Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.270 μηνύματα σε 11.308 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 24 Οκτ 2017, 14:34:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 43
1  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Pitts Special στις: Τρίτη, 9 Οκτ 2007, 15:01:35
Το se5 ειναι ARF της Great Planes με 100 euro συν τα ηλεκτρονικά. Το Φοκεράκι είναι κατασκευή απο σχέδιο ...

Άραγε ... μηπως ξέρεις που μπορώ να βρώ wrap around smoke muffler για την Fuji ή πως μπορώ να φτιάξω μια;


Just engines Agglia gia ta wraparound. Apo BCM h kai allh custom marka

Manos
2  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Πανελλήνιοι F3A 2007 29-30 Σεπτ., Μελισοχώρι Λάρισας στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 11:36:49
Βαγγελη καλησπερα ωραιο το βιντεο οσο και η εκδηλωση αλλα εχω μια περιεργεια με τεσσερα ματια το εβλεπα για να καταλαβω τι ειναι αλλα δεν μπορεσα να το καταλαβω τι ειναι αυτα που πεφτουν απο το αεροπλανο σου με την καμερα οταν πετας


Prop
3  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Απ: Αερομοντέλο - Ατλας - της Αεροναυπηγικής Σχολής στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 11:28:24
Κατέλαβε την 8η θέση απο 21 Πανεπιστήμια της Ευρώπης ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΟΙ . ΕΥΓΕ ....  Thumbs up

Μάνο να μεταφέρεις τα Συγχαρητήριά μου ,
και να Ενημερώσεις σε Παρακαλώ πως θέλω και Προσωπικά να συμμετέχω στην Ομάδα και στο μοντέλο του 2008 με όποιο τρόπο θέλετε  ...
 
Και να επαναλάβω τις ερωτήσεις του Γιάννη του Παξιμαδάκη που έγραψε παραπάνω ... Θέλουμε να μάθουμε περισσότερα .
\

Απόστολεεεε...

Ο διαγωνισμός είναι κάθε δύο χρόνια. Εκεί θα σς κρατήσω ενήμερους γιατί πιθανών να τον κάνουμε εδώ..  Wink Το ψάχνω...το ψάχνω....

Info gia to project  αργότερα..

Μανος
4  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Αερομοντέλο - Ατλας - της Αεροναυπηγικής Σχολής Πατρών στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 11:26:45
Δεν γνωρίζω τον ακριβή στόχο του project, ούτε και κατά πόσο έχει επέμβει ο  devil του τυπογραφείιου στο δημοσίευμα στα "ΝΕΑ".

Αυτό όμως που μπορώ να δω στην φωτογραφία είναι ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ που, όπως αναφέρεται, σηκώνει βάρος 6,5Kgr.

Ναι! Το τυπογραφείο τα σάρωσε λίγο τα πράγματα. Όλα τα data  θα σας τα μεταφέρω όπως πρέπει σε άλλο χρονο γιατί θα με απολύσουν εάν συνεχίσω να γράφω... Undecided

Μάνος
5  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Αερομοντέλο - Ατλας - της Αεροναυπηγικής Σχολής Πατρών στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 11:25:22
Θα ηθελα να μαθω τι το ιδιαιτερο εχει ενα μοντελο 1,60 εστω και απο ανθρακονηματα. Ποσο αληθεια κοστισε? Νομιζω οτι και ο κος ΠΑρασχος Δεμιρης φτιαχνει μονος μοντελα πολυ μεγαλυτερα και με χαμηλοτερο budget

Καλημέρα mc90606,

Τον Κ Δεμίρη δεν τον γνωρίζω αλλά υπάρχει διαφορά στην προσέγγιση ενός μοντελιστή από ένα αεροναυπηγό όταν πρόκειται για κατασκευή μίας ιπτάμενης μηχανής!

