Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.270 μηνύματα σε 11.308 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 24 Οκτ 2017, 14:33:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 54
31  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Ηλεκτρονικά / Απ: 7.4V HV Servos @ 8.4V στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2017, 12:52:57
Προσωπικά και έχοντας χρησιμοποιήσει HV σέρβο δεν θα έβαζα απολύτως τίποτα. Η σύγχυση προφανώς επέρχεται όταν η μια εταιρία αναφέρει την μπαταρία ως 7.4 δηλαδή, αποφορτισμένη, ή όπως έχει καθιερωθεί και η άλλη εταιρία αναφέρει την ίδια δίσελη μπαταρία με πλήρες φορτίο 8.4
32  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018 στις: Κυριακή, 18 Δεκ 2016, 23:12:38
Αγαπητέ @Nikos@  χαίρομαι που λαμβάνεις μέρος στην συζήτηση μας, με τις παρατηρήσεις σου,  έστω κι αν έχεις παρακολουθήσει μόνο έναν αγώνα της συγκεκριμένης κατηγορίας, πίσω στο 2014, που από τότε μέχρι σήμερα να σαι σίγουρος πως το επίπεδο, έχει ανέβει πολύ.
Ωστόσο, θεωρώ, άδικο και unfair, χωρίς να γνωρίσω τους λόγους που το κάνεις , να κρίνεις και μάλιστα κατά αυτόν τον τρόπο τον FAI αγώνα που αυτή την στιγμή παγκοσμίως πιθανά να είναι ο πιο δημοφιλείς αγώνας που γίνεται στο χώρο του αερομοντελισμου, χωρίς μάλιστα να το χεις δει ούτε μια φορά.
Έναν αγώνα που τίμησαν με την παρουσία τους τα χρόνια που γίνεται στην χώρα μας, Πανευρωπαϊκά και Παγκόσμια "ονόματα" του χώρου. Σε πληροφορώ πως δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως όσοι από τους Έλληνες πιλότους τον δοκίμασαν θέλουν να ξανα πετάξουν στον FAI και ποτέ ως σήμερα οι αθλητές δεν ήταν λιγότεροι από τους κριτές.
Πραγματικά, απορώ...    idiot2 idiot2 idiot2


