Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.781 μηνύματα σε 11.354 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 06:36:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 32
1  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Πανελλήνιοι Αγώνες Αερομοντελισμού κατηγορίας F5J GR - ΟΑΜΕΛ 20-21 Μαΐου στις: Τρίτη, 23 Μάι 2017, 21:54:30
Γιάννηδες ο γρουσούζης είναι ο Χρυσαφίδης, ακου που σου λέω αυτός γκρινιάζει τόσο πολύ και για όλα, μόλις ήρθε και χαιρετηθήκαμε στο διάλειμμα της πρώτης μέρας έσπασε η βάση του σερβο του δεξιού flap ,έσπασε η καρέκλα που καθόμουνα, και άλλαξε θέση ο διακόπτης στο camber αντιστρέφοντας σεαυτόν.....αυτός αυτογρουσουζεύεται κιόλας....Ασε που όταν πήγα με το απόσπασμα για να βρούμε το μοντέλο του Τάσου γέμισαν τα μπατζάκια μου και οι κάλτσες μου τριβόλια και αγκάθια...τις κάλτσες τίς πέταξα...
Grin Grin Grin

άμα καθίσουμε να μετρήσουμε τις ατυχίες μας ο κάθε ένας, δεν θα κάναμε αγώνα ....μαύρη λίστα θα φτιάχναμε  laugh

το επιβεβαιώνω λοιπόν και εγώ ......λίγο πριν ξεκινήσει ο αγώνας την Κυριακή πλέον.....όταν γκρίνιαζε για το σερβο του είπα,
Γιώργο δεν έχεις μόνο εσύ ατυχίες,εκτός από την φάση με το κουτάβι, που έκοψε το καλώδιο του φορτιστή το Σαββάτο,κοίτα και τo δικό μου σερβο στο δεξί flap που δεν βρίσκει το κέντρο του
κάθεται όπου νανε και πετάω αναγκαστικά έτσι .....
 ε ....μετά από λίγο, ξεκόλλησε ο καθρέφτης, αφού σκάλωσε η έλικα στην καλύπτρα...παράδοξο, αφού αυτή εφαρμόζει τέλεια στο σώμα,πως χτύπησε η έλικα εκεί;....
τον κόλλησα πριν ξεκινήσει ο αγώνας και ήμουν ετοιμος να πετάξω με το Shadow .....τότε χάλασε και το αριστερό flap κάνοντας την βεντάλια πάνω κάτω... Grin Grin

την επόμενη φορά που θα αρχίσει να γκρινιάζει θα του πάρω τα αλτιμετρα  Grin Grin
2  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Πανελλήνιοι Αγώνες Αερομοντελισμού κατηγορίας F5J GR - ΟΑΜΕΛ 20-21 Μαΐου στις: Τρίτη, 23 Μάι 2017, 11:38:36
έχω να πω τόσα πολλά που σίγουρα θα γίνουν κουραστικά για να διαβαστούν,
αν και τα περισσότερα είναι στα θετικά
και ελάχιστα στα αρνητικά,

ωστόσο πάλι κάποιοι θα πουν ότι γκρινιάζω  angel για την κακή την τύχη μου  Grin
αν και όχι άσκοπα, αφού ένα από τα κουτάβια που ήταν εκεί,έκοψε τα καλώδια του φορτιστή
και δεν είχα έτοιμες τις μπαταρίες την ώρα που τις χρειαζόμουν (4ο 5ο γύρο)...  laugh  

ευχαριστώ για την υποστήριξη τους φίλους μου gpap & Σταύρο G,
ειδικά τον φίλο μου τον Κώστα,που με την δίκη του μπαταρία έκανα τους υπόλοιπους γύρους της ημέρας,
έως την επομένη, που και πάλι ο γρουσούζης έκατσε πάνω μου και το Shadow βγήκε εκτός μάχης,αφού ξεκόλλησε ο καθρέφτης
και αναγκαστικά πέταξα με το βαρύ Xplorer μου (2,450κ),που όμως για μια φορά ακόμα τα κατάφερε να μαζέψει όλα τα 0 και να βελτιώσω την θέση μου.

πάντως εγώ όσο και να γκρινιάξω ο γρουσούζης δεν φεύγει από πάνω μου....μάλλον είναι πολλοί;; δεν ξέρω...  
απορίας άξιο όμως, πως τα καταφέρνει ο Χρυσαφιδης μετά από τόση γκρίνια,πάντα να τον διώχνει και να παίζει με τις κούπες....
Γιώργο να μου πεις το μυστικό  Grin ....

αυτά για να κάνουμε λίγο πλάκα....

