Aeromodelling GR

Ελικόπτερα R/C => Ελικόπτερα με καύσιμο => Μήνυμα ξεκίνησε από: Γκούσκος Διονύσιος στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 11:38:34



Τίτλος: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 11:38:34
σκέφτομαι να προβώ στην αγορά ενός 60arioy....

μπορείτε να μου πείτε 5 πραγματάκια ώστε να εγκλιματιστώ λίγο επάνω στο θέμα??

από θερμικά έχω μονο ένα hirobo 50ari.

thanks παίδες.
 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: PaNt στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 13:12:25
90αρι κατευθειαν λεμε........AVANT!


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: ΚΥΡΝΙΚ στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 13:35:14
Ωραίο θέμα.  Κάλη λύση μιας και τα καύσιμα φτάσανε στα σύννεφα.....ενώ τα Ε/Π έχουν μείνει στο έδαφος.

Raptor 60. Θέλει conversion kit για να γίνει κατόπιν 90ρι (ή καλύτερα το αντίστροφο...από 90 σε 60ρι).

Hirobo 60/70. Αλλάζεις μόνο το γρανάζωμα. Νομίζω απαιτείται εκτός από πινιόν και κορόνα. Και εδώ το προτιμότερο είναι το αντίστροφο.

Millennium 60. Στην μορφή που είναι τώρα απαιτείται μόνο πινιόν.

Υπάρχουν μάλλον και άλλα, αλλά το αφήνω επειδή δεν κατέχω το ζήτημα παραπάνω.

Ο 60ρης κινητήρας στροφάρει βέβαια σε περισσότερες στροφές, ωστόσο η κατανάλωση παραμένει λιγότερη.

Υπάρχουν κινητήρες no nitro με μεγάλη ισχύ όπως οι Webra. Για την ιστορία ο Webra 61P5 που χρησημοποιούσα εγώ είχε 2,60 HP, ενώ ο αντίστοιχος  OS60WC 2,25 ΗP.

Για περισσότερη ισχύ υπάρχει και ο 75P5 με 3,00 HP !!!

Στη περίπτωση του Millennium υπάρχει και γρανάζωμα και για αυτόν τον κινητήρα.

Τέλος τα ακριβά Ε/Π. Το μικρό θερμικό οικονιμικό Ε/Π (ξανά)εφευρίσκεται.


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: Dimitris Kriti στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 15:26:50
Δεν εχω πεταξει Ε\Π μεγαλυτερο απο 50αρι αλλα κανω τις εξης σκεψεις. Το ραπτορ 50 ειναι ενα 30αρι με μεγαλυτερο κινητηρα, αλλο γραναζωμα, ποιο μακρια πουμα και 600αρια blades. Επηδη εχω πεταξει και το 30αρι και το πενηνταρι, η διαφορα στην πτηση ειναι τεραστια. Η διαφορα βαρους πολυ μικρη ενω απεναντιας στην δυναμη μεγαλη. Μηπως λοιπον συμβαινει το ιδιο και με τα 60αρια; Εχουμε δηλαδη ενα 90αρι σασι με μικροτερη μηχανη και το αναλογο κοστος σε επιδοσεις;
Για πειτε να δουμε τι γινεται...


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: ΚΥΡΝΙΚ στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 16:34:51
Εχουμε δηλαδη ενα 90αρι σασι με μικροτερη μηχανη και το αναλογο κοστος σε επιδοσεις;

...ή μήπως έχουμε ένα 60ρι με 0.90 μηχανή με το ανάλογο κόστος στις επιδόσεις ?


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: ΚΥΡΝΙΚ στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 16:36:40
90αρι κατευθειαν λεμε........AVANT!

Και όταν θα εμφανιστεί ο...1.10 Heli engine, τι θα λες ? 


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: heli-division στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 16:38:08
είναι μια καλή σκέψη το 60 ari ελικόπτερο και ακόμα καλύτερη η προσφορα που δίνη ένας φίλος το miniature 400 euro στο πωλείται αλλα η γνώμη μου είναι εφ όσον από 30 πηγες 50 και από 50 60 σε λίγο θα θες 90 οποτε πάρε ένα καλο 90ari να είσαι ήσυχος πιο  πιο σταθερό και πιο δυνατό αλλα καθόλου οικονομικό όπως είπαν παραπάνω για τις webra παίζει και η 90ara αλλα δεν έχω ακούσει καλά λόγια δεν φέρω γνώμη για αυτήν την μηχανή οποτε κοίτα ένα n9 synergy που έχει καλή τιμή σε σχέση με "ραπτορα" :thumbs up: έχω δουλέψει και raptor 60 και 90 αλλα το 90 υπερτερεί αυτό το απότομα ξέσπασμα όταν βάζεις full θετικό stick από το έδαφος χάνεται στην θέση σου 90  δαγκωτό synergy n9


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: heli-division στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 16:40:11
90αρι κατευθειαν λεμε........AVANT!

