Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.703 μηνύματα σε 11.352 θέματα από 5.919 Μέλη / Τελευταίο μέλος: 558th MSG Artillery Group
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 02:03:35

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: [1] 2 3 4
1  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: Κατασκευή Depron Fokker DVII στις: Τετάρτη, 1 Οκτ 2008, 19:10:07
Καλησπέρα,

Γιώργο ειμαι μέσα
(Συνάδελφος ειμαι ειχαμε μιλήσει τηλεφωνικώς πριν λίγους μήνες) 

Εχω κάποιο συγγενή που ανακατεύεται με τον Ηρακλή (ποσο σοβαρά δεν ξέρω) θα τον ρωτήσω αν γίνεται κατι απο εκει.

Τα ξαναλέμε
2  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: Κατασκευή Depron Fokker DVII στις: Κυριακή, 28 Σεπ 2008, 22:38:23
Περιγραμμα του πραγματικού υπάρχει, ετσι ωστε να υπάρχουν σωστές αναλογίες.
3  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: Κατασκευή Depron Fokker DVII στις: Κυριακή, 28 Σεπ 2008, 20:30:00
Καλησπέρα

Ηλία, το σχεδιαζω σε ACAD  απλά πρεπει να αποφασίσω την κλίμακα και βάρος μάλλον για παρκ φλυερ θα το κάνω στους 90 cm και για indoor εχω άλλο κατα νου apo Depron με στοχο να βγεί 140 γρ και Wing load ~7-8γρ.

Jkan thanks gia to Link,  Γιωργο εδω Θεσσαλονίκη τι παιζει με κλειστό χώρο indoor ??

Γιώργος
4  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Κατασκευή Depron Fokker DVII στις: Σάββατο, 27 Σεπ 2008, 00:57:46
Καλησπέρα σε όλους

Wing Span 730  Βάρος στόχος ΄μόνο μοντελο 100γρ , σαν επιφάνεια για τον τον υπολογισμό tou Wing Load 14,86dm2 εδω πήρα το εμβαδόν και των δύο πτερύγων του διπλάνου ,ειναι σωστό?
Παμε στα δύσκολα τώρα σεναρια για  Set up :

Θεωρητικά
Motor Typhoon 3/3D (24 γρ) με προπελα 8χ4,3 δίνει thrust 300gr 72΅Watt, I = 5-8A max,u/V = 800max
ESC YGE 12A  6gr με καλώδια
Δέκτης jeti 6-8γρ
Servo 6,5gr X 3 ~  19.5gr
prop           2gr
Lipo 720 mA  18gr δεν ξέρω αν αληθεύει αυτο
Συνολικό βαρος 96,5γρ

Συνολικό βάρος αεροπλάνου ετοιμο για πτήση ~200gr Wing load ~13gr/dm2

Questions
1) Θα παίξει? Θα πεταει σωστα στις αργες ταχύτητες?
2) Κάνει για Indoor? Θα επρεπε ισως ελαφρύτερο σκαφος?
3)Ποια η αποψή σας για το μοτέρ  kai ESC για τεχ χαρακτηριστικά?

και μια άσχετη ερώτηση χαρτί επικάλυψης που μπορώ να βρώ?

Περιμένω το τεχνικό σχόλιο σας

Ευχαριστώ
Γιώργος


5  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: Σχέδιο Pm-III στις: Σάββατο, 3 Νοέ 2007, 22:10:15
Καλησπερα Γιαννακη αντε και σε ανωτερα βλεπω η κατασκευη παη ντουμανι πηρες φορα και δεν σταματας προχωρατο την αλλη Κυριακη εχει ελεχγο να δω απο κοντα τι κανης αν διαβασες το μαθημα σωστα η εχεις απουσιες 

Το παλεύω καπετάνιο τι να κάνω?
Άντε έλα να μας κάνεις κανά μάθημα γιατί βρώμα η δουλειά...  Cheesy Cheesy
Την άλλη κυριακή που θα έρθεις φέρε τους καρκαλέτσους και ας μην πετάν.
έτσι για να έχουμε και στατική επίδειξη!

