Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
288.262 μηνύματα σε 11.767 θέματα από 6.088 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Loukis35
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 6 Ιούν 2020, 11:00:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 6 Ιούν 2020, 11:00:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 10:30]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:19]

    [Χθες στις 23:52]

    [Χθες στις 23:21]

    από ExtraRed
    [Χθες στις 23:06]

    από ExtraRed
    [Χθες στις 23:01]

    [Χθες στις 21:09]

    από levitron
    [Χθες στις 18:20]

    από kgiova
    [Χθες στις 16:12]

    [Χθες στις 12:16]

    [Πέμπτη, 4 Ιούν 2020, 22:59:36]

    [Πέμπτη, 4 Ιούν 2020, 22:52:29]

    από panpan
    [Τετάρτη, 3 Ιούν 2020, 20:13:35]

    από ΕΡΜΗΣ
    [Τετάρτη, 3 Ιούν 2020, 19:51:05]

    από modeller2
    [Τετάρτη, 3 Ιούν 2020, 13:18:22]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6088
    Τελευταίο: Loukis35
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 288262
    Σύνολο θεμάτων: 11767
    Online σήμερα: 59
    Online έως τώρα: 362
    (Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 9
    Επισκέπτες: 29
    Συνολικά: 38
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: κινητηρας ASP 52A  (Αναγνώστηκε 10782 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.478


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #45 στις: Σάββατο, 18 Ιαν 2020, 19:32:04 »

    Έλικα είχα 12*6

    Κατ' αρχάς η έλικα 12Χ6 φοριέται σε μία καλή 60άρα, όχι σε μία φθηνή 52άρα αμφιβόλου  μεταλλουργίας.

    Δεύτερον δεν είναι μόνο τα παραπάνω νούμερα που βαραίνουν την λειτουργία, αλλά παίζει ρόλο και το πραγματικό βάρος/μάζα της έλικας. Κυκλοφορούν έλικες τόσο βαριές που μόνο για ανακάτεμα της μπογιάς είναι κατάλληλες. Δεν είναι δυνατόν να επιταχύνει μία τέτοια έλικα, όταν υπάρχουν και τα προβλήματα που προανέφερα σε άλλο μήνυμά μου.  

    Τρίτον να υποθέσω ότι παράλληλα υπήρξε έλλειψη γνώσης/εμπειρίας; Οταν κάποιος βάζει/προτείνει νιτρομεθάνιο 10-15% σε ένα υπερσυμπιεσμένο κινητήρα, σίγουρα του διαφεύγει κάτι.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.478


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #46 στις: Κυριακή, 19 Ιαν 2020, 06:12:45 »

    Συμπληρώνω

    Εστω και αν ο κινητήρας έχει στρωθεί σωστά, αρκεί μία σύντομη λειτουργία με πτωχό μίγμα για να τον καταστρέψει.
    Και σίγουρα προσπαθώντας να σφυρίξει αυτός ο κινητήρας με μία βαριά 12Χ6 θα πτωχύνουμε το μίγμα πολύ περισσότερο απ' ότι πρέπει.  

    Και μετά ρωτάμε γιατί δεν μπορούμε να τον ρυθμίσουμε

    Και κάτι ακόμα για τον σιγαστήρα που ανέφερε ο φίλος Γιάννης. Ο σιγαστήρας επιτελεί και μία ακόμα αποστολή, να κρατάει τα αέρια περισσότερο μέσα του ώστε να διατηρείται μία αναγκαία θερμοκρασία που θα διατηρεί το μπουζί αναμμένο, αναγκαίο για την περιοχή του ρελαντί.  Αφαιρώντας το διάφραγμα (αν υπάρχει) αυξάνουμε την δυνατότητα ροής, ίσως αναγκαίο κακό για την ταχεία λειτουργία, με πιο μεγάλο θόρυβο, αλλά μειώνουμε την παραπάνω δυνατότητα στο ρελαντί.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Yiannis_S
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 49


    « Απάντηση #47 στις: Δευτέρα, 6 Απρ 2020, 13:18:39 »

    καλοι στις ρυθμισεις οι ΟS αλλα τα ρουλεμαν τους μετα απο σχετικα συντομο διαστημα ειναι για πεταμα.


