Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.243 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 13:00:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 11
1  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ / Απ: Νέο μοντέλο τηλεκατεύθυνσης από το banggood στις: Κυριακή, 17 Σεπ 2017, 21:29:20
Και ένα πρώτο τεστ, από τον γνωστό τύπο του quadcopter 101, ο οποίος δοκιμάζει την τηλεκατεύθυνση χωρίς βεβαίως να μπαίνει σε τεχνικές λεπτομέρειες, αλλά περισσότερο ασχολείται με την ουσία και το αποτέλεσμα.





Αν δεν βγαίνει το βίντεο (δεν ξέρω γιατί) το λίνκ είναι αυτό εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=ksEbk53NQPQ


Ίσως κάποια στιγμή να βγει και μια έκδοση που να είναι αντίστοιχη της DEVO 10, αλλά και αυτή θα παραμείνει ως εναλλακτική της DEVO 7e.
2  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ / Απ: Νέο μοντέλο τηλεκατεύθυνσης από το banggood στις: Κυριακή, 10 Σεπ 2017, 14:34:01
Φίλε, όταν δεν καταλαβαίνεις για τι ακριβώς μιλάμε, και σε ποιόν χρήστη απευθεύνεται, μην βιάζεσαι να χαρακτηρίσεις πράγματα ως "σκουπίδια". Να μην κάνει για εσένα, για αυτά που θες ή για αυτά που ξέρεις, μπορεί. Σκουπίδι πάντως δεν είναι, και επέτρεψε σε κάθε περίπτωση να ενημερώνουμε κανέναν άνθρωπο που μπορεί να εκτιμά και να ψάχνει τις συγκεκριμένες δυνατότητες στην συγκεκριμένη τιμή. Με 50τόσα ευρώ προφανώς δεν προτίνεται για διπλοτούρμπινο αεριοθούμενο, ούτε για οκτακόπτερο για λήψεις σε ταινία του χόλυγουντ. Άλλη η δουλειά και η ποιότητα μιας Futaba και άλλη η ποιότητα των υπολοίπων. Άσε, έχω καεί και από πολύ ακριβότερες και "επώνυμες" τηλεκατευθύνσεις από την jumber και έμαθα να εκτιμώ την ουσία και όχι το όνομα.

Άμα μπαίναμε όλοι στα θέματα και γράφαμε έτσι απαξιωτικά, και χωρίς να γνωρίζουμε το θέμα, τι θα γινότανε;
3  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ / Απ: Νέο μοντέλο τηλεκατεύθυνσης από το banggood στις: Σάββατο, 9 Σεπ 2017, 21:24:08
Για λίγες ώρες μόνον ακόμα, στα 58 ευρώ λόγω των 11 χρόνων του banggood...

https://www.banggood.com/Jumper-T8SG-Multi-Protocol-2_4G-10CH-Compact-Transmitter-for-Flysky-Frsky-DSM2-Walkera-Devo-Futaba-p-1189811.html?rmmds=collection&utmid=1950

Όποιος θέλει να δοκιμάσει την τύχη του με την τηλεκατεύθυνση και με τα τελωνεία, δεν θα βρει πιο χαμηλή τιμή πειραματισμού.
4  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ / Νέο μοντέλο τηλεκατεύθυνσης από το banggood στις: Δευτέρα, 28 Αύγ 2017, 22:35:58
Μία νέα ενδιαφέρουσα τηλεκατεύθυνση, ονόματι Jumper, έκανε ποδαρικό στο banggood (και μάλλον είναι μάρκα του banggood). https://www.banggood.com/Jumper-T8SG-Multi-Protocol-2_4G-10CH-Compact-Transmitter-for-Flysky-Frsky-DSM2-Walkera-Devo-Futaba-p-1189811.html?rmmds=search

Από όλες τις απόψεις είναι μια ιδιάζουσα κατασκευή. Είναι open source και όπως η Taranis εμένα τουλάχιστον μου θυμίζει εμφανισιακώς εντονότατα παλιά JR τηλεκατεύθυνση, έτσι και η Jumper μου μοιάζει καταπληκτικά με Futaba.

