Aeromodelling GR

Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση => Ανακοινώσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Πέμπτη, 9 Φεβ 2006, 21:33:30



Τίτλος: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Πέμπτη, 9 Φεβ 2006, 21:33:30
Αγαπητοί φίλοι,

κάθε χρόνο η Ε.Α.Α. διοργανώνει σεμινάρια για τεχνικά αερομοντελιστικά θέματα.
Προκειμένου να γίνει καλή προετοιμασία, σας καλώ (εγώ προσωπικά-ανεπίσημα), να απαντήσετε:

α) Πόσοι από εσάς θα θέλατε να συμμετάσχετε; (δεν είναι υποχρεωτικό να είσαστε μέλη ή αθλητές της Ε.Α.Α.)
β) Ποιά θέματα θα θέλατε να καλυφθούν;
γ) Ποιές ημερομηνίες σας βολεύει; (τόπος Αθήνα).


jkon


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Alekos στις Πέμπτη, 9 Φεβ 2006, 21:55:31
Προσωπικά φίλε Γιάννη με ενδιαφέρει. Είναι πρώτη φορά που θα πάω σε τέτοιο σεμινάριο. Τώρα για τα θάματα, θα ήθελα να είχα μια σφαιρική εικόνα. Πόσο θα διαρκέσουν ? :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: v_tolias στις Πέμπτη, 9 Φεβ 2006, 22:39:30
και εγω θελω.....δεν με νοιαζουν θεματα...τα παντα ειναι ενδιφεροντα..οποτε κανονιστει μαλλον θα ειμαι.. :D :D :D :D :D
μονο να ειναι μερες που θα βολευουν τους περισσοτερους ::) ::) ::)


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: orck στις Παρασκευή, 10 Φεβ 2006, 11:52:06
καλο ακουγεται, με ενδιαφερει
θα μου αρεσε πολυ να γινει κατι παρομοιο με αυτο που διαβασα στο βιβλιο
να μαζευτουμε ολοι με τις μπαλσες μας και τα εργαλια μας και να φτιαξουμε με οδηγιες ενα αεροπλανο με τον παλιο καλο τροπο :D :D :D


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Παρασκευή, 10 Φεβ 2006, 13:42:59
Αγαπητέ  Orck,

δεν προβλέπεται εργαστήριο για κατασκευές.
Ο (οι) εισηγητής (-ες) θα πουν αυτά που πρέπει να ακουστούν, και μετά θα γίνουν ερωτήσεις για θέματα που απασχολούν τον καθένα. Φυσικά ανάλογα με το θέμα θα υπάρχουν υλικά αερομοντελισμού για επίδειξη και εξήγηση.

Κάθε συγκέντρωση διαρκεί 4 ώρες (5-9  βράδυ). Το πόσες τέτοιες συγκεντρώσεις χρειάζονται θα εξαρτηθεί από το ενδιαφέρον σας . Ο jkon πάντως δεν κουράζεται.

Περιμένω εκδήλωση ενδιαφέροντος από όλους σας.


jkon



Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: George Tokalatsidis στις Δευτέρα, 13 Φεβ 2006, 11:58:06
Κώστα Καλησπέρα

Από Αερολέσχη Κομοτηνής ενδιαφέρονται αρκετοί αλλά εξαρτάται που θα γίνει και τις μέρες.. Αν πχ ειναι η Θεσσαλονίκη είμαστε περισσότερο θετικοί λόγω απόστασης. Αν θα γίνει  Αθήνα μικρές οι πιθανότητες.


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Αντώνης Παπαδόπουλος στις Δευτέρα, 13 Φεβ 2006, 14:04:40
Αγαπητέ φίλε Γιώργο,

Η ΕΑΑ έχει έδρα την Αθήνα και έτσι το σεμινάριο θα γίνει στην Αθήνα. Εντός του μηνός, μετά από συννενόηση και με την ΓΓΑ θα ανακοινωθεί το πρόγραμμα της Επιτροπής Αερομοντελισμού όπου εκεί θα δείς ότι υπάρχει η πρόβλεψη για διοργάνωση σεμιναρίων σχετικών με τον αερομοντελισμό. Η Θεσσαλονίκη είναι το πιθανότερο να είναι το μέρος που θα συγκεντρώσει τον κόσμο της ΒΕ για τον σκοπό αυτό.

Περισσότερα σύντομα.

Αντώνης Παπαδόπουλος


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Γιάννης Παξιμαδάκης στις Τρίτη, 14 Φεβ 2006, 09:08:48
Καλημέρα σας

Αν γινει κάποιο σεμινάριο στη Θεσσαλονίκη  :thumbs up: :thumbs up:( με οποιοδήποτε θέμα) και είναι και Σαβατοκύριακο τότε ειμαι μέσα!


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: polakis στις Τρίτη, 14 Φεβ 2006, 10:19:26
Και εγώ επίσης, αν υπάρχει τέτοια περίπτωση ενημερώστε με... :D Ευχαριστώ!