στα θετικά του αγώνα, ήταν η οργάνωση από την πλευρά του ΟΑΜΕΛ, που έκαναν το καλύτερο για να ολοκληρωθεί και αυτή η συνάντηση,

επίσης ο αλυτάρχης (τσκςς) Αντώνης Παπαδόπουλος 'έτρεξε' τον αγώνα και μας 'έτρεξε' όπως έπρεπε για να επωφεληθούμε έως και την τελευταία στιγμή
όλους τους γύρους,λίγο πριν χαλάσει ο καιρός.

το καλύτερο για μένα ήταν, ότι είδα μετά από πολύ καιρό αρκετούς καλούς φίλους, κυρίως από την Θεσσαλονίκη και τελικά χάρηκα πολύ για την υπέρβαση
που έκανα,για να φτάσω έως την Λάρισα και να περάσω τόσο καλά,αφήνοντας πίσω όλα τα αρνητικά.

συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές ειδικά Τάσο και Μπάμπη με τα "μικρά τους" που δείχνει το αθλητικό επίπεδό τους...
(αχ και να είχαμε και εμείς έναν χώρο κοντά μας για προπόνηση...)

για την προσπάθειά όλων όσοι κατάφεραν να έρθουν στον αγώνα,
διότι τα προβλήματα είναι κοινά για όλους μας,
αλλά και για τον συναγωνισμό τους,αφού όπως φάνηκε με την πρώτη 5νταδα στον flyof  αλλά και στην 2ρη 5ανταδα η βαθμολογία ήταν πολύ κοντά,
με μικρή διαφορά.

κλείνοντας να πω συγχαρητήρια στον Ανδρέα,που αθόρυβα (χωρίς γκρίνιες) και μεθοδικά έχει ανέβει αγωνιστικά και αυτό φάνηκε στους τελευταίους αγώνες
που εγώ τον έχω δει,ώστε να ερωτοτροπεί με τις πρώτες θέσεις. Thumbs up

ελπίζω οι συνθήκες να ευνοήσουν να ξανά βρεθούμε.
3  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: ΕΑΑ - Περιφερειακός Αγώνας F5J - GR 7 Μαϊου στις: Πέμπτη, 11 Μάι 2017, 14:33:11
και αυτή την φορά μπόρεσα να έρθω ....
πραγματικά έντονος αγώνας με εναλλαγές στον καιρό και στην βαθμολογία.

είμαι ευχαριστημένος με τις επιλογές των μοντέλων μου σε κάθε φάση του αγώνα και ειδικά στον γύρο με τον πολύ αέρα
όπου το explorer μου με έβγαλε ασπροπρόσωπο ολοκληρόνωντας το 10πτο,έναντι των υπολοίπων.

στον τελευταίο γύρο,αν δεν με 'πούλαγε' το σερβο στο αριστερό flap στο Shadow και τον έβγαζα,όπως τον έβγαλαν οι περισσότεροι,
μάλλον θα πηγαίναμε σε fly of με τον Γιώργο για την τρίτη θέση..... Wink Γιώργη πρέπει να προετοιμαστείς για κάθε ενδεχόμενο από δω και πέρα  Grin

οκ είπαμε τα τεχνικά θέματα δεν με εγκαταλείπουν ποτέ  Grin

και αυτός ο αγώνας ολοκληρώθηκε όμορφα,όπως και ο προηγούμενος και ο Αντρέας κατάφερε να τον βγάλει εις πέρας
αν και πρωτάρης,χωρίς λάθη,με μια μικρή βοήθεια των παλαιοτέρων.

συγχαρητήρια στους νικητές,αλλά και σε όλους που κατάφεραν να έρθουν,
να είστε όλοι καλά, σας ευχαριστώ και πάλι που βρεθήκαμε και ελπίζω να τα καταφέρω και για τον πανελλήνιο,
(μάλλον θα είναι ο τελευταίος για το 17 που θα μπορώ να έρθω,αν τα καταφέρω)
και να είμαστε όλοι εκεί και αυτοί που δεν κατάφεραν να έρθουν στους προηγούμενους.
4  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Περιφερειακός Αγώνας Ηλεκτροκίνητων Ανεμοπτέρων F5J – GR 9 Απριλίου στις: Πέμπτη, 11 Μάι 2017, 14:13:42
μετά από αρκετό καιρό αποχής από τους αγώνες,χωρίς προπόνηση και μπαταρίες τουλάχιστον 2-3 ετών,
με μοντέλα που δεν ήξερα αν θα πετάνε καν και με τα τεχνικά τους προβλήματα (δεν με αφήνουν αυτά ποτέ  Grin )....
πιστεύω πως πήγα σχετικά καλά στον αγώνα και ότι δεν έχω ξεχάσει τουλάχιστον τα βασικά.