Και όταν θα εμφανιστεί ο...1.10 Heli engine, τι θα λες ? 

θα βγάλουμε τους 90 να βάλουμε 110


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: ΚΥΡΝΙΚ στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 16:43:25
.....έχω δουλέψει και raptor 60 και 90 αλλα το 90 υπερτερεί αυτό το απότομα ξέσπασμα όταν βάζεις full θετικό stick από το έδαφος χάνεται στην θέση σου 90.

Σαφώς υπάρχει διαφορά λόγω καλύτερου λόγου ισχύος/βάρος.

Renault Clio 1.2 ή ένα υπερκυβισμένο κάτα 50% Renault Clio 1.8 Williams ?


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: ΚΥΡΝΙΚ στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 16:44:27
90αρι κατευθειαν λεμε........AVANT!

Και όταν θα εμφανιστεί ο...1.10 Heli engine, τι θα λες ? 

θα βγάλουμε τους 90 να βάλουμε 110


....και πάλι λίγο θα μας είναι !!! :buck2:.


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: heli-division στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 16:50:53
e nai  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 18:48:39
thanks παιδιά..

το ψάχνω και έχω δει και το xcell του τάσου...

πράγματι ενδιαφέρον θέμα είναι ναι..

με 90ari δεν θα την παλεύω με τα καύσιμα...

από 450 ηλεκτρικό πήγα σε 50 και όχι 30...

ειδομεν....


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: akritas στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 19:29:39
κανε αυτό που έκανα και γω....

έχω το 90ρι ...  2-3 ντεπόζιτα να το ευχαριστιέμαι.... (το βάζεις στην άκρη......)

και μετά το 50ρι ( sceadu 50) για να βγάζεις τα απωθημένα σου......  ;D ;D ;D


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: Πτέραρχος στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 21:19:16
90αρι κατευθειαν λεμε........AVANT!

Και όταν θα εμφανιστεί ο...1.10 Heli engine, τι θα λες ? 

θα βγάλουμε τους 90 να βάλουμε 110

....και πάλι λίγο θα μας είναι !!! :buck2:.

μπα .... για .110 δεν το βλέπω .... αλλα για .106 ??? ή .100 ??   τι λέτε ??

Webra 100 P5 AAR   &  Thunder Tiger TT.106 ( .96) Redline !!  oleeeeeeee!!

και αν δεν φτάνει .... υπάρχουν και άλλα ...... Webra  150 ??? 


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: PaNt στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 21:20:41
κανε αυτό που έκανα και γω....

έχω το 90ρι ...  2-3 ντεπόζιτα να το ευχαριστιέμαι.... (το βάζεις στην άκρη......)

και μετά το 50ρι ( sceadu 50) για να βγάζεις τα απωθημένα σου......  ;D ;D ;D

+11111111111100000000000000000000000


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: ΚΥΡΝΙΚ στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 21:32:51
κανε αυτό που έκανα και γω....

έχω το 90ρι ...  2-3 ντεπόζιτα να το ευχαριστιέμαι.... (το βάζεις στην άκρη......)

και μετά το 50ρι ( sceadu 50) για να βγάζεις τα απωθημένα σου......  ;D ;D ;D


Τότε κάτι δεν πάει καλά !!  Εγώ γιατί κάνω ακριβώς το αντίθετο !!??


Τίτλος: Απ: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: PaNt στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 21:41:21
κανε αυτό που έκανα και γω....

έχω το 90ρι ...  2-3 ντεπόζιτα να το ευχαριστιέμαι.... (το βάζεις στην άκρη......)

και μετά το 50ρι ( sceadu 50) για να βγάζεις τα απωθημένα σου......  ;D ;D ;D


Τότε κάτι δεν πάει καλά !!  Εγώ γιατί κάνω ακριβώς το αντίθετο !!??