1. Κανένα από τα μοντέλα που πετάμε/φτιάχνουμε δεν έχει επάνω του αφιερωμένες τόσες ώρες σε ANSYS, CFD, CAMTEC/PEPS με σκοπό την επίτευξη σωστών αεροδυναμικών συντελεστών.Απλά για να δώσω μία γεύση το κόστος από ένα λογισμικό που καλύπτει κάποιες και ΟΧΙ όλες τις ανάγκες ενός Αεροναυπηγού για μία άδεια ενοικίασης για 12 μήνες φτάνει  κ΄λανει 25 χιλιάρικα!! Για αγορά?? => 70 χιλιάρικα περίπου. Συνεπώς τα κόστη ξεπερνάνε αυτά που εμείς οι μοντελιστές

2. Κανένα από τα μοντέλα που πετάμε/φτιάχνουμε δεν έχει κατασκευή και μεθοδολογία παραγωγής όπως ενός πραγματικού.

3. Κανένα από τα μοντέλα που πετάμε/φτιάχνουμε δεν σχεδιάζεται έτσι ώστε να έχει την δυνατότητα MTOW στα 6.5 κιλά.

4. Μην σκέφτεστε σαν μοντελιστές και μόνο! Budjet.... Τι εστί Budjet? Εδώ τα εισητήρια κόστισαν για 11 άτομα κάποιες χιλιάδες ευρώ, συνεπώς ο μοντελιστικός τρόπος σκέψης σε project που είναι καθαρά αφιερωμένα σε τεχνολογικά στον τομέα μας επιτευγματα δεν υφίσταται!

Για να απαντήσω ποιο απλά στην ερώτηση.

Πάρε ένα Calmato 40ri βάλτου μία 25αρα με οσο %νίτρο θέλεις, βάλε βαρύδια να φτάσει τα 6.5 κιλά και πέτα το μπροστά σε κοινό με συγκεκριμένους κανόνες ασφαλείας και χρόνου κλπ κλπ. Είναι πολύ δύσκολο και αυτό οφείλεται καθαρά στο σχεδιαστικό κομμάτι και όχι στο πτητικό! Αυτό είναι κάτι που δεν δίνουμε βάρος, μιας και κοιτάμε που είναι η ποιο φτηνή μπάλσα, πως θα ελαχιστοποιήσουμε το κόστος κλπ κλπ. ΝΑΙ είναι λογικό γιατί είμαστε αερομοντελιστές και κάνουμε το χόμπυ μας, απλά για ένα πανεπιστήμιο η προσέγγιση είναι εντελώς διαφορετική!

Μανος
6  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Αερομοντέλο - Ατλας - της Αεροναυπηγικής Σχολής Πατρών στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 10:30:51
Kerpinis

Μεταβιβασε σε παρακαλω τα πιο θερμα μου συγχαριτηρια σε ολη την ομαδα.
Πολυ καλη επιδοση.
Οσο για την ανταποκριση,στους κανονισμους της ΕΛΑΟ υπαρχει ηδη εδω και μερικα χρονια ο κανονισμος
του Weight lifting GR.
Και παλι ΕΥΓΕ!!

Έχω μεταφέρει τα σχόλιά σας στα παιδιά. Η επίδοση ήταν καλή αν σκεφτείτε ότι πρώτη φορά έφτιαξαν ένα αεροπλάνο από το μηδέν χωρίς να έχουν την παραμικρή γνώση για RC, που όπως και να το κάνουμε έχει σημαντικό ρόλο στο σετάρισμα κλπ..

Οι διαδικασίες διαφέρουν από τον κανονισμό της ΕΛΑΟ αλλά ναι είναι κοντά στο ίδιο θέμα!

Μάνος
7  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Αερομοντέλο - Ατλας - της Αεροναυπηγικής Σχολής Πατρών στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 10:28:01
Παράθεση
Πριν από μερικές εβδομάδες έπρεπε να πάνω Πορτογαλλία για να πετάξω ένα αεροπλάνο του Πανεπιστημίου Πάτρας σε πανευρωπαικό διαγωνισμό.

Ζηταω συγνωμη για την εκτος θεματος ερωτηση .

Μάνο
που μπορούμε να διαβάσουμε περισσότερα για τον "ΑΤΛΑ Ι"
πχ χαρακτηριστικά του μοντέλου
σε τι αφορούσε ο διαγωνισμός ,ποιες χώρες προηγήθηκαν και με τι αεροπλάνα , κλπ

ευχαριστω



Γιάννη καλημέρα.

