Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.392 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 27 Απρ 2024, 00:02:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 27 Απρ 2024, 00:02:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από maxwell40
    [Χθες στις 20:58]

    από Markhelis
    [Χθες στις 14:08]

    [Χθες στις 12:30]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 25 Απρ 2024, 10:50:23]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Τρίτη, 23 Απρ 2024, 11:50:38]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304392
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 76
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 22
    Συνολικά: 22
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 23     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα  (Αναγνώστηκε 160683 φορές)
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #90 στις: Σάββατο, 8 Μάρ 2008, 10:22:51 »

    Πιστεύω ότι αυτή η μέθοδος όμως θα ήταν καλύτερη για μοντέλα που δεν προκειται να επικαλυφθεί η επιφάνεια της πτέρυγας!!!
    Για καθαρό και καλό κόψιμο!!!
    στη δική μου περίπτωση η τπέρυγα θα καλυφθεί με μπάλσα 2,5άρα!!!
    Καταγράφηκε

    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Απάντηση #91 στις: Σάββατο, 8 Μάρ 2008, 10:53:24 »

    ρε παιδια εχει κοψει κανεις πτερυγα για το wilga 2000??αν ναι υπαρχει  περιπτωση με το αζημιωτο φυσικα να βρω και γω..γιατι κολλα στην κολλα,σε λιγο δεν θα μεινει τιποτα... idiot2
    Καταγράφηκε

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #92 στις: Σάββατο, 8 Μάρ 2008, 20:27:35 »

    pappy το καθαρό κόψιμο και η καλή εφαρμογή μετράει πάντα. Η επικάλυψη μπάλσας κολλάει καλά και παντού, χωρίς μεγάλη ποσότητα κόλλας και βάρους (όπως όταν γεμίζουν κενά). Σαν τελικό αποτέλεσμα πιο γερή και συγχρόνως πιο ελαφριά κατασκευή.

    STRATOS77, μετά από μελέτη, μπορεί να κοπεί φτερό για το Wilga 2000, εκτός από το ακροπτερύγιο. Θα χρειαστεί όμως αρκετή δουλειά, που δεν νομίζω οτι αξίζει τον κόπο. Καλύτερα ρώτησε αν υπάρχει φτερό σαν ανταλλακτικό, νομίζω κάτι κυκλοφορεί.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #93 στις: Κυριακή, 9 Μάρ 2008, 15:11:16 »

    Pappy καλησπέρα,

    Ασχετο με το thread αυτό αλλά γιατί θα καλύψεις το φτερό με 2.5 balsa?

    Το προβλεπει το σχέδιο ή εσύ το αποφάσισες?

    Μήπως το βαρύνεις παραπάνω από ότι χρειάζεται?

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    **AVIATOR 44**
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 326



    « Απάντηση #94 στις: Κυριακή, 9 Μάρ 2008, 19:02:02 »

    Καλησπερα σε ολους σας  Thumbs up
    Δεν ημουνα ποτε καλος στις εξισωσεις κ τα σχετικα κ παντα με επιανε πονοκεφαλος  buck2
    οταν μου εβαζαν δυσκολα!
    Το δικο μου airfoil cutter το πετυχα εντελως τυχαια κ κοβει αψογα μεχρι ενα μετρο το καθε τμημα της πτερυγας!
    Δηλ. μπορω να φτιαξω σε δυο δωσεις φτερο μηκους 2 μετρων!
    Χρησιμοποιω εναν μετασχηματιστη στα 24 volt 1amper κ για το κοψιμο απλο παραμαλο ψαρεματος των 20 λιβρων για ψαρια μεχρι 10 κιλα!
    Ειναι πολυ λεπτο σιρματοσχοινο με παχος κατι λιγοτερο απο ενα χιλιοστο,με αποτελεσμα η θερμοτητα να φτανει ακαριαια σχεδον σε ολο το μηκος της!για να τεντωνει κ να μαζευει τα μποσικα απο την συστολη κ διαστολη χρησιμοποιω εναν παλιο ριναιο αξονα τον οποιο εχω ζορισει λιγο για να τεντωνει!
    Μην σας ξεγελαει ομως η πολυ μικρη του διαμετρος,ειναι παρα πολυ ανθεκτικο κ αρκετα γρηγορο( 20 sec/ 30 cm cord)
    Στα 16 χρονια που το εχω εχει κοψει πανω απο 50 ζευγαρια φτερα διαφορων διαστασεων κ κλισεων, κ πιστεψτε με δεν εχω αλλαξει ουτε μια φορα το νημα!
    Απλα καθε φορα που τελειωνω μια πλευρα το καθαριζω απο τις ινες που αφηνει το κοψιμο πανω τις για να μην υπαρχουν απωλειεςστη θερμοτητα κ στην ποιοτητα κοπης!
    Οσο για το τι υλικο χρησιμοποιω για την επικαλυψει του φοαμ.....
    Μετρια αριωμενη ατλακολ κ μολις τραβηξει λιγο καπλαμας οξιας παχους μεχρι 1,5 χιλιοστα μαξιμουμ ,πρεσσαρισμα για ενα 24ωρο κ ειμαστε ετοιμοι!