χάρηκα που βρεθήκαμε και πάλι και σας ευχαριστώ όλους για τον όμορφο συναγωνισμό αλλά και την καλή διάθεση,
 χωρίς γκρίνιες και λοιπές λαλακίες   που βλέπαμε στο παρελθόν.

συγχαρητήρια σε όλους για την προσπάθεια τους,στον αλυτάρχη και φυσικά στους 3 πρώτους για το αποτέλεσμα.
5  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Δυσάρεστα νεα!! στις: Τρίτη, 19 Ιαν 2016, 12:37:55
Πολλά  συλλυπητήρια στην οικογένεια του,να ζουν να τον θυμούνται
ο άνθρωπος πεθαίνει μόνο όταν τον ξεχνούν.

ας αναπαυθεί εν ειρήνη

από την ομάδα του aeromodelistis.com διότι από εδώ ξεκινήσαμε
και εμείς τα πρώτα ιντερνετικα μας βήματα ως διαδικτυακή κοινότητα.

6  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR στις: Κυριακή, 11 Οκτ 2015, 14:35:37
υπάρχει ακόμα η λύση της κλήρωσης αν πρόκειται μόνο για 2 αθλητές η της αποδοχής της ισοβαθμίας επίσης με 2 πρώτους
όπως είχε προτείνει και ο Αντώνης και η επιτροπή!

δεν θα βγάλουμε και τα μάτια μας για να είμαστε απόλυτοι σε τέτοιες περιπτώσεις.  Grin
απλά τους αποδεχόμαστε και τους χειροκροτούμε ΚΑΙ τους 2 το ίδιο  white flag  lunch time ....
7  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR στις: Κυριακή, 11 Οκτ 2015, 14:18:54
και με βάση αυτό που προτείνω σωστά θα πήγαιναν σε flyof ο Sotir και ο Τάσος αλλά αλλά όχι ο Γιουργας,που μετά την απόρριψη το κακού γύρου
του δόθηκε η ευκαιρία να ανατρέψει το αποτέλεσμα συμμετέχοντας στον flyof.

γιατί δεν έγινε 2ρος flyof για να ξεκαθαρίσει η θέση;
μάλλον δεν έφτανε η μέρα γιατί νύχτωνε νωρίς;

αν ναι,εδώ έχεις δίκιο ότι σε εύλογο διάστημα πρέπει να τελειώσει ο αγώνας για να γίνουν απονομές
και επιστροφή των μακρινών συμμετοχών.

σε αυτή την περίπτωση αν ήταν σε ισχύ η πρόταση να μην απορρίπτεται γύρος, τότε στην απόλυτη ισοβαθμία των 2 ο Αλυτάρχης
θα μπορούσε να δώσει την λύση λόγω των συνθηκών αλλά και για το πέρας της ημέρας με ένα πρώτο flyof αφού δεν φτάνει ο χρόνος για 2ρο
με 20 λεπτά πτήση αντί για 15 η last down χωρίς να χάνει χρόνο επειδή βλέπει ότι του τελειώνει η ήμερα,η έστω αποδοχή της ισοβαθμίας στην πρωτη θεση
μιας και έχουμε μόνο 2 νικητές σε αυτή την θέση,εφόσον το δέχονται και οι αθλητές .

δηλαδή εννοώ αν ο Αλυτάρχης έχει τον τρόπο να είναι ευέλικτος,μπορεί να τα ξεπεράσει όλα αυτά χωρίς το Startheight ακόμα και για τέτοιες περιπτώσεις.

αν και στην πράξη δούμε ότι δεν αρκεί,οκ τότε δεν μένει κάτι άλλο πιστεύω.
8  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR στις: Κυριακή, 11 Οκτ 2015, 13:33:37
Δεν πρεπει να το θεωρουμε σπανια περιπτωση.
Εκτος του αγωνα στις Σερρες θυμαμαι και τον αγωνα στα Μουδανια το 2014 οπου παλι ισοβαθμουσαν και μετα το FLYOFF δυο αθλητες για την πρωτη θεση.Ισως υπαρχουν και αλλες περιπτωσεις.
Αρα αφου συνεβει τουλαχιστον μια-δυο φορες θα ξαναγινει και στο μελλον και πλεον πρεπει να το λυσουμε οριστικα .
Δεν ειναι δυνατον να αντιμετωπιζεται κατα περιπτωση η επιλυση των ισοβαθμιων.  

