Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.739 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 16:46:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 13
31  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Συνάντηση Scale - Μ/Δ Ε.Α.Θ στις: Τετάρτη, 24 Ιούν 2015, 09:38:29
Κρίμα που σας τα χάλασε ο καιρός. Ελπίζω ότι θα συνεχίσετε την πολύ ωραία προσπάθεια.
 Συγχαρητήρια.
32  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: HOBBY BOX"SCALE 2015" & 7 IOYNIOY 2015 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2015, 10:18:03
Μόλις τσέκαρα: ο καιρός το ΣΚ θα είναι ΤΕΛΕΙΟΣ...! 1-2 μποφόρ + λιακάδα. See you there.  Cheesy

See you there, early in the morning.
Φαντάζομαι ότι θα φέρεις το Focke Wulf.

33  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: hughes Racer H-1 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2015, 20:44:12
 Thumbs up Cheesy Thumbs up Cheesy Thumbs up Cheesy Thumbs up Cheesy Thumbs up Cheesy Thumbs up
34  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: hughes Racer H-1 στις: Τετάρτη, 13 Μάι 2015, 19:49:32
 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Thumbs up
35  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Συνάντηση Scale - Μ/Δ Ε.Α.Θ στις: Δευτέρα, 4 Μάι 2015, 14:17:53
 Thumbs up Thumbs up Thumbs up
36  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ SCALE στις: Τρίτη, 4 Νοέ 2014, 23:21:41
Η γκρίνια για την αξιολόγηση από τους κριτές θα υπάρχει πάντα είτε αυτοί είναι φανεροί είτε κρυφοί, για δύο λόγους:
 1ον, είναι στην ανθρώπινη φύση και μάλλιστα κάποιοι είναι περισσότερο γκρινιάρηδες από τους άλλους.
 2ον, πολύ συχνά και οι καλύτεροι κριτές κάνουν λάθη. Όσοι από εσάς παρακολουθείτε από παλιά ενόργανη γυμναστική, θα θυμάστε κραυγαλαίες περιπτώσεις αδικίας μεγάλων ή και λιγότερο μεγάλων αθλητών σε κορυφαίες διοργανώσεις. Επίσης θα γνωρίζετε από πόσα κύματα πέρασε ο τρόπος βαθμολογίας και αξιολόγησης ώστε να γίνει κατά το δυνατό αντικειμενικότερος και να αποδονται τα του Καίσαρος τω Καίσαρι. Εκεί ο κανονισμός σου λέει με αναλυτικότητα και ακρίβεια πόσο θα απομειωθεί η βαθμολογία για το παραμικρό λάθος.
Πιστεύω ότι, πέραν των καθαρά λειτουργικών και διαδικαστικών ζητημάτων που ενσκύπτουν, οι κρυφοί κριτές τίποτε διαφορετικό δεν θα μπορούσαν να δώσουν ούτε στο τελικό αποτάλεσμα ούτε και στις γκρίνιες, Νομίζω μάλλιστα ότι θα δημιουγούσαν πρόσθετα προβλήματα γκρίνιας του τύπου "οι τάδε έστησαν την κριτική επιτροπή για να κερδίσει ο δείνα".
