Τίτλος: Πανελλήνιοι Αγώνες Ηλεκτρικών 2005 4-5 Ιουνίου στο Ακραίφνιο Αποστολή από: Κώστας Κωστόπουλος στις Τρίτη, 3 Μάι 2005, 06:37:17 Για τις 4 & 5 Ιουνίου 2005 προγραμματίζονται οι Πανελλήνιοι Αγώνες Ηλεκτρικών 2005 στο
Ακραίφνιο . Αναμένεται πλήρες πρόγραμμα για την εκδήλωση. Το πλήρες πρόγραμμα της ΕΛ.Α.Ο. έχει ως εξής:
Τίτλος: Απ: Πανελλήνιοι Αγώνες Ηλεκτρικών 4-5 Ιουνίου στο Ακραίφνιο Αποστολή από: Κώστας Κωστόπουλος στις Τετάρτη, 18 Μάι 2005, 15:18:38 Από το 1ο ενημερωτικό δελτίο της ΕΛ.Α.Ο.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΕΡΑΘΛΗΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ Πανελλήνιοι Αγώνες Αερομοντελισμού Κατηγορίας Ηλεκτροκίνητων Αερομοντέλων F5B-BF1-GR ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ Η Ελληνική Αεραθλητική Ομοσπονδία προσκαλεί όλα τα σωματεία μέλη της, να λάβουν μέρος στους Πανελλήνιους Αγώνες Αερομοντελισμού στην κατηγορία F5B-BF1-GR που θα γίνουν στο Αεραθλητικό Κέντρο Hobby Box στην περιοχή Ακραίφνιο-Αλίαρτος της Βοιωτίας, το Σάββατο 4 και Κυριακή 5 Ιουνίου 2005. Οι αγώνες αυτοί προσμετρούνται στην αξιολόγηση των σωματείων.
1. Εκδήλωση - Οργανωτής: Πανελλήνιοι Αγώνες Αερομοντέλων στην κατηγορία F5Β-BF1-GR. Οι αγώνες έχουν προκηρυχθεί από την Ελληνική Αεραθλητική Ομοσπονδία και την διοργάνωση έχει αναλάβει η Επιτροπή Αερομοντελισμού της ΕΛΑΟ σε συνεργασία με την Ένωση Αερομοντελιστών Αθηνών. 2. Ημερομηνίες: Σάββατο 4 Ιουνίου Τεχνικός Έλεγχος 12:00-13:00 1ος γύρος 14:00 2ος γύρος 16:00 Κυριακή 5 Ιουνίου 3ος γύρος 10:00 4ος γύρος 12:00 Το ωρολόγιο πρόγραμμα είναι δυνατόν να αλλάξει ως προς τον χρόνο έναρξης του κάθε γύρου, ανάλογα με τον αριθμό των συμμετεχόντων αθλητών. Δεν θα γίνει επίσημη πτήση μετά την 7:30 μμ. 3. Χώρος Αγώνων: «Αεραθλητικό κέντρο Hobby Box», στην Βοιωτία. Έξοδος από το 102ο χλμ Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας, πινακίδα Ακραίφνιο / Αλίαρτος. 4. Αθλητές: Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των αθλητών που είναι δυνατόν να δηλώσει το κάθε σωματείο. Κάθε αθλητής πρέπει να είναι εγγεγραμμένος στο αθλητικό μητρώο της ΕΛΑΟ και να παρουσιάσει στην διάρκεια του τεχνικού ελέγχου το αθλητικό δελτίο που εκδίδει η ΕΛΑΟ. Κάθε σωματείο εκτός από τους αθλητές, οφείλει να δηλώσει και τον αρχηγό της ομάδας. Αρχηγός Ομάδας είναι δυνατόν να είναι και αθλητής που συμμετέχει στους αγώνες. Είναι δυνατόν επίσης να λάβουν μέρος αθλητές από την Κυπριακή Αεραθλητική Ομοσπονδία στα πλαίσια της διακρατικής αθλητικής συνεργασίας που έχει υπογραφεί μεταξύ των δύο χωρών. 