Η τηλεκατεύθυνση έρχεται με προεγκατεστημένο το DeviationX firmware, αυτό δηλαδή που χρησιμοποιώ και εγώ στην DEVO 10 που έχω, και επιπλέον έχει ήδη προεγκατεστημένο το αντίστοιχο τετραπλό rf module με αποτέλεσμα να μπορεί να πετάξει την συντριπτική πλειοψηφία των πρωτοκόλλων που υπάρχουν. Πολύ απλά παντρέψανε την τεχνογνωσία των προγραμματιστών του DeviationX με την εργοστασιακή κατασκευή, και φτιάξανε μια τηλεκατεύθυνση η οποία κάνει ότι ακριβώς θα έκανε μια DEVO 7E, είναι στο ίδιο μέγεθος, έχει τους ίδιους διακόπτες, κάνει τα ίδια λεφτά πάνω – κάτω (αν συνυπολογίσει κανείς και το κόστος του 4in1 module) και έρχεται έτοιμη, με αναβαθμισμένο επεξεργαστή και μνήμη και χωρίς την δίοδο που περιορίζει στην DEVO 7E την ισχύ στα μόλις 10mw! Στα υπέρ λοιπόν είναι πως την αγοράζεις έτοιμη και δεν μπλέκεις με μετατροπές, κολλήσεις, firmware update, κλπ κλπ και έχεις μια full range τηλεκατεύθυνση.

Έχουμε και μικροπροβληματάκια βέβαια... Αυτό που θα ήθελα εγώ να έχει, είναι δύο μοχλοί στην πλάτη. Αφού μπήκανε στην διαδικασία να την φτιάξουνε, τι τα τσιγκουνευτήκανε; Και επιπλέον κάνανε και ένα λάθος, το usb, το οποίο είναι χρήσιμο για να κάνει κανείς επιπλέον αναβάθμιση αν θέλει, είναι εσωτερικό (βεβαίως αυτό ίσως λίγο ενδιαφέρει κάποιον που δεν θέλει να μπλέξει καν με αναβαθμίσεις κλπ κλπ). Το μεγαλύτερο εγγενές πρόβλημα παραμένει η δυσκολία προγραμματισμού, αφού στην ουσία είναι ακριβώς ίδια με μια τροποποιημένη DEVO. Πρέπει κανείς να διαβάσει και λίγο...

Συνοψίζοντας θα έλεγα ότι είναι σαφώς ανώτερη από μια τροποποιημένη DEVO 7E, αλλά κάτι λιγότερο από μια DEVO 10, αφού της λείπουν δύο μοχλοί ακόμα. Παρόλα αυτά, σε αυτήν την τιμή, αν δεν έχει τίποτα προβλήματα με μηχανικά μέρη, είναι μια πολλή καλή έτοιμη λύση.
5  Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού / Aeromodelling GR Παζάρι / Απ: ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ - Δώστε εδώ την αγγελία σας σαν απάντηση στις: Τετάρτη, 16 Αύγ 2017, 23:49:40
Πωλείται τηλεκατεύθυνση DEVO 10 τροποποιημένη, αναβαθμισμένη σε 12 κανάλια, με δυνατότητα να κάνει Bind με Spektrum/JR, αλλά και δεκάδες άλλα πρωτόκολλα.

Η τηλεκατεύθυνση είναι λειτουργική και σε άριστη κατάσταση. Έχει εσωτερικά τρία διαφορετικά original modules, ένα CYRF6936, ένα Α7105 με ενσωματωμένο PA, και ένα NRF24L01. Μερικά από τα μοντέλα που έχω πετάξει με αυτή είναι WLtoys V922, V959 - V222, V911-1, Cheerson CX-33, CX-31, JJRC 1000, JJRC H20, SYMA X5SC, CX-10A, Eachine H8, H8D, SYMA X9, F959, Helimax 1SQ, και φυσικά πετάει και οτιδήποτε σε πρωτόκολλο DSM2/DSMX, καθώς και Walkera φυσικά, παλιά και νέα. Τα κινέζικα παιχνιδοντρόνς, ελικοπτεράκια και αεροπλανάκια, πετάνε 100 φορές καλύτερα με την DEVO.

