Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.857 μηνύματα σε 11.357 θέματα από 5.924 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 23:42:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 13
16  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: ESM T-28B Trojan στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2016, 18:39:30
Από την εμπειρία μου με τα αεροπλάνα της ESM, και την επαγγελματική μου ιδιότητα του δομοστατικού μηχανικού, θα έλεγα τα εξής (που ήδη έχω εφαρμόσει σε αεροπλάνα ESM με απόλυτη επιτυχία:
1. Αντικατάσταση του stock διερδόξυλου με ιδιοκατασκευή από αεροπορικό κόντρα πλακέ 6mm. Το stock είναι εντελώς της πλάκας.
2. Ρητίνωμα με πανιά (κατά προτίμηση carbon) όλου του πάνω πετσώματος από την ρίζα του φτερού μέχρι το σημείο που εδράζονται τα σκέλη. Ομοίως και για το κουτί του διεδρόξυλου. Optional(ανάλογα πόση διάθεση έχεις για ξηλώματα και ξαναμονοκοταρίσματα) το ίδιο και στο κάτω πέτσωμα της ίδιας περιοχής. Έτσι θα αυξηθεί η αντοχή σε κάμψη και στρέψη του φτερού στο κρίσιμο σημείο γύρω από την ρίζα και τα σκέλη προσγείωσης.
3. Προσθήκη με epoxy glue αεροπορικoύ κόντρα πλακέ κάτω από τις βάσεις των retracts,  έτσι ώστε να ακουμπάει (το πρόσθετο κόντρα πλακέ) στις βάσεις των retracts και στο (ήδη ρητινωμένο) πέτσωμα. Έτσι προστατεύονται οι βάσεις των σκελών καθώς τα φορτία προσγείωσης διαχέονται σε περισσότερα δομικά στοιχεία.
Δεν χρειάζεται τίποτε άλλο. Επιτυχία εγγυημένη, βάρος μικρό, δουλειά λιγότερη από ότι φαίνεται στην περιγραφή. Μειονέκτημα το ακριβό carbon fiber cloth.

Για τον τόρνο...ξέρεις εσύ Έκτωρα.

Καλές δουλειές
17  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: Από που πάνε Ελληνικό; #2 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2016, 18:07:07
Αντέ επιτελους και μία άποψη που έχει επαφή με την πραγματικοτητα αυτή του μογγολου. Είχα απογοητευτεί ότι είμαστε ένα μάτσο υπερεθνικιστες-υπερπατριωτες που για την κατάντια μας σε όλα τα επίπεδα φταίνε οι κυνηγημένοι από έναν πόλεμο.

Συγνώμη για να καταλάβω. Είμαι υπερθνικιστής και υπερπατριώτης?? Όχι ότι έχω πρόβλημα, ακαδημαικό είναι το θέμα. Αλλά ρωτώ, με αφορμή εμένα είναι το σχόλιο??

Όσο για το ιδωτική εταιρεία, ποιά ιδωτική εταιρεία?? ΝΠΙΔ διαχειρστής δημόσιας έκτασης ναι, αλλά όχι και ιδωτική εταιρεία. Και θα επανέλθω περαιτέρω. Για το παράνομοι δεν θα το σχολιάσω, whatever...