1. Πληροφορίες για τον ΑΤΛΑΝΤΑ θα δώσω στον ελέυθερό μου χρόνο. Παρά ταυτα σήμερα σε....25 λεπτά έχουν ζωντανή σύνδεση με τα παιδιά.
2. Τα αεροπλάνα και οι ομάδες πολλές! Πορτογαλλία, Ισπανία, Γερμανία (χ2), Ολλανδία κλπ κλπ κλπ. Πληροφορίες πάλι όπως προ ανέφερα
3. Ο διαγωνισμός αφορούσε Air Cargo δυνατότητες. Έδιναν συγκεκριμένο μοτέρ, συγκεκριμένες μπαταρίες, συγκεκριμένο φτερό (χωρίς περιορισμό στο Aspect Ratio) και έπρεπε να σηκώσεις τα περισσότερα κιλά
4. more to follow

Manos
8  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Αερομοντέλο - Ατλας - της Αεροναυπηγικής Σχολής Πατρών στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 10:19:31


ΣΤΟ NET  => 10.45  Live   ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ...ΤΩΡΑ..... ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.

ΜΑΝΟΣ
9  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Αερομοντέλο - Ατλας - της Αεροναυπηγικής Σχολής Πατρών στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2007, 01:22:31
Συγνώμη που δεν κατάφερα να απαντήσω και να αναλυσω το project ATLAS αλλά αύριο θα σας καλύψω όσο μπορέσω. Το υλικό και τα σχολια είναι τόσα πολλά που θα μου πάρει μέρες να κλείσω τις σκέψεις μου.

Μάνος που πάει για ύπνο λόγω επιστροφής από γάμο ΔΕΥΤΕΡΙΑΤΙΚΑ 

10  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Πανελλήνιοι F3A 2007 29-30 Σεπτ., Μελισοχώρι Λάρισας στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2007, 15:36:26
Τα σχόλιά σας όλα αποδεκτά αλλά..εγώ που κάθομαι μπροστά από ένα υπολογιστή και περιμένω να δω φωτογραφίες και αποτελέσματα γιατί να περιμένω σαν τον πιτσιρικά που θέλει γλυφιτζούρι??

Που είναι τα Results???   

Θα μου άρεσαν και με την παρακάτω μορφή...

Ονομα Αθλητή        Ομάδα/Σύλλογος    Βαθμοί      Τύπος Α/φους    EP/GP/NP  klp klp..

Άντε άντε....

Μάνος laugh
11  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Αερομοντέλο - Ατλας - της Αεροναυπηγικής Σχολής Πατρών στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2007, 15:30:47
WILCO  Θείε.

Επίσης θα κάνω και ένα αφιέρωμα στην αποστολή από αρχή ώς τέλος διότι ο Διαγωνισμός είναι ανοιχτός και σε άλλα μέλη του αεροναυπηγικού κύκλου και πιστέυω ότι θα έχει μεγάλη ανταπόκριση από την Ελλάδα.
Αναμένετε  Real Time συνέντευξη αλλά και πτήση, από γνωστό κανάλι σύντομα...


Ουπς!  Ξεφύγαμε από το θέμα...


Μανος
12  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Αερομοντέλο - Ατλας - της Αεροναυπηγικής Σχολής Πατρών στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2007, 14:11:23
Καλημέρα


ΔΕΝ έχω διαβάσει τις απαντήσεις γιατί δεν έχω χρόνο αλλά:

Πριν από μερικές εβδομάδες έπρεπε να πάνω Πορτογαλλία για να πετάξω ένα αεροπλάνο του Πανεπιστημίου Πάτρας σε πανευρωπαικό διαγωνισμό. Συνεπώς έχω την πλήρη "ΕΛΛΗΝΙΚΗ" εικόνα του τι κάναμε και τι προβλήματα είχαμε κλπ κλπ για μεταφορά από και προς το LGAV.

http://www.tanea.gr/Article.aspx?d=20070927&nid=6155568


Στο Θέμα μας τώρα.

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ _=> ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΙΑ

1. Το κουτί διαστάσεων 180 χ 50 χ 50  (εκ) είναι παρακάτω σε φωτογραφία με την ομάδα

2. Πρώτη επικοινωνία είναι ΠΡΙΝ από την ημέρα της πτήσης με την εταιρεία μεταφοράς/πτήσης.

