Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.822 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.923 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 02:38:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 11
1  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Πως να φτιάξεται καθαρό πετρελαιο στις: Τρίτη, 21 Μάι 2013, 10:28:46
Η διαδικασία δεν ειίναι καθόλου μα καθόλου απλή αφού υπάρχουν πολλοί παράγοντες που θα επηρεάσουν το τελικό προιόν. Π.χ. η θερμοκρασία. Δλδ δεν το βάζεις απλά με θερμοκρασία δωματίου....δεν θα προκύψει τίποτα. Άλλος παράγοντας είναι η σύνθεση και η ποιότητα του κύριου υλικού. Αν δλδ το καμμένο λάδι ειναι εξαιρετικά "φτωχό" δλδ. έχει χρησιμοποιηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα στο τηγάνι ή δεν έχει αποθηκευτεί σωστά. Άλλος παράγοντας ειναι η σωστή ανάδευση. Δεν το βάζουμε κάπου και....απλά περιμένουμε. Ούτε το 24ωρο "παίζει". Αν το αφήσουμε για τόση ώρα....σαπούνι θα πάρουμε σαν τελικό αποτέλεσμα. Άλλος σημαντικός παράγοντας είναι η καθαρότητα της μεθανόλης, απαιτείται τουλάχιστον 98% καθαρότητα....πράγμα δύσκολο να βρεθεί σε μαγαζάκι της γειτονιάς. Άλλος σημαντικός παράγοντας είναι οι σωστές αναλογίες. Και τέλος.....δεν πρόκειται ποτέ να πάρεις καθαρό πετρέλαιο. Στην καλύτερη των περιπτώσεων θα πάρεις 85% - 90% βιοντίζελ. Με απλά λόγια θα προσθέσεις και ένα 10% - 15% πετρέλαιο κίνησης και θα το βάλεις στον καυστήρα του καλοριφέρ σου ή σε κάποιο τρακτέρ αν έχεις.
2  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Βοήθεια για να πάω στο Διάστημα!!! στις: Πέμπτη, 2 Μάι 2013, 08:47:10
+1 κι από εμένα. Καλή επιτυχία συνονόματε!
Όσο για εσένα "αερομοντελιστή" με το κομμένο κεφάλι, δεν χρειαζόταν αυτή η φωτό. Το καταλάβαμε ότι ναι μεν έχεις ακόμα κεφάλι, αλλά κάτι έγινε και σου έχει "κοπεί" το μυαλό από μέσα.....
3  Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού / Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών / Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ στις: Τετάρτη, 27 Μάρ 2013, 23:21:51
Ωρες ωρες δν σας καταλαβαινω.. Λογικο ειναι οτι φερνουν οτι προιοντα θελουν συνφωνα με το συμφερον τους...!!

Το θεμα ειναι να ηταν λιγο πιο επαγγελματιες και να κοιτουσαν λιγο την ειδικευση... Το απολα και απο λιγα ειναι που δημιουργει τις ελλειψεις...

Αλλα απο τετοιους καιρους τι να ζηταμε και απο αυτους...!!!! Τα πραγματα ειναι δυσκολα..!

Παυλο μηπως θες να μας ενημερωνεις απο πριν τι θες να γραφουν τα μελη του φορουμ;   idiot2

Οχι Πανο σε ευχαριστω....αφου δν καταλαβαινω καποιους τι θες να μην το πω;;  


Κύριε PaNt θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα....Νωρίτερα και σε άλλο post παρόλο που "δεν ξέρεις κανέναν από τους 2" πήρες σαφώς θέση υπέρ του ενός (μιλάω για την υπόθεση με την αγγελία για την Futaba), αφού "συνέχισες" την διαμάχη λέγοντας στον "δίσμοιρο" επίδοξο πωλητή ότι η Τ/Κ δεν αξίζει μία, εκθειάζοντας βεβαίως-βεβαίως την "τα κάνω όλα" δική σου (αλήθεια μήπως θέλεις να "κοντράρουμε" τις Τ/Κ μας, σε range ας πούμε? (Σ.Σ. η δική μου είναι μια FlySky 9ch των 50$, με module και R/X του Graupner (Hot με 3-Axis Gyro)), ενώ τώρα.....μια απο τα ίδια σχεδόν. Αφήστε μας λοιπόν κύριε PaNt και το χόμπι μας να κάνουμε, να πουλάμε ότι θέλουμε όσο θέλουμε και στο τέλος-τέλος να γράφουμε ότι θέλουμε σε αυτό το forum εφόσον φυσικά δεν προσβάλουμε κανέναν.