γιατι ισως εχεις καποια παραπανω χρηματα...:P:P και καλα αν δεν εχεις το οικνομικο για πολυ καυσιμο κανεις  αυτο που λλεει ο ακριταςς!


Τίτλος: Απ: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: Πτέραρχος στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 21:45:42
κανε αυτό που έκανα και γω....

έχω το 90ρι ...  2-3 ντεπόζιτα να το ευχαριστιέμαι.... (το βάζεις στην άκρη......)

και μετά το 50ρι ( sceadu 50) για να βγάζεις τα απωθημένα σου......  ;D ;D ;D


Τότε κάτι δεν πάει καλά !!  Εγώ γιατί κάνω ακριβώς το αντίθετο !!??

γιατι ισως εχεις καποια παραπανω χρηματα...:P:P και καλα αν δεν εχεις το οικνομικο για πολυ καυσιμο κανεις  αυτο που λλεει ο ακριταςς!


για τους 90άρηδες plusssss......(!!)... που  θέλουν οικονομία.........!!!!!!!!!!


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: ΚΥΡΝΙΚ στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 21:58:41
Δανεικά από άλλο ποστ :

http://www.myvideo.de/watch/1355344/Cuatro_Nova_Big_Block

http://www.myvideo.de/watch/1505205/Cuatro_Nova_Big_Block_2

http://www.myvideo.de/watch/1375369/Webra_150i_Gaser_in_Robbe_Cuatro



Τίτλος: Απ: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: akritas στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 22:15:16
κανε αυτό που έκανα και γω....

έχω το 90ρι ...  2-3 ντεπόζιτα να το ευχαριστιέμαι.... (το βάζεις στην άκρη......)

και μετά το 50ρι ( sceadu 50) για να βγάζεις τα απωθημένα σου......  ;D ;D ;D


Τότε κάτι δεν πάει καλά !!  Εγώ γιατί κάνω ακριβώς το αντίθετο !!??

Κυρ Νικο..

μπορει να εχεις μια ωρα το Millennium να σου βγει σωστα μια ασκηση F3C....

αλλά το ραπτορακι βογκούσε , και του βγαζες τα άντερά του στο 3D  ;D ;D


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: akritas στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 22:22:47
πλάκα πλακα παιδιά ... άλλη φάση το 90ρι....

μπορεί να καίει άλλα είναι απόλαυση.........

μετα απο λιγο καιρο το 50ρι σου φαίνεται μια σταλιά..... :D


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 23:17:02
μπορειτε να μου πειτε για το futura 60?

εχω ακουσει οτι ειναι μπομπα...


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Τετάρτη, 22 Ιούλ 2009, 13:13:52
Και μετά απο πολύ καιρο.......

αφού δεν υπάρχει απάντηση για το futura.....

ρωτω.

Θα κάνατε σημερα αγορά ενώς XCELL fury 60 ?

τα XCELL εχω ακούσει ότι ειναι απο τα κορυφαία ελικόπτερα....δεν τα ξερω όμως και θέλω την βοηθειά σας εδώ...

thanks.


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: ΚΥΡΝΙΚ στις Τετάρτη, 22 Ιούλ 2009, 13:58:24
Και μετά απο πολύ καιρο.......

αφού δεν υπάρχει απάντηση για το futura.....



Το είχα παλαιότερα. Ήταν το 1ο μου μεγάλο Ε/Π με 60 μηχανή αρχικά OS και μετά Webra.

Πολύ μαλακή smooth λειτουργεία λόγω ιμαντοκίνσης στην μετάδοση από τον κινητήρα στο στροφείο. Δεν θα βρεις πουθενά αλλού τέτοια λειτουργία, εκτός από το KYOSHO Caliber F3C.
Το ξαναγόρασα με τη μορφή του FUTURA/NOVA για να το κάνω βενζινοκίνητο

Λίγο βαρύ για σημερινά δεδομένα, ανταλλακτικά ακόμα βρίσκονται (ειδικά στο e-bay), γίνεται με κατάλληλο κιτ 90ρι η οποία μετατροπή βγαίνει λίγο ακριβή λόγω αλλαγής καμπάνας και ιμάντα.
Επίσης χρειάζεται μεγαλύτερη μπούμα και άξονα για να πάρει τα 720mm Blades αν θέλεις να το κάνεις 90ρι.

Πολύ σταθερό και αξιόπιστο ακόμη και γαι τα τωρινά δεδομένα.