Καλώς ή κακώς όταν συμμετέχεις σε αγώνες είσαι υποχρεωμένος να αποδέχεσαι και να σέβεσαι τους κανονισμούς, τις διαδικασίες και τους συντελεστές του αγώνα, σημαντικότατο τμήμα των οποίων είναι οι κριτές, καθώς και τα αποτελέσματα που προκύπτουν από τις παραπάνω διαδικασίες. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι μία στρεβλή ή και διαβλητή διαδικασία δεν πρέπει να προσπαθείς να την αλλάξεις και να την βελτιώσεις. Αυτό όμως γίνεται μόνο με την παρουσία μας και τη συμμετοχή μας. Μαγικά δεν αλλάζει τίποτα. Και καθήμενοι μακρυά κάνοντας αφ' υψηλού κριτική λέγοντας "ποιός είναι ο τάδε που θα κρίνει εμένα" το μόνο που καταφέρνουμε είναι να απαξιώνουμε τους αγώνες. Αυτό που χρειάζεται είναι περισσότερη διάθεση για συμμετοχή  και λιγότερη καχυποψία. Γιατί δεν θα αλλάξει τίποτε στη ζωή μας τη Δευτέρα άν την Κυριακή δεν είμαστε  νικητές σε έναν αγώνα scale...
37  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ SCALE στις: Παρασκευή, 31 Οκτ 2014, 19:09:46
Χωρίς να θέλω σε καμία περίπτωση να αναλάβω ευθύνη συντονιστή και επειδή τα πάνω από 3500 χτυπήματα μέχρι στιγμής στο θέμα δείχνουν ότι υπάρχει, αν μη τι άλλο, ενδιαφέρον από τον κόσμο για τους αγώνες scale, θα παρακαλούσα να μην ξεφεύγουμε από το θέμα έτσι ώστε αυτό να ταυτιστεί με κάποια από τις γνωστές διαμάχες και ξεκατινιάσματα του τύπου "εσείς φταίτε, όχι εσείς φταίτε, η ομοσπονδία τί κάνει" και άλλα γλαφυρά αλλά καθόλου παραγωγικά. Η πραγματικότητα είναι ότι η ομοσπονδία είναι αυτή που είναι, στελεχώνεται από τα πρόσωπα που ξέρουμε και  έχει τις  οικονομικές δυνατότητες που ξέρουμε. Αν δεν μας αρέσουν δεν έχουμε παρά να τους αλλάξουμε και να πορευθούμε με νέους που θα αποδείξουν ότι μπορούν καλύτερα. Θα περιμένω με χαρά, και πιστεύω όχι μόνον εγώ, κάποιον νέο με νέες ιδέες και διάθεση προσφοράς. Ιδού πεδίον δόξης λαμπρό. Και μην ξεχνάμε ότι και οι κρίνοντες κρίνονται.
 Παρακαλώ θερμά, και πάλι, να παραμείνουμε στο θέμα μας. Προτάσεις λοιπόν.
38  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ SCALE στις: Παρασκευή, 31 Οκτ 2014, 13:29:50
Το πρόβλημά μας δεν είναι η ομοσπονδία ούτε και οι άνθρωποι που τη διοικούν. Το πρόβλημα είναι η απροθυμία συμμετοχής  στην οργάνωση και διεξαγωγή των αγώνων. Καλώς ή κακώς ο αερομοντελισμός είναι μια δραστηριότητα που αφορά λίγους με αποτέλεσμα τα έσοδα της ομοσπονδίας να είναι πενιχρά. Είναι λοιπόν λογικό να μην έχει τη δυνατότητα για υψηλών προδιαγραφών διοργανώσεις (αφού δεν έχει να πληρώσει ούτε τα έξοδα των κριτών). Το γεγονός αυτό δείχνει τον αναγκαστικό δρόμο της αυτενέργειας και της ατομικής ή συλλογικής πρωτοβουλίας των ενδιαφερομένων (αυτό δεν γίνεται και στην παρούσα κουβέντα;). Όπως πολλές φορές έχω πει, όλοι όσοι κατακρίνουν τα στελέχη της ομοσπονδίας δεν έχουν παρά να διεκδικήσουν μια θέση στην ΕΠΑΕ. Υπάρχει τόσο μικρή προσφορά για την κάλυψη των θέσεων της ΕΠΑΕ που δεν υπάρχει περίπτωση να μην εκλεγούν.