3. Το επιχειρησιακό Dpt ενημερώνει τι τύπος αεροσκάφους είναι για το ταξίδι και μετά αναφέρει εάν είναι εφικτό να υποάρχει τέτοιος χώρος ή όχι

4. Είναι υπoχρεωτικo το reservation του εκάστοτε χώρου και υπεύθυνος είναι η εταιρεία που πετάμε σε συνεργασία με το Handling

5. Kοστολόγηση έχει να κάνει αποκλειστικά και ΜΟΝΟ με την διάθεση του προσωπικού σε αυτή την χώρα που ζούμε!

6. Συμπληρώνω ότι ΝΑΙ ζυγίστικε στο περίπου... Cheesy και μας ρώτησαν τα κιλά εδώ στην Ελλάδα. Λόγω του ότι είμασταν ομάδα από 11 άτομα τα βάρη μοιράστικαν και ούτε γάτα ούτε ζημιά

7. Απλά μας ρωτήσανε εάν κουβαλάμε πτώμα κλπ κλπ τα γνωστά Ελληνικά σχόλια όταν 11 ζωντανά κουβαλάνε ένα ξυλοκιβώτιο.


ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

Πολλές και διαφορετικές απόψεις αλλά η παραδοσιακή (ξυλοκιβώτιο) είναι η ποιο φτηνή και αποδείχτηκε ικανή
Υπάρχουν εταιρείς που κάνουν "Custom Job" σε ότι μέγεθος θέλεις αλλά με καλή αμοιβή!  (π.χ. Peli cases)


ΚΟΣΤΟΣ

Από ότι είδα υπάρχει μνεγάλη κοστολογική διαφορά σε υπέρβαρα δέματα μεταξύ εταιρειών. Πίστευα ότι ήταν κοινή η χρέωση ανά παραπάνω από το όριο κιλών αλλά όχι! ΑΡΑ...ρωτάμε και το κόστος όταν κάνουμε το τηλεφώνημα στην εταιρεία για δέσμευση χώρου....


ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Όπως είπε και  Γρηγόρης που είναι ο πλέον αρμόδιος, έχεουν σφίξει οι Κ@@@οι!. Λόγω 11/9 κλπ κλπ.

Λυπάμαι βέβαια που αρκετές φορές κουβάλησα επάνω στο αεροπλάνο πράγματα που ποτέ δεν κατάλαβν τι είναι και τα άφησαν έτσι να περάσουν..Μέσα σε αυτά και μηχανές Βενζίνης (που βρωμούσαν βενζίνη!), όπως και μηχανές glow κλπ.


Για την επισροφή και τους ελέγχους και το ψαχτίρι, και άνοιξε κούτα κλείσε κούτα, και τί είναι αυτό και γιατί και πως.....δεν θα αρχίσω να αναλύω...γιατί όλοι μας γνωρίζουμε την σοβαρότητα σε θέματα ασφαλείας στο εξωτερικό..

Μάνος



13  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: KARDARAS DIAVOLO 100 στις: Σάββατο, 29 Σεπ 2007, 15:23:42
Πωωωωωπωπω...  Diabolo!!!

Από τα πρώτα αεροπλάνα που έιχα σπάσει! Ο πατέρας μου το είχε αγοράσει από καρδαρά Χρόοοοοοοοοονια πριν (Ζωγράφου) και μετά από κατασκευές καλουπιού...Είμασταν σίγουροι ότι πάντα θα υπήρχε τρόπος να φτιάξιουμε (ας είναι καλά ο Αντζολετman) και έτσι σπάγαμε, φτιάχναμε....κλπ..

Μπράβο που ξυπνήσατε αναμνήσεις!


(έχει κανείς να στείλει φωτό απο παλιο μαγαζί καρδαρά με τα μοντέλα στον τοίχο?)

Μάνος



14  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: Μάλεμε-Χανιά..ο παράδεισος!! στις: Σάββατο, 29 Σεπ 2007, 15:03:13
Κύριοι!

Αφήστε το μάλεμε και τα προβλήματα και βάλτε καμμιά φωτό παραπάνω...Δίκιο έχει κ ο Κωστόπ....

