήταν ιδανική με αέρα γύρω στα 2-3 μποφόρ αλλά χωρίς κανένα άλλο πρόβλημα.
Η ''φουντανιέρα'' καλά κρατεί και με ταλαιπωρεί laugh με τις αταξίες της,αλλά τουλάχιστον με ανταμοίβει με καλές πτήσεις και αυτό με ευχαριστεί.
Τώρα πλέον μετά από κάποια τεστ,έχω κάνει νέες ρυθμίσεις σε rate και expo όσον αφορά τις κινήσεις στα πιδάλια για καλύτερη και όσο το δυνατόν πιο εύκολη πτήση,όπως επίσης και με νέες ρυθμίσεις του κινητήρα που δεν με έχει αφήσει να τον εμπιστευτώ 100% ώστε να πετάω έτσι όπως θέλω αλλά πιο άφοβα.
Δεν πειράζει όμως κάθε εμπόδια για καλό. Wink

Από εδώ και πέρα προσπαθώ να εγκαταλείψω τα άσκοπα χόβερ και να προχωρήσω σε κάτι λίγο πιο δύσκολο,όσο μπορώ δηλαδή για να μην ζορίζω υπερβολικά τον κινητήρα μιας και έχει κάνει λίγες πτήσεις και ακόμα είναι στο στρώσιμο.
Κάποια ακροβατικά όπως snake,rolling cuban eight και knife σε high alpha(death slide) κ.α είναι μερικά που προσπαθώ και έχω βάλει στόχο να βγάζω τουλάχιστον με πιο ασφαλή τρόπο για λιγότερα χτυποκάρδια.  Grin
Έχω περάσει και αντιρίδες στα σκέλοι μου για λιγότερο άνοιγμα και φαίνεται να πιάσανε τόπο μιας και εχθές έγινε το πρώτο harrier landing από χόβερ μάλιστα και κατάφερα να προσγειωθώ χωρίς να σβήσει η μηχανή,χωρίς την ενίσχυση σίγουρα θα μέτραγα περισσότερα θύματα. devil
Στο βίντεο φαίνεται η ικανοποιητική δύναμη της μηχανής που την συνιστώ για αυτό το μοντέλο,παρόλο που είναι δύχρονη,και η μουσική υπόκρουση είναι σχετική με την κατάσταση που επικρατούσε εκεί.''Last of the Mochicans'' λοιπόν γιατί φαίνεται πως είμουν και ο τελευταίος των Μοικανων πιλότων για εκείνες τις ώρες της μέρας........
Η μουσική έχει πολύ καλό tempo που τεριάζει με το στυλ της πτήσης............... Thumbs up

Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs
http://www.youtube.com/user/balantis20

''aka W Omega X''

Α.Μ.Σ.Α
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #114 στις: Κυριακή, 26 Δεκ 2010, 20:33:30 »

 Cheesy Βαλαντη μπραβο !!!!το "στιβεις " το funtana κανονικα !!!και η 120 αρα ειναι οτι καλυτερο μπορεις να βαλεις απο 2χρονο στο συγκεκριμενο μοντελο .
Ομολογω οτι ζηλευω μια που το δικο μου το εχω δωσει εδω και καιρο ......!

ΥΓ. πετας super!!!!φιλε!!! ....νομιζω οτι κανεις τις καταληλες "κακες παρεες" Grin
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
balantis20
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 261


Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


Προφίλ
« Απάντηση #115 στις: Κυριακή, 26 Δεκ 2010, 21:05:46 »

Επειδή έχω δει και δικές σου πτήσεις σε βίντεο μου φαίνεται πως έχουμε κοινές παρέες απλώς δεν έχει τύχει να συναντηθούμε........ Grin
Σε ευχαριστώ για τα σχόλια ,η μηχανή ''τα λέει τα κάλαντα'' τελικά και φαίνεται να τα λέει και αρκετά καλα.........χαχαχαχα laugh
Η άποψή μου είναι πως  η ''φουντανιέρα'' μπορεί να γίνει μια καλή ''φραπεδιέρα'' όπως είχε πει παλαιότερα κι ένας φίλος.............. Wink
Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs
http://www.youtube.com/user/balantis20

''aka W Omega X''

Α.Μ.Σ.Α
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #116 στις: Κυριακή, 26 Δεκ 2010, 21:43:27 »

 Thumbs up
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
balantis20
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 261


Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


Προφίλ
« Απάντηση #117 στις: Δευτέρα, 25 Απρ 2011, 18:45:01 »

Καλησπέρα στους απανταχού 3ντάκιδες του χώρου............ Grin

Μετά από καιρό που το Funtana την έβγαλε στο ράφι επιτέλους το Σ/Κ κατέφερε να ανέβει στους ουρανούς.
Είχα ξεχάσει πως είναι να πετάς σε ένα flat πεδίο,τοσο καιρο στους χωματόδρομους λογικο δεν είναι................ Tongue
οπότε το απόλαυσα και μετά από 2-3 πτήσεις εθισμού έτοιμοι ξανα.  Wink

