Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Μηχανές - καύσιμα - έλικες => Μήνυμα ξεκίνησε από: PVassilis στις Τετάρτη, 25 Μάι 2011, 13:08:54



Τίτλος: Πρόβλημα με OS 91 FS II pump
Αποστολή από: PVassilis στις Τετάρτη, 25 Μάι 2011, 13:08:54
Καλησπέρα,

έχω τον παραπάνω κινητήρα ο οποίος μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα: δεν κρατάει ρελαντί. Αφού έκανα όλους τους πιθανούς ελέγχους χωρίς αποτέλεσμα, παρατήρησα οτι στάζει καύσιμο από την αντλία (http://www.osengines.gr/bmz_cache/8/870417b2685f2b139671a886e009aca2.image.150x116.jpg) που είναι βιδωμένη στο backplate του κινητήρα. Ψάχνοντας σε ξένα forum βρήκα κάποιο post που ανέφερε τα ίδια συμπτώματα και τη διαρροή από το σώμα της αντλίας. Η απάντηση που του δόθηκε είναι πως χρειάζεται νέα αντλία. Αυτό προτίθεμαι να κάνω και εγώ, απλά ψάχνω για μία τελευταία επιβεβαίωση από οποιονδήποτε μπορεί να αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα. 


Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με OS 91 FS II pump
Αποστολή από: DSheli στις Κυριακή, 29 Μάι 2011, 22:40:28
Καλησπερα Βασιλη
Λογικα θα πρεπει να εχεις διαρροη απο τη φλατζα στο σωμα της αντλιας.
Αν σε ενδιαφερει εχω μια ιδια αντλια δουλεμενη μονο τρεις φορες στην οποια εχουν σπασει τα δυο πλαστικα nipple.Αν θελεις να στη δωσω(εννοειται δωρεαν) μηπως μπορεσεις να αλλαξεις κατι και να κανεις τη δουλεια σου πριν αγορασεις καινουρια.


Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με OS 91 FS II pump
Αποστολή από: PVassilis στις Δευτέρα, 30 Μάι 2011, 00:49:01
Σε ευχαριστώ πολύ για τη προσφορά σου!. Και απο ψάξιμο στο διαδίκτυο αυτό συμπέρανα και εγώ, τρύπια φλάτζα. Τελικά αγόρασα καινούργια την Παρασκευή και μένει να γίνει η δοκιμή. Θα σε έχω στα υπόψη στο μέλλον εάν προκύψει κάτι.
Σε ευχαριστώ και πάλι .


Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με OS 91 FS II pump
Αποστολή από: kostaslbc στις Κυριακή, 11 Νοέ 2012, 22:51:15
Παιδιά έχω και εγώ πρόβλημα με το ίδιο μοτέρ!

Ενώ στο έδαφος το μηχανάκι ξυρίζει ,στον αέρα δεν έχει δύναμη και αδυνατεί να ανεβάσει στροφές.
μάλιστα η μηχανή από το 1/2 και πάνω του γκαζιού δεν είχε την παραμικρή αλλαγή στις στροφές!
(παρολα αυτά δεν μπούκωνε).

Να σημειωθεί ότι το ίδιο πρόβλημα το είχα και με μια YS 63 FZ !!!(η οποία απεβίωσε μαζί με το σκάφος !!!)


Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με OS 91 FS II pump
Αποστολή από: PVassilis στις Δευτέρα, 12 Νοέ 2012, 13:34:08
Παιδιά έχω και εγώ πρόβλημα με το ίδιο μοτέρ!

Ενώ στο έδαφος το μηχανάκι ξυρίζει ,στον αέρα δεν έχει δύναμη και αδυνατεί να ανεβάσει στροφές.
μάλιστα η μηχανή από το 1/2 και πάνω του γκαζιού δεν είχε την παραμικρή αλλαγή στις στροφές!
(παρολα αυτά δεν μπούκωνε).

Να σημειωθεί ότι το ίδιο πρόβλημα το είχα και με μια YS 63 FZ !!!(η οποία απεβίωσε μαζί με το σκάφος !!!)

Kostaslbc,
δεν είχα ποτέ τέτοια συμπτώματα με αυτόν τον κινητήρα.
Αφού δουλεύει μια χαρά στο έδαφος, μήπως το πρόβλημα προέρχεται από σωληνάκι τεπόζιτου και το βοσκό?


Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με OS 91 FS II pump
Αποστολή από: kostaslbc στις Δευτέρα, 12 Νοέ 2012, 14:02:04
Το σωληνάκι και ο βοσκός ελεγμένα!
εξάλου το κάνει σε ευθεία πτήση και με σταθερό ύψος  :idiot2:

μήπως η προπέλλα του κάθεται λίγο μεγάλη ? APC 15Χ8.

δεν είχα χρόνο να του μετρήσω στροφές.

η θερμοκρασία μετά την πτήση χαμηλή.

Επίσης παρατήρησα ότι το έκανε μετά από 2 - 3 λεπτά πτήσης.



Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με OS 91 FS II pump
Αποστολή από: PVassilis στις Δευτέρα, 12 Νοέ 2012, 14:23:49
Με βάση το maunal του κινητήρα, η έλικα είναι εκτός προδιαγραφών.
Για το σωληνάκι με το βοσκό το αναφέρω, γιατί εάν είναι πολύ κοντά ο βοσκός στον πάτο του ντεπόζιτου, τότε επιταχύνοντας και σε ευθεία ενδέχεται ο βοσκός να τεντώνει το σωληνάκι και να ακουμπάει στο τοίχωμα του ντεπόζιτου και να περιορίζει τη ροή του καυσίμου στο καρμπυρατέρ, κάτι που ίσως να μην μπορείς να παρατηρήσεις όταν είσαι στάσιμος στο έδαφος.


Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με OS 91 FS II pump
Αποστολή από: kostaslbc στις Δευτέρα, 12 Νοέ 2012, 18:32:14
Βασίλη σε ευχαριστώ,

Αλλά ο βοσκός απέχει τουλάχιστο μισό πόντο τεντωμένος από το τοίχωμα. :-X
το manual λέει για scale αεροπλάνα 15 χ 6 και μικρές παραλλαγές του.
θα δοκιμάσω και με μικρότερη .


Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με OS 91 FS II pump
Αποστολή από: w1ndsurfer στις Δευτέρα, 19 Νοέ 2012, 07:16:45
Η 15χ8 είναι πολύ μεγάλη (το βήμα, όχι η διάμετρος)

Επειδή είχα τον ίδιο κινητήρα, έχω μετρήσει στροφές με 20% νιτρο:

14χ6 APC, MAS-K:  9.500
14x7 APC:  9.200
14x8 MAS-K:  8.000 (ζορίζεται)
15χ6 MAS-K:  9.000 (μέγιστη ώση)

Και εγώ είχα πρόβλημα με την ρύθμιση, τελικά κατέληξα ότι το σύστημα pump-regulator είναι προβληματικό και τον μετέτρεψα σε non-pump με αλλαγή backplate και carburator, και έκτοτε δούλεψε απροβλημάτιστα.