1. Τα προβλήματα όποια και αν είναι πρέπει να ακολουθήσουμε την συμβουλή του Baper.
2. Ντινο, δεν είσαι καν μέλος στο σύλλογο.Και όχι μόνο έσύ βέβαια, απλά μαρέσει που υπερασπίζεσαι τον χώρο.

Συνεπώς μιας και είμαστε όλοι πιστεύω προσγειωμένοι στην καθημερινή μας ζωή (εκτός μοντελοδρομίου)  θα σας παρακαλέσω δημόσια να προσέχετε τον τόνο και το ύφος σας σε άτομα που όταν πετούσαν και έδιναν ζωή στο χόμπυ εμείς ήμασταν στα Α@@@@@ του μπαμπά μας.

Τα φόρουμ είναι απρόσωπα και είναι δύσκολο να γνωρίζεις τον κόσμο όλο, αλλά τον ντόπιο κόσμο που υπογράφει και βλέπεις από που και ποιος είναι ότε πρώτα ρωτάμε και μετά απαντάμε με μέτρο που του αναλογεί.

Το παραπάνω μόνο συμβουλή από εμένα.

Όταν καινούρια άτομα κάνουν συναναστροφή με άτομα του ΣΑΧ καλό είναι να μαθαίνουν ποιος καμμιά φορά ποστάρει με καλό & παραδοσιακό σκόπό.

Όπωε εγώ ρωτάω και μαθαίνω για τον κόσμο του Μάλεμε..Χανιά κλπ έτσι πρέπει να γίνεται και με ου υπόλοιπους.

Τα παραπάνω σχόλια υπέρ του Baper  που είναι ένας από τους πατέρες του χόμπυ μας στην τοπική κοινωνία.Άσχετα εάν δεν τον έχετε δει πολλά άτομα από κοντά.

Μάνος



π.χ. Κοιτάξτε να κρατάτε νερά αυριο γιατί θα έρθω με μηχανάκι να πετάξω/σπάσω??  worry  ξένα μοντέλα...μιας και ακόμα δεν έχω μεταφορικό. Grin

15  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: Μάλεμε-Χανιά..ο παράδεισος!! στις: Πέμπτη, 27 Σεπ 2007, 23:19:39
Που σαι ρε Τρύφωνα!... Έχω δώσει κάτι στον Δημήτρη για εσένα....


Κωστάρααα,

1 . Είναι άσχημο να προσβάλεις τον Σύλλογο Αερομοντελιστών Χανίων (και όχι ένωση αερομοντελιστών που έγραψες στην ταμπέλα σου)  δημόσια, όταν ΔΕΝ υπάρχει κάποιος που να τους αντιπροσωπευει online. Εγώ δεν είμαι σε κανένα συμβούλιο αλλά σίγουρα έχω την δυνατότητα να σου απαντήσω σε όλες σου τις αμφιβολίες.

2. Ναι σύλλογο έχουμε.Από το 2002 στα χαρτιά, μιας και στην καρδιά μας υπάρχει από το 1984 (τουλάχιστον).

3. Το αεροδρόμιο "Μάλεμε..Χανιά...παράδεισος..." έπαψε να λειτουργεί σαν χώρος για αεραθλητικό σωματείο όταν κάποιοι ανεγκέφαλοι για την τότε εποχή ήρθαν σε διαμάχη με τον τότε διοικητή για ψήλου πήδημα. Τότε χάραξαν και την ημερομηνία που ο κόσμος δεν ξαναπάτησε το πόδι του μέσα σε αυτό τον χώρο με απόφαση της 115 Π.Μ. Περίπου δέκα χρόνια + πίσω.

4. Μετά λοιπόν αρχίσαμε (τότε περι τα 20-25 άτομα ενεργά) να πετάμε σε δρόμους, γήπεδα, αυλές, παραλίες , σαλόνια κλπ.

5. Κάποια άτομα λοιπόν που δεν έχουν ζήσει αυτή την κατάσταση και δεν ήταν από κοντά δεν εκτιμούν τι χάθηκε.

6. Στα πλαίσια λοιπόν της ποαραπάνω απώλειας έγιναν πολλές προσπάθειες με πολιτικά μέσα, με γνωστούς κλπ και τίποτα δεν κατέστη δυνατό να μας ξαναβάλει μέσα λόγω χοντράδας που είχε προηγηθεί από 2 πλευρές. Από τοπική Αερολέσχη και από τα άτομα/ενέργειες που προ ανέφερα.