Μετατρέπεται ακόμη και σε βενζινοκίνητο !! Υπήρχε ακόμη και κίτ μετατροπής γαι 120 Webra !!

Το νεότερο Millennium 90 δεν χρειάζεται καμιά μετατροπή για γίνει από 60 σε 90 επειδή :

Ο συμπλέκτης είναι για H/D για 90 size κινητήρες.
Η φάνα από 80mm έγινε 90mm.
Η μπούμα είναι κατά 18mm πιο μακριά. Χωράει από 680 - 720 mm blades.
Υπάρχουν γρανάζια για όλους τους κυβισμούς κινητήρων 60/70/90/100/106 με χαμηλό κόστος.

Οπότε το αντίστροφο από 90 σε 60 είναι πιο εύκολο, με μόνη αλλαγή το γρανάζι του pinion για να ταιριάσει η σχέση μετάδοσης.

Πάρε με τηλέφωνο αν θέλεις κάτι να ρωτήσεις.

6974307882
Νίκος.



Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Τετάρτη, 22 Ιούλ 2009, 14:09:19
Ευχαριστώ πολύ.

αυτη τη στιγμή με ενδιαφέρει να μάθω για το XCELL fury 60
και άν μπορεί να φορέσει τον Webra 150 που αναφέρθηκε πιό πάνω....



Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: ΚΥΡΝΙΚ στις Τετάρτη, 22 Ιούλ 2009, 14:19:40
Για την ιστορία......O Webra 150 Benzin τοποθετείται σε Cuatro/Nova αλλά και Millennium II/III με διάμετρο στροφείο τα 1.80 m.

Για την τοποθέτηση σε X-Cell δεν γνωρίζω, αλλά το βλέπω μάλλον θολό....


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Πέμπτη, 6 Αύγ 2009, 19:48:04
πλάκα πλακα παιδιά ... άλλη φάση το 90ρι....

μπορεί να καίει άλλα είναι απόλαυση.........

μετα απο λιγο καιρο το 50ρι σου φαίνεται μια σταλιά..... :D

λες ε?

 ::)


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: kostas72 στις Πέμπτη, 6 Αύγ 2009, 22:26:09
φιλε gouskone εχω ενα 60αρι ραπτορ .του εχω βαλει ουρα απο 90αρι se ,γραναζι κεντρικο 91τ και pinion 11τ .η σχεση του ειναι 8,27 .εχω βαλει και alingn 91 .το ελικοπτερο αποδιδει 1850 στροφες και πεταει τελεια .ριξε μια ματια εδω www.helikraft.com .βεβαια υπαρχει και η λυση της ys 80 που δεν χρειαζεται καμια αλλαγη στο ε/π.  

--------------------------------------------------------------------------

Η τροποποίηση αφορά τη συγχώνευση των μηνυμάτων #27 & #28, τα οποία αφορούσαν το ίδιο (σχεδόν) κείμενο.


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 00:42:03
λοιπόν παιδιά όπως θα έχετε καταλάβει μάλλον... είμαι πλέων κάτοχος και ενώς X-CELL Fury me 60άρι μοτέρ... ::)

είμαστε στα τριμαρίσματα ακόμη μεν αλλα είναι αρκετό για να μου φαίνεται το Sceadu σαν κατσαρίδα δίπλα του....
 ;D


πρώτες εντοιπώσεις ?

τρομερή δύναμη ( που να βάλω και 90άρη... :o)
τρομερά απόλυτο στις κινήσεις του...
απίστευτα πρόθυμο για ........... όλα...
δέσιμο που θυμίζει πολεμική μηχανή και όχι ελικοπτεράκι...


αυτά...

οσονούπω θα τελειώσω και την κανόπη για να μπορέσω να κάνω και καμιά πτησουλα..... hover μην  φανταστείτε τίποτα άλλο...  ::)

αντε βλέπουμε τί θα δούμε...





Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: vtr στις Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 00:59:21
λοιπόν παιδιά όπως θα έχετε καταλάβει μάλλον... είμαι πλέων κάτοχος και ενώς X-CELL Fury me 60άρι μοτέρ... ::)

Εγώ δεν κατάλαβα τίποτα.  Καλά και μας το είπες.......