Διευκρινιζω δε οτι τα FLYOFF πλεον εχουν γινει με τον φετινο κανονισμο ηδη 15λεπτα και οτι το Startheight θα μπαινει μονο στα Flyoff και οχι σε ολον τον αγωνα.Ολοι πετανε οπως τωρα μεχρι το τελος των προγραμματισμενων γυρων.
Οι διαφορες με τον F5J-FAI  ειναι πιο πολλες εαν σκεφτεις και την ανετη προσγειωση και σε χρονο και σε τοπο οπως επισης την ταυτοχρονη απογειωση και την ευκολια διοργανωσης απο πλευρας λεσχης.
Δεν νομιζω δε οτι αποθαρρυνει κανεναν απο τους λεγομενους "ουραγους" των αγωνων καθως πολλοι απ'αυτους (δεν εξαιρω τον εαυτο μου) εχουν ακομη πολυ δουλεια μπροστα τους μεχρι να φτασουν να ανησυχουν για το τι θα κανουν στην περιπτωση που θα πεταξουν για επιλυση ισοβαθμιας σε Flyoff.
Αλλα ακομη και σε μια τετοια περιπτωση πως μπορει καποιος να πτοηθει επειδη ενας "καλος" θα κοψει χαμηλα ενω εκεινος ψηλα (π.χ.στα 200μ) οταν ΠΡΕΠΕΙ να βγει το 15λεπτο.
Ειμαι περιεργος να δω που θα κοψει ενας "καλος" οταν πεταει με εναν των 200μ σε οχι καλες συνθηκες.
Ας το σκεφτουμε....
Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος
Διευκρινιζω και το τι εννοω με την χρηση του Startheight
Οσοι βγαλουν το 15λεπτο καλως θα κατατασσονται αντιστοφως αναλογα απο το υψος κοψιματος.


ναι το ξέχασα, μόνο αυτό προστέθηκε από την συμφωνία του Βόλου,
ότι ο flyof από 30λεπτος έγινε 2 15πτα, ένα σε πρώτη φάση + άλλο ένα 15πτο αν χρειαστεί.

οποτε στην παραπάνω πρόταση μου ως πρώτο flyof έχουμε 15 λεπτά και στην κρίση του Αλυτάρχη η και μετά από διαβούλευση
μπορεί να ισχύει ο 2ρος flyof πάλι σε 15 λεπτά η last down η κλήρωση των 3 πρώτων θέσεων ως έσχατη λύση.

έτσι θα ήταν εύκολο και για τα Μουδανιά που ήταν μόνο 2 οι νικητές για την πρώτη θέση
(χωρίς να εξετάζω το πως αυτή προέκυψε και εννοώ αν απορρίφθηκε γύρος η αν μέτρησαν όλοι,
σίγουρα και εκεί απορρίφθηκε κάποιος γύρος,οποτε σύμφωνα με την πρόταση μου
ίσως να μην υπήρχαν οι 2 νικητές στην ίδια θέση) ,γιατί με διαβάθμιση ως ποιο δύσκολη περίπτωση
θεωρώ την περίπτωση των Σερρών.

και φυσικά δεν λέω ότι δεν είναι καλή η λύση του Startheight μόνο στην περίπτωση του flyof,
μιας και αυτή ήταν μέσα στις προτάσεις μου από την συζήτηση που κάναμε στην πισίνα του ξενοδοχείου,
αλλά κοίτα τι λες: να δω τι θα κάνει ο καλός και που θα κόψει σε περίπτωση κακού καιρού σε σχέση με τον όχι και τόσο καλό....

άρα τι έχουμε εδώ αν κόψουν στα 200 και οι δυο άλλα βγάλουν τον γύρο;
όπως καταλαβαίνουμε δεν βοηθάει εδώ το Startheight εκτός και αν μιλάμε για κάνα 2-3 μετρά διαφορά που θα φανεί από το αλτιμετρο....

τρέχα γύρευε δηλαδή και τότε αυτός που έχασε για τα 2-3 μετρά θα 'χτυπιέται' για την 'ατυχία' του.....

απλά λέω ας εξαντλήσουμε τις άλλες πριν αποφασίσουμε γιαυτην.

οι αθλητές όλων των σωματείων μπορούν σε μια συνέλευσή τους, να προτείνουν ιδέες και γνώμες αφού εξετάσουν σε συνθήκες αγώνα, όλες τις περιπτώσεις
πάνω σε αυτές τις προτάσεις και οι εκπρόσωποι των σωματείων να τις προωθήσουν
στην ομοσπονδία,για να παρθεί η απόφαση.
9  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR στις: Κυριακή, 11 Οκτ 2015, 11:52:42
Βασίλη ....τα έχουμε πει όντως για το Startheight ότι μπορεί να είναι η τελική λύση ΑΝ δεν πετύχουν οι άλλες,
μόνο που ΔΕΝ εξαντλήσαμε όλες τις λύσεις,άρα βιάζεσαι για να πάμε σε αυτήν.