Όμως αυτό συνεπάγεται "κουπί",  και μάλλιστα σε Ρωμαϊκή γαλέρα. Χωρίς διαθεσίμους πόρους και προθυμία συμμετοχής στις διοργανώσεις δεν είναι τόσο απλή υπόθεση η ανάληψη τέτοιας υπευθυνότητας. Καλώς ή κακώς ο μόνος τρόπος για να διεξαχθούν αγώνες είναι ή να υπάρχουν άνθρωποι διαθέσιμοι να πάρουν πρωτοβουλίες ή να πληρώσουν τα έξοδα διοργάνωσης τα μέλη της ΕΠΑΕ από την τσέπη τους. Αυτά δεν τα λέω για να υποστηρίξω τους ανθρώπους της ομοσπονδίας, κάθε άλλο. Χρειάζεται όμως οι ρόλοι που διαδραματίζουν στις  διοργανώσεις οι συμμετέχοντες να είναι διακριτοί. Άλλο κριτής, άλλο αθλητής, άλλο οργανωτική επιτροπή. Στις δύο τελευταίες διοργανώσεις scale αναγκαστηκα να κάνω και τον κριτή σε άλλη κατηγορία. Γνωρίζω ότι δεν είναι σωστό (διακριτών ρόλων γαρ) και θα προσπαθήσω να το αποφύγω στο μέλλον, αλλά το έκανα για να ολοκληρωθεί  με ομαλότητα η κατηγορία καθώς δεν υπήρχαν άλλοι διαθέσιμοι.
Μάλλον έθεσα λάθος το ερώτημα στην αρχή. Η διάθεση των εαυτών μας στη διοργανώτρια αρχή είναι εκ των ων ουκ άνευ για τη διεξαγωγή οποιουδήποτε αγώνα. Μόνο όταν αυτό καταστεί εφικτό θα έχει νόημα οποιαδήποτε άλλη κουβέντα για την ανάπτυξη των αγώνων scale. Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένας μόνο σύλλογος ο οποίος καλλιεργεί συστηματικά τα scale στην Ελλάδα και μαζί με άλλον ένα, εκείνοι οι οποίοι διαθέτουν ανθρώπινο δυναμικό για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των αγώνων. Χρειάζονται όμως και άλλοι ώστε να καταστούν οι ρόλοι διακριτοί, όπως προανέφερα, και να τηρείται η δεοντολογία.
Εν ολίγοις, καλά τα σεμινάρια και οι συναντήσεις αλλά χωρίς διάθεση προσφοράς και συμμετοχής είναι μάλλον για να έχουμε να λέμε.
Τέλος, όποιος βοηθά στη διεξαγωγή αγώνων υπό την αιγίδα της ΕΠΑΕ, σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης από την ομοσπονδία. Βοηθά με όποιες δυνατότητες έχει το σπόρ που αγαπά και κατ'επέκταση τον εαυτό του.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Παντελής
39  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ SCALE στις: Πέμπτη, 30 Οκτ 2014, 17:44:48
Αν και δεν υπάρχει κάτι στο οποίο μπορώ να διαφωνήσω με τις παραπάνω προτάσεις του Κώστα, υπάρχει ένα βασικότατο θέμα που αφορά τον "δημοκρατικό" τρόπο (εκλογή) διορισμού των κριτών. Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι στα παραπάνω προτεινόμενα σεμινάρια συμμετέχουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι για τους αγώνες, σε άλλες περιοχές θα υπάρχει μεγαλύτερη συγκέντρωση ανθρώπων που παρίστανται και σε άλλες μικρότερη. Πώς θα μπορέσει η δημοκρατική αυτή διαδικασία να καταστεί Πανελληνίως αποτελεσματική  και αδιάβλητη; Δεν είναι δυνατόν εσύ από την Αθήνα να έχεις άποψη για κάποιον από την Αλεξανδρούπολη τον οποίο δεν γνωρίζεις. Ίσως μια τέτοια διαδικασία να ήταν αντιπροσωπευτική και αποτελεσματική στην περίπτωση και μόνο που είναι συγκεντρωτική (Πανελλήνια συνάντηση και εκλογές). Αμφιβάλω αν η ομοσπονδία ως διοργανώτρια αρχή έχει τη δυνατότητα (ή και τη διάθεση)  να στήσει ένα τέτοιο τρόπο διορισμού κριτών.
40  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ SCALE στις: Σάββατο, 25 Οκτ 2014, 08:30:54
Πριν καταλήξουμε σε συμπεράσματα, καλόν θα είναι να ακουστούν και κρίσεις για το πως βλέπουν οι συνάδελφοι τον αγώνα scale. Τι ακριβώς προσφέρει;