Φαντάζομαι  ότι αναφέρεσαι στην εταιρία που διαχειρίζεται το Ελληνικό. Είναι Ιδιωτική εταιρία, ως ΝΠΙΔ (νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου). Όλες οι ιδιωτικές εταιρίες είναι ΝΠΙΔ όπως επίσης σύλλογοι, ενώσεις κλπ. Εν προκειμένω η εταιρία που ανέλαβε την διαχείριση του Ελληνικού, είναι ιδιωτική εταιρία με σκοπό το κέρδος. Έχει στην κυριότητά της (και κατ' επέκταση στην ευθύνη της) όλη την έκταση του Ελληνικού μετά από την σύμβαση που υπέγραψε με το Ελληνικό δημόσιο. Και είναι η μόνη υπεύθυνη για ότι (καλό ή κακό) συμβεί μέσα σε αυτό τον χώρο. Και θα κάνει αυτό που πιστεύει ότι την συμφέρει και δεν θα της δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από αυτά που ήδη έχει. Εσύ αν ήσουν διευθύνων σύμβουλος σε αυτή την εταιρία, υπήρχε ποτέ περίπτωση να σε επηρρεάσει η παρουσία 100 τύπων που θέλουν να χρησιμοποιούν τον χώρο που έχεις στην ευθύνη σου και μάλιστα για μια χρήση με πολύ ομιχλώδες νομικό καθεστώς? Θα τους το επέτρεπες; γνωρίζοντας μάλλιστα ότι όλοι είναι ανασφάλιστοι;
18  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Τζετ και τουρμπίνες / Απ: T-33 LOCKHEED P-80/F-80 SCALE: 1\3 στις: Πέμπτη, 22 Σεπ 2016, 22:50:58
Ωραίο το καινούριο σου απόκτημα Μιχάλη! Γιατί ρε φίλε όμως δεν το παρήγγειλες βαμένο στα χρώματα  της ΠΑ?
19  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Athens Flying Week !!TΑΝΑΓΡΑ 17-18 September στις: Δευτέρα, 19 Σεπ 2016, 18:35:10
Μην είστε τόσο αφοριστικοί στην κριτική σας. Θα συμφωνήσω ότι το πρόγραμμα κρέμαγε και δεν είχε ούτε την πυκνότητα ούτε την ευρύτητα των προηγουμένων ετών. Θα συμφωνήσω επίσης ότι είχε οργανωτικά προβλήματα (που δεν έλλειπαν και τις προηγούμενες χρονιές) αλλά και ότι για να κάτσεις κάτω από μια τέντα σου ζητούσαν 20 ευρώ επιπλέον (ή και 40 στο VIP)... Όμως σε σχέση με το Τατόι οι πιλότοι ήταν πολύ πιο ξεψάρωτοι και έδωσαν θέαμα πολύ υψηλοτέρου επιπέδου. Το Τ6 πέρναγε στα 3 μέτρα από τον διάδρομο. Επίσης η στατική έκθεση ήταν πολύ καλή. Μας δόθηκε η ευκαιρία να δούμε από κοντά Mirage F-1, Corsair, F-86, T-33, F-5, F-104, Chinook, Apachie, Super puma...
Εν κατακλείδι, θα έλεγα ότι ευτυχώς που υπάρχει έστω και αυτή η αεροπορική εκδήλωση. Φαντάζεστε να μην υπήρχε και αυτό? Με όλα τα αρνητικά του ήταν ένα όμορφο show.
20  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Συντριβή της ρεπλικα της Bugatti 100P στις: Σάββατο, 13 Αύγ 2016, 10:55:03
Γιατί οι εμπροσθοκλινείς πτέρυγες υπόκεινται σε στρέψη (και μάλιστα τεράστια) Αργύρη?
21  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΙΟ HOBBY BOX 4 & 5 ΙΟΥΝΙΟΥ “SCALE 2016” στις: Πέμπτη, 7 Απρ 2016, 15:16:07
Παιδιά, είναι όλοι ευπρόσδεκτοι σε αυτές τις διοργανώσεις. Όμως στο πτητικό πρόγραμμα πρέπει (και σωστά) να έχουν απόλυτη προτεραιότητα τα αεροπλάνα που είναι της κατηγορίας της εκδήλωσης  (εν προκειμένω scale). Πολύ σωστά ζήτησαν από τα ελικοφόρα να επισπεύσουν την πτήση τους στο Μεσολόγγι. Η εκδήλωση ήταν για jet. Τό έλεγε άλλωστε και ο τίτλος της εκδήλωσης. Ούτε εσωστρέφεια συνιστά αυτό ούτε κακή συμπεριφορά. Δεν ζήτησε, ούτε και θα ζητήσει στο scale, κανείς από κανέναν να αποχωρήσει επειδή δεν συμπαθεί ή δεν έχει αεροπλάνο αυτού του τύπου. Είναι παντα ευπρόσδεκτοι όλοι να παρακολουθήσουν και να συμμετάσχουν. Στη πτήση όμως πρέπει να έχουν απόλυτη προτεραιότητα τα scale (τα jet, τα ελικόπτερα...) γιατί πολύ απλά ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΡΑ ΤΟΥΣ. Στο κομάτι της ανθρώπινης επικοινωνίας που έχει μια τέτοια εκδήλωση, δεν περισεύει κανένας.
22  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΙΟ HOBBY BOX 4 & 5 ΙΟΥΝΙΟΥ “SCALE 2016” στις: Τρίτη, 29 Μάρ 2016, 21:21:21
Εεεεμ, δεν είμαι σίγουρος ότι μπορεί να συμμετέχει στο πτητικό μέρος της εκδήλωσης μοντέλο που δεν είναι scale. Η εκδήλωση λέγεται scale γιατί θα μαζευτούν  scale μοντέλα. Τουλάχιστον έτσι γινόταν τα τελευταία 7-8 χρόνια που συμμετέχω. Νομίζω ότι ο διοργανωτής πρέπει να μας πληροφορήσει λεπτομερώς για αυτό το θέμα.
23  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: Μοντελοδρόμιο Hobby Box - Ακραίφνιο #2 στις: Σάββατο, 26 Μάρ 2016, 23:56:20
  Μυίγα.
24  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Τζετ και τουρμπίνες / Απ: PILATUS PC-21 SKYMASTER 1/4 SCALE στις: Κυριακή, 13 Μάρ 2016, 12:10:56
Φιλαράκι είσαι απίθανος.
Το επόμενο gadget θα είναι το αριστερό χέρι να δουλεύει τη μανέτα του throttle και τα πόδια να δουλεύουν τα πετάλια του rudder. Περιμένω...
25  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Επερχόμενες αλλαγές Νόμοι πολιτικής Αεροπορίας στις: Τετάρτη, 16 Δεκ 2015, 17:30:44
Ουάου....μου θυμίζει ιδιωτικά και δημοσια κτεο.
Με 50e περνάς σακαράκα του 1821 σαν καινούργιο.
Άντε βρε ας  μαζέψουμε κάνα φράγκο γιατί έχουμε εξεταστές να λαδώσουμε...