    * airfoil_cutter.JPG (57.93 KB, 760x572 - εμφανίστηκε 1406 φορές.)

    * airfoil_cutter_2.JPG (62.76 KB, 722x544 - εμφανίστηκε 1532 φορές.)
    Καταγράφηκε

    FLY VERY FAST AND VERY LOW!!!!!
    **AVIATOR 44**
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 326



    « Απάντηση #95 στις: Κυριακή, 9 Μάρ 2008, 19:49:46 »

    Και το αποτελεσμα......
    Δειτε κ μονοι σας   Thumbs up Thumbs up


    * foam_airfoil.JPG (43.24 KB, 760x572 - εμφανίστηκε 1163 φορές.)

    * foam_airfoil_2.JPG (52.39 KB, 760x572 - εμφανίστηκε 1166 φορές.)
    Καταγράφηκε

    FLY VERY FAST AND VERY LOW!!!!!
    **AVIATOR 44**
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 326



    « Απάντηση #96 στις: Κυριακή, 9 Μάρ 2008, 20:16:18 »

     Thumbs up Thumbs up


    * foam_wing.JPG (96.37 KB, 1064x801 - εμφανίστηκε 1170 φορές.)
    Καταγράφηκε

    FLY VERY FAST AND VERY LOW!!!!!
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #97 στις: Τρίτη, 11 Μάρ 2008, 12:13:09 »

    Αντώνη στην ερώτηση σου ....

    ακολουθώ την χρυσή τομή που λέει ούτε πιό ελαφρύ , ούτε πιό βαρύ!!
    Ενας φίλος από το εξωτερικό που έφτιαξε 4 τέτοια και έχει πιά τεράστια πείρα προτείνει 2,5άρα μπάλσα!!
    Θα μπορούσα βέβαια να μπώ στον πειρασμό να την ντύσω με fibberglass αλλά πιστεύω ότι
    με την μπάλσα θα τελειώσω πολύ πιο γρήγορα, οικονομικά και εξίσου ανθεκτικά!!!

    ΥΓ: το αεροπλάνο έχει εκπέτασμα σχεδόν 2 μέτρα και είναι pattern οπότε πιστεύω ότι μία ελάχιστη υπερβολή της τάξης
    των 50 γραμμαρίων ανά φτερό για πιό μεγάλη ανθεκτικότητα δεν είναι δα και κανένα μεγάλο λάθος!!!

    Φτιάχνω σανίδια για windsurf και kitesurf εδω και χρόνια και έχω πειραματιστεί αρκετά!!!

    Η πτέρυγα από φελιζόλ έχει το εξής μειωνέκτημα:
    Δεν είναι συμπαγής (όσο και αν φαίνεται) και δεν έχει εσωτερική ενίσχιση!!
    Τι εννοώ?
    Με ττα ανθρακονήματα στο 1/3 της πτερυγας που θα βάλω από πάνω και απο κάτω θα ενισχυθεί αρκετά!!
    εσωτερικά όμως?
    Αν ντυθεί κατα την γνώμη μου λοιπόν με 2,5άρα αντί για 1,5άρα την κάνω ακόμα πιό ανθεκτική (προσοχή!! όχι ακαμπτη!!)
    Καταγράφηκε

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #98 στις: Τρίτη, 11 Μάρ 2008, 12:31:46 »

    Καλημέρα Pappy,

    Η αποψη μου είναι ότι με την 2.5 θα είσαι προς το βαρύ και μάλλον παραπάνω από ότι είναι απαραίτητο. Οσα σχέδια έχω δεί και έχω φτιάξει στο παρελθόν (ακροβατικά) όλα είχαν 1.5 balsa.

    Αν δε σκεφτείς ότι τα περισσότερα από τα ξύλινα που υπάρχουν έτοιμα στην αγορά χρησιμοποιούν κυρίως καπλαμά που είναι αρκετά πιο λεπτός από την 1.5 τότε μήπως πρέπει να το ξανασκεφτείς?

    Δεν σου λέω ότι με 2.5 δεν θα πετά, αλλά το παραπάνω βάρος κάπου θα σου το δείξει.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #99 στις: Τρίτη, 11 Μάρ 2008, 12:57:27 »

    Αντώνη στην ερώτηση σου ....

    ακολουθώ την χρυσή τομή που λέει ούτε πιό ελαφρύ , ούτε πιό βαρύ!!
    Ενας φίλος από το εξωτερικό που έφτιαξε 4 τέτοια και έχει πιά τεράστια πείρα προτείνει 2,5άρα μπάλσα!!
    Θα μπορούσα βέβαια να μπώ στον πειρασμό να την ντύσω με fibberglass αλλά πιστεύω ότι
    με την μπάλσα θα τελειώσω πολύ πιο γρήγορα, οικονομικά και εξίσου ανθεκτικά!!!

    ΥΓ: το αεροπλάνο έχει εκπέτασμα σχεδόν 2 μέτρα και είναι pattern οπότε πιστεύω ότι μία ελάχιστη υπερβολή της τάξης
    των 50 γραμμαρίων ανά φτερό για πιό μεγάλη ανθεκτικότητα δεν είναι δα και κανένα μεγάλο λάθος!!!