Παρόλο που έχουν εμφανιστεί παρόμοιες εργοστασιακές υλοποιήσεις από άλλες εταιρείες, εξακολουθεί να είναι ένα βήμα μπροστά, πολύ απλά διότι στα πρωτόκολλα ενσωματώνονται καινούργια σε κάθε νέα αναβάθμιση, και η επιλογή του πρωτοκόλλου γίνεται ηλεκτρονικά μέσα από μενού και όχι από διακόπτες, ροδέλες κλπ κλπ.

Η τιμή της για τις δυνατότητές της είναι αλοιφή. Έχει μόνον ένα μειονέκτημα, και δεν θα το κρύψω. Είναι δύσκολη στον προγραμματισμό της, θέλει δηλαδή κάποιος να ασχοληθεί για να μάθει να την προγραμματίζει. Μπορώ να παρέχω μόνον περιορισμένη βοήθεια στην αρχή, και θα αφήσω στην μνήμη της τα δεκάδες μοντέλα που έχω έτοιμα για εμένα. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά, με μήνυμα ή με τηλέφωνο.

Τιμή 90 ευρώ με έξοδα αποστολής δικά μου. Κατάθεση των χρημάτων σε λογαριασμό μου πριν την αποστολή. Επικοινωνία με μήνυμα ή καλύτερα στο 6997005827, Κωνσταντίνος.
6  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ / Απ: DEVO 10 με NRF24L01 και A7105 έξτρα Modules στις: Δευτέρα, 5 Σεπ 2016, 18:27:06
Προχωρόντας ένα βήμα πιο πέρα, και αφού πήραμε την απόφαση να εκμεταλλευτούμε όλο το φάσμα των δυνατοτήτων που προσφέρει το firmware, αποφασίσαμε να πάρουμε το ρίσκο να τροποποιήσουμε μία ακόμα τηλεκατεύθυνση, τοποθετόντας όχι μόνον το τελευταίο firmware, αλλά και το τελευταίο και πιο σύγχρονο (μέχρι το επόμενο φυσικά) module, το οποίο παράλληλα επιτρέπει και την διατήρηση του αρχικού αυθεντικού module της walkera. Το πρόβλημα είναι πως και αυτή η εγκατάσταση δεν είναι εντελώς plug'n'play, αλλά έχει κάποια άλλα πλεονεκτήματα.


Εδώ έχουμε λοιπόν την νέα DEVO 10 ανοιχτή και έτοιμη για την εγχείρηση:






Στην συνέχεια έγιναν με μεγάλη προσοχή οι κολλήσεις πάνω στο νέο module. Χρειάζονται 8 καλώδια, και καλό είναι να έχεις κανείς 8 διαφορετικά χρώματα καλωδίων, αν δεν θέλει να αναρρωτιέται συνεχώς σε ποια θέση κόλλησε ποιό καλώδιο.






Αυτή τι φορά προτιμήσαμε να μην κολλήσουμε κανένα καλώδιο πάνω στο original module της Walkera, και όποιες κολλήσεις έπρεπε να γίνουν εκεί, τις κάναμε στα ποδαράκι που υπάρχουν στην βάση του module. Δεν είναι πιο εύκολο, είναι όμως καλύτερο γιατί επιτρέπει την αλλαγή του module εύκολα αν κάποια στιγμή (καλύτερα ποτέ), έχει πρόβλημα το μαμά module.





Εδώ πλέον το module τοποθετημένο και στερεομένο μέσα στην τηλεκατεύθυνση. Πολύ πιο καθαρή δουλειά από το να κολλάς ξεχωριστά modules.






Και η αναμενόμενη πάντα μάχη με τα καλώδια, ποιο θα περάσει πάνω από πιο άλλο, πως ακριβώς θα στρίβουν, πως να μην τα βρουν οι βίδες, πως να μην τα πιάσουν τα καπάκια, πως να μπορούν να κινούνται ελεύθερα τα gimbals, κλπ κλπ...