5. Κανονισμοί Αγώνων Οι αγώνες θα διεξαχθούν σύμφωνα με τους ισχύοντες αγωνιστικούς κανονισμούς της Διεθνούς Αεροναυτικής Ομοσπονδίας (FAI). Για τις κατηγορία F5Β-BF1-GR το γενικό τμήμα είναι ίδιο με την κατηγορία F5B. Ο τρέχον κανονισμός F5B υπάρχει στο Internet, www.fai.org/aeromodelling/, ενώ η μετάφρασή του, καθώς και ο κανονισμός F5B-BF1-GR υπάρχει στο www.elao.gr στο τμήμα του αερομοντελισμού. Οι κανονισμοί υπάρχουν επίσης και στην γραμματεία του κάθε σωματείου. Θα διεξαχθούν 4 βαθμολογούμενοι γύροι. Σε περίπτωση δυσμενών καιρικών συνθηκών ο αγώνας θα θεωρηθεί έγκυρος εφ’ όσον έχει ολοκληρωθεί τουλάχιστον ένας πλήρης γύρος πτήσεων. Για να διεξαχθούν οι αγώνες θα πρέπει στον τεχνικό έλεγχο που προηγείται των αγώνων να έχουν περάσει με επιτυχία τουλάχιστον 5 αθλητές. Όποιος αθλητής δεν παρουσιαστεί αυτοπροσώπως με τουλάχιστον ένα μοντέλο στον τεχνικό έλεγχο θα αποκλειστεί από την συνέχεια των αγώνων. 6 Συχνότητες: Επιτρέπεται η χρήση συχνοτήτων εντός των περιοχών: 35, 40, 41, 50, 53 και 72 MHz. Σύμφωνα με τον κανονισμό του αγώνα ο κάθε αθλητής πρέπει να δηλώσει την δυνατότητα χρήσης δύο (ή περισσότερων) συχνοτήτων. 7. Έπαθλα: Θα απονεμηθούν κύπελλα και αναμνηστικά διπλώματα στους τρεις πρώτους νικητές του αγώνα. Διάκριση θα απονεμηθεί και στους τρείς αθλητές, με την καλύτερη επίδοση, με απλά μοτέρ «κλειστού τύπου». Θα απονεμηθεί επίσης και το έπαθλο «ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΕΒΑΣΤΟΣ» που αθλοθετείται από την Ενωση Αερομοντελιστών Αθηνών εις μνήμη του πρωτεργάτη της κατηγορίας αυτής. Η τελετή απονομής θα γίνει μετά το τέλος της διεξαγωγής των αγώνων. 8. Υποβολή Ενστάσεων Είναι δυνατόν να υποβληθεί ένσταση σύμφωνα με τους αγωνιστικούς κανονισμούς της FAI, Section 4b, item B.14. Για να συζητηθεί ένσταση, πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά από το ποσό που προβλέπεται στους διεθνείς κανονισμούς, το οποίο θα επιστραφεί στο σωματείο, σε περίπτωση που η ένσταση του γίνει δεκτή. Στην ένσταση θα πρέπει να αναγράφεται το άρθρο του κανονισμού το οποίο παραβιάστηκε. Αρμόδιος να υποβάλει ένσταση είναι μόνο ο αρχηγός της ομάδας συμμετέχοντος σωματείου. Το σωματείο θεωρείται ότι μετέχει των αγώνων εφόσον αθλητής του, καταρχάς δηλώσει συμμετοχή και παρουσιαστεί στον τεχνικό έλεγχο. 9. Ασφάλιση Όλοι οι αθλητές που θα λάβουν μέρος στους αγώνες πρέπει να είναι ασφαλισμένοι για αστική ευθύνη έναντι τρίτων, είτε στην ασφάλεια που προσφέρει η ΕΛΑΟ ή σε οποιαδήποτε άλλη ασφαλιστική εταιρία. Στην τελευταία περίπτωση μαζί με την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να κατατεθεί και αντίγραφο του αντίστοιχου ασφαλιστηρίου συμβολαίου. 