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Dell Gatto Grande στις Τρίτη, 14 Φεβ 2006, 17:33:43
Αγαπητοί φίλοι,

κάθε χρόνο η Ε.Α.Α. διοργανώνει σεμινάρια για τεχνικά αερομοντελιστικά θέματα.
Προκειμένου να γίνει καλή προετοιμασία, σας καλώ (εγώ προσωπικά-ανεπίσημα), να απαντήσετε:

α) Πόσοι από εσάς θα θέλατε να συμμετάσχετε; (δεν είναι υποχρεωτικό να είσαστε μέλη ή αθλητές της Ε.Α.Α.)
β) Ποιά θέματα θα θέλατε να καλυφθούν;
γ) Ποιές ημερομηνίες σας βολεύει; (τόπος Αθήνα).


jkon

endiaferon akougete!!

.....protino ena thema pou sigoura de tha to exana me tipota!

epikefalida:    statikos ilektismos etia ptosis aeromontelon  ...

........... 8)smiley   vazw diskola?


........................enimeroste me gia tin imerominia opote kai opou tha ine.... :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τρίτη, 14 Φεβ 2006, 19:00:52
Αγαπητέ Γιώργο,
το θέμα που προτείνεις είναι πράγματι ενδιαφέρον. Πες μου μόνο ποιά είναι η δική σου εμπειρία σ' αυτή την περίπτωση;
Εχει πέσει μοντέλο σου και υποψιάζεσαι ότι ο λόγος ήταν ο στατικός ηλεκτρισμός της ατμόσφαιρας; Εχεις διαβάσει κάτι σχετικό σε περιοδικό, ή site??

Εμένα έπεσε μοντέλο σε μεγάλο υψόμετρο, που είχε γεμίσει από χαμηλή νέφωση. Το απέδωσα σε βραχυκύκλωμα του ESC εξ αιτίας της υγρασίας της ατμόσφαιρας.

Θα σας πω μία ιστορία: Το 1969 κάναμε μία επίδειξη control line στο γήπεδο της Ελευσίνας. Σε κάθε στροφή, που το μοντέλο έφθανε σε μία ορισμένη θέση, δεχόμαστε στη παλάμη μας , που κρατούσε τη λαβή, ηλεκτρική εκκένωση. Το συναίσθημα ήταν τρομερό. Τα σύρματα και εμείς γειώναμε τον στατικό ηλεκτρισμό της ατμόσφαιρας. Ευτυχώς κανένας δεν άφησε από τα χέρια του τη λαβή.

Ποιός από σας είχε γεννηθεί πριν το 1969 ;;;

jkon


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Uncle's Dad στις Τρίτη, 14 Φεβ 2006, 19:32:51
Ο στατικος ηλεκτρισμος δημιουργειται λογω της τριβης του αερα με τα μερη του μοντελου.

Το προβλημα δημιουργειται οταν καποια μερη του μοντελου που τριβονται με τον αερα ηλεκτριζονται και καποια αλλα που δεν τριβονται οχι.
Εαν τα δυο αυτα μερη δεν γειωνονται μεταξυ τους, λογω της διαφορας δυναμικου που δημιουργειται ξεπηδαει σπινθιρας αν η αποσταση ειναι σωστη.

Το ποιο συχνο αποτελεσμα ειναι στγμιαια απωλεια σηματος αλλα εχω ακουσει και πολυ χειροτερα.
Παντως ειναι πολυ σπανιο φαινομενο και επειδη δεν υπαρχει τροπος εξακριβωσης του πολυς κοσμος αποδιδει πτωσεις του σε αυτο, αντι να τσεκαρει μπαταριες, διακοπτη, κρυσταλλο κτλ. που κατα 99% ειναι η πραγματικη αιτια της πτωσης.

Ευαγγελος γεννημενος 1-9-1967


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: G.Hiotis στις Τρίτη, 14 Φεβ 2006, 19:36:42
ΕΓΩ!!!(το 1966) !!!......αλλά η εμπειρία μου στον αερομοντελισμό , ........δεν....... :( εχει σαραντήσει καν!!!!!! αν και εχω μελετήσει σχεδόν ολόκληρο το forum για να μην κάνω άσκοπες ερωτήσεις, πιστεύω ότι αν τα σεμινάρια γίνουν Κυριακές θα εξυπηρετήσουν τους εργαζόμενους...  Είναι μια πρόσκληση - πρόκληση  και μακάρι να μην την χάσει κανείς .
Συγχαρητήρια κ.Γιάννη


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: orck στις Τρίτη, 14 Φεβ 2006, 21:58:33
εγω παλι πιστευω οτι Τεταρτη απογευμα 6-10 ειναι οτι καλυτερο


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τρίτη, 14 Φεβ 2006, 22:16:03
Ευχαριστώ τον Orck.

