Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.779 μηνύματα σε 11.354 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 23:01:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6]
76  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Νέο μέλος στις: Δευτέρα, 25 Ιαν 2016, 14:25:12
Το σασί του ελικοπτέρου και η βάση της μπαταρίας, έγιναν αλουμινένια:







Και δύο video απ' την κοπή:









77  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Νέο μέλος στις: Δευτέρα, 25 Ιαν 2016, 14:19:02
Ένα βίντεο για τα φτηνά servo που δοκίμασα, ευγενική χορηγία στον πωλητή που μου τα πρότεινε για 600άρι ελικόπτερο:

78  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Νέο μέλος στις: Σάββατο, 9 Ιαν 2016, 00:37:50
Ορίστε και ένα μικρό video, με την ζεύξη της τηλεμετρίας:
79  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Νέο μέλος στις: Παρασκευή, 8 Ιαν 2016, 15:19:29
Τάσο σε ευχαριστώ για την συμβουλή.

Μετά το πρώτο test flight, θα προμηθευτώ cable sleeves και θα περάσω την καλωδίωση από μέσα για να την προστατεύσω (ομολογώ πως δεν είχα σκεφτεί καθόλου την φθορά τους).
80  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Νέο μέλος στις: Παρασκευή, 8 Ιαν 2016, 14:12:12
Στο μεσοδιάστημα έγιναν άλλες 18 πτήσεις με το ΗΚ450GT, που έχει ίδιο configuration με το μεγάλο.
Οι πτήσεις έγιναν σε οροπέδια στις Πρέσπες, που βρεθήκαμε για τις γιορτές και ήταν απίστευτα απολαυστικές, κυρίως λόγο του απίθανου τοπίου και της πλήρης απουσίας ανθρώπων και ανθρώπινων κατασκευών.

Χρόνια πολλά σε όλους, καλή χρονιά και καλές πτήσεις... 
81  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Νέο μέλος στις: Παρασκευή, 8 Ιαν 2016, 14:05:53


Το τελικό configuration:

HK600GT
Length: 1200mm(47.25 in)
Height: 388/405mm(15.25 in/16 in)
Main Blade Length: 600mm
Main Rotor Diameter: 1350mm(53.15 in)
Tail Rotor: 240mm(9.45 in)
Motor Drive Gear: 10T(11T optional)
Main Drive Gear: 170T
Autorotation Tail Drive Gear: 180T
Tail Drive Gear: 40T
Drive Gear Ratio: 1:17.0:4.5/1:15.45:4.5
Weight(w/o main blade): 1340g
Flying Weight: Approx 3000g(6.6 lbs)

Turnigy Reaktor 250W 10A 1-6S Balance Charger

TURNIGY 6s 22.2V 5000mAh 20C

TowerPro MG995
weight: 55g (1.94oz)
Dimension: 40.7 x 19.7 x 42.9mm
Stall torque
8.5kg/cm(4.8V)
10kg/cm(6V)
Operating speed
0.20sec/60degree(4.8v)
0.16sec/60degree(6v)
Gear Type: Metal
Operating voltage: 4.8-7.2V
Temperature range: 0℃ - 55℃
Dead band width: 5us
Rotation/Support: Dual Bearings
Applications:
​Trex 500/550/600 helicopters
RC car, boats, planes

RX1202 12 Channel Receiver
Type : 2.4Ghz 12 channels
Sensitivity : -105dbm
Weight : 13g
Size : 39 x 28.5 x 14.5mm
Power supply : 5V

DJI NAZA H autopiot

ePacket USA Mystery 100A (max 120A) with build in BEC
Cont. Current : 100A
Burst Current (>10s) : 120A
BEC Output : 5V/3A
Battery Cell : 2-6s Lipo , 5-18s NiMH NiCd
User Programmable
Weight : 76.2g
Size : 83*31*16

GARTT 1220KV
Kv:1220KV
Max current:95Amps
Max Power:2100watts
Idle current:4.0Amps
Resistance:0.015Ω
Shaft:6mm
Weight:380g
Suggested ESC: 100A
Cell count: 3―6s Lipoly (Voltage)
Poles: 6p and 8khz
Bolt holes spacing:25/30mm & mm
Bolt thread: M3
Connection: 4.0mm Bullet-connector