Μακάρι να μπορούσα να επενδύσω λίγο περισσότερο χρόνο στο χόμπι,αλλά αυτη τη στιγμή προηγούνται άλλα πιο σημαντικά πράγματα οπότε πετάμε για τον χαβαλέ και την παρέα.
Χαιρομαι εκείνους που έχουν και μπορούν να επενδυσουν χρόνο για το κάτι καλύτερο............. Thumbs up

Τελος πάντων στο θέμα μας.........το μοντέλο φαίνεται να τα πάει καλύτερα με τον osmax 120 και με την μετατροπή του σέρβο στο rudder μιας και το έβαλα στην μέση με συρματόσχοινα φέρνωντας ετσι το κέντρο βάρος εκεί που ήθελα χωρίς περιττα βάροι.Ένα θέμα έχω με το τανκ που είναι πολύ μεγάλο και πρέπει να το μικρύνω αλλά βαριέμαι να ξεκολλάω και να ξανακολλάω..χεχεχε

Επειδή τόσες πτήσεις που έχουν γίνει με την φουντανιέρα δεν έχω καταφέρει να τις τραβήξω,εχθές αγκάρεψα την μητέρα μου με κάποια ζόρια και τραβηξε έστω και χωρις να ξέρει να ζουμάρει οπότε το αποτέλεσμα δεν είναι και τόσο καλό,.
Η πτήση έγινε αφού έπεσε το ηλιοβασίλεμα,που είναι πιο ρομαντικη η ατμόσφαιρα laugh,αλλά χωρίς το κατάλληλο πορτραίτο τουλάχιστον στην κάμερα βλέπεις αρκετά σκοτάδια αλλά όπως λέω τα βίντεο είναι για να βλέπεις να καταλαβαίνεις και να διορθώνεις λάθη και όχι βιτρίνα της πτήσης.........

Αυτό που θέλω να πω στο τέλος είναι οτι με λίγη προσοχή στο σετάρισμα,χωρίς υπερβολές στον εξοπλισμό,μπορείς να κάνεις ένα τόσο παλιο αεροπλάνο να κάνει ακροβατικά καινούργιας κοπής όπως inverted snap to hover κ.α με πολύ καλό αποτέλεσμα.
Εμένα τουλάχιστον αυτό το βίντεο με μουσική υπόκρουση των AC-DC(μιας και λάτρης της ηλεκτρολογίας) μου θυμίζει έστω και λίγο εποχές Κάιλ Γουόισνις με το ίδιο αεροπλάνο που οι περισσότεροι πιστεύω έχετε δει............

Καλό πάσχα και καλές επιτυχίες στα ακροβατικά σας............

Βαλάντης  

Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs
http://www.youtube.com/user/balantis20

''aka W Omega X''

Α.Μ.Σ.Α
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #118 στις: Δευτέρα, 25 Απρ 2011, 19:20:26 »

Βαλ καλησπέρα και Χρονια Πολλα. Thumbs upΔεν χρειαζονται εισαγωγες κτλ. νομιζω. Το οπτικοακουστικο υλικο ειναι αντιπροσωπευτικο.

Πολυ καλος ελεγχος και χωρις φοβο αυτο ειναι! Thumbs up

Ενα γενικοτερο σχολιο, η πλειοψηφια των μοντελιστων στις ημερες μας δυστυχως δεν εχουν το χρονο και τους πορους για να ασχοληθουν με το hobby οπως θα ηθελαν. Ωστοσο αυτο δεν πρεπει να αποτελει εμποδιο, αν σου αρεσει κατι και το θελεις, βρισκεις τροπους, και εχεις βρει νομιζω... Wink

Συνεχισε τις πτησεις παντα χωρις να αμελεις τα διαβασματα σου, μια συμβουλη απο καποιον που ειχε βρεθει στη θεση σου (με πτησεις και διαβασματα) καποτε αλλα δυστυχως εγκατελειψε το hobby για διαφορους ασχετους λογους.

Καλη συνεχεια στις πτησεις σου!
Νικος

ΥΓ: O Regulator αντέχει βλέπω.. Grin
Καταγράφηκε
balantis20
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 261


Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


Προφίλ
« Απάντηση #119 στις: Δευτέρα, 25 Απρ 2011, 19:43:28 »

Νικ χρόνια και ζαμανια φιλε,

Χρονια πολλα να εισαι καλα να σε θαυμαζουμε οταν πετας.........
Ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια.

Έχεις δίκιο καμια φορα παραπονιομαστε για κατι που δεν εχουμε και δεν εκτιμαμε αυτα που έχουμε ήδη κατακτήσει είτε με εύκολο τρόπο είτε με αρκετό κόπο.

Προφανώς και οι εποχές είναι δύσκολες και ακόμη χειρότερες για εμας τους νεότερους.

Κρατάω τα λόγια σου σαν μεγαλύτερος και πιο έμπειρος που είσαι και προχωράμε...... Thumbs up

Α,το regulator είναι αστέριιιιιιιιιιι.........
Ελπίζω κάποτε να καταφέρουμε να τα πούμε και να πετάξουμε από κοντά

Τα λέμε
Βαλάντης
Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs
http://www.youtube.com/user/balantis20

''aka W Omega X''

Α.Μ.Σ.Α
Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Κινητήρας για Funtana s90 « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.418 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.