Μία φορά παρακολουθησα σεμινάριο κριτών και ακολούθως διετέλεσα και κριτής σε κάποιον αγώνα στο Ακραίφνιο.

Ειλικρινά βαρέθηκα πολύ νωρίς. Το στάδιο της στατικής κρίσης είναι ανιαρό για όλους, και δεν προσφέρει τίποτε και στους θεατές.
 
Μετά στις πτήσεις, συγκρίνοντας τις εμπειρίες μου ως κριτής ακροβατικων, και πάλι διαπίστωσα ότι το θέαμα είναι ανύπαρκτο.
 
Ασχέτως αν οι ασκήσεις γίνονται με καλή ακρίβεια, το είδος που μπορεί να επιλεγεί για τα περισσότερα μοντέλα, είναι διελεύσεις, άνοδος, κάθοδος, οριζόντιο οκτώ κ.λ.π. δεν τραβάει τα βλέματα όπως τα καθαρόαιμα ακροβατικά.

Προσθέστε και το γεγονός ότι κάθε άσκηση απέχει χρονικά αρκετά δευτερόλεπτα από την προηγούμενη και επόμενη, θυμίζει μία απλή πτήση στην Κυριακάτικη εξόρμηση.

Προσωπικά πιστεύω ότι ένα τετοιο χαμηλό ενδιαφέρον θεάματος, απομακρύνει και τους λιγοστούς που θα ήθελαν να έρθουν σε αγώνα.

Τέλος αν και προώθησα την εισαγωγή κατηγοριών GR με μοντέλα ARF, τώρα συνειδητοποιώ ότι ουδέν ενδιαφέρον έχουν και αυτές και για τους ιδιοκτήτες και για τους θεατές. Χρειάζεται να γίνει αγώνας για να δω το πως πετάει το μοντέλο της τάδε εταιρείας;

Σε έναν αγώνα scale δεν πηγαίνεις για να παρακολουθήσεις αερομοντέλα να κάνουν εντυπωσιακής δυσκολίας μανούβρες όπως στα pattern και τα fun fly. Πηγαίνεις για να εντυπωσιαστείς από ένα μικρό αεροπλάνο που είναι ίδιο με ένα αληθινό, πετάει όμοια με το αληθινό, κάνει θόρυβο σαν του αληθινού. Πηγαίνεις για να δεις ένα βομβαρδιστικό να ρίχνει βόμβες, ενα stuka να κάνει κάθετη εφόρμηση και ένα airliner να κάνει flair το μισό διάδρομο, ένα Canadair να ρίχνει νερό, ένα ψεκαστικό να ψεκάζει, ένα C-130 να ρίχνει αλεξιπτωτιστές, ένα F-80 να απορρίπτει δεξαμενές....  Οι υποχρεωτικές ασκήσεις είναι πράγματι βαρετές και αφορούν την ακρίβεια στην πτήση, όπως άλλωστε και τα αληθινά αεροπλάνα πρέπει να πετούν με ακρίβεια. Το ίδιο και περισσότερο ισχύει για τους αθλητές, οι οποίοι εκ προημίου έχουν σαν στόχο την πιστή αναπαραγωγή σκάφους και πτήσης ενός πραγματικού. Ενδεχομένως να μην είναι ιδιαίτερα ελκυστικό το συνολικό θέαμα για τον "αδαή", εκείνον που η σχέση του με το αεροπλάνο σταματά στο aiibus που τον πήγε στην Κρήτη ή το Λονδίνο. Πάντως ακόμα και αδαέστατοι με την αεροπορία, όταν δούν ένα καλοφτιαγμένο scale αεροπλάνο με προσεγμένες λεπτομέρειες, σκύβουν πάνω του για να το χαζέψουν εντυπωσιασμένοι και ρωτούν "πότε θα πετάξει;" Πολλές φορές μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο στους αγώνες αλλά και την Κυριακή σε μοντελοδρόμια. Δεν θεωρώ ότι η συγκεκριμένη κατηγορία απευθύνεται σε κάποια elite, αλλά για να λάβει κανείς μέρος σε αγώνες πρέπει εκ προημίου να έχει κάποιες ιδιαίτερες γνώσεις και ικανότητες. Σίγουρα δεν είναι άθλημα που θα μαζέψει 30.000 θεατές αλλά αντίστοιχα βέβαιο είναι ότι δεν αφορά 3-4 αγωνιζομένους σε όλη την Ελλάδα. Τέλος θα πάρω και εγώ το παράδειγμα των ανεμοπτέρων, των οποίων το προσφερόμενο στον θεατή θέαμα είναι επίσης βαρετό, θυμίζοντας ότι πετυχαίνουν 20 και 30 συμμετοχές. Εδικά για εκείνους που αποφασίζουν να συμμετέχουν, σίγουρα δεν μπορεί να είναι βαρετή η συμμετοχή σε μια διαδικασία που είναι του ενδιαφέροντός τους.
Σε ότι αφορά την κατηγορία ARF-GR, αφ' ενός είναι η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές (λόγω ευκολίας συμμετοχής) και είναι μόνο διαγωνισμός πτήσεων. Αν και θα συμφωνήσω ότι δεν συνάδει ακριβώς με τη φιλοσοφία του scale, είναι ένα πολύ καλό σκαλοπάτι για να ξεκινήσει κάποιος τη συμμετοχή του σε αγώνες.
41  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ SCALE στις: Παρασκευή, 24 Οκτ 2014, 19:26:31