7. Σήμερα που πετάς εσύ, εγώ και όσοι άλλοι μαζεύονται στο Μάλεμε.  το οφείλουν σε 2 Άτομα και μία Ομοσπονδία. Την Κερπινή Χρυσούλα, τον Κουφιδάκη Εμμανουήλ (αντιπρόεδρος σήμερα του ΣΑΧ) και βέβαια την ΕΛΑΟ που με την βοήθεια της σε συνεργασία με 115 μας έλυσε το 70% των προβλημάτων! (Ευχαριστώ Αντώνη!)

8. Τα παραπάνω άτομα + οργάνωση λοιπόν με πολλούς κόπους, ταλαιπωρία και βάσανα κατάφεραν να ανοίξουν τις πόρτες του "παραδείσου" όπως λές, για εμάς τους μοντελιστές, για εσάς τους νέους που είστε στα πρώτα βήματα του μοντελισμού με 2-3+ χρόνια στην πλάτη,  και για τους υπόλοιπους που όλη τους η χομπιστική ζωή ήταν "μασημένη" μέσα στους 2 διαδρόμους του αεροδρομίου.

Τα παραπάνω μία μικρη αναδρομή για να φρεσκάρω ευγενικά την μνήμη μας..



Σχετικά με τα ερωτήματά σου


1. ποιος είναι αυτός που θα βάλει στην θέση του αυτούς που τα κάνουν αυτά  (τα σκουπίδια)

ΑΥΤΟΙ που τα κάνουν ΔΕΝ έχουν θέση μέσα σε ένα χώρο που πρέπει από μόνοι μας να σεβόμαστε ώστε να απολαμβάνουμε το χόμπυ μας. Τα σχόλια του Ntinos54, ότι και με σκουπίδια κάνουμε καλή παρέα τα επαυξάνω και συμφωνώ.Απλά Όχι μέσα στο μοντελοδρόμιο που με δόντια το κρατάμε για να μην μας διώξουνε. Πρώτα σεβόμαστε τον εαυτό μας και μετά όλα τα άλλα. Όταν δεν σεβόμαστε τον εαυτό μας (μέσα και εγώ βέβαια) τότε τα αποτελέσματα είναι η φωτογραφία που ανέβασα.

2. ποιος είναι αυτός που μετά λεφτά που δίνομε αγόρασε έστω ένα κάδο

Το Μάλεμε είναι "Disused Military Base". Δεν 'εχουμε δικαίωμα όχι κάδο αλλά ούτε  βρακί να βάλουμε για ανεμούριο μέσα σε στρατιωτικό χώρο. είτε μας αρέσει είτε όχι. Επειδή το παράπονό σου από ότι εγώ προσωπικά διακρίνω είναι για τα λεφτά και πάντα είναι το κίνητρο για φασαρίες, διαθέσιμο είναι το Balance Sheet του συλλόγου με ότι προτάσεις/ενσάσεις
Ναι θέλει πολή παραπάνω δουλειά




3. ποιος είναι αυτός που στα τρία χρόνια που είμαι στο Μαλεμε μίλησε για ασφάλεια  η ας έδινε ενα έντυπω να ξέραμε τους κανόνες