10. Επικοινωνία: Το 2ο ενημερωτικό δελτίο, με τις τελευταίες πληροφορίες για τον αγώνα, θα σταλεί την Τετάρτη 1 Ιουνίου 2005, μόνο σε όσα σωματεία δηλώσουν συμμετοχή. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, ή πληροφορίες, είναι δυνατόν να επικοινωνείτε με το fax: 210 9649 547 ή το email: eale@hol.gr Για διαμονή υπάρχουν ξενοδοχεία τόσο στην Αλίαρτο όσο και στην Λιβαδειά. Αλίαρτος - Hotel Tsaparas (22680) 23522, 22022 Λιβαδειά - Hotel Levadia (22610) 23611, 23612-7 Hotel Erato (22610) 20351, 20352-3 Για την ευκολία σας οι σχετικοί κανονισμοί της ΕΛ.Α.Ο. στο Τηλεκατευθυνόμενα Ηλεκτρικά (http://www.elao.gr/documents/AM_SC_Electrics.pdf) (PDF), οι της F.A.I. στο RC Electric Powered Competitions (http://ftp://www.fai.org/sporting_code/sc4/sc4-f5.05.zip) (ZIP). Το πλήρες κείμενο Τίτλος: Απ: Πανελλήνιοι Αγώνες Ηλεκτρικών 2005 4-5 Ιουνίου στο Ακραίφνιο Αποστολή από: Κώστας Κωστόπουλος στις Πέμπτη, 19 Μάι 2005, 16:23:38 ΠΡΟΣΟΧΗ
Εκ παραδρομής στην φόρμα για τους αγώνες αερομοντελισμού στα ηλεκτρικά, η ημερομηνία αντί Μαίου ανέφερε Ιουνίου. Επισυναπτόμενη η σωστή και προσοχή στην ημερομηνία μέχρι την οποία έχετε την δυνατότητα να υποβάλετε τις συμμετοχές. Είναι Δευτέρα 30 Μαΐου 2005. Από την γραμματεία της ΕΛΑΟ Τίτλος: Απ: Πανελλήνιοι Αγώνες Ηλεκτρικών 2005 4-5 Ιουνίου στο Ακραίφνιο Αποστολή από: dapan στις Κυριακή, 5 Ιούν 2005, 23:10:06 Αύριο στην ιστοσελίδα του ΟΑΜΕΛ www.geocities.com/oamelgr θα υπάρχει πλήρεις ρεποτράζ από τους αγώνες Ηλεκτρικών που έγιναν το Σαββατοκύριακο 4-5/6/05 προς το παρόν δείτε κάποιες από τις φωτογραφίες.
Στην πρώτη φωτογραφία είναι οι συμμετέχοντες στη δεύτερη οι συμμετέχοντες του ΟΑΜΕΛ και στην τρίτη η προσγείωση μέτα από 30 λεπτά πτήση του Γιώργου του Βασδαβάνου. Παντελής Νταναβάρας. Τίτλος: Απ: Πανελλήνιοι Αγώνες Ηλεκτρικών 2005 4-5 Ιουνίου στο Ακραίφνιο Αποστολή από: dapan στις Κυριακή, 5 Ιούν 2005, 23:14:57 Συγνώμη για το μπέρδεμα αλλά....ο δαίμων...
Τίτλος: Απ: Πανελλήνιοι Αγώνες Ηλεκτρικών 2005 - Αποτελέσματα Αποστολή από: Κώστας Κωστόπουλος στις Δευτέρα, 6 Ιούν 2005, 19:04:22 (https://www.aeromodelling.gr/Articles/f5bgr_2005c.jpg) Από την Επιτροπή Αερομοντελισμού της ΕΛ.Α.Ο. τα αποτελέσματα των Πανελληνίων Αγώνων F5B GR BF1 2005, που διεξήχθησαν το Σάββατο και Κυριακή 4-5 Ιουνίου στο Μοντελοδρόμιο Hobby Box, στο Ακραίφνιο.
