Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.087 μηνύματα σε 11.335 θέματα από 5.914 Μέλη / Τελευταίο μέλος: john85123
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 23 Νοέ 2017, 18:48:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 103
46  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Σπάει η εξάτμιση από κραδασμούς σε SAITO FA-100 στις: Τρίτη, 24 Ιαν 2012, 17:23:39
To muffler της εξάτμισης?
η εξάτμιση της εξάτμισης ω εξάτμιση.
πές μας τι σπάει ....το manifold ή η εξάτμιση?
στην ένωση της κάσας ή στην ένωση της με την εξάτμιση...
Τι βάση χρησιμοποιείς?
47  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Στρώσιμο κινητήρα os max 46fx??? στις: Τετάρτη, 11 Ιαν 2012, 10:42:56
Μπορείς να το στρώσεις όπως θα έστρωνες και μία καινούργια 2χρονη μοτοσυκλέτα.
Όχι πολύ πλούσιο για να πνίγεται ούτε φτωχό και δούλεμα μέχρι την μέση το γκάζι για μερικά τεπόζιτα.
Σκοπός είναι να πιάσουμε τη σωστή θερμοκρασία κατά το στρώσιμο με γραμμικό κ προοδευτικά σωστό τρόπο.
Αυτο με τέρμα τα γκάζια και πλούσια η μηχανή χωρίς να ανεβάζει στροφές και δεν ανεβάζει το μοτερ σωστά θερμοκρασία
και πρέπει να είσαι με το ρολόι πάνω από το μοτέρ κ γενικά το θεωρώ χαζομάρα και εγκυμονεί κινδύνους
για άπειρους ή ξεχασιάρηδες μοντελιστές.(όπως εύκολη υδραυλική συμπίεση,backfire, τσίριγμα του κινητήρα όταν το κάυσιμο τελειώσει κλπ κλπ)
48  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Υπάρχει ανάγκη για δημιουργία ενιαίας κατηγορίας F5J με φτηνά ανεμόπτερα ? στις: Δευτέρα, 9 Ιαν 2012, 20:58:00
Γεια Μήτσο Κ Γιώργο 
Kαι φυσικά δεν είναι το θέμα μας το αν αρέσει σε κάποιους ή όχι.Τό ίδιο λέμε .μιλάμε για διαφορετικά-ες
κίνητρα - απόψεις και νομιζω ότι δεν έχει σημασία το πως το βλέπει ο καθένας , αλλά να συμμετέχει αν το θέλει.
Προσωπικά πιστεύω ότι κάτι ενιαίο θα μπορούσε να γεννηθεί
μόνο από τα κινέζικα εργοστάσια, ή τις εκάστοτε εταιρείες .Το γιατί δεν θα το αναλύσω γιατί βαριέμαι.

Πάντως αυτο το "τι καλά που θα ταν..." είναι μία άποψη κ αυτό......
49  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Υπάρχει ανάγκη για δημιουργία ενιαίας κατηγορίας F5J με φτηνά ανεμόπτερα ? στις: Δευτέρα, 9 Ιαν 2012, 17:00:47
Πάντα ήθελα να αγωνιστώ αλλά είναι γελοίο να ανταγωνιστώ με μοντέλα αξίας 900-1000 στην F3A που κάνουν knife σαν depronakia  κ πετάνε ανάποδα χωρίς διορθώσεις ή τα ηλεκτρικά δεν το συζητάμε , θα ήθελα πολύ να υπάρχει  ενιαίο και φθηνό σκάφος...

Το κίνητρο  για τον καθένα μπορεί να είναι διαφορετικό.
όμως
είναι αλήθεια αυτό που έγραψε ο Δημήτρης και ας μην αρέσει σε ορισμένους.
50  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: JU87 Stukas στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2012, 17:25:08
Συγχαρητήρια για την παρουσίαση . Stuka και ξερό ψωμί  devil

παθητική σειρήνα --> Sirens of Jericho

Οι Αμερικανοι πιλότοι δεν μπορούσαν να συγκριθούν με τους Γερμανούς για ένα απλό λόγο
Δεν τους επέτρεπαν να πετούν για πολύ χρονικό διάστημα σε σχέση με τους Γερμανούς.Αν ψάξετε για αμερικανό
πιλότο με πάνω από 40 νίκες δεν θα βρείτε νομίζω.Αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν καλοί πιλότοι!
Για τον Rudel ... το παλικάρι ακρωτηριάστηκε στο πόδι και μετά από μια βδομάδα το rudder το δούλευε με ξυλοπόδαρο ...
Αυτός και ο Enrich... εξωγήινοι ήταν δεν υπάρχει περίπτωση  Thumbs up

ps ωραίες φωτό σουπερ beer
51  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: Προσοχή-προσοχή ZERO στον ορίζοντα στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2012, 17:15:38
Μην ξεχνάτε ότι ο πτερυγικός φόρτος είναι δυσανάλογος υπό κλιμακα
μεταξύ r/c και πραγματικού.Τα r/c warbirds έχουν μεγαλύτερη πτερυγική επιφάνεια στην ουρά κ ορισμένα μοντέλα και στα φτερά.
Όπως τα πραγματικά zero παίρνουν βάρος όταν απογειώνωνται με φουλ καύσιμο κ πυρομαχικά έτσι
καμιά φορά τυχαίνει να πετάμε υπέρβαρα μοντέλα.Αυτο δεν σημαίνει ότι δεν πετάνε όμορφα.απλά πετάνε δύσκολα και ποιο γρήγορα. Cheesy
52  Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού / Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες / Απ: Aeolus-Rc shop στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2012, 11:52:04
χαρίζεται σκέτο το αεροπλάνο
Aerobat 152 by flitecraft