Γιωργάρα οι αεροτομές κόλλησαν ήδη και έβαλα το φτερό πάνω στο σχέδιο για την φοτό.
βαρίδια,γνώμωνες,καρφίτσες εργαλεία πέρνουν φωτιά  Cheesy να δω πότε θα μοντάρω το
δελφίνι....
φωτό από το δικινητήριο θέλουμεε

 

Φίλε Γιάνναρε

ειμαι πολύ λίγος για να κάνω μαθήματα σε άλλους
απλά έχω φτιάξει μερικά αεροπλάνα και προσπαθώ να βοηθήσω! smitten beer
6  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: Σχέδιο Pm-III στις: Σάββατο, 3 Νοέ 2007, 21:05:22
Πέτρο Γιάννη

καταρχάς Γιάννη καρφίτσες δεν βλέπω. Πάρε μουσαμα και βαλε διπλής οψεως και κολα τον στον μπάνγκο για να μπορείς να καρφιτσώνεις και βαρίδια θα σου βγεί σκευρομένο διαφορετικά! idiot2

Εχω δυο 46άρες απο 1998 θα κάνω δυκινητήριο το οποίο σχεδιάζω τώρα σχεδόν τελειώνω , τα retracts λίγο με παιδεύουν

PBY 5 Catalina ta retracts einai σαν του Canader ετοιμα κάνουν 700$ το ξεχνάμε, έχω δρόμο ακόμα

1. να δοκιμάσω στο test stand τις 46 αρες και 2.  uglystupid2τα σκέλη αν δεν πετύχουν αυτά δεν ξε΄κινάω τίποτα.

Σεμνα και ταπεινα
Γιώργος
7  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: Σχέδιο Pm-III στις: Σάββατο, 3 Νοέ 2007, 18:03:49
Αντε καλά κουράγια και γω σε λίγο αρχίζω Thumbs up
8  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: Σχέδιο Pm-III στις: Δευτέρα, 22 Οκτ 2007, 23:05:36
Καλησπέρα.

 Τελικά σήμερα έκανα την εκτύπωση.
Άνοιγμα φτερών 1,30μέτρα
μήκος ατράκτου 1,12μέτρα

 Θα το ξεκινήσω και ο Θεός βοηθός  Grin

Κύριε Κώστα αντιμετώπισα πρόβλημα με το Paypal της σελίδας για το He-100D 
κρίμα γιατί είναι αυτό που λέμε στα ξένα f*  awsome model !
Eυχαριστώ και εσάς και τον Πετρή που με βοήθησε. η εκτύπωση έγινε με το  .tiif αρχείο
Πολύ όμορφο αεροπλάνο φένεται. Αρχίζει τώρα ο γολγοθάς της εύρεσης μερικώνυλικών, ελπίζω
να βρω πηχάκια spruce και να ανοίξει το πρακτικερ σύντομα  Thumbs up Cheesy
Γεια χαρά!

υ.γ νομίζω ότι το μέγεθος του για combat είναι μεγαλούτσικο πάντως, άρα μου κάνει  Wink

Γιάννη γειά

Τι σοι πηχάκια περιμένεις απο to Praktiker για να φτιάξεις το μοντέλο!? Στο πράκτικερ κοντρα πλακέ της κακιάς ωρας θα βρείς μόνο!

Γιώργος
9  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Πανελλήνιοι F3A 2007 29-30 Σεπτ., Μελισοχώρι Λάρισας στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2007, 22:54:34

Ομολογώ οτι με έκπληξη διάβασα το μήνυμα του φίλου Βαγγέλη Ξένου. Οταν οι πανελλήνιοι αγώνες ξεκίνησαν πάλι την δεκαετία του 80 και τότε δεν είχαμε ιδιαίτερη χρηματοδότηση και όμως υπήρχαν συμμετοχές από Πάτρα, Χαλκίδα, Λάρισα και Κρήτη. Ακόμα και σε αγώνες στην Κρήτη υπήρχαν πολλές συμμετοχές. Η Θεσσαλονίκη, ισχυρή σήμερα, άργησε να μπει.

