Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.243 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 12:32:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 226
16  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: Εκεί που πετούν οι γλαύκες στις: Κυριακή, 11 Μάι 2014, 11:28:08
Εκλπηκτικά και τα δύο βίντεο  Tongue
Μπράβο παιδιά, καλά να περνάτε  Thumbs up
17  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Τα ΕΛΤΑ του 2013 η του 1821 ? στις: Σάββατο, 26 Απρ 2014, 20:09:55
Επίσης νομίζω ότι έριξαν αρκετά τις τιμές.
18  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: Yak 54 3D 1800mm 30cc Gas απο ΗΚ στις: Σάββατο, 29 Μάρ 2014, 09:42:36
Μπραβο  Thumbs up Το εκανες πιο ωραιο απο πριν.
19  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: διλημμα για μπαταριες σε 30cc στις: Πέμπτη, 27 Μάρ 2014, 20:22:34
Μπα δε θες πολλά C για το ignition, μια απλή λιπο είναι οκ.
20  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: διλημμα για μπαταριες σε 30cc στις: Πέμπτη, 27 Μάρ 2014, 19:47:16
Είσαι υπερκαλυμμένος μην ανησυχείς καθόλου. Μόνο την αξιοπιστία να φοβάσαι.
21  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: διλημμα για μπαταριες σε 30cc στις: Πέμπτη, 27 Μάρ 2014, 19:24:00
Θα έλεγα τις πιο ελαφριές αλλά αφού ζυγίζουν το ίδιο βάρος, τότε δεν έχουν και πολύ μεγάλη διαφορά στην πράξη.
Βάλε αυτές που θεωρείς πιο αξιόπιστες σαν ποιότητα.

Πάντως το δικό μου 30cc το πετάω με μια λιπο 1300μΑ εδώ και 2-3 χρόνια χωρίς πρόβλημα ως τώρα.

Ποιο μοντέλο έχεις και με τι σέρβο και πόσα;
22  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: Χώρος Πτήσης στη Βέροια. στις: Δευτέρα, 24 Μάρ 2014, 16:08:43
Με γεια Τάσο  beer
Ηλεκτρικό ή θερμικό;
23  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: Great Planes escapade 61 20cc βενζινη τι servo? στις: Σάββατο, 22 Μάρ 2014, 01:12:56
Στο elevator βάλε κάποιο σέρβο με  μεταλλικά γρανάζια.
24  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: Μοντελοδρόμιο Σκύδρας - Έδεσσας στις: Παρασκευή, 21 Μάρ 2014, 23:21:45
Απογείωση, πτήση και προσγείωση FPV χωρίς καμία παρέμβαση από χειριστή  Cheesy

25  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: Μοντελοδρόμιο Σκύδρας - Έδεσσας στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2014, 16:56:37
Ένα ακόμα βίντεο με το easystar του Tasoupap 

26  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: Μοντελοδρόμιο Σκύδρας - Έδεσσας στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2014, 01:20:49
Και ένα βίντεο 

27  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: Μοντελοδρόμιο Σκύδρας - Έδεσσας στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2014, 21:35:03
Μερικές φωτογραφίες από το περασμένο Σ/Κ.
Πολύ ωραία μέρα, πολλές πτήσεις και καλή παρέα  Thumbs up
28  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: pitts muffler για ASP52 στις: Κυριακή, 16 Μάρ 2014, 11:51:52
Μια εύκολη λύση θα ήταν να έβαζες καμιά βίδα για να ταπώσεις την τρύπα.
29  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: Πάρκο στην Χωράφα Πέραμα-Κερατσίνι στις: Τρίτη, 11 Μάρ 2014, 23:49:45
Καλλιτέχνης, ωραίος  Wink
30  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Αναλογια μιξης λαδιου με βενζινη? στις: Δευτέρα, 10 Μάρ 2014, 21:44:16
Στην μια μοναδικη βενζινα που εχω αξιωθει να χρησιμοποιησω (χαμηλες πτησεις με το HPI Baja 5B και κινητηρα 26cc) παντα ακολουθουσα τις συμβουλες του κατασκευαστη του λαδιου. Οι κινητηρες αυτοι ειναι με την ιδια φιλοσοφια των δικων μας. Ο κατασκευαστης του λαδιου ξερει την ποιοτητα του λαδιου και ποσο αποδοτικο αυτο ειναι. Ο κατασκευαστης του κινητηρα δεν μπορει να ξερει τι λαδι θα βαλεις (απο το καλυτερο που υπαρχει μεχρι το τηγανολαδο απο τις πατατες) οποτε προτεινει σχεδον παντα περισσοτερο για να ειναι σιγουρος οτι δεν θα το κολλησεις.
Δεν εχω διαβασει καποιο επιχειρημα για το αντιθετο.

 Thumbs up

Οσο και να ανιξουμε την μικρη αλλα και την μεγαλη, αν δεν εχουμε την σωστη ποσοτιτα λαδιου θα κολιση.
Σε ολλους τους δυχρονους κινητηρες η αναλογια ειναι απο -2 μεχρη 2,5% με φουλ σινθετικο λαδι και 4,5 με 5,5 οταν ειναι  ορικτελεο. Το περισοτερο λαδι δεν ειναι ουτε για προστασια ουτε για στροσιμο οπος λενε, το μονο που κανει ειναι να καπνιζει τα ελατιρια του εμβολου, με αποτελεσμα να πευτη η μηχανη πιο γριγορα.

Συμφωνώ, δε θέλει περισσότερο λάδι, θέλει όσο πρέπει.

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 226
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.2 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.