33  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018 στις: Σάββατο, 17 Δεκ 2016, 22:02:00
Ήταν να μην γίνει η αρχή, τώρα πια, μαθημένα τα βουνά στα χιόνια!  devil
34  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018 στις: Παρασκευή, 16 Δεκ 2016, 20:28:22
Η πρόταση του Stratigio είναι ότι καλύτερο στο σημείο που έχει φτάσει η κουβέντα.
Σίγουρα τις όποιες αλλαγές θα τις προτείνουν τα σωματεία που θα επεξεργαστούν τις προτάσεις, ωστόσο και επειδή παρόλο το μεγάλο αριθμό των αγωνιζομένων, λίγοι μπήκαν στον κόπο να γράψουν τις απόψεις τους, ένα pole με τον τρόπο που τέθηκε ως πρόταση από τον Γιώργο, θα ναι ευκαιρία ακόμη και οι σύλλογοι να δουν την κοινή γνώμη και μετά ας αποφασίσουν μαζί με την ΕΠΑΕ ανάλογα.
35  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018 στις: Τετάρτη, 14 Δεκ 2016, 15:16:49
Με αφορμή ότι κάνουμε ελαστικό το ένα (225μ ) ελαστικό το άλλο,(  προσγείωση) και προσπαθούμε από ότι αντιλαμβάνομαι να φτιάξουμε έναν αγώνα που να βολεύει τους περισσότερους, θα ήθελα να ρωτήσω αν πραγματικά θέλουμε αυτός ο ελληνικός, αγώνας να οδηγεί κάπου, γιατί διαφορετικά, δε ξέρω καν τον λόγο που αναφέρεται ως F5J -GR.
Κατά την άποψή μου και από την στιγμή που έχουμε δει πως οι συνθήκες, αλλά και οι προσπάθειες των ανθρώπων που ξεκίνησαν στην Ελλάδα το FAI πετυχαίνουν, έχοντας μάλιστα προγραμματίσει τρεις  αγώνες FAI για την νέα χρονιά, δεν θα έπρεπε αυτός ο δικός μας αγώνας, να είναι κατά κάποιο τρόπο πιο κοντά στον FAI;  Οκ, θέλουμε αγώνα με ένα άτομο, θέλουμε, (γιατί όλοι οι χώροι δεν είναι κατάλληλη) να μη μετράμε την προσγείωση, άντε και να παίρνει 8 βαθμούς ποινής ο 9:59 αλλά να μην τηρήσουμε ούτε τα 200 μέτρα;
Ο αγώνας όπως έχω εξ αρχής γράψει ακόμη τσουλάει, οι όποιες ισοβαθμίες έχει βρεθεί ο τρόπος ( σωστός άδικος τον αποδέχεσαι με το που λαμβάνεις μέρος), να καταλήξουν σε (έναν) νικητή, γιατί το παλεύουμε απορώ;
36  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018 στις: Δευτέρα, 12 Δεκ 2016, 16:27:27
Αγαπητέ Θείε δε χρειάζεται ούτε 2ο καταγραφικό, ούτε τίποτα. Συνήθεια είναι κατ αρχήν που μπορεί εύκολα κάποιος να "εκπαιδευτεί".
Η σκέψη σου πάντως μπορεί να γίνει πράξη μειώνοντας την ισχύ του κινητήρα από το end point του πομπού.
Επίσης μπορεί να μας οδηγήσει σε αγορά διαφορετικών μοτέρ  (όσοι φίλοι πετούν με δυνατά ), τα οποία να μας ανεβάζουν ακριβώς εκεί.
Το δικό μου κατ' αρχήν ανέβαινε 170 μέτρα και με αλλαγή προπέλας έφτασε τα 192 μέτρα, μια χαρά νομίζω.
37  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018 στις: Κυριακή, 11 Δεκ 2016, 21:14:51
Μέχρι σήμερα, το όριο, ήταν τα 200 μέτρα, πως και γιατί να βρεθούμε ξαφνικά στα 250;
Όπως γράφει και ο Μπάμπης, μία, δύο, τρεις θα μάθει το μάτι και θα κόβει στα 195.
38  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018 στις: Παρασκευή, 9 Δεκ 2016, 20:47:15
Αντώνη, πιθανά το διατύπωσα λανθασμένα.
Το altis με το ελληνικό firmware σε κανονισμούς με start heigth δε νομίζω πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Απλά, η ερώτηση μου είναι τι ύψος θα "χρεώνεται" σε όσους εξακολουθήσουν να πετούν με το παλιό altimeter.
39  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018 στις: Παρασκευή, 9 Δεκ 2016, 19:59:18
Γιάννη, η πρόταση σου προφανώς στηρίζεται στο ότι όλοι θα έχουν τουλάχιστο το altm 2 ή το altis Όσοι έχουν ( λίγοι είναι η αλήθεια πια) μόνο το Altm 1 θα ορίζεται ως ύψος το 200 μέτρα;
Μη ξεχνάμε πως, τα αλτίμετρα με firmware FAI σε αποτρέπουν ή μετράνε το πιθανό zoom με την παύση του κινητήρα, ενώ, αν θυμάμαι καλά κι αν κάνω λάθος διόρθωσε με, τα πρώτα αλτίμετρα δεν έχουν αυτή την δυνατότητα.
40  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2016, 23:32:39
Και αφού το start height μας δημιουργεί ένα θέμα ως προς την ένταξη του στον ελληνικό αγώνα, μήπως να ορίσουμε στους προκριματικούς γύρους, σημείο προσγείωσης όσων συμπληρώνουν 10λεπτο με σκοπό την μείωση των ισόβαθμων; Ο αγώνας θα παραμείνει απλός, θα μπορεί να "τρέξει" με ένα άτομο και θα προετοιμάζει κατά κάποιον τρόπο τον αθλητή για το αν θελήσει να κάνει το επόμενο βήμα.
41  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2016, 17:55:55
kaλησπερα
από τους 50 με 60 αθλητες f5j που εχουν λαβει μερος στους αγωνες μονο 4 η 5 μπηκαν στον κοπο να καταθεσουν εδώ την αποψη τους πραγμα που δειχνει ότι η κριση μαλλον εχει κανει τον κοσμο να χασει το ενδιαφερον για τους αγωνες και αυτό που βλεπω είναι ότι θα μεινουν 10 -15 το πολύ αθλητες που θα ακολουθησουν τον ένα η τον άλλο αγωνα

To έγραψα και παραπάνω με άλλα λόγια, Οι υποθέσεις είναι η πηγή πολλών κακών, ή αλλιώς :
Με λάθος υπόθεση, θα βγάλεις λάθος συμπέρασμα
Το ότι πολύ ΔΕΝ συμμετέχουν σε μια κουβέντα, δε σημαίνει ότι ΔΕΝ θα πάνε σε κάποιων από τους αγώνες που γίνονται FAI ή GR.
42  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2016, 12:14:53
Κατά την άποψη μου το να "μπει" το start height χωρίς να υπολογίζεις το χρόνο και να ποινολογείς το ύψος που σταμάτησε την λειτουργία το μοτέρ, θα φέρει αντίθετα αποτελέσματα, καθώς όπως με παραδείγματα ανέφερα σε προηγούμενη ανάρτηση, αυτό μεγαλώνει την όποια αδικία.
43  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018 στις: Δευτέρα, 5 Δεκ 2016, 21:42:46