Τελικώς άλλη μια μετατροπή πήγε καλά, αν και πάντα υπάρχει ρίσκο να χαραμίσουμε καμιά τηλεκατεύθυνση... Λειτούργησε αμέσως άψογα, πιο μαζεμένη, πιο λειτουργική από την προηγούμενη μετατροπή, πιο πολλά πρωτόκολλα, αν και το module είναι καινούργιο φρούτο και ο κώδικας πρέπει να βελτιστοποιηθεί για κάποια από αυτά.
7  Διάφορα / Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων / Απ: ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑ DRONE ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ στις: Κυριακή, 17 Απρ 2016, 01:42:18
Η ασφάλεια πάει στο θύμα, ως αποζημίωση, απλά ο ασφαλισμένος γλυτώνει από το να πληρώσει μόνος του και άμεσα κάποια τεράστια ποσά. Επίσης από όσο γνωρίζω, η ασφαλιστική αποζημιώνει ακόμα και τα θύματα τροχαίων λόγω μέθης, απλά μετά έχει το δικαίωμα να στραφεί κατά του μεθυσμένου ασφαλισμένου και να ζητάει τις αποζημιώσεις που πλήρωσε στο θύμα. Αν δεν κάνω λάθος το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση που κάποιος προκαλέσει ατύχημα χωρίς δίπλωμα, ή είναι ανήλικος οπότε η ασφαλιστική ζητάει τα σπασμένα από τους κηδεμόνες. Άρα, δεν βλέπω λόγο η ασφαλιστική να μην αποζημιώνει σε κάθε περίπτωση το θύμα, ασχέτως αν σε δεύτερο χρόνο θα ζητήσει τα χρήματα από τον χειριστή λόγω παραβίασης κάποιου "νόμου".

Το πραγματικό ερώτημα λοιπόν, είναι ποιά είναι η πιθανότητα να ΜΗΝ παριαβιάζεται κάποιος υπάρχον ή υπονοούμενος νόμος ή κανονισμός. Δηλαδή κατά πόσον όντας ασφαλισμένος, δεν θα βρεθείς στην δυσάρεστη θέση να πρέπει να πληρώσεις κάποια ζημιά τελικώς από την τσέπη σου, επειδή οι νόμοι είναι τέτοιοι, που πάντα θα είσαι ψιλοπαράνομος, και έτσι η ασφαλιστική σου θα στραφεί εναντίον σου.

Επίσης 250 ευρώ, είναι κάμποσα λεφτά, ειδικά για κάποιον που κάνει την πλάκα του με drones των 100 και 200 γραμμαρίων. Γιατί όμως να μην περιλαμβάνει η ασφάλιση κάθε είδους πετούμενο; Με αυτόν το τρόπο πολλοί περισσότεροι άνθρωποι θα θελήσουν να ασφαλιστούν αυξάνοντας την πελατεία και μειώνοντας το κόστος.
8  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ / 3in1 και 4in1 RF Modules στις: Παρασκευή, 8 Απρ 2016, 09:32:02
Επιτέλους κάποιος κινέζος είδε την ευκαιρία που ανοίγεται να πιάσει μια τεράστια αγορά ημι-χομπυστικού - ημι-παιχνιδίστικου κοινού, που ενδιαφέρεται για μια hobby grade τηλεκατεύθυνση που θα πετάει όμως και τα φθηνά κινέζικα παιχνιδάκια. Κοινώς μια τηλεκατεύθυνση που θα τα πετάει σχεδόν όλα. Αυτό ήδη γίνεται με την DEVO της Walkera (όπως έχω ήδη παρουσιάσει σε άλλο θέμα), αλλά ήταν μέχρι τώρα σπαζοκεφαλία και δύσκολο στην υλοποίηση για τον μέσο αερομοντελιστή.

Τώρα όμως ο κινέζος απλοποιεί τα πράγματα και ρίχνει στην αγορά αυτά εδώ: http://www.banggood.com/CC2500-NRF24L01-A7105-Multi-RF-3-IN-1-Wireless-Module-for-DEVO-Transmitter-p-1046304.html
Και http://www.banggood.com/DIY-2_4G-CC2500-NRF24L01-A7105-CYRF6936-Multi-RF-4-IN-1-Wireless-Module-p-1046308.html