παραλαβή Θεσσαλονικη.
53  Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού / Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες / Απ: Aeolus-Rc shop στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2012, 11:47:38
Sea Fury Graupner

Rudder
Elevator
Ailerons
Landing flaps
Throttle
Retracts

Wingspan approx. 1660 mm
Overall length approx. 1430 mm
Wing area approx. 53.5 dm²
All-up weight according to fittings 4800 g

149,0E
54  Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού / Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες / Απ: Aeolus-Rc shop στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2012, 11:44:14
Standar Servo XT-S
Ιδανικά για όλα τα εκπαιδευτικά .25-.46 μοντέλα

6Ε / ps
55  Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού / Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες / Απ: Aeolus-Rc shop στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2012, 11:41:22
Stinson Reliant
Ανοιγμα φετρών (χιλ.): 2180 χιλ.
 επιφάνεια (dm ²): 52 dm ²
Μήκος (χιλ.): 1570 χιλ.
Βάρος (Η): 5200
Σερβο : 6
Mηχανή : 15-20cc

219,00Ε
56  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: TREX 700 NEW MODEL στις: Πέμπτη, 29 Δεκ 2011, 08:59:44
χρονια πολλά κ καλή χρονιά με λιγότερο φθόνο κ περισσότερη αγάπη.
57  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Βοηθεια για να κερδισω εναν δεκτη ακομα. στις: Τετάρτη, 30 Νοέ 2011, 14:49:30
Προσοχή μην μπλοκάρουν τα views... μερικά πράγματα δεν δουλεύουν μόνο με την ip
τα επαλαμβανόμενα κλικ από το ίδιο pc μπορούν να κλειδώσουν τα views.
Kαλή επιτυχία κ ένα κλικ απο μένα  Thumbs up
58  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Κινητήρας GMS 120 2c στις: Κυριακή, 27 Νοέ 2011, 04:20:19
καλημέρα.
είναι λίγο δύσκολος στην ρύθμιση , αλλά όταν το μοτερ
ρυθμιστεί σωστά , φυσάει ! Αξιόπιστος και πολύ δυνατός κινητήρας.
Εγώ εγκρίνω τον  GMS με τα χίλια  Thumbs up
59  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Sport - fun και γενικά / Απ: Γιατι ειναι σχεδιασμενο ετσι; στις: Τρίτη, 25 Οκτ 2011, 14:34:32
θα ήθελα όμως να προσθέσω ότι η ροή του αέρα μετά το T-canalizer είναι μεν ευθυγραμμισμένη, αλλά τυρβώδης. Παίζει δηλαδή τον ρόλο στροβιλοποιητή για να έχει η ροή μεγαλύτερη κινητική ενέργεια.
Ενα ακόμη όφελος από αυτή την διάταξη είναι το εξής. Τα μόνιμα και μακρυά σκέλη προσγείωσης φέρνουν το κέντρο αντιστάσεων κάτω από την συμμετρία της ατράκτου. Με το T-canalizer επιτυγχάνεται ένα νέο σημείο αντίστασης επάνω από την άτρακτο, και έτσι το συνολικό αποτέλεσμα είναι να βρεθεί το κέντρο αντιστάσεων επί της γραμμής έλξης.

Νομίζω ότι η τυρβώδης ροή λόγω του ότι το canaliser είναι αρκετά μπροστά δεν επηρεάζεται τόσο την ροή ώστε να διατηρήσει την ενέργειά της. Η συγκεκριμένη διάταξη πιστεύω ότι εκτός από την εξάλυψη του φαινομένου περιορισμού της σπειροειδούς κίνησης του αέρα οφειλόμενη στην έλικα είναι και για να δημιουργεί μία δύναμη lift ώστε να επηρεάζει το κέντρο πίεσης (διαφορετικό από το κέντρο βάρους) ώστε να αντισταθμίζει το αεροπλάνο χωρίς το rudder να χάνει την κινητική του αξία λόγω του ότι το αεροπλάνο είναι μπροστόβαρο ή πισώβαρο αν προσπαθούσαμε να το ζυγίσουμε με βαρίδια . (2 σε ένα δηλαδή)

 Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
60  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: πτήσεις indoor στη Θεσσαλονίκη στις: Δευτέρα, 24 Οκτ 2011, 14:33:12
Μπράβο ρε παιδιά μπράβο !  Thumbs up
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 103
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.755 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.