Η εμπειρία από τα προηγούμενα έτη λέει:
Τον χειμώνα μπορείς να αφιερώσεις μία Κυριακή που δεν είναι πτήσιμη.
Το καλοκαίρι δεν έρχεται κανείς.
Τον υπόλοιπο καιρό, έχουμε κάνει σεμινάρια Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο. Το Σάββατο είναι κατάλληλο για νεαρά άτομα, που δεν έχουν διάβασμα για την επόμενη ημέρα.
Οι Δευτέρες και Τετάρτες βολεύουν τους εργαζόμενους. Τον χειμώνα 5-9, το καλοκαίρι 6-10.

jkon


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Κώστας Κωστόπουλος στις Τρίτη, 14 Φεβ 2006, 23:31:42
Θα σας πω μία ιστορία: Το 1969 κάναμε μία επίδειξη control line στο γήπεδο της Ελευσίνας. Σε κάθε στροφή, που το μοντέλο έφθανε σε μία ορισμένη θέση, δεχόμαστε στη παλάμη μας , που κρατούσε τη λαβή, ηλεκτρική εκκένωση. Το συναίσθημα ήταν τρομερό. Τα σύρματα και εμείς γειώναμε τον στατικό ηλεκτρισμό της ατμόσφαιρας. Ευτυχώς κανένας δεν άφησε από τα χέρια του τη λαβή.

Στο C/L τα σύρματα που περιστρέφονται μπορεί να προκαλέσουν φαινόμενα επαγωγής, να λειτουργήσουν δηλαδή σαν πηνίο. Συνήθως τέτοια φαινόμενα έχουν παρατηρηθεί κοντά σε καλώδια υψηλής τάσης.


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Dell Gatto Grande στις Τετάρτη, 15 Φεβ 2006, 00:24:52
Αγαπητέ Γιώργο,
το θέμα που προτείνεις είναι πράγματι ενδιαφέρον. Πες μου μόνο ποιά είναι η δική σου εμπειρία σ' αυτή την περίπτωση;
Εχει πέσει μοντέλο σου και υποψιάζεσαι ότι ο λόγος ήταν ο στατικός ηλεκτρισμός της ατμόσφαιρας; Εχεις διαβάσει κάτι σχετικό σε περιοδικό, ή site??

Εμένα έπεσε μοντέλο σε μεγάλο υψόμετρο, που είχε γεμίσει από χαμηλή νέφωση. Το απέδωσα σε βραχυκύκλωμα του ESC εξ αιτίας της υγρασίας της ατμόσφαιρας.

Θα σας πω μία ιστορία: Το 1969 κάναμε μία επίδειξη control line στο γήπεδο της Ελευσίνας. Σε κάθε στροφή, που το μοντέλο έφθανε σε μία ορισμένη θέση, δεχόμαστε στη παλάμη μας , που κρατούσε τη λαβή, ηλεκτρική εκκένωση. Το συναίσθημα ήταν τρομερό. Τα σύρματα και εμείς γειώναμε τον στατικό ηλεκτρισμό της ατμόσφαιρας. Ευτυχώς κανένας δεν άφησε από τα χέρια του τη λαβή.

Ποιός από σας είχε γεννηθεί πριν το 1969 ;;;

jkon


kirie kostopoule lipame alla den exo katholou xrono na metafraso to kimeno...
elpizo na mi me malosete ...poli :)

........o statikos ilektrismos ine ena megalo thema alla iparxoun kai alla provlimata pou poloi montelistes akoma den exoun entopisi.

vasika i alithia ine oti stamatisa na mirazome tis gnosis mou apo tin stigmi pou gnorisa tin ironia apo anthropous pou anakaliptan mesa apo emena
oti telika de ta kseroun ola.....afou kai ego dilono oti de ksero TIPOTA!..oso zis mathenis...

en sintomia:

kirie gianni xerete 8)
sas xtipage to revma logo tis diaforas dinamikou pou dimiourgotan metaksi esas kai tou aeroplanou

to aeropano fortizotan me tin trivi ston aera kai afto pou kratousate itan o agogos pros esas. :thumbs up:



evagele kalispera 8)

"o statikos ilektrismos dimiourgite me tin trivi" ! mexri edo to piges kala!

pernontas ena anemoptero apo konta mporoume na akousoume pos "sxizi" ton aera

ta fortia tou ilektrismou epano tou ine terastia pou to antistixo "tinagma" tou ilektrismou tou tha itan san mia mppriza 220!
alla iparxi isoropia kai apofortisi me ton aera pou meso aftou gionete to anemoptero!

lipon gia mena exi os eksis to thema paremvolon: 8)smiley
oti vgeni apo to ergastirio mou ine ptisimo kai asfales....den kinigaw ton rolo tou montelisti oso tou kataskevasti...
(teleftea efere enas filos  mia tostiera na tou ti ftiakso kai molis tin pire petage ;D)
ara gia mena paremvoles kanoun mono ta xeria...ta ipolipa ine dikeologies

san merikous eki pou petaw pou peftoun sinexia apo "paremvoles" kai kala......malon epidi petane "epidiktika"me tin kaki enia...