Η λύση που είχα προτείνει ήταν, ΔΕΝ απορρίπτουμε κανέναν γύρο
και οι θέσεις βγαίνουν ανάλογα με τις ποινές που πιθανώς έχει ο κάθε αθλητής, η την μη ποινολόγιση τους στο τέλος του αγώνα αφού ολοκλήρωσε χωρίς ποινές,
οποτε και έχεις 2 πιθανότητες,

αν ένας όπως ο Τάσος Καζακλης θα ήταν ο πρώτος νικητής, λόγο ότι ολοκλήρωσε τον αγώνα χωρίς ποινές,και από κει και κάτω θα έπαιρναν την θέση τους οι υπόλοιποι
δηλαδή, ο Γραμματικακης με 2 βαθμούς ποινής θα ήταν 2ρος και στην τρίτη θέση θα ισοβαθμούσαν ο Σωτηρ με τον Αρη γιατί θα είχαν απο 3 βαθμούς ποινής.

άρα το μόνο ξεκαθάρισμα θα χρειαζόταν στην τρίτη θέση, ανάμεσα τους και αυτό θα μπορούσε να γίνει είτε με flyof η με κλήρωση η με αποδοχή της ισοβαθμίας
και  σε αυτή την περίπτωση θα χρειαζόταν ένα κύπελλο ακόμα για αυτή την θέση.


αυτά συμφωνήσαμε στον Βόλο,και ΑΝ δεν βρισκόταν λύση ούτε με αυτόν τον τρόπο,τότε θα βλέπαμε τις λύσεις τύπου Startheight.

γιαυτό λέω και ξανά λέω και πατάω πάνω στα λόγια του φίλου dapan ας το δούμε και αυτό του χρόνου, που θα έπρεπε να το βλέπουμε ΗΔΗ από το 2014 και το συμφωνήσαμε για το 2015
αλλά ΔΕΝ έγινε και μετά βλέπουμε και το Startheight.

είπαμε οι λόγοι που δεν θέλουμε ακόμα να μπει στον κανονισμό αυτή η λύση είναι διότι ΔΕΝ έχουμε εξαντλήσει ακόμα όλες τις λύσεις,
θα ανεβάσουμε το κόστος του αγώνα και δεν εννοώ τα 60€ για το τσιπακι,αλλά το ότι οι απαιτήσεις του αγώνα θα ανέβουν αν θέλει κάποιος να διεκδικήσει πρωτιές,
γιατί θα χρειαστεί νέα μοντέλα ποιο ανταγωνιστικά από αυτά που ήδη έχουν,άρα θα δυσκολέψει κατά πολύ ένας αγώνας που έχει μεγάλη δημοφιλία και αποδοχή,άρα θα χάσουμε αθλητές διότι
οικονομικά είναι πολλοί αυτοί που ασφυκτιούν και με θυσίες πολλές φορές ακολουθούν το αγωνιστικό πρόγραμμα,άλλοι είναι λάτρεις των χτιστών μοντέλων και έτσι θα έρχονται μόνο για την συμμετοχή,
όχι ότι αυτό είναι κακό,απλά θα ξέρουν ότι από χέρι δεν βλέπουν τις μπροστά θέσεις,εκτός απροόπτου η μεγάλης κωλοφ@ρδιας τους και ατυχίας άλλων
και ότι αν πάμε στο Startheight τότε θα έχουμε 2 πανομοιότυπους αγώνες που θα διαφέρουν ΜΟΝΟ στην προσγείωση,.....

άρα τι;;; τι θα τον θέλουμε μετά τον f5j-gr ;;; ας πάμε όλοι στον Fai,,, θα κωλώσουμε στην προσγείωση; σιγά τα ωά, με λίγη προπόνηση την συνηθίζεις.