    Ολα τα ρουλεμαν εχουν διαρκεια ζωης σε ωρες λειτουργιας, αυτο ομως δεν σημαινει οτι εαν φθαρει στις 100 ωρες λειτουργιας παει  να πει οτι ειναι τα ρουλεμαν ειναι αχρηστα, ta OS ειναι απο τα καλυτερα που υπαρχουν αρκει να διαλεξεις τα σωστα συμφωνα με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη.
    Καταγράφηκε

    Johngrc Team RC
    Telis
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 20



    « Απάντηση #48 στις: Δευτέρα, 6 Απρ 2020, 13:53:41 »

    Θυμαμαι κατι OS FSR που ειχα εποχες τωρα 80s ηταν σκυλια τα ρουλεμαν, μετα οι SF αντε να πω οκ, με την σειρα FX και ιδιως την AX
    τα σκαρτεψανε, εχω πχ. MDS, SC, ASP,  που τις δουλευω με τα ιδια ακριβως καυσιμα και ιδιο τροπο δουλεματος και δεν εχουν παθει τιποτα τα
    ρουλεμαν σκυλια χρονια τωρα (οκ θα μου πεις οτι αυτοι ειναι δυσκολοι στην ρυθμιση/σβηνουν , ειναι πολυ περιεργοι στα μπουζι τους κλπ, ναι ετσι ειναι).
    Αν αλλαξεις τα ρουλεμαν στις OS και βαλεις καλα εμποριου τοτε θα δεις την διαφορα,, το εχω κανει και τις δουλευω
    παλι με τα ιδια καυσιμα και δεν παθαινουν τιποτα τοτε οπως οι παλιες, αρα καποιο λακο εχει η φαβα, εγω νομιζω οτι επιτηδες το εκαναν για να
    πουλανε ετσι περισσοτερα κομματια, αυτο γινεται ετσι και αλλιως σε ολα τα πραματα και συσκευες γενικοτερα.
    Καταγράφηκε

    Γραμμαριος - Οι γνωστοι και φιλοι ξερουν....
    Yiannis_S
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 49


    « Απάντηση #49 στις: Δευτέρα, 6 Απρ 2020, 22:31:39 »

    oi ΑΧ της OS  εχουν DfMA σχεδιαση,
    τα ρουλεμαν ειναι τα ιδια στην SF, AX, αυτο που αλλαζει ειναι οti οι  ΑΧ αχουν βαρυτερη εξατμιση, περισσοτερη ροπη στα χαμηλα,
    επισης καποιες AX δεν εχουν φλατζα στην εξατμιση οπως ο 46AX Wink

    αν θες ανταλλακτικα, θες αποδοση παιρνεις OS με κλειστα ματια Thumbs up

    εγω αλλαξα σε τετραχρονο OS ρουλεμαν με γνησια και παει αερα
    Καταγράφηκε

    Johngrc Team RC
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 317



    « Απάντηση #50 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2020, 01:31:15 »

    Και οι saito είναι καλοί κινητήρες στα τετράχρονα δε τους αναφέραμε.
    Καταγράφηκε
    socratesb
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93


    « Απάντηση #51 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2020, 13:37:20 »

    Καλησπέρα σε όλους,
    Προσωπικά σε OS 91 FS - surpass, που είχα αγοράσει μεταχειρισμένο μαζί με το μοντέλο - το ιστορικό ανέφερε λίγες πτήσεις - δεν ξέρω πόσες αλλά από η εμφάνιση δεν έδειχνε κάτι διαφορετικό, είχε ένα πολύ μικρό - ελάχιστο τζόγο στον άξονα και στον αέρα στις μέγιστες στροφές μόνο στον αέρα ακούγαμε τις στροφές να "ανεβοκατεβαίνουν". Στο έδαφος δεν ήταν αντιληπτό. Μετά από δοκιμές στην ρύθμιση και ξανά δοκιμές άλλαξα τα ρουλεμάν - μου έδωσε ένας φίλος που είχε στοκ ποιοτικά εμπορίου και η μηχανή δούλεψε τέλεια.

    Άντε να δούμε πότε θα ξαναπετάξουμε...

    Καλή Δύναμη σε Όλους!
    Καταγράφηκε
    Yiannis_S
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 49


    « Απάντηση #52 στις: Σάββατο, 11 Απρ 2020, 20:14:38 »

    Και οι saito είναι καλοί κινητήρες στα τετράχρονα δε τους αναφέραμε.

    ετσι, λιγο στο ρυθμισμα εχουν
    Καταγράφηκε

    Johngrc Team RC
    Σελίδες: 1 2 3 [4]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: κινητηρας ASP 52A
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.028 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.