Τες πα, απλά μια άποψη εκφράζω. Δικό σας πρωτάθλημα είναι κάντε ότι νομίζετε  Thumbs up

Γιάννη, ακριβώς εδώ κάνεις το λάθος. ΔΕΝ είναι δικό μας το πρωτάθλημα (αν με περιλαμβάνεις στους "ιδιοκτήτες"). Οι Πανελλήνιοι αγώνες δεν είναι ιδιοκτησία κανενός ούτε και καταργούνται επειδή κάποιος που μπορεί να τους θεωρεί "δικούς του" δεν συμμετέχει. Άλλωστε το θέμα αυτό ξεκίνησε για να διευρυνθεί ο αριθμός των συμμετεχόντων. Οι αγώνες είναι ζήτημα που μπορεί να αφορά τον καθένα, εφόσον ο ίδιος το θελήσει.
42  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ SCALE στις: Παρασκευή, 24 Οκτ 2014, 17:13:49
Βαλε κανα 1000κακι έπαθλο να σου πώ εγώ τι θα γίνει.
Διότι μέρχι τώρα οι αγώνες ειναι για να χειροκροτεί ο ένας τον άλλον και να λέτε τι ωραία σκάφη που κατασκευάζετε και πετάτε...
 Grin
Δεν μου φαίνεται κακή σαν ιδέα.
Βέβαια καλό θα ήταν να προτείνεις και υποψηφίους αθλοθέτες-δωροθέτες.
43  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ SCALE στις: Παρασκευή, 24 Οκτ 2014, 09:19:27
Όσο για την συγχώνευση των κατηγοριών F4C και F4H που προτάθηκε: πιστεύω ότι θα ήταν άδικο για κατασκευαστές έκ του μηδενός (όπως και ο Παντελής!). Σημασία δεν έχει να "πειράξουμε" τους κανόνες για να εφαρμόσουν καλύτερα στην υπάρχουσα στατιστική ("λίγες συμμετοχές"), αλλά να δώσουμε κίνητρα σε περισσότερους να συμμετάσχουν βάσει των μακρά-υπαρχόντων (και ως εκ τούτου εκλογικευμένων κανόνων).