Το 4 σε 1 δεν έχω ψάξει ακόμα εκτενώς τι ακριβώς σκοπό εξυπηρετεί, αφού η τηλεκατεύθυνση έχει έτσι και αλλιώς τουλάχιστον ένα CYRF module για αρχή. Πάντως η ιδέα είναι φοβερή. Δεν θα αποφύγω να επαναλάβω και εδώ πόσο πολύ διαφορετικά πετάνε όλα μα όλα ανεξεραίτως τα μοντέλα όταν τα περνάς σε μια DEVO σε σχέση με τις μικρές κακές τηλεκατευθύνσεις που συνήθως έρχονται μαζί. Αφήστε που πολλές φορές μπορείς απλά να αγοράσεις ένα "παιχνιδάκι" BNF στα μισά λεφτά. Και φυσικά δεν χρειάζεται να έχεις μια ντουλάπα τηλεκατευθύνσεις, φτάνει μόνον μία.
9  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Νομοθεσία - Κανονισμός ΥΠΑ στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2016, 22:18:21
Η είδηση αφορά μάλλον αυτό εδώ το βίντεο:

https://www.youtube.com/watch?v=HifO-ebmE1s

Πέρα από εφέ και εξυπνάδα στους αδαής, δεν έχει να προσφέρει τίποτα άλλο. Είναι είδηση εποχιακή και πιασάρικη.

Το ερώτημα είναι ποιός θέτει σε κίνδυνο τους αετούς για να πιάνουν drones της "πλάκας" σαν αυτό του βίντεο, και τι θα γίνει με τον αετό άμα πάει να πιάσει κάνα drone με μεγάλες κάρμπον προπέλες... Θα γυρίσει πίσω σαν κοτόπουλο Βοκτάς, και πάλι θα λένε στις ειδήσεις "ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ: Αμέριμνος αετός συγκρούστηκε στον αέρα με παράνομο drone. Ο αετός νοσηλεύεται, ο χειριστης αναζητείται."
10  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Νομοθεσία - Κανονισμός ΥΠΑ στις: Τετάρτη, 27 Ιαν 2016, 13:35:05
5 δολάρια (ή ευρώ σε εμάς), δεν είναι ένα απαγορευτικό ποσό, όμως είναι αποτρεπτικό υπό την έννοια ότι κάποιος νέος πρέπει να μπει, να κάνει εγγραφή να χρεώσει την κάρτα του κλπ κλπ. Παρόλα αυτά δεν είναι ανυπέρβλητο εμπόδιο για κάποιον που θέλει να κάνει το κέφι του. Αυτοκόλλητα όλοι μπορούμε να κολλήσουμε κάπου στα μοντέλα μας, δεν είναι θέμα αυτό. Επίσης αν κατάλαβα καλά, κάτω από 250 γραμμάρια δεν χρειάζεται κάποια ειδική άδεια, οπότε με ένα μικρό ανεμοπλανάκι ή ελικοπτεράκι ή dronάκι όλοι μπορούν να ξεκινήσουν να μαθαίνουν. Λογικό είναι επίσης να χρειάζεσαι άδεια για να πετάξεις πάνω από τα 400 πόδια ΟΤΑΝ υπάρχει αεροδρόμιο κοντά (έτσι λέει το κείμενο στα αγγλικά αν το διάβασα σωστά). Λογικό είναι επίσης να μην μπορείς να πετάξεις πίσω από κτίρια (όπως πάλι διευκρινίζει το κείμενο), αφού θα χάσεις σήμα και ποιός ξέρει που θα πέσεις. Είμαι σίγουρος πως οι ισχυροί σύλλογοι αερομοντελιστώ θα πετύχουν κάποια στιγμή καλύτερες ακόμα συνθήκες.

Φυσικά δεν γίνεται μνεία σε "κουτσές Μαρίες" και "βιρτουόζους" της πτήσης. Αυτά είναι υποκειμενικά και εν πολλοίς αδιάφορα. Στο κάτω - κάτω όποιος δεν ξέρει θα σπάσει ένα - δυό Phantom και θα καταλάβει πως στοιχίζει ακριβά η άγνοιά του, και θα διαβάσει. Άλλωστε με τα στοιχεία του γνωστά, όποια βλακεία κάνει ο καθένας, θα την πληρώνει, όσο προβλέπετε ήδη άλλωστε σε όλες τις χώρες.
11  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Νομοθεσία - Κανονισμός ΥΠΑ στις: Τρίτη, 26 Ιαν 2016, 07:13:53
Όπως Αμερική. 