Ευχαριστώ

4  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Τζετ και τουρμπίνες / Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury στις: Κυριακή, 10 Μάρ 2013, 20:45:40
Πάντως είναι πολύ όμορφο....φτού, φτού
5  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Τζετ και τουρμπίνες / Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 23:29:57
Αγαπητέ συνμοντελιστή τα 40 γρ. σε μια τέτοια κατασκευή δεν μετράνε νομίζω. Απλά μάθε να το κατεβάζεiς σαν jet κ.αι όχι σαν ελικοφόρο, μην το έχεις μπροστόβαρο με τίποτα, δώσε λίγο up στο elevator καθώς τριμάρεις ώστε να "έρχεται" πισώβαρο κατά την προσγείωση έτσι ώστε να πέσει στα πίσω retracts που καλύπτουν το βάρος του  α/π και πρόσεχε να μην "στολάρει", πρόσφατα το Hawk ενός φίλου έπεσε για ακριβώς αυτό το λόγο
6  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Τζετ και τουρμπίνες / Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 22:21:08
Όσον αφορά το δικό μου α/π είναι foam.....
7  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Τζετ και τουρμπίνες / Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 22:19:29
Κοίταξε, ίσως απο δικό μου λάθος δεν το έκανα σαφές, Δεν μιλάω για το α/π αλλά για την φάνα. 12 blade φάνα με μεγάλο βάρος (αλουμίνιο) προσφέρει ίσως ομαλότερη ροή και απίστευτα scale θόρυβο αλλά από ώση λίγα πράγματα....για το συγκεκριμένο βάρος. Επιπλέον ίσως λόγω pitch των blades έχεις και αρκετά "βαρύ" setup όσον αφορά την κατανάλωση άρα και τον χρόνο πτήσης (το δικό μου setup τραβάει 85Α σε full throttle με 2,85 Kg στατική ώση το κάθε μοτέρ) (άρα 170Α και 5,7 Kg ώση στο σύνολο), με αποτέλεσμα ή το α/π να έρχεται σε "βαριά" προσγείωση με λίγο γκάζι ή με αρκετή ταχύτητα και πιο πολύ γκάζι. Οι ισορροπίες είναι πολύ "λεπτές". Αν βέβαια υπάρχουν χρήματα παίρνεις μια Schuebeller με απίστευτη ώση και θόρυβο.... και φυσικά με πολύ λιγότερο βάρος....
8  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Τζετ και τουρμπίνες / Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 21:58:53
Δεν θέλω να πώ κάτι για την πτήση, 4 κιλά αεροπλάνο με 3 κιλά ώση θα πετάξει, ίσως δεν θα σπάει τα κοντέρ αλλά θα πετάξει (εγώ έχω πρόβλημα με την πτήση λόγω μεγάλης ώσης και foam παρ' όλες τις ενισχύσεις που έχω κάνει στα "επικίνδυνα σημεία" και έτσι το throtle μου είναι αναγκαστικά στο 75% περίπου), για την προσγείωση μιλάω αφού τα jet type είναι κάπως "ιδιαίτερα" τόσο στην πτήση πολλών δε μάλλον στην προσγείωση αφού "στολάρουν" εύκολα, θέλει συνήθεια η απόκριση της φάνας και δεν θέλει "εμπροσθοβαρές" ζύγισμα με κανέναν τρόπο. Πρέπει οπωσδήποτε το α/π να πατήσει πρώτα με τους πίσω τροχούς και μετά με τον ρηνιαίο.
9  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Τζετ και τουρμπίνες / Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 21:27:17
Καλησπέρα....με όλο το σεβασμό, κάπως βαρύ δεν είναι το α/π ? Και όταν λέω βαρύ εννοώ την σχέση βάρους/ώσης...αφού στην καλύτερη η φάνα θα αποδώσει 3 περίπου κιλά. Εγώ έχω φτιάξει ένα MIG-29 (fly-fly) το setup του οποίου περιλαμβάνει 2 αλουμινένιες φάνες 90 mm 12 blades και μπαταρία 8000 mah, το βάρος είναι σχεδόν ίδιο, τα retracts είναι με άξονα 3mm και με flaps κατεβαίνει χωρίς προβλήματα για τα retracts.