Έκτορα,
δεν μπορώ να βρώ κάτι στο οποίο μπορώ να διαφωνήσω στα γραφόμενά σου. Πράγματι ο διαχωρισμός των κατηγοριών που ορίζουν οι ισχύοντες διεθνείς κανονισμοί είναι σοφός. Και φυσικά θα ήμουν ο τελευταίος που θα επέμενε σε μια συγχώνευση κατηγοριών όταν είναι δυνατή η διεξαγωγή των υφισταμένων κατηγοριών (βλέπε ικανός αριθμός συμμετοχών). Ποιά κίνητρα νομίζεις ότι πρέπει να δοθούν για να υπάρχουν περισσότερες συμμετοχές;
44  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ SCALE στις: Δευτέρα, 20 Οκτ 2014, 23:50:15
Κώστα (CMarcop),
Η ανταγωνιστικότητα είναι στη φύση του ανθρώπου. Ακόμη και τα παιχνίδια ελευθέρου χρόνου (βλ. τάβλι, γκρινιάρης, μπιρίμπα κλπ) παίζονται ανταγωνιστικά και με φαινομενικό στόχο τη νίκη αλλά κατ΄ουσία τη διασκέδαση. Το αυτό ισχύει και για τους αγώνες scale. Εκτός και αν θα παρακολουθούσε κανείς έναν τελικό αγώνα mundial ποδοσφαίρου όπου  εξ αρχής θα ήταν γνωστό ότι δεν θα υπήρχε νικητής. Κάτι σαν φίλοι Ρονάλντο εναντίον φίλοι Ζιντάν. Είναι μια έκφανση  (ο ανταγωνισμός) της ανθρώπινης φύσης που υπάρχει παντού και προσδίδει ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε κάθε δραστηριότητα. Αν είναι καλό ή κακό δεν είναι το θέμα της κουβέντας αυτής. Επαναλαμβάνω ότι η ερώτησή μου δεν απευθύνεται σε εκείνους οι οποίοι εκ πεποιθήσεως δεν κάνουν κέφι τους αγώνες. Με γειά τους με χαρά τους. Δεν είναι υποχρεωτική η συμμετοχή για κανέναν.Ούτε ζητώ από κανέναν να απολογηθεί επειδή δεν συμμετέχει σε αγώνες. Προς Θεού.
Για τα παρατράγουδα που λές. Ειλικρινά δεν θυμάμαι την περίπτωση με το spinner (πιθανόν να μην συμμετείχα τότε). Παρόλα ταύτα ένα σπασμένο spinner δεν είναι λόγος αποβολής από αγώνες παρά μόνο λόγος μείωσης στατικής βαθμολογίας.
Πάντως και από τη δική σου απάντηση και από αυτή του κυρίου Μέσκου, καταλαβαίνω ότι το βασικότερο πρόβλημα που τίθεται μέχρι στιγμής είναι οι κριτές και πως αυτοί βαθμολογούν. Αυτό φυσικά δεν είναι κάτι καινοφανές και συμβαίνει σε όλα τα σπόρ των οποίων το αποτέλεσμα καθορίζεται από  τη βαθμολογία των κριτών. Θα ήθελα όμως επί του θέματος προτάσεις εκτός από αφοριστική κριτική. Πώς μπορεί να βελτιωθεί αυτός ο τομέας; Να  αλλάξουμε τους υπάρχοντες; (και με ποιούς;).  Να τους εκπαιδεύσουμε καλύτερα; Να καλέσουμε κριτές από το εξωτερικό; Μην ξεχνάτε ότι ο τίτλος του thread είναι: "ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ SCALE"
45  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ SCALE στις: Κυριακή, 19 Οκτ 2014, 14:18:11
Η όλη κουβέντα ειναι για τα πανηγύρια. Και εξηγώ για μην εχουμε παρατράγουδα.
Σε οποιοδήποτε άθλημα-χομπυ για να αναπτυχθεί πρέπει να πληρούνται ορισμένες προυποθέσεις.
Για παράδειγμα για να κάνεις πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, θές μια κατηγορία ερασιτεχνική, και 2 επαγγελματικές. Έχεις 60 ομαδες στην 3η κατηγορία, 26 την 2η και 18 στην 1η. Συνολικά 100+ ομαδες χώρια τις ομαδες του τοπικού προωταθλήματος. Και που εντάσονται ολες αυτές? Σε συλλόγους. Και πού δραστηριοποιούνται όλες αυτές? Σε γήπεδα.
Και ρωτώ του υπεύθυνους την ομοσποδίας αεραθλητισμού και κυρίως αυτούς που είναι υπεύθυνοι για τον αερομοντελισμό. ΠΟΣΟΥΣ συλόγους έχουμε? Πόσα μοντελοδρόμια έχουμε?
Ή μήπως περιμένετε να αναπτηχθεί το άθλημα στις αλάνες? Και φυσικά δεν λέω για την επαρχεία. Η επαρχεία πετάει και εχει και χώρους. Αναφέρομαι στην Αθηνα που έχει το 55% του πληθισμού της χώρας. Πόσα μοντελοδρόμια υπάρχουν?
Τρια. Τα δύο ιδιωτικά και το ένα συλλογικό.
Και επανερχόμαστε στο θέμα μας. Στα 30 μοντελοδρόμια της χώρας δραστηριοποιούνται 450-500 άτομα. Από αυτούς το 15-20% πετάει scale. Άρα 80-100 άτομα. Πόσοι από αυτούς έχουν την δυνατότητα (δεν λέω για πρόθεση) να ασχοληθούν πιο σοβαρά?
Το 30%? (που δεν ειναι τόσο). Από τους 25-30 πόσοι θέλουν να λάβουν μέρος σε αγώνες? Το 30%?
Άρα πόσοι μένουν? 7-10 άτομα. Οσες ακρηβώς είναι και οι συμμετοχές που έχετε κάθε χρόνο. Απλά πράγματα.
ΦΤΙΑΧΤΕ ΜΟΤΕΛΟΔΡΟΜΙΑ, ΦΤΙΑΧΤΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ, ΦΙΑΧΤΕ ΝΕΟΥΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΕΣ και σε 10 χρόνια θα έχετε 500 συμμετοχές. 
Πάτε στους χώρους που πετάει ο κόσμος και ενημερώστε τους, δώστε τους τεχνογνωσία για την δημιουργία συλλόγων και μοντελοδρομίων, οργανώστε συναντήσεις (ΟΧΙ αγώνες), κάντε ημερίδες, διεκδικήστε χρήματα από το υπουργείο-τους δημους (με σοβαρό πρόγραμμα όχι με κουραφέξαλα), ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΣΤΟΧΟΥΣ. Κάντε επαφές με ανθρώπους του εξωτερικού που ξέρουν τον τρόπο. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕΕΕΕΕΕΕΕ
Από τις καρέκλες και τις σφραγίδες μοντελισμός και αγώνες δεν γίνονται.
Τα πα εγώ ε! Thumbs up