Αναγνωρίζω τις δυσκολίες που μπορεί να έχει η άρτια διεξαγωγή ενός αγώνα  F5J FAI, αλλά νομίζω ότι εάν συνεργαστούμε όλα τα εμπόδια μπορούν να ξεπεραστούν όπως έχουν καταφέρει τόσες χώρες.




Πολλά και ενδιαφέροντα τα όσα γράφεις Άρη, περίμενα κάποιες μέρες μήπως τοποθετηθεί κάποιος διαφορετικά αλλά θέλω κατ αρχήν να  τονίσω πως οι αγώνες F5J FAI που διοργανώνονται στην χώρα μας είναι άρτιοι. Έχουμε δεχτεί συγχαρητήρια (και όχι από ευγένεια) από όλους όσους έχουν έρθει μέχρι σήμερα από το εξωτερικό γι αυτούς.

Σε δεύτερη φάση θα ήθελα να τονίσω πως είναι εγκληματικό να καταργηθεί η GR  κατηγορία. Θα πρέπει κατά την άποψη μου οι όποιες τροποποιήσεις που θα γίνουν να είναι προπομπός για την FAI κατηγορία.
44  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: συζήτηση για AltisV4 και άλλα ωραία... στις: Σάββατο, 3 Δεκ 2016, 15:54:55
Επειδή βρέθηκε μια "άκρη", όποιος θέλει altis V4+ καινούργιο σε καλύτερη τιμή από την "αγορά" ας επικοινωνήσει με πμ.
45  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018 στις: Τετάρτη, 30 Νοέ 2016, 15:40:53
Γνωρίζουμε ότι το κυριώτερο χαρακτηριστικό της διεθνούς κατηγορίας είναι η καταγραφή του ύψους ανόδου, που αποφασίζει ο κάθε αθλητής μεμονωμένα (start height).

Ηδη η F5J-GR έχει θεσπίσει αυτή την παράμετρο για τις πιθανές πτήσεις διαχωρισμού ισοβαθμίας (τελικοί, fly-off).


Αγαπητέ Θείε νομίζω πως η παραπάνω παραδοχή θα μας οδηγήσει σε λάθος συμπεράσματα καθώς είναι λανθασμένη κατά την άποψη μου.
Το start height στην FAI κατηγορία είναι ενταγμένο σε βαθμολογία 1000 (600) και είναι η ποινολόγησει του αθλητή σε σχέση με το ύψος που έκοψε το μοτέρ του, ώστε να πετύχει πτήση 10 λεπτών, με bonous τους βαθμούς από την προσγείωση.
Ο ελληνικός κανονισμός στην κατηγορία F5J GR ΔΕΝ προβλέπει ποινολόγησει καθώς δεν στηρίζεται σε βαθμολογία 1000, αλλά το βασικότερο, όπως έχω γράψει  και στο παρελθόν, δεν πονολογεί (ακόμη και στο fly off)  όπως στο FAI και μπορεί ο αθλητής που έκοψε στα 40 μέτρα ( όπως ο Μπάμπης στον πρόσφατο αγώνα) να κάνει 14:59 να χάσει την 1η θέση από κάποιον ο οποίος έκοψε στα 330 μέτρα και πραγματοποίησε πτήση 15 λεπτών.

Η κατηγορία με τα όποια προβλήματα της,  έχει ακόμη αρκετές συμμετοχές. άρα τσουλάει. Όποιος θέλει κάτι πιο "δίκαιο" σήμερα υπάρχει και η FAI στην χώρα μας και μπορεί να δοκιμάσει. 
Δε ξέρω κατά πόσο οι συνεχείς αλλαγές των κανονισμών θα επιτρέψουν στην κατηγορία να μείνει ζωντανή ή θα αποτρέψει όσους θέλουν να πετούν μόνο σε αυτή, να συμμετάσχουν στο μέλλον  εκεί είναι και η ένσταση μου στους κανονισμούς που εισηγήθηκε ο Βασίλης (GRELE) καθώς θα πρέπει όλοι όσοι σήμερα δεν έχουν αλτιμετρα νέου τύπου να τα προμηθευτούν.
Ναι, έχει αρνητικά, αλλά έχει και τα θετικά της.
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 54
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.17 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.