DJI BEC
Size: 39/27.5/12.7mm
Weight: 37gr
Operating Temperature: -10°C ~ 50°C
Input Voltage(V): 11 ~52v
Consumption 7.4V: 0.25(10mA@25V)
5.8V: 0.375(15mA@25V)
Output: 37W(5A@7.4V)
29W(5A@5.8V)

WK CTL01-D Telemetry
Working Voltage: 5-6V
Power: ≤100mw
Current: <100mA
Size: 43.5 x 28x9mm
4 Temperature Sensor Ports(Testing Range): Testing range -20-220 ℃ or -4.0-428°F
3 Voltage Testing Ports(Testing Range): One port for internal working voltage 3.6V-6V
two ports for external voltage 0.2V-99.9V
2 RPM Testing Ports(Range)
One GPS Port: Offer located date, time, longitude, latitude, altitude and speed
Usage range: Altitude lower than 18.000m
Warm start:38S cold start:48S
Spare Port(Range)

Telemetry Sensors
4 x Temperature Sensors
2 x Volt Sensor Cables
1 x GPS
1 x RPM Sensor

Και οι παρεμβάσεις:

ESC
Κόπηκε το θερμοσυστελλόμενο που είχε περάσει ο κινέζος πάνω απ' την ψήκτρα.
Απομονώθηκε το + απ' το πριζάκι του esc που καταλήγει στον δέκτη, ώστε να μην στέλνει ρεύμα.
Το esc και το ξεχωριστό BEC, τροφοδοτούνται απ' την κεντρική μπαταρία (δεν θα ανεβάσω ξεχωριστή για τα electronics)

Motor
Κόντυνε ο άξονας του μοτέρ, για να κατέβει το γρανάζι στο επιθυμητό ύψος και έγινε μια μικρή πατούρα για να κλειδώσει η σκουληκόβιδα.
Αλλάχτηκε το γρανάζι 10T 4mm shaft με άλλο 14T 6mm shaft.

Landing skid
Αλλάχτηκαν με ένα set της tarot, φτιαγμένο από carbon fiber και αλουμίνιο (σε αυτό το μέγεθος & βάρος, ένα σπασμένο πλαστικό πόδι, μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στο κόστος του rebuild)

Tail
Αλλάχτηκε το πλαστικό tail rotor control arm, με αλουμινένιο της tarot

Τέλος έχουν αγοραστεί ένα complete set πλαστικά γρανάζια της align (taiwan), που θα χρησιμοποιηθούν όταν τα κινέζικα δείξουν σημάδια φθοράς.

Για το ζύγισμα των main blades χρησιμοποιήθηκε ένας balancer tester
Για τον έλεγχο της επιπεδότητας του swashplate χρησιμοποιήθηκε ένα swash plate leveler της tarot με 10mmbore.
Για το κλείδωμα του flybar, δημιουργήθηκε ένα πρόχειρο custom εργαλείο κλειδώματος
Για το τελικό trim των links της κεφαλής, χρησιμοποιήθηκε align digital pitch gauge
Για το συνολικό ζύγισμα του ελικοπτέρου, το ελικόπτερο κρεμάστηκε απ’ το ταβάνι, δεμένο απ’ τον κεντρικό άξονα.
To max pitch είναι 11o (λογικά θα το κατεβάσω στις 8o)
82  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Νέο μέλος στις: Παρασκευή, 18 Δεκ 2015, 11:31:22

Ήρθαν επιτέλους τα Blades του ΗΚ600... 

Μετά την εγκατάσταση των blades και των καινούριων landing skid (γιατί του HK ήταν απαράδεκτα), το μικρό μας περήφανο coaxial, πέταξε πάνω απ' τα μεγάλα του αδέρφια.

Ορίστε η εικόνα, έτσι όπως την βλέπει το μικρό εκπαιδευτικό ελικοπτεράκι κλειστού χώρου:

83  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Νέο μέλος στις: Τρίτη, 15 Δεκ 2015, 14:11:20

84  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Νέο μέλος στις: Τρίτη, 15 Δεκ 2015, 12:41:27
Η αερολέσχη σίγουρα θα μας προστατεύσει από λάθη και θα δώσει και μια πιο ομοδική νότα σε αυτό που προσπαθώ να κάνω με το πιτσιρίκι. Υπάρχει κάποια λίστα με τις αερολέσχες μοντέλων Αττικής? Δεν με ενδιαφέρει τόσο η τοποθεσία, όσο το να έχει και άλλα παιδάκια, εκτός απ' το δικό μου.