10  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ / Απ: Turnigy 9X 9Ch Transmitter στις: Κυριακή, 24 Φεβ 2013, 08:43:40
ερώτηση θέλω να ρυθμίσω το swashplate για να μην λειτουργεί το γκάζι  υπάρχει κάποιο κουμπί η το μηδενίζω από thr/crv? επίσης έχω δώσει παραπάνω από 20-30 sub trim επηρεάζει κάτι? το Travel adjust είναι το αντίστοιχο e point που έχει η συγκεκριμένη τηλεκατεύθυνση?  Tongue
Για το γκάζι θα ενεργοποιήσεις τον διακόπτη throtle cut (πρώτος αριστερά στην τ/κ), απο το μενού mixers. Έτσι και ρυθμίσεις θα μπορείς να κάνεις άφοβα αλλά και autorotation αφού στον αέρα θα μπορείς να σβύνεις το μοτέρ και να κατεβάζεις το ε/π με το pitch.
11  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Copilot II στις: Κυριακή, 23 Μάι 2010, 23:15:38
Με το συγκεκριμένο δεν έχω ασχοληθεί, έχω όμως ασχοληθεί με το KDS (πιστό αντίγραφο του Heli Command). Διαπίστωσα τα εξής:
1. Δεν κάνει αυτά που υπόσχεται.
2. Ειναι πολύ ευαίσθητο στις μεταβολές του καιρού (ειδικά με κρύο...άστα).
3. Έχει πολύ δύσκολο σετάρισμα (μέχρι...αηδίας).
4. Το μέρος που θα στήσεις το ε/π θα πρέπει να είναι τελείως οριζόντιο (το μετράς με αλφάδι)...αλλιώς κλάφτα. Σε όποια θέση έχει πρίν σηκωθεί σε αυτή θα παραμείνει, και αν σηκωθεί υπο γωνία, αυτό θα κάνει και στην πτήση.
5. Αν - για παράδειγμα - λόγω κακού σεταρίσματος το ε/π "τραβάει" και φεύγει πρός κάποια κατεύθυνση (αριστερά, δεξιά, εμπρός, πίσω), δεν κάνει τίποτα, το μόνο που διορθώνει ειναι το "γύρσιμο" του ε/π, αν χρησιμοποιώ την σωστή ορολογία.
Ένα καλά σεταρισμένο ε/π δεν έχει ανάγκη απο αυτά (με την αντίστοιχη εμπειρία φυσικά, η οποία δεν πρέπει να ειναι και τόσο μεγάλη).
Εγώ ενα belt που είχα δεν μπορούσα να το πετάξω με τίποτα, μόλις το απογείωνα, άρχιζε τα τρελλά του....πήρσα ενα Gaui 550...και ησύχασα...όσο μεγαλύτερο τόσο καλύτερο.
Όσο πιο καλό σετάρισμα και πολύ καλή τ/κ, αυτό κατά την γνώμη μου ειναι το μυστικό.
12  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Τζετ και τουρμπίνες / Απ: F16 SKYMASTER ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ .. στις: Πέμπτη, 22 Απρ 2010, 17:59:23
Ο άνθρωπος (Dimchac), κάνει μια δουλειά και έκρινε σκόπιμο να την παρουσιάσει. Δεν νομίζω όμως ότι το έκανε για να δεχτεί την - παντός είδους - κριτική μας. Απλά μέσα απο αυτή την παρουσίαση θα μπορεί ο κάθε ένας να δεί κάποια πράγματα και να πάρει κάποιες πληροφορίες που αφορούν το συγκεκριμένο μοντέλο. Μέχρις εκεί.
Έως τώρα πίστευα, ότι τα άτομα που ασχολούνται με τον σχεδιασμό - κατασκευή - χειρισμό, πτητικών μηχανών, κάθε επιπέδου, έχουν και μόρφωση και παιδεία. Μετά λύπης μου διαπιστώνω ότι αυτό που περισσεύει ειναι το υπέρμετρο θράσσος και η αμετροέπεια.