...ta mikra gramata twra tou statikou ilektrismou : 8)smiley

me endiaferoun dio pragmata: na min iparksi dielefsi revmaton diarois mesa apo ton dekti mou pou mpori na ton kapsi
kai defteron ta kafsima mou na min exoun pithanotita anafleksis

apo ki kai pera to mialo doulevi kai vriski eties kai lisis

paradigma...troxi apo lastixo!.....trexoun pros apogiosi ...idika meres xoris igrasia....fortisi

vasis troxon metalikes...diafora dinamikou me ton dekti MEGALI....pithanotita dimiourgia revmatos??..???

deftero paradigma......to kafsimo to kouvalate se plastiko i se metaliko doxio??(to kavsimo fortizete otan trivete sta plastika tixomata)

to afinete sto edafos otan gemizete i oxi??....ta solinakia sas poso palia ine???(ta esoterika tixomata se ena palio solinaki exoun megaliteri trivi
me apotelesma se anefodiasmous me ilektiki antlia ...to kafsimo na fortizete kathos trexi mesa stis solinosis...)

spinthiras...fotia!...i mipos mesa apo to kafsimo sto metalo tou kinitira kai apo eki stin ntiza tou gaziou /servo gaziou /dekti /...kai "den akouei"..

......telos panton oi misoi kounate ta rologia sas kai oi ipoli poi xasmourgieste ;)

tin epomeni fora ean vgethite se ena aerodromio ....kai iparxi kanena pragmatiko na anefodiazete....kitakste pio prosektika tin diadikasia!

....giati pola pragmata agnooume!.....


popo...milao poli ;Dora gia ipno!

kirie gianni tora sovara
thelo na protino ena thema.

kataskevi kaloupion kai xrisi ritinon kai ifasmaton....afto pistevo tha itan prosito kai dekto ap olous


efxaristo gia tin ipomoni sas fili mou :thumbs up:

kales prosgiosis



Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Κώστας Κωστόπουλος στις Τετάρτη, 15 Φεβ 2006, 01:48:29
κύριε κωστόπουλε λυπάμαι αλλα δεν έχω καθόλου χρόνο να μεταφράσω το κείμενο...
ελπίζω να μη με μαλώσετε ...πολύ :)

........ο στατικός ηλεκτρισμός είναι ένα μεγάλο θέμα αλλα υπάρχουν και αλλα προβλήματα που πολλοί μοντελιστές ακόμα δεν έχουν εντόπιση.

βασικά η αλήθεια είναι ότι σταμάτησα να μοιράζομαι τις γνώσης μου από την στιγμή που γνώρισα την ειρωνεία από ανθρώπους που ανακάλυπταν μέσα από εμενα
ότι τελικά δε τα ξέρουν όλα.....αφού και εγώ δηλώνω ότι δε ξέρω ΤΊΠΟΤΑ!..όσο ζεις μαθαίνεις...

εν συντομία:

κύριε γιάννη ξέρετε 8)
σας χτύπαγε το ρεύμα λόγο τις διαφοράς δυναμικού που δημιουργιόταν μεταξύ εσάς και του αεροπλάνου

το αεροπανό φορτιζόταν με την τριβή στον αέρα και αυτό που κρατούσατε ήταν ο αγωγός προς εσάς. :thumbs up:



ευάγγελε καλησπέρα 8)

"ο στατικός ηλεκτρισμός δημιουργείται με την τριβή" ! μέχρι εδώ το πηγες καλά!

περνώντας ένα ανεμόπτερο από κοντά μπορούμε να ακούσουμε πως "σχίζει" τον αέρα

τα φορτία του ηλεκτρισμού επάνω του είναι τεραστια που το αντίστοιχο "τίναγμα" του ηλεκτρισμού του θα ήταν σαν μια mppriza 220!
αλλα υπάρχει ισορροπία και αποφόρτιση με τον αέρα που μέσο αυτού γειώνεται το ανεμόπτερο!

λοιπόν για μένα έχει ως εξής το θέμα παρεμβολών: 8)smiley
ότι βγαίνει από το εργαστήριο μου είναι "πτισιμο" και ασφαλές....δεν κυνηγάω τον ρολο του "μοντελιστι" όσο του κατασκευαστή...
(τελευταία έφερε ένας φίλος  μια τοστιέρα να του τι φτιάξω και μόλις την πήρε πέταγε ;D)
άρα για μένα παρεμβολές κάνουν μονο τα χερια...τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες

σαν μερικούς εκεί που πετάω που πέφτουν συνεχεια από "παρεμβολές" και καλά......μάλλον επειδή πετάνε "επιδεικτικά"με την κακή εννιά...