Ευχαριστώ εκ' των προτέρων για την βοήθεια
85  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Νέο μέλος στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2015, 20:13:05

σε λιγους εχει φτυσει καποια κόλληση το καλώδιο στον αερα (πχ μπαταριας) από μεγαλες θερμοκρασιες και ψυχρες κολλήσεις(αστοχία τεχνικου)?

σε λιγους εχει κλαταρει σερβο στο αερα (αστοχια υλικου)?

Πριν μια εβδομαδα σερβο  με 20 το πολύ πτησεις του pitch μου καηκε στον αερα (εχω ένα καρο μοντελιστες που το εχω αναφερει και μπορω να τους επικαλεστω) υψηλοβολτο σχετικα ακριβουτσικο και αγορασμενο από μαγαζι εδώ

Το χελι κατεβηκε με κολλημενο το σερβο του pitch όπως κατεβηκε τελος παντων  στα πεδιλα τουλαχιστο και με μεγαλη τυχη αλλα σε τεραστιο χωρο που μπορουσα να εχω απλα και όχι αγχος  

Σε λιγους τους προδωσε λιπο ?

ή κολλησε γυροσκοπιο ουρας σε ακριβες fbl μοναδες ή τα εφτυσε esc ή bec?


Αν και ο φίλος που ανέφερε πως η πτήση μου είναι παράνομη (δεν το γνώριζα), με κάλυψε πλήρως, το quoted post πραγματικά με άγχωσε.

Φυσικά έχω βάλει σε διακόπτη όλα τα modes GPS/ALTI/MANUAL και έχω κάνει αρκετή προπόνηση σε manual, ώστε να μπορώ να κατέβω με ασφάλεια, αλλά δεν μπορώ να κάνω auto rotation ακόμα, οπότε εξαρτώμαι απόλυτα απ' την καλή λειτουργία των servo και του γυροσκόπιου. Ο controller ελέγχει τα servo, το esc, την πυξίδα, το GPS και τα γυροσκόπια πριν επιτρέψει την απογείωση, αλλά όπως είδα στις προδιαγραφές του, δεν αποκλείει την αστοχία τους εν πτήση.

Σας ευχαριστώ όλους για την επισήμανση και εύχομαι καλές και ασφαλείς πτήσεις
86  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Νέο μέλος στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2015, 13:45:12
Ηλία είμαστε σε forum και όχι σε πίνακα ανακοινώσεων....
Είμαι νέο μέλος, καινούριος στα ελικόπτερα, και εξέθεσα δημόσια κάποια ελάχιστα πράγματα για να μάθω περισσότερα συζητώντας.
Εσύ μπορεί να αισθάνεσαι πως δεν έχεις καμιά ελπίδα, εγώ απ' την άλλη θεωρώ πως όσο υπάρχει διάθεση για διάλογο και μάθηση, έχω ελπίδα να γίνω καλύτερος... Ξεκίνησα να γράφω εδώ, για να μάθω από ανθρώπους που έχουν εμπειρίες και θέλουν να τις μοιραστούν...

Τέσπα ακόμα και έτσι, σε ευχαριστώ που πήρες θέση. (έστω και εριστική και απόλυτη)

Υ.Γ. Δεν υπερασπίζομαι την εν λόγο πτήση. Σέβομαι την τοποθέτηση των χρηστών που ανέφεραν αυξημένη επικινδυνότητα και ζητάω να μάθω τις κρυμμένες ατέλειες των μοντέρνων ελικοπτέρων, που τα καθιστούν επικίνδυνα για χρήση σε δημόσιους χώρους, ακόμα και όταν φέρουν τις ίδιες ηλεκτρονικές δικλείδες ασφαλείας, με τα multicopters που κινηματογραφούν γάμους, χωρίς να τους μετατρέπουν σε κηδείες...

