Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.801 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.943 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 23:51:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6
46  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα) στις: Κυριακή, 3 Ιούλ 2016, 00:32:12
Με 25 ευρώ, πήραμε ένα δέκτη από τα tali500. Ο δέκτης είναι ο RX705 και στέλνει τα δεδομένα της τηλεμετρίας, απευθείας στο control.
Έτσι ενεργοποιήσαμε το alarm του control στα 10.7V (Αρχίζει ένα αργόσυρτο beep beep)
Μετά το alarm, o χειριστής πρέπει να βρει που θα προσγειωθεί και να το κάνει.
Αν δεν το κάνει, στα 10.5V, ο controller προσγειώνει το σκάφος αυτόματα, εκεί που βρίσκεται (αν είσαι πάνω από την λίμνη, θα προσγειωθείς στα νερά, για να μάθεις να μην αγνοείς τα beep μου)



Επίσης τελειώσαμε και το DVR, του FPV, μαζί με τα στοιχεία της πτήσης (καταγεγραμμένα στο έδαφος).

Βασικά πετάς 10' και παίρνεις 3 διαφορετικά video (για να περάσεις ευχάριστα τις υπόλοιπες 8 ώρες σου)
•   Ένα με την φυσική εικόνα απ' το έδαφος
•   Ένα με την hd καταγραφή απ' τον αέρα
•   Ένα χαμηλής ανάλυσης με την καταγραφή απ' τον αέρα μαζί με την τηλεμετρία

Με την προσθήκη του τελευταίου DVR, ακόμα και αν χάσεις το drone στον πάτο της θάλασσας, έχεις ενθύμιο την τελευταία πτήση, αφού η εγγραφή γίνεται στο ground station. Επίσης αν ζήσεις fly away κατάσταση, έχεις την καταγραφή των συντεταγμένων, το fly path, το τελευταίο direction και την ταχύτητα, για να βάλεις τα σκυλιά να βρουν τα συντρίμμια και να ανακατασκευάσεις την ιπτάμενη απειλή.


47  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα) στις: Σάββατο, 18 Ιούν 2016, 13:28:34
Λοιπόν έχουμε το monitor πάνω στην βάση του χειριστηρίου και τώρα ταυτόχρονα, έχουμε και googles για να το φοράει ο μικρός στο κεφάλι και να κολυμπάει στον αέρα, ζώντας την εμπειρία της πτήσης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο...

Φυσικά και τα δύο monitor δείχνουν video με τηλεμετρία.
Το σκέτο video χωρίς την τηλεμετρία γράφεται στην sj4000 και σύντομα θα μπει dvr στο Boscam για να γράφεται και το video μαζί με την τηλεμετρία σε ξεχωριστό αρχείο.



Στην συνέχεια ακολουθεί όλη η διαδικασία αλλαγής του δέκτη GPS, που χρησιμοποιεί ο αυτόματος πιλότος devo-m:


 
Ο δέκτης που αφαιρέθηκε θα αντικαταστήσει μελλοντικά τον ξεχωριστό δέκτη GPS της τηλεμετρίας.

Υ.Γ  Το βράδυ για να δέσει το γλυκό, είχαμε προβολή cinema στην ταράτσα, το "eye in the sky" του 2015. Όλη η ταινία περιστρέφεται γύρο από μια επιχείρηση drone....
48  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα) στις: Τρίτη, 14 Ιούν 2016, 19:59:50
Τώρα το qrx350pro συνδεδεμένο και με android tablet...

Το μόνο σημείο που πρέπει να προσέξει κανείς, είναι να ανοίξει την συμβατότητα με andropilot <3 και να κατεβάσει την ταχύτητα του serial port του tablet στα 57600.

Ορίστε το αποτέλεσμα:


Απεικόνιση θέσης στον χάρτη
live telemetry με τεχνητό ορίζοντα
δυνατότητα μεταβολής όλων των παραμέτρων του APM

Όμορφα & απλά...

Προς το παρόν κάναμε απλά δοκιμές, οπότε η σύνδεση ήταν ενσύρματη  
49  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα) στις: Πέμπτη, 9 Ιούν 2016, 22:20:22
Walkera Devo M Compass Calibration

50  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα) στις: Τρίτη, 7 Ιούν 2016, 10:55:54
Οι πτήσεις ηλεκτρονικά σταθεροποιημένων αεροσκαφών (gyro sensors) μπορούν να επηρεαστούν από την ηλιακή ακτινοβολία και τις ηλεκτρομαγνητικές διαταραχές (και να γίνουν "πίτα γύρο απ' όλα").
Ο έλεγχος του solar activity και του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου της περιοχής που θα πετάξουμε, κατά την διάρκεια των pre flight checks, είναι μια πολύ καλή πρακτική.