...τα μικρά γράμματα τώρα του στατικού ηλεκτρισμού : 8)smiley

με ενδιαφέρουν δυο πράγματα: να μην ύπαρξη διέλευση ρευμάτων διαρροής μέσα από τον δεκτη μου που μπορεί να τον κάψει
και δεύτερον τα καύσιμα μου να μην έχουν πιθανότητα ανάφλεξης

από κι και πέρα το μυαλό δουλεύει και βρίσκει αιτίες και λύσης

παράδειγμα...τροχοί από λάστιχο!.....τρέχουν προς απογείωση ...ειδικά μέρες χωρίς υγρασία....φόρτιση

βάσης τροχών μεταλλικές...διαφορα δυναμικού με τον δεκτη ΜΕΓΆΛΗ....πιθανότητα δημιουργία ρεύματος??..???

δεύτερο παράδειγμα......το καύσιμο το κουβαλάτε σε πλαστικό η σε μεταλλικό δοχείο??(το kavsimo φορτίζεται όταν τρίβετε στα πλαστικά τοιχώματα)

το αφήνετε στο έδαφος όταν γεμίζετε η όχι??....τα σωληνάκια σας ποσο παλιά είναι???(τα εσωτερικά τοιχώματα σε ένα παλιό σωληνάκι έχουν μεγαλύτερη τριβή
με αποτέλεσμα σε ανεφοδιασμούς με "ιλεκτικι" αντλία ...το καύσιμο να φορτίζεται καθώς τρέχει μέσα στις σωληνώσεις...)

σπινθήρας...φωτιά!...η μήπως μέσα από το καύσιμο στο μέταλλο του κινητήρα και από εκεί στην ντίζα του γκαζιού /servo γκαζιού /δεκτη /...και "δεν ακούει"..

......τέλος πάντων οι μισοί κουνάτε τα ρολόγια σας και οι υπόλοι ροή "χασμουργιεστε" ;)

την επομενη φορα εάν "βγεθιτε" σε ένα αεροδρόμιο ....και υπάρχει κανένα πραγματικό να ανεφοδιάζεται....κοιτάξτε πιο προσεκτικά την διαδικασία!

....γιατί πολλά πράγματα αγνοούμε!.....


ποπό...μιλάω πολύ ;Dora για ύπνο!

κύριε γιάννη τώρα σοβαρά
θέλω να προτείνω ένα θέμα.

κατασκευή καλουπιών και χρήση ρητινών και υφασμάτων....αυτό πιστεύω θα ήταν προσιτό και δεκτό απ όλους


ευχάριστο για την υπομονή σας φιλί μου :thumbs up:

καλές προσγείωσης

Για να το διαβάσουν περισσσότεροι (κι εγώ μαζί).  :laugh:  Μετατροπή σε ελληνικά χωρίς άλλη διόρθωση σε δευτερόλεπτα με ALL Greek To Me (15€)  8)smiley


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τετάρτη, 15 Φεβ 2006, 08:05:07
Αγαπητέ Dell Gatto Grande, ευχαριτούμε για τις πληροφορίες.

Σε παρακαλώ πές μου που πετάς;

jkon


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ στις Τετάρτη, 15 Φεβ 2006, 10:02:39
Αγαπητε Dell Gato καλη η ιδεα σου για τα καλουπια και τις ρυτινες αλλα πιστεψεμε επιδη εχω ασχοληθει πολυ στο παρελθον με τετοιες κατασκευες δεν αξιζει τον κοπο,εκτος κι αν εχεις πολυ ελευθερο χρονο και πολυ οργανωμενο εργαστηριο γιατι ειναι τρομερα αθυγειινο!


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Γιάννης Παξιμαδάκης στις Τετάρτη, 15 Φεβ 2006, 10:36:07
Ποιός από σας είχε γεννηθεί πριν το 1969 ;;;

jkon


17/12/1963 ;D
 
 Και έμενα θα με ενδιέφεραν τα θέματα

  • "καλούπια γενικά"
  • ελευθερη πτηση


 αν το σεμινάριο γίνονταν στη θεσαλλονίκη ή γιατι όχι  κάπου στη Θεσσαλία που είναι στη μέση .

Φαντάζομαι ότι οι τρικαλινοί φίλοι ίσως να μπορούσαν να κανονίσουν και τον χώρο  ^-^


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Dell Gatto Grande στις Τετάρτη, 15 Φεβ 2006, 10:59:31
kirie kosta endiaferon programa!!...gia na apofigo ton lithovolismo ;D

tha to kitakso :thumbs up:

kirie gianni me kanete na esthanome asxima..
den ekana kati gia na me efxaristite.....den iparxi logos....aftes ine plirofories pou vriskonte sta enxiridia ton pragmatikon aeroplanon kai pistevo kai sto internet....oles dorean arki na exi kapios oreksi na psaksi kai na diavasi

oso gia to pou petaw ine mia ponemeni istoria :-[ :'(
logo doulias o xronos gia petagma ine ligo ....spanios .....diladi petaw opou vrw.. ::)vriskome korinthia
kai petaw...mia fora ton mina :-[..alla tora tino na alakso pros lamia meria.....orea asfaltos eki ::)


kirie dimitri
exete apolito dikio....alla ine orea i idea sto na exoume antalaktika komatia gia to aeroplano mas...ean spasi..
de ksero pola pano se afto to thema...alla sinexia psaxnome...kai tha matho pou tha paei :)


kalimera sas :thumbs up:...stelno kati na gelasoume ligo simera...kalo kani :laugh:


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Uncle's Dad στις Τετάρτη, 15 Φεβ 2006, 16:39:46
"κατασκευή καλουπιών και χρήση ρητινών και υφασμάτων...."