Ταύτα και μένω...
87  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Νέο μέλος στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2015, 11:37:15
Θα μπορούσε κάποιος να εξηγήσει, τον λόγο που η συγκεκριμένη απόλυτα ήρεμη πτήση, είναι επικίνδυνη?
Το 450 όπως και το 600άρι έχουν autopilot naza h και είναι απίστευτα σταθερά ακόμα και με 5 beaufort.
Η συγκεκριμένη πτήση, έγινε αφού το σύστημα δοκιμάστηκε εκτενώς σε ανοιχτούς χώρους, κατάλληλους για πτήσεις μοντέλων, για περισσότερο από 3 μήνες. Σε οποιαδήποτε στιγμή, αν ο χειριστής αφήσει τα stick, το ελικόπτερο απλά αιωρείται στο ίδιο σημείο.
Κάθε 1ώρας πτήσης, λύνονται όλα τα μηχανικά μέρη, καθαρίζονται και ελέγχονται, με στόχο να περιοριστεί στο ελάχιστο το ενδεχόμενο μηχανικής αστοχίας. Γενικά από την σύντομη επαφή που είχα με τα ηλεκτρικά ελικόπτερα νέας κοπής, απέκτησα την αίσθηση πως είναι απόλυτα ασφαλή, με πολλές δικλίδες ασφαλείας, σε σχέση με τα θερμικά που έβλεπα στα παιδικά μου χρόνια.

Υπάρχει κάτι που αγνοώ και κάνει πχ το συγκεκριμένο μηχάνημα, περισσότερο επικίνδυνο απ' τα multicopters ?

 
88  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Νέο μέλος στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2015, 08:54:12
Μάρκο σε ευχαριστώ για την επισήμανση.

Ορθά υπέθεσες πως η Flybarless κεφαλή περιμένει καρτερικά στην αποθήκη, σαν μελλοντική αναβάθμιση και για τα δύο ελικόπτερα.
Προς το παρόν την φοβάμαι, μιας και ακόμα εξοικειώνομαι με το άθλημα. Οι πτήσεις / βόλτες που κάνω, μάλλον ευνοούνται απ' το λίγο δυσκολότερο στο setup, αλλά πιο γλυκό στην πτήση (& στα servo & τον χειριστή) flybar. 

Επιπλέον ο γιός συμμετέχει μόνο στο στήσιμο και στην συντήρηση (είναι 2.5 ετών), οπότε το περίπλοκο setup της κεφαλής, δείχνει πιο δελεαστικό. Όσο αφορά την πτήση, ο μικρός πετάει μόνο coaxial στο σαλόνι και σπάει τα πάντα στον εξομοιωτή.

Ορίστε ένα βίντεο ενδεικτικό των πτήσεων που κάνουμε (Είναι μια πτήση/βόλτα απ' την σκεπή του σπιτιού με το 450)

89  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Νέο μέλος στις: Παρασκευή, 11 Δεκ 2015, 16:03:07
Το χτίσιμο του καινούριου ελικοπτέρου προχωράει.
Χτες εγκαταστάθηκε auto pilot (DJI Naza H)

90  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα) στις: Πέμπτη, 26 Νοέ 2015, 12:17:16
Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα,

Είμαι καινούριο μέλος από Ηλιούπολη Αττικής και σε αυτή την φάση μαθαίνω (ή νομίζω ότι μαθαίνω) να πετάω ελικόπτερα.

Το μοντέλο που χρησιμοποιώ σαν εκπαιδευτικό, είναι ένα HK450GT (έχει 25 πτήσεις, περίπου 2,5 ώρες λειτουργίας)



Το tx είναι της walkera το DEVO 12s και το ελικόπτερο είναι εφοδιασμένο με naza H

Το tx tray που χρησιμοποιώ, είναι home made



Πρόσφατα ξεκίνησα να φτιάχνω ένα HK600GT


Στα νεανικά μου χρόνια, πετούσα ένα θερμικό αεροπλάνο και δύο ανεμόπτερα. Απ' τα μοντέλα εκείνα, έχει επιβιώσει μόνο το θερμικό αεροπλάνο που πλέον στολίζει το υπόγειό μου.

Ο λόγος που ενεπλάκησα και πάλι με τον χώρο του αερομοντελισμού, είναι η επιθυμία μου να κολλήσω το μικρόβιο στον γιό μου..
Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6]
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.149 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.