Φίλε Κώστα προς τι η έκπληξη, ακριβώς;
Σεβόμενος την άποψη και την θέση του καθένα, εκφράζω την δική μου. Ίσως τα βλέπω τα πράγματα από διαφορετική γωνία. Ας μην ξεχνάμε ότι από τότε που λές πέρασαν 27 χρόνια. Τα τότε μοντέλα τα έφτιαχνε κανείς, το λιγότερο με δουλειά δύο μηνών. Σήμερα είναι απλούστερα τα πράγματα. Το 90 ας πούμε, όταν εσπασα ένα calypso, χτιστό, έκλεγα μία βδομάδα. Η τότε αναλογία κόστους / εισόδημα ήταν φρικτά αδυσόπητη. Γι αυτό και η βουτιά στο άθλημα, όπως προανέφερες. Χθες στη Λάρισα έτριβες τα μάτια σου από το υλικό που υπάρχει - σχετικά φθηνά. Επειδή λοιπόν το 1980 ασχολούντο με το pattern - υποθετικά- 100 αερομοντελιστές, στη συνέχεια πέφτει σε "λίθαργο" γιά 20 χρόνια, και στη συνέχεια σήμερα έχουμε 25 (σκαρτα) συμμετοχές σε Πανελλήνιους αγώνες, πρέπει να κοιμόμαστε ήσυχοι;
Όπως έγραψα προηγούμενα καλά είναι σήμερα. Όμως δεν γίνεται καλλίτερα;
Τέλος πάντων, ας γίνουμε πιό συγκεκριμένοι, σ' αυτό που θέλουμε να πούμε. Έχω ανοίξει θέμα γενικότερα για την αναπτυξη του αερομοντελισμού και με επικέντρωση στη ΔΟΜΗ διοικητική και μη του αθλήματος. ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΤΗ ΛΕΞΗ ΑΘΛΗΜΑ.
Αν το βλέπουμε σαν χόμπυ, αλλάζει το πράγμα.
Χόμπυ κάνουμε χαλαρά όποτε θέλουμε, όταν θέλουμε και όπως θέλουμε.
Στο άθλημα και κατά συνάπεια στο αγώνισμα, υπάρχει πρόγραμμα, γνώση, δεξιότητα, χαρακτήρας, ψυχολογία, πίεση, χρόνος, ανταγωνισμός.
Αυτός που τα συγκεντρώνει αυτά, σε μεγαλύτερο βαθμό ... ξεχωρίζει και κάνει αθλητισμό και πρωταθλητισμό.
 Όποιος θέλει ας καταθέσει τις απόψεις του και τις προτάσεις του.

Βαγγέλη

συμφωνώ απολύτως σε οσα λές
 φυσικά το να ανήκει κανείς σε σωματιό χωρις αθλητικό μέρος κατα την αποψή μου ειναι βαρετό και χωρίς ενδιαφέρον.
Αλλά για να βάλουμε τις σκέψεις μας λίγο σε τάξη!
1)Τι σημαίνει αθλητισμός ( κατ εμέ) ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ -ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ και αυτό ΄δεν υπάρχει στην ψυχολογία μας σαν λαός ,σαν φυλή!
2)Εχουμε κομπλεξ ( μέσα ειμαι εγω) ξέρω χαρακτηριστικές περιπτώσεις ανθρώπων ,που και ικανοί μοντελιστές ειναι και γνώσεις έχουν και με το χρήμα πρόβλημα δεν έχουν, αλλά βρίζουν το αθλητικό κομμάτι γιατί δεν έχουν τα κότσια να το αντιμετωπίσουν (ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ!!!!!)
Δηλ οσο δεν ικανοποιηται ο εγωισμός μας ολα χάλια , ολοι ειναι μαλ..ες, μαλ..κια οι αγώνες και πάει λέγοντας
3) Πιστεύω το οικονομικό δεν ειναι το πρόβλημα , λύσεις υπάρχουν !!! σε ολα τα επίπεδα, κομπλεξισμός και κακεντρέχια υπάρχει απο κάποιους και ιδιοτέλεια .
4) Κάποιοι το βλέπουν σαν μέσο υπόστασης, δηλ στην προσωπική τους ζωή ειναι ΠΑΤΟΙ και μέσα απο τον μοντελισμό πιστεύουν οτι παίρνουν ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΝΤΟΤΗΤΑ, αυτό βλάπτει σοβαρά τον χώρο
5) Σε οργανωτικά θέματα πάσχουμε σε όλα τα επίπεδα σαν φυλή πρώτα απόλα . Δεν παίρνουμε τίποτα στα σοβαρά αν δεν αφορά το ΤΟΜΑΡΙ ΜΑΣ και ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ και την ΠΡΟΒΟΛΗ μας
6) δεν μας δώσαν  παιδεία για να σταματήσουμε να βλέπουμε τον κόσμο μυωπικά, και  μόνο γύρω απο την μύτη μας, αλλά οκ το ξεπεράσαμε αυτό,΄δεν είμαστε πια έφηβοι ,κάτι μπορούμε ναλλάξουμε