Υπαρχουν ακομα ανθρωποι που φτιαχνουν καλουπια απο ρητινες και υφασμα????? :buck2: :buck2: :buck2:


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Dell Gatto Grande στις Τετάρτη, 15 Φεβ 2006, 18:08:23
evagele mou kinises to endiaferon!!

i fotografia ine dikia sou?
an nai
ine metalika ta kaloupia sou?
an nai me olo afto to varos pos doulevonte??

an oxi ti iliko ine?

efxaristw poli  gia ton xrono sou


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Αντώνης Παπαδόπουλος στις Τετάρτη, 15 Φεβ 2006, 18:35:41
Καλησπέρα σε όλους στο forum.

Οπως βλέπετε από φωτογραφίες γιατιί προσωπικά τόσο αυτό το καλούπι όσο και την μηχανή που έφτιαξε ο Βαγγέλης (τον αστεροειδή) τα έχω δεί από κοντά, θα καταλάβετε τι μπορεί να φτιάξει κανείς άμα θέλει. Ειδικά το καλούπι αυτό για φτερά Q500 είναι τέλειο. Απλά κοστίζει και σε χρόνο και σε χρήμα. Για να φτιαχτεί χρειάστηκε μηχανή CNC, που την έχει ο Ηλίας Σοπέογλου στην δουλειά του και αρκετές ώρες τόσο του Βαγγέλη όσο και του Ηλία για ρύθμιση και δοκιμές. Το αποτέλεσμα μιλά από μόνο του.

Στην συνέχεια για να γίνει η πτέρυγα εκτός από τις ρητίνες και τα υφάσματα χρειάζεται και μηχανή vacuum για να στρώσει το φτερό απόλυτα μέσα στο καλούπι.

Η τεχνολογία αυτή των καλουπιών για τα μοντέλα αναπτύχθηκε αρχικά για τα ανεμόπτερα της κατηγορίας F3B από τους αδελφούς Sitar από την Αυστρία με το πρωτοποριακό για την εποχή του μοντέλο DASSEL. Γιατί χρειάζεται αυτή όμως η υποδομή?

Οταν πλέον έχεις φτάσει σε κάποιο επίπεδο και προσπαθείς για κάτι καλύτερο θέλεις όλα σου τα μοντέλα να είναι ίδια σε χαρακτηριστικά και κατασκευή ώστε πλέον να ασχολείσαι μόνο με το πέταγμα και την βελτίωση σου παρά με τις συμβατικές κατασκευές και τα ξεχωριστά τριμαρίσματα για κάθε μοντέλο.

Είχα την τύχη πριν πολλά χρόνια να παρακολουθήσω ένα σεμινάριο στην Ελβετία, που αρκετές παρουσιάσεις είχαν και τεχνικές κατασκευές καλουπιών.

Τις τεχνικές αυτές τις έκανε πράξη στην συνέχεια στην Ελλάδα ο αείμνηστος Γιώργος Σεβαστός, ο οποίος είχε κατασκευάσει καλούπια από προπέλλες, ατράκτους και φυσικά πτέρυγες.

Για να μην ξεφεύγω όμως και από το θέμα της ενότητας αυτής, σίγουρα είναι ενδιαφέρον να γίνει παρουσίαση σε σεμινάριο για τα καλούπια και τις ρητίνες αλλά όχι μόνο συμφωνώ με τον Δημήτρη σε όσα ανέφερε στο μήνυμα του αλλά επαυξάνω.

Εκτός του θέματος κόστους, που κανένας ότι θέλει κάνει, τα μέσα προστασίας πρέπει να είναι υπερβολικά για να μας προστατέψουν από οποιαδήποτε πιθανή παρενέργεια. Τα εποξιδικά υλικά είναι καρκινογόνα. Και όπως ξέρετε η δράση τους είναι προσθετική. Οτι μπαίνει μέσα μας δεν βγαίνει ποτέ. Αν τύχει κάποτε όμως να ξεπεράσουμε σε άθροισμα το μέγιστο επιτρεπτό όριο τότε η πιθανότητα να δημιουργήσουμε πρόβλημα στον εαυτό μας είναι πάρα πολύ μεγάλη.