Εγώ είμαι αυτός που είχε δώσει έντυπα, και εγώ είμαι αυτός που είναι κακός/μαλάκας για μερικούς όταν απαιτείται για λόγους ασφαλείας και είμαι παρών, εγω είμαι αυτός που φωνάζει να πληρώσετε τις συνδρομές σας για να είμαστε ασφαλισμένοι, εγώ είμαι αυτός που έβαλε λεφτά από την τσέπη του για να παει στην Θεσσαλονίκη και να παρουσιάσω στην ΕΛΑΟ την θέση του συλλόγου μας σχετικά με την ασφάλεια πτήσεων, εγώ είμαι αυτός που πρέπει να απολογηθώ στην 115 Π.Μ για κάθε μαλακία που γίνεται στο Μάλεμε (θέλεις παράδειγματα? Φωτιά στο αεροδρόμιο από δικιά μας απερισκεψία, τσακωμούς μελών μας με άτομα που είναι "στελέχη" του αεροδρομίου με την ιδιώτητα του ενοικιαστή κλπ κλπ..), εγώ είμαι αυτός που πρέπει να μπαλώσω καταστάσεις όταν οι το 1/3 από τα μέλη ΔΕΝ θέλουν να πληρώσουν συνδρομή, το άλλο 1/3 κάνουν τους "Λουιδες" και με κρητικό τσαμπουκά ΔΕΝ δέχονται να γίνουν μέλη αλλά πρέπει να πετάνε και να κάνουν το χόμπυ τους.... και πολλά άλλα που.... καλύτερα να τα αφήσουμε γιατι αρχίζω και ..... tickedoff.
Και μην ξεχνάς ότι το κάνω επειδή είμαι μοντελιστής. ΔΕΝ είμαι μέλος του ΔΣ συλλόγου απλά έχω λιγότερες ας πούμε υποχρεώσεις κ βοηθάω όσο μπορώ.


4. ποιος είναι αυτός που διοργάνωσε έστω μια εκδηλώσει.

1η στα Χανιά έγινε όντως εδώ κ 3 χρόνια και ήταν Limbo. 2η έγινε στο Ηράκλειο σε συνεργασία με την ΕΑΗΚ και υπήρχαν τοιχοκολλήσεις και ενημέρωση που ναι θεωρώ ελλειπη.(σημειωτέο ότι ΔΕΝ ήρθε ΚΑΝΕΝΑΣ. Μόνος μου πήγα).....  3η έγινε πάλι στο Ηράκλειο σε συνεργασία και πήγαμε 2 άτομα εγώ και ο δημήτρης ο χαραλαμπάκης)

5. οι νέοι λοιπόν τι να μάθουν από εμάς ένα που μίλησε και είπε ρε μα@@@@@ τι κανείς εκεί θα μας σκοτώσεις έτσι που πετάς και το θύμα θα ήμουν εγώ τον είπαν και κακό μετά

Οι νέοι? Undecided  Είμαστε ο μόνος σύλλογος που έχουμε μέσο όρο τα 70 χρόνια σε ηλικία. (σχήμα λόγου).38 νέα παιδια πέρασαν το 2007 από το μαγαζί της μητέρας μου, αγόρασαν αεροπλάνα ηλεκτρικά ΚΑΙ θερμικά και μετά από μία-δύο επίσκεψεις μερικών από αυτούς στο μοντελοδρόμιό μας ΔΕΝ ξαναήρθαν και έγιναν πλέον αμαξάκιδες. Είναι τυχαίο??
Όσο για την επικινδυνότητα.ασφάλεια κλπ...πρέπει να μιλάμε και να γινόμαστε κακοί. Λυπάμαι αλλά εγώ πρέπει να είμαι ο μεγαλύτερος για τους άλλους ΜΑ@@@ΑΣ που πάντα φωνάζω στο κόσμο όσο μπορώ


Κάθε άνθρωπος θέλει τον τρόπο του. Όπως και ο έλληνας τον...
Είναι εύκολο να κανουμε παράπονα αλά δύσκολο να παράγουμε έργο. Πρέπει να στηρίζουμε και να βοηθάμε τις καταστάσεις και όχι να χωρίζουμε πεδία.


Σου βγάζω το καπέλο για το κουράγιο που έχεις να βγάζεις δεκάδες φωτό στο μοντελοδρόμιο
Σου βγάζω το καπέλο γιατί είσαι από τους λίγους που έχω δει να βοηθάνε κόσμο να μάθει και να ζήσει το χόμπυ μας
Σου βγάζω το καπέλο που ψάχνεσαι συνέχεια να μάθεις για το χόμπυ μας
Δεν στο βγάζω γιατί η φωτό που έφτιαξες είναι πολύ προσβλητική
Δεν στο βγάζω γιατί είσαι λίγο καιρό στο χόμπυ και με τον τρόπο σου σε τρίτους δείχνεις ότι είσαι 40 χρόνια χωρίς να αφήνεις περιθώρια



'Ολα τα παραπάνω είναι σχόλια δικά μου και μόνο.


Μάνος


Οκ spelling ψιλοδιορθώθηκε...
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 43
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.183 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.