όσο για την περίπτωση των Σερρών θα μπορούσε με βάση την λύση της μη απόρριψης γύρου να έχουμε σε πρώτο flyof τους:

Γραμματικακη
Καζακλη
Παραστατιδη
Αλεξανδροπουλο
Τερζημπαση

στον δεύτερο flyof τους:

Γραμματικακη
Καζακλη
Παραστατιδη
Αλεξανδροπουλο
Τερζημπαση


εδώ βέβαια θα είχες πάλι 5 πρώτους πριν ολοκληρωθεί ο 2ρος flyof και 3 μετά και τον 2ρο flyof,
άρα αφού βλέπεις  (ο αλυτάρχης) ότι οι συνθήκες ευνοούν,να έχει την δυνατότητα και αφού ο κανονισμός θα το προβλέπει να κάνει τον δεύτερο flyof 15 λεπτά,
η last down, η κλήρωση μεταξύ τους,(ας τεθεί και σε διαβούλευση εκείνη την στιγμή αυτό με τους αθλητές) έτσι δεν θα είχες ούτε τους 3 στην ίδια θέση:

Γραμματικακη
Καζακλη
Παραστατιδη και πάλι πρώτους αφού οι:

Αλεξανδροπουλος
Τερζημπασης     δεν έβγαλαν τον 2ρο flyof.

πόσες φορές μπορεί να συμβεί ένα τέτοιο αποτέλεσμα σε μια αγωνιστική χρονιά; όχι πολλές πιστεύω και αυτή ήταν μια εξαιρετική περίπτωση.

οποτε τι μένει; να δούμε ΚΑΙ αυτή την πρόταση για το 2016 επιτέλους,αν θέλουμε να έχουμε αθλητές και νέους αθλητές που δεν θα φοβούνται
λόγο μεγάλου κόστους να μπουν στην κατηγορία,θα μπορούν να πετάνε με ότι μοντέλο έχουν που δεν θα φοβούνται μην το σπάσουν
και θα έχουν και περισσότερες ελπίδες για κάποια διάκριση έναντι των καλουπωτών,γιατί θα έχουν ίσες ευκαιρίες ξεκινώντας από το ίδιο ύψος
και ο μόνος εχθρός τους θα είναι η πιθανή αλλαγή καιρού που αυτό είναι πιθανών να συμβεί σε όλους και ο ίδιος τους ο εαυτός.
10  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR στις: Κυριακή, 11 Οκτ 2015, 00:24:07
οι ατυχίες, ο κακός καιρός και όλες οι αντιξοότητες, μπορούν να συμβούν στον καθένα,οποτε ο καθένας με την τύχη η την ατυχία του.

όταν θες μάλιστα να ξεκαθαρίσεις τον αγώνα χωρίς να έχεις ισοβάθμιες θέσεις, τουλάχιστον για τις 3 πρώτες,
και να μην υπάρχουν αδικίες, όπως αυτή του αθλητή που έχει ολοκληρώσει ΟΛΟΥΣ τους γύρους χωρίς ποινές, έναντι άλλων που έχουν ποινές αλλά και
την δυνατότητα 'πετώντας' εκτός έναν κακό γύρο, που έτσι τους φέρνεις 'τεχνητά' σε ισοβαθμία με αυτόν που έχει ΜΟΝΟ μηδενικά,αυτό δεν λέγετε ξεσκαρτάρισμα
και τότε αλλάζεις τον κανόνα για να τον κάνεις ποιο ξεκάθαρο.

Δεν αφαιρείς κανέναν κακό γύρο,γιατί αν αυτό δεν λέγεται τουλάχιστον αδικία,μπορείς να το πεις και υποβάθμιση της προσπάθειας του αθλητή-των που έβγαλαν όλους τους γύρους
χωρίς ποινές και αυτοί μόνο πρέπει να πηγαίνουν στον flyof, αν είναι πάνω από 2,αλλιώς έχεις ξεκάθαρο νικητή όπως στην περίπτωση αυτού του αγώνα που ήταν ο Καζακλης,
αλλά και σε προηγούμενους, που ήταν πάλι ο Τάσος αλλά και ο Μπάμπης Παραστατιδης και συγνώμη αν ξεχνάω και κάποιον άλλον.

δεν μπορεί δηλαδή να θες να ξεκαθαρίσεις τον αγώνα από την μια, για να μην έχεις πολλές ισοβαθμίες και πως θα τον κάνω ποιο δύσκολο για να εξαλείψω όλα αυτά
τα προβλήματα,
και από την άλλη να δίνεις δεύτερη ευκαιρία και να δημιουργείς τελικά από μόνος σου ισοβαθμίες, ενώ έχεις ξεκάθαρο νικητή η νικητές,που αν αυτοί έρθουν σε ισοβαθμία,
δηλαδη εχεις 2 η 3 η 4 που ολοκλήρωσαν τον αγώνα χωρίς ποινές,τότε το ξεκαθαρίζεις
το θέμα με 1 η και 2 ρο 10λεπτο flyof,όπως είχαμε πει στην συνάντηση των σωματείων,αλλά τελικά δεν εφαρμόστηκε.