Το ίδιο ισχύει και με την εποξική κόλλα. Εχω δεί πολούς από μας τελειώνοντας μια καθημερινή ενασχόληση με τα μοντέλα να καθαρίζουν τα χέρια τους με οινόπνευμα για να φύγει υποτίθεται η κόλλα από πάνω. Το αποτέλεσμα είναι ακριβώς το αντίθετο. Η ρητίνη διαλύεται και εισχωρεί ακόμα πιο εύκολα στο δέρμα μας και αποθηκεύεται για πάντα.

Γιαυτό πάντα γάντια και μάσκα για τις αναθυμιάσεις και ότι άλλο πετιέται από πιθανό γιαλοχάρτισμα ή τρίψιμο με τροχό. Και η σκόνη αυτή είναι εξίσου επικίνδυνη.

Εχοντας επισκεφτεί το εργαστήριο του Ralf Decker γνωστού Γερμανού πρωταθλητή, θα δείτε ότι το εργασ΄τηριο του είχε ειδικές αντλίες  στο πάτωμα γιατί οι αναθυμιάσεις τόσο τωμ εποξειδικών όσο και του πολυεστέρα είναι βαρύτερες του αέρα, όσο και σύστημα με τρεχούμενο νερό που κατέληγαν εκεί οι αναθυμιάσεις. Δεν συζητώ για τις φόρμες και τις μάσκες.

Ισως το μήνυμα είναι και ένα πρώτο μέρος του σεμιναρίου που αν θέλουν πολλά άτομα να γίνει, γιατί όχι?

Πάντως ότι και να κάνουμε καλό είναι να ξέρουμε εκ των προτέρων τι ζητάμε. Για όσους ξέρουν γερμανικά υπάρχουν αρκετά βιβλία από τις εκδόσεις FLug Model Technik.

Περισσότερα για τα σεμινάρια σε λίγο. Ο jkon ετοιμάζεται.

Αντώνης Παπαδόπουλος  


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: dapan στις Τετάρτη, 15 Φεβ 2006, 19:38:41
Καλησπέρα.

Για σεμινάριο με οποιοδήποτε θέμα συμφωνηθεί, ή υπάρχει ενδιαφέρον, ο ΟΑΜΕΛ είναι σε θέση να το φιλοξενήσει αλλά και να το οργανώση.
Το 2004 κάναμε στο Μελισσοχώρι στην αίθουσα συνεδριάσεων του Τοπικού Συμβουλίου σεμινάριο με θέμα Τα ηλεκτρικά μοντέλα και τις μπαταρίες και ήτανε πραγματικά πάρα πολύ χρήσιμο για όλους όσους το παρακολούθησαν, αν βέβαια σε αυτό συνυπολογίσεις και την εμπειρία, αλλά και την μεταδοτικότητα του εισήγητη, (jkon), τότε όλοι καταλαβαίνεται πως αυτός που ήθελε να μάθει έμαθε και μάλιστα πολλά.

Στην διαθεσή σας λοιπόν.

Παντελής Νταναβάρας.


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Uncle's Dad στις Τετάρτη, 15 Φεβ 2006, 19:39:27
Ευχαριστω τον Αντωνη για τα καλα λογια και για το ιστορικο.
Φωτογραφιες και η ιστορια του καλουπιου υπαρχει απο τον φιλο και συνοδοιπορο Ηλια Σωπαιογλου στις παρακατω σελιδες

http://ph.groups.yahoo.com/group/faipylon/photos/browse/1b03


http://groups.yahoo.com/group/faipylon/message/711


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Dell Gatto Grande στις Τετάρτη, 15 Φεβ 2006, 21:03:55
e peste mou etsi nte na katalavo!
.....leo mipos vrethike kamia kenourgia texniki ;D

ego epidi den exo cnc .....akoma 8)smiley

tha arkesto stis palies methodous pou doulevoun mia xara :thumbs up:




Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Κώστας Κωστόπουλος στις Τετάρτη, 15 Φεβ 2006, 21:49:31
Ευάγγελε το http://groups.yahoo.com/group/faipylon/ είναι "κλειστό" φόρουμ , δηλαδή χρειάζεται εγγραφή για να δεις το περιεχόμενο. Για τις φωτογραφίες αυτό είναι πάγιο και δεν έξαρτάται από την διαχείριση.

Με την ευκαιρία να θυμίσω ότι το Aeromodelling GR μπορεί να φιλοξενήσει άρθρα και στα αγγλικά στο site ή και θέματα στα αγγλικά - γαλλικά - γερμανικά - ιταλικά στο φόρουμ στο Aeromodelling GR Café International (https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?board=59.0). Το μενού του φόρουμ είναι σε πέντε γλώσσες με την επιλογή της κατάλληλης σημαίας πάνω.

Στον πίνακα αυτό, εκτός από το ότι μπορεί οποιοσδήποτε να δει το θέμα και τις φωτογραφίες, μπορεί ν' αφήσει μήνυμα και κάποιος χωρίς να είναι μέλος.

Μπορούμε να δώσουμε και link το οποίο θα βάζει το φόρουμ και στην γλώσσα που θέλουμε π.χ.