Θα συμφωνήσω με το κ.Κωστόπουλο οτι το ανθρώπινο δυναμικό και ο ψυχισμός του ειναι το κεφάλαιο
Τα αίτια της αρρώστειας πιστεύω ειναι αυτά που πρέπει να καταπολεμηθούν και οχι τα συμπτώματα αυτής
στον θαυμαστό κόσμο του αερομοντελισμού

Θαυμάζω και χειροκροτώ ανθρώπους που αγωνιουν για το κοινό καλό του μοντελισμού και συνεισφέρουν σ'αυτόν.


Ταπεινά ο ελάχιστος

Γιώργος




 
10  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Πανελλήνιοι F3A 2007 29-30 Σεπτ., Μελισοχώρι Λάρισας στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2007, 18:43:43
Καλημέρα.
Το ότι γίνονται αγώνες pattern είναι πολύ θετικό.
Όποιος πραγματικά αγαπά το pattern θα ασχοληθεί με αυτό χωρίς να περιμένει από κανέναν τίποτα.
Δεν χρειάζεται να αγωνιούμε ούτε για τον αριθμό των αγωνιζόμενων ούτε για το πτητικό επίπεδο αυτών.
Πολύ περισσότερο δε, δεν πρέπει αυτά τα δύο να αποτελούν σημεία τριβής και αντιπαράθεσης.
Εκείνο που πρέπει επιτέλους να γίνει αντιληπτό είναι ότι στο Hobby μας δεν υπάρχουν  αυθεντίες και όποιοι θέλουν να διεκδικήσουν αυτόν τον τίτλο κινούνται στη σφαίρα της ματαιοδοξίας.
Ο καθένας μας ας δώσει το προσωπικό του παράδειγμα στο σύλλογο του  και στο χώρο των πτήσεων με κύριο χαρακτηριστικό το ταπεινό φρόνημα.
Εύχομαι καλές πτήσεις – προπονήσεις στους αθλητές που έλαβαν μέρος στον αγώνα.
Ευχαριστώ.


Αγαπητέ Φίλε Albatros

Το ότι γίνονται αγώνες pattern είναι πολύ θετικό.-->Αυτό δεν λέει τίποτα ,του χρόνου θα γίνουν Huh
άραγε??
Όποιος πραγματικά αγαπά το pattern θα ασχοληθεί με αυτό χωρίς να περιμένει από κανέναν τίποτα.
δηλαδή τα σωματεία δεν φέρουν καμιά ευθύνη στο να προωθήσουν το άθλημα ούτε και τα μέλη ?
Δεν χρειάζεται να αγωνιούμε ούτε για τον αριθμό των αγωνιζόμενων ούτε για το πτητικό επίπεδο αυτών. Ζαμάν φου δηλ, εγώ και ο εαυτούλης μου δηλαδή " δοξάστε με" οπως και το σύνθημα" εμπρός προς τα πίσω"... να λοιπόν στην Ελλαδίτσα γιατί δεν περπατάει τίποτε !
Πολύ περισσότερο δε, δεν πρέπει αυτά τα δύο να αποτελούν σημεία τριβής και αντιπαράθεσης.
Τριβεί και αντιπαράθεση υπάρχει οταν σε ενδιαφέρει και αγαπάς κάτι ( οχι γκρίνια βέβαια !),το αντίθετο μάλλον  σημαίνει αδιαφορία και ατομιστική αντίληψη των πραγμάτων.
Εκείνο που πρέπει επιτέλους να γίνει αντιληπτό είναι ότι στο Hobby μας δεν υπάρχουν  αυθεντίες και όποιοι θέλουν να διεκδικήσουν αυτόν τον τίτλο κινούνται στη σφαίρα της ματαιοδοξίας. Δυστυχώς τέτοιοι κινούνται σε όλους τους χώρους ,αλλά τους αποφεύγεις εύκολα, ειναι δικό σου θέμα αν θα τους βάλεις κοντά σου η οχι
Ο καθένας μας ας δώσει το προσωπικό του παράδειγμα στο σύλλογο του  και στο χώρο των πτήσεων με κύριο χαρακτηριστικό το ταπεινό φρόνημα.
 Με το προσωπικό και ατομικό παράδειγμα δεν αναδεικνύεται ενα ομαδικό σπόρ αλλά μόνο ο εαυτούλης μας.

