Aeromodelling GR

Το αερομοντελιστικό εργαστήρι => Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ => Μήνυμα ξεκίνησε από: Bocian στις Σάββατο, 18 Μάρ 2017, 23:12:45



Τίτλος: Πρόβμημα με Graupner MX-22 IFS - Μετατροπή σε HoTT
Αποστολή από: Bocian στις Σάββατο, 18 Μάρ 2017, 23:12:45
Κάτοχος για χρόνια συστήματος Graupner MC-22S (35 ΜΗz)  και απόλυτα ικανοποιημένος από αυτό όταν χρειάστηκα δεύτερο σύστημα, επέλεξα να αγοράσω την MX-22 IFS (2,4).
Ικανοποιημένος και από το δεύτερο σύστημα, καθώς όλα κυλούσαν ομαλά, ως τη στιγμή που η Graupner θέλησε να αλλάξει πρωτόκολλο και πήγε στο σύστημα HoTT,
οπότε δεν υποστήριζε το παλιό IFS και δεν μπορούσα να βρω δέκτες που χρειαζόμουν.
Αποφάσισα λοιπόν να κάνω τη μετάβαση στο νέο, ώστε να μπορώ να βρίσκω αυτά που χρειαζόμουν.Προμηθεύτικα λοιπόν modul για να κάνω τη μετατροπή και για τα δύο μου
συστήματα που είχα στην κατοχή μου, τότε άρχισαν τα προβλήματα, κάποιες φορές - όχι πάντα - χανόταν ο έλεγχος του μοντέλου.
Για να αντιμετωπίσω το πρόβλημα προμηθεύτικα ένα HoTT SMART-BOX  της Graupner ώστε να έχω τηλεμετρία, με έκπληξη είδα ότι ενώ το μοντέλο μου πετούσε σχετικά κοντά μου (100~120 μέτρα)
η τηλεμετρία μου έδειχνε ασθενή ισχύ σήματος και ταυτόχρονα χαμηλή  ποιότητα σήματος, μιλάω για τιμές έως 5% με  πλήρη οπτική επαφή του μοντέλου (οχι στο έδαφος).
Το αποτέλεσμα είναι κάθε φορά που πετάω να φοβάμαι μην μου βρεί το κακό. Τα πράγματα πήγαν καλύτερα, γιατι τελευταία πετούσα μόνο ηλκεκτρικό ανεμόπτερο και επειδή το speed control δεν είχε bec είχα ξεχωριστή μπαταρία στον δέκτη και δεν αντιμετώπιζα κανένα πρόβλημα, σχέδον το είχα ξεχάσει το θέμα , εως την Παρασκευή προχθές που έστησα το νέο μου ανεμόπτερο με καινούργιο speed control με bec για να είμαι ελαφρύτερος από τη δεύτερη μπαταρία, αφού έκανα έξι πτήσεις, δύο πτήσεις
με κάθε μπταταρία (lipo 1300mAh / 3S / 11.1V)  έβαλα ξανά την πρώτη ώστε να κάνω ακόμα μία αφού ήμουν στη φάση τριμαρίσματος του μοντέλου μιάς και ήθελα αύριο (19/3) να είμαι στον αγώνα της Ε.Α.Θ., στην έβδομη λοιπόν πτήση με βρήκε το μοιραίο,
χωρίς να χαθεί η ζεύξη πομπού δέκτη  το μοντέλο μπήκε σε αριστερή σπειροειδή βύθιση και η συμμετοχή ματαιώθηκε........

Εχει αντιμετωπίση  κάποιος άλλος παρόμοιο πρόβλημα με το ίδιο σύστημα, μπορεί κάποιος να βοηθήσει να βρεθεί κάποια λύση? Ελειψη γνώσης της Αγγλικής δυσκολεύει ακόμα πιό πολύ το πρόβλημα, μιάς και με την ψευτομετάφραση του Google δεν μπορώ να βγάλω άκρη, ''διάβασα'' ;D  στο RC Universe σε ανάλογο θέμα (αν το κατάλαβα σωστά, είπαμε google translate) ότι αν είναι παλιά η μπαταρία του δέκτη, αν έχει μεγάλη εσωτερική αντίσταση, αν πέσει η τάση της, η έχει λεπτούς αγωγούς?? μπόρουν να εμφανιστούν περίεργα φαινόμενα.
Σε Range Test  που κάνω, με το μοντέλο δέκα με είκοσι πόντους από το έδαφος όταν απομακρυνθώ απο το μοντέλο 30 μέτρα αρχίζει η πτώση της ισχύς και της ποιότητας του σήματος.

Ε π α ν α λ α μ β ά ν ω  πως πρόκειται για ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ από IFS σε HoTT  και όχι  για Εργοστασιακό μοντέλο, άλλωστε όπως λέω και στην  αρχή δεν είχα ΠΟΤΕ  πρόβλημα ούτε στους 35Mhz  αλλά ούτε και στο IFS παρόλο που για το IFS γράφτηκαν κάποιες
κακές κριτικές, εγώ δεν είχα κανένα θέμα.

Το άλλο μου σύστημα (MC-22S) που και σε αυτό έβαλα module HoTT  άφησα και το module των  35 Μhz. Δεν το χρησιμοποιώ πιά μιας και ήταν το σύστημα για τα Scale ανεμόπτερα που πια δεν τα πετάω, αφού  η παρέα πια δεν υπάρχει δυστυχώς.
Σε δοκιμές που έχω κάνει κια με αυτό (στο  έδαφος)  η συμπεριφορά είναι ίδια.

Ευχαριστώ  για τον χρόνο σας και ελπίζω να μην έγινα κουραστικός.