Κάποιοι βλέπουν το forum σαν πεδίο επίλυσης προσωπικών αντιπαραθέσεων ή "αρπαχτών", προσβάλλοντας όλους τους υπόλοιπους που το χρησιμοποιούν για να ανταλλάξουν πληροφορίες και να διευρύνουν - πιθανών - τις γνώσεις τους, βασιζόμενοι στο αξίωμα "γηράσκω αεί διδασκόμενος".
Κύριε Δημήτρη, έγινε αναφορά στο nickname σας - πιθανών με άκομψο τρόπο - γιατί θεωρώ ότι προσβάλει τους πάντες εδώ - πολλώ μάλλον δε τις τυχόν κυρίες που βλέπυν αυτές τις ηλεκτρονικές σελίδες - μέσα.
Υπάρχουν πολλά άλλα forums με αντίστοιχο περιεχόμενο και αισθητική ώστε να ταιριάζει απόλυτα το συγκεκριμένο nickname που επιλέξατε.
13  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Ηλεκτρονικά / Απ: Lipo Μπαταρίες στις: Σάββατο, 27 Μάρ 2010, 22:54:28
Γιαυτό έγραψα ότι κινούμαι οριακά. Απλά έρχεται κάποια στιγμή, που "παίζουν" και τα νεύρα.
Με έχει ήδη ταλαιπωρήσει αρκετά η ιστορία.
20 χρόνια ασχολούμαι με τα μοντέλα και αυτό πρώτη φορά μου συμβαίνει...κάτι δεν πάει καλά.
Απο την μια χαίρομαι που γίναμε πολλοί, αλλά απο την άλλη....
Τέλος πάντων, όπως και να 'χει συμφωνώ - και μάλιστα κάθετα - με τα γραφόμενα σου, όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα.
Δικό μου το λάθος.
14  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Ηλεκτρονικά / Απ: Lipo Μπαταρίες στις: Σάββατο, 27 Μάρ 2010, 20:12:53
Φίλε VTR αυτό θα ήταν το καλύτερο και για μένα και για εσάς, που θέλοντας και μή παρακολουθείτε τα τεκτενόμενα. Άλλωστε - θέλω να πιστεύω ότι κινούμε στα "όρια" του forum , κάτι που δεν το θέλω με τίποτα.
Δυστυχώς 16 Ευρώ (λόγω αντικαταβολής μου είπαν, σε διαφορετική περίπτωση - ελεύθερη αποστολή - 8 Ευρώ ή κάτι τέτοιο).
15  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Ηλεκτρονικά / Απ: Lipo Μπαταρίες στις: Σάββατο, 27 Μάρ 2010, 18:21:53
Κύριε giles 202.
Δεν είχα την πρόθεση να σου ξαναστείλω π.μ. αφου δεν συντρέχει λόγος πλέον. Εγώ δεν έχω τίποτα να κρύψω, ενω εσύ....επιμένεις να μου στέλνεις π.μ. Γιατί δεν μπαίνεις να μου απαντήσεις απο εδώ? Άρα η επισήμανση σου να μην σου ξαναστείλω π.μ. ειναι εκτός ορισμού. ΄
Κατ' αρχήν χαίρομαι που συμφώνησες για τις μπαταρίες.
Εγώ όμως δεν πλήρωσα 50 Ευρώ που λές ότι θα μου επιστρέψεις, αλλά 66 Ευρώ. (50 οι μπαταρίες + 16 η αντικαταβολή = 66 Ευρώ). Η δουλειά "χάλασε" με υπαιτιότητα δική σου, και όχι γιατί εγώ μετάνοιωσα, έτσι λοιπόν - υπάρχει και Νόμος για το συγκεκριμένο θέμα - καλείσαι να μου επιστρέψεις ολόκληρο το ποσό.
Όσο για το απλό ταχυδρομείο δεν νομίζω. Τα δικά μου λεφτά τα πήρες σε 3 μέρες, εγώ γιατί θα πρέπει να περιμένω ενα μήνα τουλάχιστον? Αυτό που μπορώ να κάνω για σένα, ειναι να σου γυρίσω τις μπαταρίες σου πίσω με τον ίδιο δρόμο. 66 Ευρώ + αντικαταβολή και με την ACS όπως ακριβώς παρέλαβα.
Όσο για το αν σου....τα έπριξα, πρόσεξε πως εκφράζεσαι και τι εύχεσαι, γιατί μπορεί και να σου πριστεί κάτι...σύντομα.
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 11
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.