    Φτιάχνω σανίδια για windsurf και kitesurf εδω και χρόνια και έχω πειραματιστεί αρκετά!!!

    Η πτέρυγα από φελιζόλ έχει το εξής μειωνέκτημα:
    Δεν είναι συμπαγής (όσο και αν φαίνεται) και δεν έχει εσωτερική ενίσχιση!!
    Τι εννοώ?
    Με ττα ανθρακονήματα στο 1/3 της πτερυγας που θα βάλω από πάνω και απο κάτω θα ενισχυθεί αρκετά!!
    εσωτερικά όμως?
    Αν ντυθεί κατα την γνώμη μου λοιπόν με 2,5άρα αντί για 1,5άρα την κάνω ακόμα πιό ανθεκτική (προσοχή!! όχι ακαμπτη!!)


    Αγαπητέ Pappy,

    Οπως λέει και ο Αντώνης, τα pattern των 2 μέτρων, τα ντύνουμε με φύλλο 1,65 χιλιοστών, αλλά αυτό εξαρτάται από την αντοχή του φύλλου, αν είναι μαλακό (άρα ελαφρύτερο) βάζουμε 2 χιλιοστά. Ποτέ δεν είδα 2,5 χιλιοστά.

    Πάντα βάζουμε από μέσα ενισχύσεις για το σύστημα προσγείωσης κ.λ.π., και δοκούς έως το μέσον του εκπετάσματος. Την ενίσχυση με το υαλοϋφασμα, ή ανθρακοϋφασμα, την βάζουμε από μεσα, ανάμεσα στο foam  και τη μπάλσα. Το βασικό είναι να κολλήσει τελείως η μπάλσα και το ύφασμα στο foam.

    Η καταπόνηση όμως γίνεται με τέτοιο τρόπο που η μπάλσα έλκεται, ενώ το foam συμπιέζεται (εκεί αντέχει περισσότερο).
    Μη σε απασχολεί αν το foam δεν είναι συμπαγές, εδώ αφαιρούμε και μεγάλα κομμάτια, για να ελαφρύνει.

    Για να καταλάβεις, το μεγάλο ανεμόπτερο που έχω, με άνοιγμα φτερών 6,5 μέτρα, έχει φτερό από foam και καπλαμά, ανάμεσα στα οποία υπάρχει ανθρακοϋφασμα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #100 στις: Τρίτη, 11 Μάρ 2008, 16:43:27 »

    H μπάλσα που πήρα γι αυτο το σκοπό είναι πολύ ελαφριά!!!
    Εξάλλου  2,5άρι από 1,5άρι πόση διαφορά κάνουν? Τα ζύγισα και τα δύο και η διαφορά τους είναι απειροελάχιστη!!
    Δεν μπορούσε καν να την καταγράψει η ζυγαριά μου!!!!!!!!!!!
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 11 Μάρ 2008, 21:04:54 από pappy » Καταγράφηκε

    spyros@123
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 58



    « Απάντηση #101 στις: Τρίτη, 5 Ιαν 2010, 15:18:02 »

    Σήμερα προσπάθησα να κόψω ένα κομμάτι μπλέ φελιζόλ ζεστένοντας ένα νήμα.Τα αποτελέσματα ήταν να καουν κατι ηλεκτρονικά στον μετασχηματιστή μου και να μην ζεσταθεί ικανοποιητικά το νήμα.Μηπωσ να βάλω χρωμονικελίνη?Τώρα χρησιμοποίησα χάλκινο idiot2
    Σας παρακαλώ βοηθήστε με Undecided
    Καταγράφηκε
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.264



    « Απάντηση #102 στις: Τρίτη, 5 Ιαν 2010, 15:34:31 »

    εννοειται χρωμιονικελινη....... Thumbs up
    Καταγράφηκε

    cogito ergo sum....
    spyros@123
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 58



    « Απάντηση #103 στις: Τρίτη, 5 Ιαν 2010, 15:42:50 »

    Μήπως γνωρίζετε και στα πόσα Volt? Undecided
    Καταγράφηκε
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Απάντηση #104 στις: Τρίτη, 5 Ιαν 2010, 15:58:41 »

    Αυτό εξαρτάται και απο το μήκος του σύρματος.
    Εννοείται βέβαια πως μιλάμε για σύρμα χρωμιονικελίνης.
    Αν είναι απο 80-120cm ξεκίνα απο 12 Volt τροφοδοτικό, αλλά με αυτά του εμπορίου που βγάζουν 1Α δεν θα κάνεις δουλειά.
    Χρειάζεσαι το λιγότερο 5Α. Αν έχεις κάποιο παλιό τροφοδοτικό απο υπολογιστή δοκίμασε με αυτό.
    Όλα είναι θέμα πειραματισμών όσον αφορά το ερασιτεχνικό κόψιμο. Τα επαγγελματικά μηχανήματα έχουν τα δικά τους τροφοδοτικά.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 23     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.