 


Τίτλος: Απ: Πρόβμημα με Graupner MX-22 IFS - Μετατροπή σε HoTT
Αποστολή από: alex.cularis στις Κυριακή, 19 Μάρ 2017, 09:37:39
kaλημερα
νομιζω ότι ο Παρασκευας που πετουσε στα σπατα ειχε αγορασει μια Grupner hott kai ειχε και αυτος προβλήματα και εστειλε την τηλεκατευθυνση στην γερμανια για ελενχο
γνωμη μου είναι να βαλεις ένα modul fr sky και να λυσεις το πρόβλημα για παντα


Τίτλος: Απ: Πρόβμημα με Graupner MX-22 IFS - Μετατροπή σε HoTT
Αποστολή από: J.B. στις Κυριακή, 19 Μάρ 2017, 12:21:24
Θα σου πρότεινα να κοιτάξεις δύο πράγματα.
1.Βεβαιώσου ότι το βύσμα της κεραίας έχει κουμπώσει σωστά στο modul.
2.Αν χρησιμοποιείς smart box , κάνε bind από αυτό!


Τίτλος: Απ: Πρόβμημα με Graupner MX-22 IFS - Μετατροπή σε HoTT
Αποστολή από: Bocian στις Δευτέρα, 20 Μάρ 2017, 16:48:41
Βαγγέλη αν ήμουν σίγουρος ότι θα δουλεύει σωστά θα το είχα κάνει.
Το λέω αυτό γιατί πριν αγοράσω modul Grauner για τη μετατροπή, και  επειδή ο Graupner αργούσε να βγάλει για την 22αρα είχα αγοράσει Μόνο για την MC Modul  της Jeti,
μαζί είχα αγοράσει και το JetiBox για να έχω τηλεμετρία, το χρησιμοποίησα μόνο μια φορά σ' έναν Τηλέμαχο θερμικό και δεν το ξαναχρησιμοποίησα
γιατί οι ενδείξεις της τηλεμετρίας ήταν παρόμοιες με αυτές που παίρνω τώρα απο την Graupner.

J.B.Ευχαριστώ πολύ επειδή δεν θυμόμουν άνοιξα το modul και κοίταξα την κεραία, είναι καλά στερεωμένη και μάλιστα είχα στάξει επάνω και μια σταγόνα θερμοσιλικόνης
ώστε να μην μπορεί να ξεκουμπώσει.Bind έκανα από το smartbox.  

Πριν λίγο έκανα και ένα βίντεο ώστε να γίνει πιο κατανοητό, θα το ανεβάσω λίγο αργότερα.


Τίτλος: Απ: Πρόβμημα με Graupner MX-22 IFS - Μετατροπή σε HoTT
Αποστολή από: alex.cularis στις Δευτέρα, 20 Μάρ 2017, 18:26:54
Αποστολή καλησπέρα
αφου δεν το παρουσιασε το πρόβλημα όταν πεταγε με ξεχωριστη  μπαταρια το πρόβλημα είναι στο speed control
εάν για λογους βαρους εχεις βαλει 40 η μικροτερο δεν αντεχει to  bec   6 μινι  σερβο και κλαταρει
οι περισσοτεροι στο εξωτερικο πεταν  αλλα και εδώ  με ξεχωριστο bec 6 ambs  με διχαλο  τροφοδοσίας  στο speed contol
μονο η  jeti εχει 40 speed control  με  8 αμπερ bec τα πορτοκαλυ
δεν ξερω εάν εχεις ελενξει ποσα αμπερ τραβας από την 1300 αλλα πρεπει να ελενξεις στο εδαφος να  δεις τι γινεται μεχρι να παει κάθε στοιχειο στα 3.70 βολτ με  ολα τα σερβο πανω και αμπερομετερ για δεις εάν εχεις πτωση τασης που κοβει το ρευμα στο δεκτη
επισης πολύ για να γλυτωσουν βαρος πετανε με δισσελη και κατω από 1000  μα με αποτέλεσμα να κλαταρουν ευκολοτερα


Τίτλος: Απ: Πρόβμημα με Graupner MX-22 IFS - Μετατροπή σε HoTT
Αποστολή από: Bocian στις Δευτέρα, 20 Μάρ 2017, 23:55:07
Βαγγέλη αυτό με το speed control  και τα 6 servo δεν το ήξερα. Δηλαδή όλες οι Τ/Κ συμπεριφέρονται κατά τον ίδιο τρόπο, αν είχα οποιοδήποτε σύστημα τα ίδια θα πάθαινα?
Πριν τις πτήσεις μέτρησα τις καταναλώσεις και ήμουν εντός ορίων.
Και εντάξει με τα ηλεκτρικά μοντέλα όπου η μπαταρία χρησιμοποιείται και για το μοτέρ, αλλά σε θερμικό μοντέλο όπου η μπαταρία
είναι μόνο για τον δέκτη και μετά από τρία λεπτά πτήσης χάνεται ο έλεγχος? Σε απόσταση 250 βημάτων (στο έδαφος)  μέτρησα 5% σήμα,είναι λογικό?
τόσο ισχύ σήματος  έχουν όλα τα συστήματα?
Πάντως χθες πέταξα θερμικό αεροπλάνο με powerbox  με δύο μπαταρίες 4500mAh & 2500mAh  και από την αρχή είχα ένδειξη για χαμηλή τάση 3,8V μόλις άνοιγα το σύστημα, έδειχνε βέβαια
ότι η τροφοδοσία είναι 5Volt, αλλά η ένδειξη χαμηλότερης τάσης έδειχνε 3,8V.