Ακόμα πάντως και οι Αμερικανοί που έχουν πραγματικούς λόγους να φοβούνται και την σκιά τους, και έχουν υποστεί δεκάδες τρομοκρατικές επιθέσεις, πιο λογικοί ακούγονται. Ούτε άδειες, ούτε κατηγορίες και υποκατηγορίες, ούτε άλλες "επαγγελματικές" μπαρούφες. Πέτα όσο το βλέπεις, και καταχώρησέ το (φαντάζομαι χωρίς την μάνα σου και τον πατέρα σου σε παράβολα), να ξέρουμε τίνος είναι. (Αν και ο κακοπροαίρετος θα βρει ένα ακαταχώρητο, ή θα κλέψει ένα, όπως γίνεται εδώ με τα κινητά).

Όσο για τις περιοχές που απαγορεύεται να πετάς ακούγεται λογικό. Δεν μπορείς να πετάς πάνω από αεροδρόμιο με κίνηση προφανώς. Εδώ μιλάμε όμως για το ακριβώς αντίστροφο: Για περιοχές στις οποίες επιτρέπεται να πετάς, και συνεπώς σε ΟΛΕΣ τις άλλες απαγορεύεται.  Δεν είναι το ίδιο. Μην τα μπερδεύουμε. Ο διάολος κρύβεται στις λέξεις. Μην παίζουμε και εμείς με τις λέξεις. Αρκετά παίζουν με τις λέξεις όλοι οι άλλοι, εμείς πρέπει να προσέχουμε τι ακούμε, να το αξιολογούμε και να κυριολεκτούμε.
12  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Νομοθεσία - Κανονισμός ΥΠΑ στις: Δευτέρα, 25 Ιαν 2016, 11:37:39
Να σημειώσω ότι το άρθρο μίλαγε για αυτούς τους περιορισμούς αναφερόμενο στις πτήσης μοντέλο στην προφανος ώστε να εκκαθαρίσει το τοπίο και οι """ επαγγελματίες""" να μπορούν να κάνουν την δουλειά τους ελεύθερα Γιατί υπάρχει και ανεργία οπότε θα καταπολεμηθεί σε ένα σημείο.

Ξαναλέω και εδώ, πως ΟΥΤΕ επαγγελματία θα ήθελα να πετάει πάνω από το κεφάλι μου, την στιγμή που έχω αλλού στραμένη την προσοχή μου.

Επίσης τι είναι ο "επαγγελματίας"; Επαγγελματίας είναι κάποιος που ασκεί ένα συγκεκριμένο αναγνωρισμένο επάγγελμα, έχει ΑΦΜ, κόβει αποδείξεις παροχής υπηρεσιών σχετικά με το επαγγελμά του, κλπ κλπ. Επαγγελματίας δεν είναι κάποιος που έχει απλά καλό εξοπλισμό και ξέρει να τον χειρίζεται, κατά τον ίδιο τρόπο που δεν είναι επαγγελματίας αυτοκινητιστής κάποιος που έχει μια πόρσε και ξέρει να κάνει παπάδες στην άσφλατο.

Έτσι, ένας φωτογράφος είναι επαγγελματίας. Ένας φωτογράφος με drone, είναι πάλι επαγγελματίας. Ένας που έχει drone, αλλά δεν είναι επαγγελματίας φωτογράφος, κατά ποίαν έννοια είναι επαγγελματίας; Μην τρελαθούμε. Ερασιτέχνης είναι ο άνθρωπος, εκτός αν βγάλει και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος φωτογράφου, οπότε υποπίπτουμε στην παραπάνω κατηγορία. Βέβαια εγώ εφορία δεν είμαι και δεν ενδιαφέρομαι αν χρεώνει και τα έξοδα και τον κόπο του κάποιος για να βγάλει φωτογραφίες, αλλά υπό ποίαν ιδιότητα αυτός ο άνθρωπος θα ήθελε να έχει δικαίωμα να πετάει αυτός, και μόνον αυτός;