Αγαπητέ φίλε, δεν γνωρίζω την ηλικία σου όμως εγώ θυμάμαι τα δημόσια ΚΤΕΟ που έκλεινες ραντεβού για ένα μετά από ένα μήνα (άν είχες βίσμα), έπρεπε να τα σκάσεις στον δημόσιο υπάλληλο για να σε περάσει ή απλά τα έσπρωχνες στον "γνωστό" διεκπεραιωτή ο οποίος τα μοιραζόταν με τον δημόσιο υπάλληλο και έπαιρνε μαζί του το πρωί άδεια και πινακίδες για να στα φέρει το απόγευμα "έτοιμα" χωρίς το αυτοκίνητο να πάει ποτέ στο δημόσιο ΚΤΕΟ. Ας μην αρχίσουμε αυτή την κουβέντα. Δεν είναι ότι πιστεύω πως οι ιδιώτες είναι αδιάφθοροι αλλά δεν μπορώ να τους συγκρίνω, σε επίπεδο διαφθοράς, με το Ελληνικό Δημόσιο. Το σύστημα δοκιμάστηκε και απέτυχε. Νομίζω ότι το καινούριο σύστημα λειτουργεί, αν μη τι άλλο, καλύτερα.
26  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Επερχόμενες αλλαγές Νόμοι πολιτικής Αεροπορίας στις: Τετάρτη, 16 Δεκ 2015, 16:30:00
Πριν 25 χρόνια που ξεκίνησα την καριέρα μου ως πολιτικός μηχανικός, οι ανελκυστήρες των οικοδομών υποχρεούνταν σε πιστοποίηση και αδειοδότηση από το υπουργείο βιομηχανίας. Παρά ταύτα δεν υπήρξε καμία οικοδομή -που να γνωρίζω εγώ τουλάχιστον- η οποία να είχε αδειοδοτημένο ανελκυστήρα. Πρίν περίπου 10 χρόνια, θεσμοθετήθηκε η πιστοποίηση των ανελκυστήρων από ιδιωτικούς φορείς οι οποίοι έχουν λάβει κάποια ανάλογη πιστοποίηση από διεθνείς οργανισμούς (TUV κλπ) και κάνουν αυτή τη δουλειά για λογαριασμό του κράτους. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στις εγκαταστάσεις φυσικού αερίου (εκεί πιστοποιεί η ΕΠΑ) και πάει λέγοντας. Το μόνο που χρειάζεται είναι να πληρωθεί το παράβολο που απαιτείται κατά περίπτωση και σε συντομότατο χρονικό διάστημα, το πολύ 1 εβδομάδα, γίνεται ο κατά περίπτωση έλεγχος, σημειώνονται και διορθώνονται τυχούσες παρατηρήσεις και ολοκληρώνεται η δουλειά με σωστό και γρήγορο τρόπο. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορεί να συμβεί κάτι αντίστοιχο και με τους φορείς πιστοποίησης χειριστών αερομοντέλων. Θα ιδρυθούν ιδιωτικές εταιρίες πιστοποίησης οι οποίες θα λάβουν συγκεκριμένες οδηγίες λειτουργίας και πιστοποίησης , θα πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές λειτουργίας όπως θα ορίζονται από το νόμο και θα χορηγούν άδειες χειριστού τηλεκατευθυνομένων αερομοντέλων. Πραγματικά δεν κατανοώ που προβληματίζεστε. Και γενικότερα στην Ελλάδα δεν καταλαβαίνω γιατί έχουμε κόλλημα με το ποιός θα μας αξιολογήσει. Όλοι θέλουμε την αξιολόγηση και κανείς τους αξιολογητές. Λοιπόν σας λέω ότι εφόσον προχωρήσει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα, εγώ θα είμαι ο πρώτος που θα ξεκινήσει να λάβει άδεια για να αξιολογεί και να πιστοποιεί χειριστές τηλεκατευθυνομένων αερομοντέλων. Όσοι με ξέρετε, δεν με έχετε ικανό?
27  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Επερχόμενες αλλαγές Νόμοι πολιτικής Αεροπορίας στις: Τετάρτη, 16 Δεκ 2015, 12:35:14
Διαβαζοντας προσεκτικά λέει για σχολές εκπαίδευσης. Εδώ πώς θα γίνουν αυτα?