Με σεμνούς και ταπεινούς χαιρετισμούς
     απο εναν ΑΡΧΑΡΙΟ


11  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Sport - Ακροβατικά - 3D / Απ: Κατασκευη falcon f16 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2007, 20:30:05
Εκοψα και το μπροστινο τμημα του σκελετου της ατρακτου (κοκπιτ). Αναθεωρησα τα σχεδια μου ετσι ωστε ο σκελετος να ειναι ενιαιος. Αυτο το dremel με εχει βγαλει ασπροπροσωπο. Ολα τα σφαζει ολα τα μαχαιρωνει  Grin.

Πετράκη

πάρε το σίδερο για τα ρούχα και σιδέρωσε τις φωτοτυτπιες στο κοντρα πλακέ και μην τις κολάς επάνω σαυτό
12  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR / Απ: Αεροδυναμική των pattern στις: Σάββατο, 1 Σεπ 2007, 21:56:43
Σεραφείμ
δοκίμασα να στείλω φοτο και μου λέει οτι το αρχείο ειναι μεγάλο
13  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR / Απ: Αεροδυναμική των pattern στις: Σάββατο, 1 Σεπ 2007, 20:48:46
ΑΝ ΜΟΥ ΠΕΙς ΠΩς ΒΑΖΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΕς ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΝΑ ΔΕΙΣ

Γιώργος
 

Αν κατάλαβα καλά και ρωτάς πως μπορείς να ανεβάσεις φωτογραφίες στα μηνύματά σου δες το παρακάτω θέμα:

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=3559

Να σε ρωτήσω κι εγώ κάτι.  Το μοντέλο το οποίο θα ήθελες να κατασκευάσεις το σκέφτεσαι για ξύλινο ή εποξικό;

Σεραφείμ

Καλησπέρα Σεραφείμ

Ξύλινο, γιατί οπως αποδείχθηκε ο μύθος οτι μόνο με εποξικά πιάνεις αντοχές και το σωστό βάρος δεν ισχύει.

Διάβασα   στο φόρουμ τις απόψεις σου  ,το πώς κινήθηκες , εχεις προχωρήσει αρκετά .


Γιώργος

 


14  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR / Απ: Αεροδυναμική των pattern στις: Σάββατο, 1 Σεπ 2007, 19:28:06
  Most all of the Insights however, have required a small amount of elevator to rudder mix.  I thought about trying a slight amount (5°) of anhedral in the stabs, but I never got around to building another Insight....maybe someday.
 

Λοιπόν, αυτό που λέει ο Αμερικάνος (που μάλλον ό΄τι θυμάται χαίρεται) είναι ότι θέλει να βάλει αρνητική δίεδρο στο stabilizer, για να διορθώσει μία τάση να φεύγει η μύτη όταν δίνει rudder. Αυτό θα βοηθήσει μόνο αν η μύτη φεύγει προς την κοιλιά.

Θείε τώρα σε ΤΣΑΚΩΣΑ!!!

εσύ εχεις αναφέρει οτι η anhedral στο stab βάζει την ουρά κάτω ---->αρα σίγουρα για να θέλει αυτός να βάλει κατι τέτοιο ειναι για να αποσβέση το τράβηγμα στην κοιλά. οκ

Ας δούμε λοιπόν πως μπορούμε αλλοτρόπως να εξαφανίσουμε αυτή την τάση

εγω δεν εχω κάτι σοβαρό να προτείνω ,αλλά ευκαιρίας δωθήσης :