Solar Activity Monitor (SAM) με 5$ στο κινητό:



Σε γενικές γραμμές:
βλέπεις κόκκινο, μην σηκωθείς στον αέρα...
Βλέπεις πράσινο, προχώρησε με τα υπόλοιπα pre flight checks και πέτα...
Βλέπεις πορτοκαλί, κρίνεις και πράττεις ανάλογα με το ποσοστό αυτοπεποίθησης που έχεις...

Έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα σε windows mobile phone & σε android tablet.
51  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα) στις: Παρασκευή, 3 Ιούν 2016, 23:02:15
Η τηλεμετρία έγινε overlay στο monitor του FPV (και σύντομα και στα googles)
Προβάλουμε πάνω στο live video, τάση μπαταρίας, γεωγραφική θέση, διάρκεια πτήσης, ταχύτητα, υψόμετρο.

Η τάση μετριέται στο main board
Τα στοιχεία θέσης, η ταχύτητα και το υψόμετρο, προέρχονται από 2ο GPS



52  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα) στις: Σάββατο, 28 Μάι 2016, 11:49:09
Σύντομα η αντικραδασική βάση, θα δοκιμαστεί και σε εξωτερικό χώρο για να δω αν με ικανοποιεί. 

Κατά τα άλλα στο πολυκόπτερο ανέβηκε μια SJ4000, που συνδέθηκε με transmitter της boscam 600mW.
Έτσι πλέον θα μπορούμε να έχουμε ταυτόχρονα με την εγγραφή των βίντεο και προβολή της εικόνας σε 2 devices.
Τοποθετήθηκε ήδη αποσπώμενη οθόνη στο transmitter tray και εκκρεμεί και η παράλληλη σύνδεση με googles.
Πάνω στο εκπεμπόμενο video θα κάτσει και η τηλεμετρία.

Τέσπα προς το παρόν όλα είναι χύμα στο σαλόνι και δοκιμάζονται

Ακολουθεί βίντεο με την τρέχουσα κατάσταση:

53  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα) στις: Παρασκευή, 27 Μάι 2016, 09:31:36
Κατόπιν της συμβουλής του μέλους datamedic τελειώσαμε το πρώτο μας πολυκόπτερο:
tx walkera devo 12s
rx 703A
Μπαταρίες lipo 3s 2200Mah (δανεικές απ' το μικρό ελικόπτερο)

Ορίστε η πρώτη μας πτήση σε manual mode και η δοκιμή του GPS hold position:



Για τις βιντεολήψεις, τυπώθηκε στον 3d εκτυπωτή το ίδιο gimbal με αυτό που βάλαμε στο μικρό ελικόπτερο (450)
Οι προπέλες δεν ζυγίστηκαν ακόμα, αλλά ακόμα και έτσι το jello effect είναι ανύπαρκτο, οπότε το gimbal είναι αποτελεσματικό.

Ακολουθεί η σύντομη δοκιμαστική πτήση του σταθερού gimbal:



Το συνολικό κόστος του εγχειρήματος ήταν 180 ευρώ (το μόνο που αγοράστηκε ήταν το σκάφος της walkera, μιας και όλα τα υπόλοιπα υπήρχαν από τα ελικόπτερά μας)
54  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα) στις: Δευτέρα, 23 Μάι 2016, 11:44:50
Η 3D εκτύπωση των κομματιών του αποσπώμενου συστήματος προσεδάφισης, με την αντικραδασμική βάση για την sony sa 20, ολοκληρώθηκε. Το όλο σύστημα, δένεται στο εργοστασιακό σύστημα προσεδάφισης σαν προέκταση, με πλαστικά δεματικά και η κάμερα τοποθετείται συρταρωτή, σε μια βάση με gopro mount υποδοχή. Η τοποθέτηση και η αφαίρεση παίρνει λιγότερο από 1’.

Το ελικόπτερο με όλα τα ηλεκτρονικά του και την μπαταρία 3s 2200mah, ζυγίζει 916kgr
Η action camera της sony με την μπαταρία της, χωρίς την εργοστασιακή θήκη της, ζυγίζει 83kgr
Το αποσπώμενο σύστημα προσεδάφισης, μαζί με το vibration dump και το camera mount, ζυγίζει 105kgr

Το συνολικό βάρος του πακέτου έρχεται στα 1140kgr

Το ζύγισμα του ελικοπτέρου παρέμεινε ως ήταν (ισορροπεί κρεμασμένο απ’ το κεντρικό στροφείο)



Νομίζω πως αυτή την φορά, είμαι ικανοποιημένος απ' το αποτέλεσμα...
55  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα) στις: Πέμπτη, 19 Μάι 2016, 11:11:21



Άκυρο το από πάνω, γιατί για να πετάξεις χωρίς κάμερα (η για να βάλεις το 450 στην βαλίτσα του), θέλει βάλε βγάλε τα skids απ' το πλαστικό πάτωμα του ελικοπτέρου.