Επίσης πίνακας με τον εξοπλισμό των μοντέλων.
Τίτλος: Απ: Πανελλήνιοι Αγώνες Ηλεκτρικών 2005 4-5 Ιουνίου στο Ακραίφνιο Αποστολή από: Κώστας Κωστόπουλος στις Τρίτη, 7 Ιούν 2005, 01:01:49 Οι νικητές του αγώνα [/tr](https://www.aeromodelling.gr/Articles/f5bgr_2005w.jpg) [td]1ος Γιάννης Κωνσταντακάτος (http://jkon.aeromodelling.gr/), Ε.Α.Α., στο κέντρο.[/td] [tr][td] 2ος Βασίλης Κατηνιώτης, Ε.Α.Α, δεξιά. [/td][/tr][tr][td] 3ος Παντελής Νταναβάρας (http://www.geocities.com/oamelgr/), Ο.Α.ΜΕΛ., αριστερά. [/td][/tr][/table][/b][/center]"Ξάσπρισμα" by agridoc Τίτλος: Απ: Πανελλήνιοι Αγώνες Ηλεκτρικών 2005 4-5 Ιουνίου στο Ακραίφνιο Αποστολή από: Αντώνης Παπαδόπουλος στις Τρίτη, 7 Ιούν 2005, 11:32:14 Καλημέρα σε όλους,
Με αφορμή τους αγώνες ηλεκτρικών θα ήθελα να εκφράσω μέσω του forum και τα προσωπικά μου σχόλια ώστε η επιτυχία των πρώτων αγώνων να συνεχιστεί και στους επόμενους. Ιστορικά πριν από 5 περίπου χρόνια έγινε ο πρώτος αγώνας ηλεκτρικών όπου όλοι οι αθλητές ξεκινούσαν την πτήση και κέρδιζε αυτός που προσγειωνόταν τελευταίος. Με αυτή τον τρόπο έγιναν άλλοι δύο αγώνες με ανάλογη επιτυχία. Φέτος η επιλογή του συγκεκριμένου κανονισμού είχε σαν στόχο αφενός μεν να αυξήσει τις συμμετοχές και αφετέρου είχε και δέυτερο στόχο την πρόκληση του ενδιαφέροντος του κάθε αθλητή ώστε να κάτσει και να σκεφτεί εκ των προτέρων τον συνδυασμό του εξοπλισμού / μοντέλου που θα πρέπει να χρησιμοποιήσει ώστε να πετύχει τα προβλεπόμενα από τον κανονισμό. Ο κύριος σκοπός ήταν η παραμονή στον αέρα για 30 λεπτά. Δευτερεύων στόχος ήταν να έχεις τον καλύτερο λόγο μεταξύ μπαταρίας κίνησης με συνολικό βάρος. Και όλα αυτά σε σχέση και με τον καιρό. Η ποικιλία των ανεμοπτέρων που χρησιμοποιηθήκαν ήταν μεγάλη. Από πολύ απλά μοντέλα (ξυλοκατασκευές)έως πολύ προχωρημένα όπως το AVA ή το TOPAZ. Οι περισσότεροι αθλητές είχαν στην διάθεση τους διάφορα battery packs (διαφορετικής χωρητικότητας άρα και διαφορετικού βάρους) το οποίο έδειξε ότι αυτοί τουλάχιστον είχαν κάτσει από πριν και είχαν σκεφτεί ανάλογα με τις δυνατότητες του μοντέλου τις διαφορετικές επιλογές που ήταν δυνατόν να χρησιμοποιήσουν ώστε να βελτιώσουν τον λόγο και να έχουν την μεγαλύτερη πιθανότητα να πετύχουν. Οι λόγοι ήταν από 18% έως 31%. Η πλειοψηφία ήταν γύρω στο 24%. Βέβαια έγιναν προσπάθειες να κατέβουν μερικοί και στο 15% αλλά χωρίς επιτυχία. Θεωρητικά υπήρξαν μοντέλα που είχαν και δυνατότητα έως και 11% αλλά η θεωρία από την πράξη απέχει. Ισως του χρόνου. Πάντως το γεγονός