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 18:27:31
λοιπόν παιδιά όπως θα έχετε καταλάβει μάλλον... είμαι πλέων κάτοχος και ενώς X-CELL Fury me 60άρι μοτέρ... ::)

Εγώ δεν κατάλαβα τίποτα.  Καλά και μας το είπες.......

έλα μη ζηλεύεις... και το ροκφορ σου καλό ειναι.... ;D ;D ;D

 :teasing: :teasing: :teasing:


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Παρασκευή, 20 Νοέ 2009, 22:35:49
Αυτόν http://www.osengines.com/engines/osmg1972.html

ή

αυτόν http://www.geistware.com/rcmodeling/glowpower/ys61.htm

???


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: Hobbitakos στις Σάββατο, 21 Νοέ 2009, 11:41:39
YS ασυζητητη


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Σάββατο, 21 Νοέ 2009, 11:47:20
σε OS VS YS ενωείται...

αλλα εδώ υπάρχει και διαφορά στον κυβισμό... 70 με 61...

την ιποδύναμη του YS δεν την ξέρω και αναρωτιέμαι...

εχει κανείς εμπειρία απο αυτα τα μοτερ σε συγκρηση?


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Τετάρτη, 6 Ιαν 2010, 19:26:59
μπορεί κάποιος να μου δώσει μια εξήγιση.... για αυτό...

(http://img138.imageshack.us/img138/2382/scrp.jpg)

ειναι οι βίδες που συγκρατούν τα blades στα grips...

μετά απο έναν έλεγχο το είδα

το μήκος τους ( των blades ) είναι 690mm και δεν έχει προηγηθεί πτώση.

να είναι κόφα οι βίδες? η αλήθεια είναι ότι τωρα τελευταία το ζόρισα λιγουλάκι αλλά δεν δικαιολογείται.... ε?



Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: vtr στις Τετάρτη, 6 Ιαν 2010, 19:53:19
Δηλαδή..........τι να σου εξηγήσουμε.
Αυτές οι βίδες είναι ακατάληλες, και σίγουρα δεν είναι οι μαμίσιες. 

Πρέπει ο κορμός τής βίδας που μπαίνει στα grips, να είναι καθαρός χωρίς σπείρωμα.  Απο εκεί που αρχίζει το σπείρωμα, είναι λογικό να αδυνατίζει η βίδα...  Τα υπόλοιπα τα καταλαβαίνεις... ;)

Βρές πιο μακριά βίδα, και κόφτη ν.


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: ΚΥΡΝΙΚ στις Τετάρτη, 6 Ιαν 2010, 20:54:04
Πρέπει ο κορμός τής βίδας που μπαίνει στα grips, να είναι καθαρός χωρίς σπείρωμα.  Απο εκεί που αρχίζει το σπείρωμα, είναι λογικό να αδυνατίζει η βίδα... 

Βρές πιο μακριά βίδα, και κόφτη ν.

Κάνε αυτό που σου λέει ο Γιάννης (VTR). Να υπολογίσεις το μήκος της βίδας που αντιστοιχεί στο μήκος του gribs να είναι χωρίς πάσο, αλλά με αυχένα.

Να ζητήσεις η σκληρότητα της βίδας να μήν είναι 8.8, αλλά 10.9 !!

Και σου έλεγα να πάρεις το δικό μου Ε/Π, αλλά δεν με άκουγες.....


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Τετάρτη, 6 Ιαν 2010, 21:04:33
μη βαράτε ρε!!!

θα κάνω αυτό που λέτε. θα πάρω άλλες πιό σκληρές....

και που τα κοίταγα δίπλα δίπλα τα δύο xcell ( το ενα 60αρι το άλλο 90άρι ) αναρωτιόμουν... μα τόσο μεγάλη διαφορά? το ένα 4mm το άλλο 5mm....?σιγά....

να τα τώρα. το μάτιασα το μικρουλάκι....

 ;D


Τίτλος: Απ: 60αρια θερμικα.
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Τετάρτη, 6 Ιαν 2010, 21:12:22


Πρέπει ο κορμός τής βίδας που μπαίνει στα grips, να είναι καθαρός χωρίς σπείρωμα.  Απο εκεί που αρχίζει το σπείρωμα, είναι λογικό να αδυνατίζει η βίδα...  Τα υπόλοιπα τα καταλαβαίνεις... ;)



πολύ σωστά.

είναι κάτι που δεν είχα δει....  :-[ ιδού και η αποδείξεις.....

(http://img138.imageshack.us/img138/795/35419078.jpg)