John Konstantakatos' personal pages, on Aeromodel(l)ing (https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?language=english#topic=525.0)
(Πατείστε μετά την ελληνική σημαία (https://www.aeromodelling.gr/ForumS/Themes/iblues/images//greece.gif) για επαναφορά στα ελληνικά, μην φοβάστε δεν αλλάζει μόνιμα η γλώσσα του προφίλ σας  :laugh:).

Τοποθετούμε στο link "...index.php?language=english#topic..."

Στην θέση του english μπορεί να έχουμε greek, french, german, italian.


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ στις Πέμπτη, 16 Φεβ 2006, 10:03:51
Αχ με κουρδισατε ,πρεπει να ξεσκωνισω το vacum μου για να φτιαξω μια carbon-kevlar ποδια για το scooby μου,λετε να πατισω και κανα φτερακι ;)
Χωρις πλακα τωρα και ευχαριστω τον Αντωνη για το post του ασχοληθηκαμε αρκετα με το Γιωργο τον Σκαριωτη και με τη βοηθεια αλλων φιλων  πριν απο αρκετα χρονια με καλλα αποτελεσματα αλλα ειναι οτι χειροτερο εχω κανει.Οποιος εχει τριψει carbon σε μεγαλες επιφανειες καταλαβαινει τι ενοω.Σιγουρα μπορει οποιοσδηποτε ασχοληθει να εχει καλα αποτελεσματα ειδικα αν εχει προσβαση σε cnc οπως ο Βαγγελης και ο Ηλιας αλλα ο χρονος και τα εξοδα δεν νομιζω οτι δικαιολογουν ερασιτεχνικη απασχοληση,εκτος και αν μιλαμε για επαγγελματικη δουλεια αλλα τοτε πρεπει να υπολογησετε και τους Κινεζους!!! :police:


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Πέμπτη, 16 Φεβ 2006, 10:48:24
Σχετικά με την κατασκευή τμημάτων μοντέλων από συνθετικά υλικά μέσα σε καλούπι, θα ήθελα να πω τα εξής:

Η εργασία του να φτιάξεις ένα καλούπι είναι χρονοβόρα, και κοστοβόρα. Αυτό συμφέρει μόνο αν θέλεις να εμπορευτείς μετά τα αντίτυπα, και φυσικά πρώτα πρέπει να κάνεις έρευνα αγοράς.

Δεν συμφέρει να φτιάξεις καλούπι για ένα π.χ. cowl ενός σπορ μοντέλου. Αντε να χρειαστείς ένα ή δύο το πολύ σε όλη σου τη ζωή, και να δώσεις και ένα δύο σε φίλο που έχει το ίδιο μοντέλο.

Δεν συμφέρει να φτιάξεις καλούπι για αριστερό και δεξί φτερό ανεμόπτερου, ή άτρακτο ανεμόπτερου. Με πόση ακρίβεια μπορείς να το πετύχεις;

Πόσα αντίτυπα μπορεί να κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα πριν αλλάξει η νοοτροπία και η πρακτική και θεωρηθεί το σχέδιο παλαιό και άχρηστο;

Ρωτήστε τον φίλο Παντελή από τη Χαλκίδα πόσα αντίτυπα ανεμόπτερου έχει βγάλει από τα καλούπια που έχει στην κατοχή του;

Ο αείμνηστος Γ.Σ. , στο παρελθόν, άρχισε να φτιάχνει καλούπια για έλικες της σειράς Aeronaut. Δεν άκουγε που του λέγαμε ότι μπορούμε να βρούμε τα ανταλλακτικά φύλλα από την εταιρεία σε κλάσμα της τιμής που του κόστιζε το καλούπι και το αντίτυπο. Δεν άκουγε ότι, έστω ότι έφτιαξε το καλούπι για μία έλικα, ενώ πρέπει να δοκιμάσεις περισσότερες για να βρεις αυτή που σου κάνει.

Κάθε πότε νομίζετε ότι σπάμε διπλούμενη έλικα στα ηλεκτροκίνητα; Εγώ προσωπικά έχω σπάσει μόνο δύο. Τα ανταλλακτικά κάνουν κάτω από 9 ευρώ. Πόσες διαστάσεις έχω και δοκιμάζω; Πάνω από 15. Συμφέρει να φτιάξεις καλούπι για όλα αυτά; Και μιλάω για καλούπι που δεν είναι συμμετρικό.

Κύριοι, και είναι επικίνδυνο να ασχοληθείς με αυτά τα υλικά, και είναι ακριβό να φτιάχνεις καλούπι για ένα δύο αντίτυπα.

jkon


 


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: orck στις Τρίτη, 28 Μάρ 2006, 16:04:57
μηπως εχει προκυψει καποια αποφαση οσον αφορα τα σεμιναρια;


Τίτλος: Απ: Σεμινάριο Αερομοντελισμού
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τρίτη, 28 Μάρ 2006, 17:32:39
Οχι ακόμη

jkon