Πού βλέπεις να υπάρχει πρόβλημα για τη σύσταση σχολών εκπαίδευσης Γιάννη?
28  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Επερχόμενες αλλαγές Νόμοι πολιτικής Αεροπορίας στις: Τετάρτη, 16 Δεκ 2015, 07:37:46
Σύντομο, απλό κατανοητό κείμενο. Έτσι όπως πρέπει να είναι μια νομοθετική ρύθμιση. Αν διαβάσουμε προσεκτικά βλέπουμε ότι εξαιρούνται της εφαρμογής του διατάγματος τα μοντέλα που πετούν σε αδειοδοτημένα από τη δημόσια αρχή μοντελοδρόμια.
29  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: Spacewalker 1/3rd scale construction video στις: Κυριακή, 25 Οκτ 2015, 15:45:52
Πολύ όμορφο, καλοφτιαγμένο και καλοπέταχτο μοντέλο. Το είδα από κοντά στους αγώνες scale στη Λάρισσα και μου άρεσε αφάνταστα. Ελπίζω του χρόνου (που ο Άγγελος θα έχει τελειώσει το cocpit) να το δούμε να αγωνίζεται στην F4C. Μπράβο Άγγελε!!!
30  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Πανελλήνιοι Αγώνες Αερομοντελισμού Κατηγορίας Scale F4C & F4H στις: Τετάρτη, 14 Οκτ 2015, 22:55:23
Όταν έφτιαξε ο καιρός πετάξαμε καλά.


https://www.youtube.com/watch?v=1sjZS6H7lBo
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 13
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.