ήταν ότι όλοι οι συμμετέχοντες ευχαριστήθηκαν την συμμετοχή τους και είδαν τι πρέπει να γίνει για τους επόμενους αγώνες. Σε σχέση με τα μοτέρ επικράτησαν τα brushless χωρίς όμως να υστερούν και τα άλλα. Αλλά όταν κανείς συμμετέχει σε αγώνα πιστεύει ότι η χρήση αποτελεσματικότερου μοτέρ του επιτρέπει την ταχύτερη άνοδο άρα την χρήση του μοτέρ για λιγότερο χρόνο άρα την χρήση μικρότερσης χωρητικότητας μπαταρίας άρα τελικά καλύτερο λόγο. Σε κάθε περίπτωση ο φετεινός αγώνας ήταν ένας προάγγελος του τι θα ακολουθήσει. Προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν έχει σημασία τόσο η χρήση super μοντέλων ή super κινητήρων όσο η αρίστη γνώση του υπάρχοντος μοντέλου και εξοπλισμού σε σχέση με τον καιρό που επικρατεί την στιγμή του αγώνα. Με λίγα λόγια η προπόνηση. Τον φετεινό αγώνα τον κέρδισε ο Γιάννης Κωνσταντακάτος με την χρήση του μοντέλου AVA. Είναι μοντέλο που κατασκευάζεται στην Ουκρανία από τον γνωστό από την συμμετοχή τους στους αγώνες στην Κέρκυρα Βλαδίμηρο. (www.model-airplane.com). Κατά δήλωση του όμως θα μπορούσε να είχε κερδίσει ίσως και με καλύτερη βαθμολογία αν έκανε και χρήση ενός άλλου μοντέλου που στην δεδομένη στιγμή θα μπορούσε να έχει καλύτερο λόγο. Ολοι ευχόμαστε οι επόμενοι αγώνες να έχουν μεγαλύτερη επιτυχία και ο συναγωνισμός να είναι ακόμα πιο έντονος. Αν κάποιος από τους αναγνώστες του forum θα ήθελε να έχει περισσότερες πληροφορίες ή να ζητήσει κάτι πιο ειδικό μην διστάσει να το κάνει. Αντώνης Παπαδόπουλος Τίτλος: Απ: Πανελλήνιοι Αγώνες Ηλεκτρικών 2005 4-5 Ιουνίου στο Ακραίφνιο Αποστολή από: Αντώνης Παπαδόπουλος στις Τρίτη, 7 Ιούν 2005, 11:41:13 Συγνώμη το link στο προηγούμενο μήνυμα ήταν λάθος.
Για την σελίδα του Βλαδίμηρου που κατασκευάζει και τα γνωστά Graphite το σωστό είναι www.airplane-model.com Για το μοντέλο Topaz το link είναι www.hkm-modellbau.de Επίσης στο site www.rcsoaring.com είναι δυνατόν να βρείτε οτιδήποτε link είναι χρήσιμο τόσο για ανεμόπτερα όσο και για ηλεκτρικά. Αντώνης Παπαδόπουλος Τίτλος: Απ: Πανελλήνιοι Αγώνες Ηλεκτρικών 2005 4-5 Ιουνίου στο Ακραίφνιο Αποστολή από: DeltaMan στις Τρίτη, 7 Ιούν 2005, 18:38:53 Καλησπέρα σας . Περάσαμε Υπέροχα όντως ...
Του χρόνου όμως θα κατέβω με πιό ... ΚΑΚΟ εργαλείο >:( για να σαρώσω τα κύπελα ... :P Τρέμετε .... Το μοντέλο του Κου Κωνσαντακάτου ήταν όντως ... State of the Art . 8) Kαλά έ , αυτός ο Τύπος ο Βλαδίμηρος τί κατασκευές κάνει βρέ παιδί μου ... Τρελάθηκα μόλις είδα το site που έστειλε ο Αντώνης .... :o |