Τέλος, προφανώς όποιος έχει επενδύσει σε ακριβό και σωστό εξοπλισμό, σε χρόνο και κόπο και σε γνώσεις, δεν έχει να φοβηθεί κάτι από τους "ερασιτέχνες" με τα dronάκια τους. Και αντιστρόφως όποιος έχει σκοπό να βγάλει ψωμάκι, και τα λεφτά θα βάλει, και τον χρόνο και τον κόπο και δεν θα τον σταματήσει και καμιά άδεια. Θα την βγάλει αν χρειαστεί. Εμάς όλους τους υπόλοιπους θα θίξει το νόμος. Ο νόμος θα θίξει το ΧΟΜΠΥ. Τι δεν καταλαβαίνετε;

Στον δρόμο υπάρχουν επαγγελματίες αυτοκινητιστές αλλά και ερασιτέχνες, που είμαστε οι τεράστια πλειοψηφία άλλωστε. Όμως όλοι έχουμε το δικαίωμα να χρησιμοποιούμε τους ίδιους δρόμους χωρίς περιορισμούς. Εδώ, αν δεν το καταλάβατε, κάποιοι θέλουν όλους τους δρόμους μόνον για πάρτη τους, και να ποινικοποιήσουν την χρήση από όλους τους άλλους. Και εσείς κάθεστε και συζητάτε αν είναι πιο επικίνδυνο το ένα είδος αυτοκινήτου από το άλλο, ενώ στην ουσία όλα είναι υπό απαγόρευση.
13  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Νομοθεσία - Κανονισμός ΥΠΑ στις: Δευτέρα, 25 Ιαν 2016, 11:16:56
Κοίτα, ανάμεσα στο να πετάς πάνω από κεφάλια σε γάμους και δεξιώσεις και στο να πετάς μόνο σε 23 προεπιλεγμένα σημεία ανά την Ελλάδα, υπάρχει μια ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ διαφορά. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πέρνετε το χειρότερο και πλέον "σπάνιο" σενάριο, και το παρουσιάζετε ως σχεδόν καθημερινή ρουτίνα. Εγώ ακόμα δεν έχω δει να πετάει Drone σε γάμο πάντως, αλλά και να είχα δει, να σας πω την αλήθεια, καθόλου δεν θα με ενδιέφερε το πτυχίο, ή η άδεια, ή το μοντέλο, ή η δεξιότητα του χειριστή. Δεν θα το ήθελα έτσι και αλλιώς να πετάει από πάνω μου την στιγμή που έχω την προσοχή μου αλλού.

Αλλά, στο τέλος θα καταφέρουμε να μην πετάμε πουθενά, αφού στους γάμους είναι επικίνδυνο... Ευτυχώς που υπάρχουν άλλα ακίνδυνα έθιμα στους γάμους βέβαια όπως οι μπαλωθιές για παράδειγμα, και δεν έχει πάθει ποτέ κανείς τίποτα. Από τα drones έχουμε εκατόμβες νεκρών. Τι να πω ρε παιδιά, κάνω και λίγη πλάκα, γιατί άμα το πάρεις σοβαρά το θέμα...

Αντώνη αυτά με την διαφορά ανάμεσα σε ελικόπτερα και σε αεροπλάνα και drones κλπ κλπ, ξέχνα τα. Όλα θα τα πάρει η μπάλα. Και όχι αδίκως, γιατί προφανώς ένα ελικόπτερο είναι το ίδιο ή και περισσότερο επικίνδυνο από ένα drone (μην ξεχνάς οτι από ελικόπτερα υπήρχαν και δύο θάνατοι πέρσυ), ενώ και τα αεροπλάνα έχουν την ίδια μην πω και περισσότερη εμβέλεια και μεταφορική ικανότητα.

Τα υπόλοιπα περί δεξιοτεχνίας, ικανότητας, κλπ κλπ, τρεχάτε να τα εξηγήσετε σε αυτούς που φτιάχνουν τον νόμο... και καλή τύχη. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΙΔΑΦΕΡΕΙ. Κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε. Η απαγορεύσεις θα είναι καθολικές.