Γιάννη,
επειδή συμβαίνει να γνωριζόμαστε και έχω γνώση του (πολύ καλού) χαρακτήρα σου, δεν θα παρεξηγήσω τον χαραχτηρισμό "για τα πανηγύρια". Θα σου επισημάνω όμως ότι όλη η παραπάνω απάντησή σου (αν και σε αρκετά σημεία με βρίσκει σύμφωνο) είναι εκτός θέματος. Διότι κανένα από τα παραπάνω σχόλιά σου δεν απαντά στο γιατί πριν από 10 χρόνια οι αγώνες scale είχαν τριπλάσιες και βάλε συμμετοχές. Υπήρχαν τότε περισσότερα ή λιγότερα μοντελοδρόμια; Περισσότεροι ή λιγότεροι σύλλογοι; Ήταν άλλοι οι επαϊοντες του αερομοντελισμού ή περίπου οι ίδιοι;
 Ως αντιπρόεδρος club με δικό του μοντελοδρόμιο, εδώ και μερικούς μήνες έχεις στα χέρια σου πρόταση δική μου για διεξαγωγή συνάντησης scale στο μοντελοδρόμιο του "ΕΡΜΗ".
Τώρα επί του θέματος, θέλω ειλικρινά να μάθω τους λόγους για τους οποίους δεν συμμετέχουν τόσοι καλοί μοντελιστές που το έκαναν στο παρελθόν. Η κουβέντα γίνεται για να δούμε πως μπορούμε να τους ξαναφέρουμε. Όσο για καινούριους, ήδη κόλλησαν το μικρόβιο 2-3 τα τελευταία δύο χρόνια.
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 13
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.