αυτό, για την ερώτηση σου, στο ότι πάρθηκαν αποφάσεις πέρσι και ας τις αφήσουμε να δούμε....

τι να δούμε;; αυτά τα βλέπουμε από πρόπερσι γιαυτό και είπαμε στην συνάντηση
να διορθωθούν η αδικίες αλλά δεν διορθώθηκαν τελικά,γιατί απλά ο κανόνας δεν άλλαξε με βάση αυτά που συζητήσαμε.

γιαυτό ρώτα τον εκπρόσωπο του σωματείου σου που ήταν εκεί, να μάθεις τι είπαμε και μετά να εκφράσεις την γνώμη σου για το αν πρέπει να μείνει ακόμα έτσι
ο κανονισμός η αν πρέπει να αλλάξει από πρόπερσι.
αν και βασικά θα έπρεπε να το καταλαβαίνεις από μόνος σου ότι είναι άδικος.

οκ σε καταλαβαίνω έως κάποιου σημείου,αλλά δεν είναι έτσι το σωστό... και εγώ είπα παραπάνω ότι με το κακό ιστορικό μου περί ατυχιών και άλλων παράξενων φαινομένων,
θα με βόλευε να πετάμε έξω, όχι έναν, όχι δυο,αλλά όλους τους κακούς γύρους...
έτσι όμως ο αγώνας δεν θα είναι αξιοκρατικός και δεν θα λύσει τα προβλήματα των ισοβαθμιών και των αδικιών.

και αν αποτύχουν και αυτές οι λύσεις τότε δεν μένει άλλο από το start height ...έτσι τα είπαμε ....αλλά δεν έγιναν,οπότε οι αλλαγές που πιστεύεις ότι έγιναν πέρσι δεν είναι αυτές
που θα έπρεπε να έχουν γίνει.

αυτά τέλος...
11  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR στις: Πέμπτη, 8 Οκτ 2015, 16:02:39
Γιάννη ξαφνικά σ' ερωτεύτηκα..........

με ξαφνιάζεις ...ευχάριστα  !!! άμα μου ζητήσεις και ραντεβού θα το θεωρήσω τουλάχιστον ως καμάκι   Grin Grin

Αγαπητε Γιαννη
Ο κανονισμος που ισχυει λεει στους 7 γυρους και πανω απορριπτεις εναν.Αρα δεν υπαρχει αδικια αφου για ολους ειναι το ιδιο και μαλιστα γνωστο εκ των προτερων.
Αυτο ομως μπορουμε να το αλλαξουμε για του χρονου εαν το αποφασισουμε.Ειναι απλα θεμα συννενοησης
Ισως να πουμε στους 8 και πανω να ισχυει ετσι ωστε τουλαχιστον στον Πανελληνιο να υπαρχει...
Παντως ειναι και το μοναδικο στοιχειο που "υποκαθιστα" καπως την μη υπαρξη Reflight (για οποιονδηποτε λογο) και ισως πρεπει να το λαβουμε υπ'οψιν.
Για παραδειγμα αναφερω οτι στον αγωνα χτυπησαν μεταξυ τους και επεσαν κατω 2 ανεμοπτερα χανοντας ετσι καθε ευκαιρια αφου δεν υπαρχει Reflight.
Σε αντιστοιχη περιπτωση δεν θα υπηρχε επισης "αδικια" ?
Προσωπικα ειμαι 50-50 για κατι τετοιο.
Ας συζητηθει περαιτερω.
Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος

Βασίλη δεν είπα ότι είναι λάθος ο τρόπος που βαθμολογήθηκαν οι αθλητές στον αγώνα,είναι σαφές ότι αφού ο κανόνας λέει στους 7 γύρους έξω ο ένας.

αναφέρθηκα σ αυτό που ήδη είχαμε πει στην συνάντηση των σωματείων στον Βόλο και ότι θα έπρεπε να ισχύει από το 2015 και μάλιστα
η αλλαγή αυτή χαρακτηρίστηκε ως κανόνας zeteko από τον Αντώνη,γιατί ήταν μια από της προτάσεις που είχα κάνει στην συζήτηση στην πισίνα του ξενοδοχείου
στην Λάρισα το 2014.

