Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.822 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.923 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 08:08:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 78
1  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Προτασεις τροποποιησης κανονισμου F5J-GR 2018-19 στις: Δευτέρα, 13 Νοέ 2017, 15:49:10
Δεν κρίνω την πρόταση ούτε τις απαντήσεις. Μία σκέψη κάνω.

Αν κάποιος θέλει να είναι ανταγωνιστικός με τον καινούργιο κανονισμό θα πρέπει προφανώς να κόψει πολύ νωριτερα από τον χρόνο των 30 δευτερολέπτων. Αν δεν το κάνει θα πάει σε τέτοιο ύψος που εκ των πραγμάτων θα τον φέρει σε πολύ μειονεκτική θέση λογικά. Ετσι για να είναι ανταγωνιστικός θα καταναλώσει λιγότερη ενέργεια από αυτή που καταναλώνει σήμερα. Κάνω λαθος?

2  Διάφορα / Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων / Απ: ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΜΕ DRONE στις: Δευτέρα, 6 Νοέ 2017, 17:47:34
Αυτά για να τα βλέπουν μερικοί που πιστεύουν ότι η έκδοση ενός κανονισμού λύνει όλα τα προβλήματα.....

Educate not only legislate είναι το κύριο χαρακτηριστικό της FAI Common Strategy for Drones που αργά ή γρήγορα θα γίνει αντιληπτό από όλες τις αρχές.

Ο συγκεκριμένος που δημοσίευσε αυτό το video σίγουρα δεν ξέρει τον κανονισμό και πιθανά δεν έχει και την κοινή λογική. Δεν σταματά ούτε με την ύπαρξη κανονισμών ούτε με τίποτα. Είναι σαν τα κόκκινα φανάρια. Πόσα χρόνια υπάρχει ο ΚΟΚ?

Ελα όμως που πιθανόν σαυτά τα ύψη και σαυτά τα ίχνη να πρέπει να πετάξει ένα drone για άλλους σκοπούς. Τι προβλέψεις υπάρχουν? Εκει σας θέλω.
3  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Προτασεις τροποπιοησης κανονισμου F5J-GR 2018-19 στις: Τρίτη, 31 Οκτ 2017, 15:06:40
Τέτοιους φίλους να έχεις.......
4  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Πανελλήνιοι αγώνες F4C-H-ARF Λαρισα Τερψιθέα 14-15 Οκτωβρίου. στις: Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 13:45:21
Και μια φωτο απο τον Γιωργο Ασλανιδη ! Cheesy



Φρουρά,  Φρουρά 
5  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Quiz στις: Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 19:54:17
Mon ami Georges,

Σε μία σεμνή τελετή ........
6  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Quiz στις: Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 19:16:40
Μήπως J........ A........ ?

7  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 12:09:41
Αργύρη σωστα τα λες, αλλά......

Η μη χρήση του depron αλλά mylar, ήταν απαραίτητη τουλάχιστον στους κορυφαίους γιατί το pattern που είχαν να πετάξουν απαιτούσε μοντέλο όσο πιο ελεαφρύ ήταν δυνατόν γιατί είχε πολλά κατακόρυφα τμήματα στις ασκήσεις και τουλάχιστον οι καλοί διατηρούσαν την ταχύτητα σταθερή σε όλες τις φάσεις. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τα μοντέλα τουλάχιστον τα διαθέσιμα ως kit να είναι αρκετά ακριβά.

Το νέο pattern θεωρητικά δεν θα έχει τις ίδιες απαιτήσεις άρα και βαρύτερα μοντέλα (από depron) θα είναι κατάλληλα.

Ενδεικτικά αναφέρω ότι το ελαφρύτερο μοντέλο αν δεν κάνω λάθος ήταν του Γάλλου κοντά στα 37 γραμμάρια. Σκέτη τρέλλα. Από depron θα ήταν με προσεκτική κατασκευή κοντά στα 100.Οχι ότι και έτσι είναι βαρύ αλλά λέμε τωρα.

Αυτά προς το παρόν

8  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:03:52
κσι ο Gernot ξεκινώντας το τραίνο
9  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:02:47
..
10  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:02:16
..
11  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:01:36
..
12  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:00:56
..
13  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:00:15
και μερικές ακόμα φωτογραφίες για αυτά που περιγράφεις Χρήστο
14  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Τρίτη, 3 Οκτ 2017, 17:13:29
Το coaxial σύστημα δεν είναι μόνο για το thrust. Είναι κυρίως για να διατηρεί το μοντέλο σταθερη ταχύτητα τόσο στην άνοδο όσο και στην κάθοδο. Επίσης λόγω μεγάλης διαμέτρου και του ανάλογου βήματος η ταχύτητα παραμένει χαμηλή αλλά και ελεγχόμενη. Οσο γρήγορα (ή αργά) πηγαίνει στην άνοδο με την ίδια ακριβώς ταύτητα πηγαίνει και στην κάθοδο.

Αυτά τα setup είναι για το AP. Για το AFM το setup αλλά και το μοντέλο διαφορετικά. Εδώ έχεις άλλα συστηματα με μεταβλητό thrust μοτέρ που λειτουργούν και δεξιόστροφα και αριστερόστροφα ώστε το μοντέλο να πετά και προς τα πίσω και ένα σωρό άλλα πράγματα.

Χρήστο δεν είναι μόνο ο Gernot που έχει καταπιεί τον χάρακα. Είναι και πολλοί ακόμα. Για να είμαστε όμως πιο ακριβείς. Ο Gernot έχει καταπιεί γραμμές του τραίνου.  Wink
15  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Δευτέρα, 18 Σεπ 2017, 16:30:21
Δεν έχει ακόμα υπογραφτεί το συμφωνητικό

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 78
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.