Σχεδίασα μια νέα λύση, η οποία έρχεται και κουμπώνει στα κανονικά skids και έχει και το vibration  mount και την βάση της sony, μαζί της.
Το πρόσθετο skid όταν αφαιρείται, αφήνει το ελικόπτερο σε stock μορφή (οπότε μπαίνει και στην βαλίτσα του)

Ορίστε το σχέδιο:





Η 3d εκτύπωση των parts σε πλαστικό, δεν έχει γίνει ακόμα.


56  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα) στις: Κυριακή, 1 Μάι 2016, 02:06:37
Έτοιμο και το μικρό... 
57  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα) στις: Κυριακή, 1 Μάι 2016, 02:06:10
Λογική η απορία σου και η απάντηση απλή.
Μου αρέσουν περισσότερο τα ελικόπτερα (αισθητικά).
Επίσης μου αρέσει και το μηχανικό κομμάτι τους.

58  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα) στις: Σάββατο, 30 Απρ 2016, 14:19:39
Καλές λείψεις!!!  Thumbs up

Να προσέχεις στις προσγειώσεις με αυτά τα πόδια διότι είναι ελαστικά και θα αναπηδήσει το ε/π και αν
η προσγείωση είναι πιο "βαριά" θα αναπηδήσει και θα γείρει στο πλάι, με ότι συνεπάγεται από ζημιές
αυτό!!
Εγώ τα έχω σε ένα τετρακόπτερο και έχει γείρει ευτυχώς χωρίς ζημιές, του έχω βάλει και τρίτο πόδι
ανάμεσα στα δύο από κάθε πλευρά και έχει σταματήσει κατά πολύ τις αναπηδήσεις!!!  Wink

Για το πρόβλημα της ελαστικότητας τοποθετήθηκαν, προσωρινά αλουμινένιες αντηρίδες, που ανέβασαν κατακόρυφα την ακαμψία. (με άγχωσες και σε ευχαριστώ)

Επιπλέον σύνδεσα το gimbal με την τηλεκατεύθυνση



Τέλος σχεδίασα και ξεκίνησα να τυπώνω και το landing skid για τα 450

59  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα) στις: Πέμπτη, 28 Απρ 2016, 10:43:22
Η πλατφόρμα για aerial photography και aerial video, σχεδόν ολοκληρώθηκε.
 
Τα καινούρια landing skids φορέθηκαν στο HK600GT, μαζί με το 2 axis gimbal και το vibration dump, το οποίο ξεφορτώνεται τους κραδασμούς με λάστιχα ανάμεσα στο σασί του ελικοπτέρου και τα landing skids, ανάμεσα στο camera dump base και τα landing skids και τέλος ανάμεσα στο gimbal και το gimbal base.

Το ελικόπτερο χωρίς καθόλου landing skid, με τον auto pilot, την τηλεμετρία και την μπαταρία, ζυγίζει 3523gr.
 
Το gimbal με την gopro, ζυγίζει 306gr
 
Τα ποδάρια, με όλο το dumping και την βάση για τα FPV electronics (που δεν υπάρχουν ακόμα) ζυγίζουν 317gr
 
Το νέο συνολικό βάρος, είναι 4146gr (Το παλιό ήταν 3644)
 
Στο video που ακολουθεί, φαίνεται η τεράστια διαφορά του ελικοπτέρου βιντεοσκόπησης, με το εκπαιδευτικό 450 (αυτό που τράβηξε τα video που ανέβασα σε προηγούμενο post)



Καλή Ανάσταση σε όλους
60  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα) στις: Τετάρτη, 27 Απρ 2016, 09:54:49
Η κάμερα μόνη της, ζυγίζει 83gr
Η βάση μόνη της, ζυγίζει 58gr
Η κάμερα με την βάση απόσβεσης κραδασμών, ζυγίζει 141gr
 
Το max έρμα που έχω κάνει βόλτα με το 450 είναι +250gr, άρα η μετατροπή του landing skid για να πάρω ύψος απ' το έδαφος, πρέπει να ζυγίζει 109gr (χλωμό)
 
Θυμίζω πως δεν ξέρω να πετάω, οπότε η διατήρηση της ευκολίας χειρισμού είναι εξέχουσας σημασίας.
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.257 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.