για κάποιο λόγο όμως,ίσως από λάθος συνεννόηση δεν ξεκίνησε να ισχύει και έτσι δεν βελτιώθηκε κάτι
στο θέμα <αδικία> έως και ισοβαθμία, όσων έχουν ποινές με αυτούς που έχουν απόλυτα μηδενικά
στο τέλος του αγώνα,ώστε να μην πηγαίνουν σε fly of με αυτούς ,που τους αφαιρείται ο κακός γύρος
και δίνοντάς τους έτσι την 2ρη ευκαιρία να ανατρέψουν πιθανώς το αποτέλεσμα εις βάρος των απόλυτων, άρα και καλύτερων
πτητικά αθλητών,που ολοκλήρωσαν τον αγώνα χωρίς ποινές.

οπότε δεν είναι για όλους το ίδιο ο κανόνας που ισχύει,γιαυτό και είπα ελπίζω να ισχύει το 2016.

άρα, όχι στον 'κακό' γύρο,να προσμετρούν όλοι,για να βγει η βαθμολογία ανάλογα με τις πιθανές ποινές,σε συνδυασμό με τα απόλυτα μηδενικά και στο fly of
να πηγαίνουν αν χρειαστεί,μόνο τα απόλυτα μηδενικά για τις 3 πρώτες θέσεις,

όσο για το Reflight, η κακιά στιγμή μπορεί να συμβεί στον καθένα,....είναι μέρος του αγώνα και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται.
και υπόψιν αυτό το λέω εγώ,που όλοι θυμόμαστε τις ουκ ολίγες 'ατυχίες', κακές στιγμές, 'παράξενα φαινόμενα' κλπ κλπ που έχω βιώσει
σε όλους τους αγώνες κατά καιρούς,οπότε εμένα προσωπικά και με αυτό το ιστορικό, με βολεύει να πετάμε έξω
τους κακούς γύρους και αν είναι δυνατό όλους τους κακούς   Grin Grin !!!!!

12  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: Από που πάνε Ελληνικό....;;; στις: Τρίτη, 6 Οκτ 2015, 20:20:39
Και φυσικά το εκπληκτικό Fieseler Storch του φίλου Νίκου το οποίο όμως δυστυχώς δεν το έχω μία καθαρή φώτο...

Νομίζω πως αυτό εννοείς...  Wink




 

13  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR στις: Τρίτη, 6 Οκτ 2015, 19:57:04
Συγχαρητήρια σε όλους οργανωτές και αθλητές  Thumbs up
και εις άλλα με υγεία!!

Βασίλη θα σταθώ λίγο εδώ και δεν θα επανέλθω:

Τελικα παλι οι Βουλγαροι σε γενικες γραμμες πηγαν καλυτερα  απο εμας ΑΛΛΑ εχουμε και την ρεβανς στα Μουδανια.Απο οργανωση ομως σκισαμε...

ο Τάσος έπρεπε να είναι πρώτος
ο Γραμματικακης 2ρος
και στην τρίτη θέση ο Σωτηρ με τον Αρη και εκεί ήταν που χρειαζόταν το ξεκαθάρισμα είτε με ένα γύρο ακόμα η με κλήρωση η ακόμα και με καθολική ισοβαθμία
άρα ένα κύπελλο ακόμα...

γιατί δεν χρειαζόταν flyof από την στιγμή που έχεις ξεκάθαρο νικητή με απόλυτα μηδενικά.
έτσι όπως βαθμολογήθηκαν,δόθηκε η ευκαιρία στους υπόλοιπους που δεν πέταξαν το ίδιο καλά στο κύριο μέρος και βασικό
κομμάτι του αγώνα να αναμετρηθούν με τον πρώτο που τα πήγε καλύτερα και να ανατρέψουν το αποτέλεσμα ενώ δεν χρειαζόταν.

αυτό εννοείται ως αδικία που λέγαμε για τον νέο κανονισμό.

ελπίζω το 2016 να θεσπιστεί τελικά η πρόταση αυτή για να μην υπάρχουν αδικίες.

καλές επιτυχίες σε όλους  
14  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Σύλλογοι Αερομοντελισμού / Απ: Α.Μ.Σ.Α (Αεραθλητικός Μοντελιστικός Σύλλογος Αττικής). στις: Κυριακή, 5 Απρ 2015, 20:21:39
.
15  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: ΕΑΘ - Περιφερειακός Αγώνας F5J-GR 15 Μαρτίου 2015 στις: Παρασκευή, 27 Μάρ 2015, 00:03:27
Zeteko έργα να βλέπω!
Πότε θα κάνετε αγώνα ? worry

Έλλειψη χρημάτων....στάση αγώνων παραφρασμένο από την στάση εμπορίου ....

κάτσε να δούμε ...θα μπορέσουμε πρώτα να έρθουμε σε κάποιον από τους προγραμματισμένους....και μετά βλέπουμε  Grin
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 32
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.227 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.