  To airfoil του  fin μήπως ειναι αρκετά λεπτό?( πιθανόν το έκανε για να απλουστεύση την κατασκευή??η για να αποφύγη το μεγάλο πάχος ατράκτου  white flag) ,συνήθως οι αλλοι βάζουν κατι ποιό παχύ  NACA 0010, 0011 ( φυσικά θα άλλαζε το πάχος της ατράκτου!!)
 ¨Αρα , ΕΑΝ ΒΑΖΑΜΕ ΠΟΙΟ ΠΑΧΎ AIRFOIL ΘΑ ΑΛΛΑΖΑΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΛΚΟΥΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΤΩΝ ΡΟΠΩΝ ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΕΤΣΙ ΔΙΟΡΘΏΝΑΜΕ ΤΗΝ ΤΆΣΗ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΆ? απλά σκεψεις κάνω ,οπως επίσης αλλάζοντας και λίγο την καλύπτρα δηλ φουσκόνοντας την προς τα επάνω ( αυτό ισως ειναι και λαμακία που λέω) ?παντως φουσκώνοντας την καλύπατρα εξισορροπούμε λιγάκι το επάνω μέρος του rudder να δρά ( λογω του οτι βρίσκεται στην ελεύθερη ροη του ρεύματος του αέρα) λιγώτερο με τις όποιες συν΄έπεις HuhHuh? ρωτάω υποθέτω !

### Το κομμάτι που αυξάνει το πίσω κατω μέρος της ατράκτου και κατά συνέπεια του Rudder τι ρολλο παίζει Huh

###  Επίσης ξέρουμε οτι το ελικόρευμα επιδρά ?? και γιαυτό τα ailerons  πλησιάζουν την ρίζα της πτέρυγας αλλά αφήνουν αρκετό διάστημα απο αυτήν ! οκ εως εδω ο Mark  στο καινούργιο που έφτιαξε τοποθετεί αριστερά και δεξιά στο Cowl  δυο airfoils  per;ipoy 1,5 cm όπω και στην καλύπτρα μιά λεπίδα και ακρινώς κάτω απο την κοιλιά της ατράκτου άλλη μια , το κάνει για λόγους ευστάθιας ? η για να σπάσει το ελικορεύμα η και για τα δύο ΑΝ ΜΟΥ ΠΕΙς ΠΩς ΒΑΖΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΕς ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΝΑ ΔΕΙΣ

Ο τύπος πετάει μαζί με ενα γερόλυκο πατερνατζή και ο παππούς του κάνει και του λέει διάφορα  με την εμπειρία που έχει,  άσχετα αν ο Μάρκ δεν μπορεί να τα εξηγήσει ! τουλάχιστον το παιδί προσπαθεί να υλοποιήσει, ΕΧΕΙ ΜΕΡΑΚΙ αυτό ειναι το αξιοθάυμαστο σ'αυτόν   

 
Γιώργος
 
15  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR / Απ: Αεροδυναμική των pattern στις: Παρασκευή, 31 Αύγ 2007, 23:48:39

The counterbalance can be removed if you like.  I thought it would help the flying, but it does not make any difference....many say that a counterbalance is bad during slow rolls....I'm not sure???
 
To make your Insight fly best, use very light balsa for all of the sheeting on the foam parts.  It is easy to make the airplane weigh 10lbs. or less, which makes it fly very good on a YS140 or OS140.  I flew mine with an OS160fx, YS140sport, and a YS160dz.  All were very good because the plane was light.
 There is NO dihedral in the wing panels.  The tip template and root template will be exactly in line at each end of your foam block.  The first Insight was built with slight dihedral and required some mixing with Aileron to Rudder.  Later Insights built without dihedral required little or zero ail. to rudd. mix.  Most all of the Insights however, have required a small amount of elevator to rudder mix.  I thought about trying a slight amount (5°) of anhedral in the stabs, but I never got around to building another Insight....maybe someday.
 
Best Regards,
Mark


Ενδιαφέρον, μα πολύ ενδιαφέρον.
Χειμώνας έρχεται....καιρός για building...

Niko γειά

Πιστεύω οτι αν βοηθησουμε ολοι , οπως μπορεί ο καθένας θα κανουμε ενα αξιοπρεπές μοντέρνο μοντέλο , ΕΥΚΟΛοφτιαχτο,και πάνω απόλα ΜΕ ΕΛΆΧΙΣΤΑ ΦΡΑΓΚΑ.
Σελίδες: [1] 2 3 4
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.137 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.