Και όπως λέει και φίλος παρά πάνω, εμείς στην επαρχία μπορεί να κάνουμε kai καμιά εξόρμηση, ως νέοι επικηρυγμένοι ραδιοερασιτέχνες, και να πετάμε, αλλά κάποιοι στην Αθήνα.... Στο Ελληνικό έχει λαθρομετανάστες, στην παραλιακή θα σας κόψουν των κW!o άμα σας δούνε, παραέξω άμα πάτε να πετάξετε στα περίχωρα σας περιμένουν οι γύφτοι (δυστυχώς έγινε και αυτό). Ρε ένα ευνομούμενο κράτος που το μάραναν τα drones...

Α, και τι θα γίνει με τα βίντεο στο Youtube??? Εννοείται πως πλέον όποιο βίντεο ανεβαίνει, θα είναι εξ' ορισμού προϊόν παράνομης ενέργειας και θα πηγαίνει το ρουφιανιλίκι σύννεφο. Εκτός και αν δείχνει μόνον τις λίγες επιτρεπόμενες περιοχές. Αυτά είναι παράλογα πράματα, εκτός και αν γίναμε ήδη Βόρεια Κορέα, να το πάρουμε είδηση να τελειώνει η συζήτηση.
14  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Νομοθεσία - Κανονισμός ΥΠΑ στις: Δευτέρα, 25 Ιαν 2016, 07:16:21
Ναι, έχουμε ακούσει ότι ορισμένοι κάνουν σα τις γριές στα χωριά που ζητάνε να κλείσουν οι δρόμοι και να γίνουν πεζόδρομοι για να μην ενοχλούνται από τα μηχανάκια. Και ξέρεις ποια είναι η πλάκα; Ότι πολλές φορές πράγματι κλείνουν οι δρόμοι.

Ομοίως περίμενε κάποια εκτρωματική νομοθεσία για τα drones, παρόμοια με αυτό που άκουσες. Είναι και οι καιροί δύσκολοι, οι κυβερνώντες φοβούνται πως όλοι έχουν σκοπό να τους φυτέψουν ένα drone στο δόξα πατρί, και συνεπώς θα νομοθετήσουν υπό καθεστώς τρόμου και παραπληροφόρησης για κάθε πιθανό και απίθανο σενάριο επιστημονικής φαντασίας που έχουν ακούσει ότι συνέβη ανά την υφήλιο.

Σε αυτά πρόσθεσε και την εκπεφρασμένη αποστροφή κάποιων προς τα drones (λες και δεν καταλαβαίνουν πως θα μπουν στο πάρτυ και τα αεροπλάνα και τα ελικόπτερα και οι χαρταετοί συντόμως), καθώς και τα οικονομικά συμφαίροντα κάποιων που ονειρεύονται σχολές dronoπιλότων και άδειες και διπλώματα για τηλεκτευθυνόμενα (!!!!!!!), και βγάλε συμπέρασμα για το τι νομοθεσία έχουν σκοπό να φτιάξουν. Ω, ναι... Τι έκανε ο Σιμήτης; Ήθελε να κόψει τους κουλοχέρηδες και απαγόρευσε όλα τα ηλεκτρονικά παιχνίδια στην Ελλάδα. Πάλι καλά που δεν έθεσε το ηλεκτρικό ρεύμα εκτός νόμου. Ε, κάτι παρόμοιο ετοιμάζουν και οι ΣΑΝΕΛ.  idiot2
15  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: ΛΗΣΤΕΙΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΠΕΤΑΜΕ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΦΩΣΗ στις: Τετάρτη, 30 Δεκ 2015, 22:57:23
Το γύφτος θεωρείται προσβλητικό, ενώ το ρομά είναι κομπλιμέντο. Το κράτος ενδιαφέρεται για τα ονόματα και όχι για την ουσία που είναι τα γεγονότα και η τρελή παραβατικότητα που έχουν σε κάθε έκφανση της ζωής τους πολλοί από αυτούς.

Πράγματι, έτσι είναι, στο τέλος σου λένε και "καλά που δεν έπαθες και τίποτα άλλο". Εκεί έχουμε φτάσει δυστυχώς.

Καλή νέα χρονιά να έχουμε.

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 11
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.12 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.