Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Sport - fun και γενικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: dim sofos στις Πέμπτη, 10 Αύγ 2006, 23:10:27



Τίτλος: Μικρά project-άκια..
Αποστολή από: dim sofos στις Πέμπτη, 10 Αύγ 2006, 23:10:27
Η ρυμούλκυση στα ανεμόπτερα πριν μερικά χρόνια (1981) γινόταν με ανορθόδοξο τρόπο.
Το project που βλέπετε το ονομάζαμε AEROGAMIS..καταλαβαίνεται το λόγο φαντάζομαι.
Στο παρόν είχαμε μικρό αεροπλάνο,μεγάλο ανεμόπτερο.
Δείτε αυτά..
 


Τίτλος: Απ: Μικρά project-άκια..
Αποστολή από: dim sofos στις Πέμπτη, 10 Αύγ 2006, 23:21:28
Στήν ουσία το ανεμόπτερο τραβούσε το ζόρι,λόγο μεγαλύτερης επιφάνειας έναντι του αεροπλάνου.
Αυτό βέβαια είχε απίστευτο ''χαβαλε'' σε κάθε εκδήλωση_επίδειξη, αερομοντελλιστών.
Όλοι περίμεναν πως δεν θα απογειωθει,αλλά..έπερνε όλο το SHOW!!.

Στη συνέχεια δοκιμάσαμε και το αντίθετο,μεγάλο αεροπλάνο μικρό ανεμόπτερο.Πέτυχε άλλα δεν είχε τον
χαβαλέ που λέγαμε πρίν.


Τίτλος: Απ: Μικρά project-άκια..
Αποστολή από: dim sofos στις Πέμπτη, 10 Αύγ 2006, 23:23:58
Λίγο πρίν την απαγκίστρωση..


Τίτλος: Απ: Μικρά project-άκια..
Αποστολή από: DeltaMan στις Κυριακή, 13 Αύγ 2006, 09:05:59
 :thumbs up: Σούπερ Δημήτρη ...  :)

Ώστε το έχετε κάνει και αυτό έέ ...  Το έχω δεί στο εξωτερικό και πρίν προλάβω να μπώ και γώ πάνω με το μικρό μου DGάκι , έσπασε το αεροπλάνο και έμεινα γειωμένος ...  :-\

Πάντως πρέπει να παίζει Σημαντικότατο λόγο και η γωνία με την οποία είναι στερεωμένο το φτερό του ανεμοπτέρου σε σχέση με τη γωνία του φτερού του αεροπλάνου ... Τα λέω σωστά ??


Τίτλος: Απ: Μικρά project-άκια..
Αποστολή από: Γιάννης Παξιμαδάκης στις Δευτέρα, 14 Αύγ 2006, 10:14:32
Τόχουμε κάνει (https://www.aeromodelling.gr/album/albums/userpics/P6120013.jpg)

και χωρίς αλεξίπτωτο  ;D


Τίτλος: Απ: Μικρά project-άκια..
Αποστολή από: DeltaMan στις Δευτέρα, 14 Αύγ 2006, 22:24:37
Μπράβο και στα Γιάννενα ...  :thumbs up:

Με λάστιχα απαγκιστρώνει το ανεμόπτερο ?  Πιό Κοντινές Φωτό του μηχανισμού ??   


Τίτλος: Απ: Μικρά project-άκια..
Αποστολή από: Γιάννης Παξιμαδάκης στις Τρίτη, 15 Αύγ 2006, 15:18:15
Απόστολε οταν πάω στο σπίτι θα ετοιμάσω ενα σχεδιάκι με την λειτουργια του μηχανισμού  και θα το ανεβάσω με την πρώτη  ευκαιρία


Τίτλος: Απ: Μικρά project-άκια..
Αποστολή από: dim sofos στις Πέμπτη, 31 Αύγ 2006, 02:09:33
Αυτό είναι περίπου 24 ετών κατασκευή. 8)smiley


Τίτλος: Απ: Μικρά project-άκια..
Αποστολή από: dim sofos στις Πέμπτη, 31 Αύγ 2006, 02:11:22
Kαι αυτή.


Τίτλος: Απ: Μικρά project-άκια..
Αποστολή από: dim sofos στις Παρασκευή, 1 Σεπ 2006, 22:20:19
Άν και αρκετά σκονισμένο το charly, έτοιμο πάντα για νέες περιπέτειες :laugh:


Τίτλος: Απ: Μικρά project-άκια..
Αποστολή από: dim sofos στις Παρασκευή, 1 Σεπ 2006, 22:27:16
Το αεροπλανάκι έχει άνοιγμα πτέρυγας 125cm πετά με 25άρη, έχει epoxy άτρακτο και foam φτερά.
Το μεγαλύτερο ανεμόπτερο που έχει σηκώσει, είχε άνοιγμα 3μέτρα.


Τίτλος: Απ: Μικρά project-άκια..
Αποστολή από: DeltaMan στις Κυριακή, 3 Σεπ 2006, 10:56:09
Ωραίο Δημήτρη ...  :thumbs up:

Είδα το Charly χθές στο Βόλο . Το πέταγε ο πατέρας σου . Πολύ καλή δουλειά ...  :)

Εϊχα επίσης την ευκαιρία να γνωρίσω αυτόν τον Καταπληκτικό άνθρωπο . Και κουβεντιάσαμε ... και κουβεντιάσαμε ... Σούπερ .

Με τί κινητήρα στο μικρούλι σηκώσατε το 3μετρο ανεμόπτερο ?? 


Τίτλος: Απ: Μικρά project-άκια..
Αποστολή από: dim sofos στις Κυριακή, 3 Σεπ 2006, 22:06:34
Kαλησπέρα.

Απόστολε το πρώτο charly που σήκωσε 3μετρο είχε μια 25 OS FSR. Υπάρχει ακόμα αυτός ο κινητήρας, αλλά δεν
είναι για πολλά. Έχει τοποθετηθεί μια 29 MVVS, για να δούμε.. 8)smiley


Τίτλος: Απ: Μικρά project-άκια..
Αποστολή από: DeltaMan στις Παρασκευή, 8 Σεπ 2006, 11:38:05
... έλαααα , ένα ακόμη ... Ναίαίαίαί ... 600 τα μηνύματα ...  ;D

Δημήτρη , μπορείς να εξηγήσεις λίγο την λειτουργία της Κατασκευής σας ? Βλέπω δύο ντίζες αλλά θα ήθελα να μας το ξεδιαλύνεις λίγο ...  :)

Φιλικά , DM 


Τίτλος: Απ: Μικρά project-άκια..
Αποστολή από: dim sofos στις Παρασκευή, 8 Σεπ 2006, 12:09:36
Απόστολε το βραδάκι θα τα πούμε αναλυτικά.  ;)


Τίτλος: Απ: Μικρά project-άκια..
Αποστολή από: dim sofos στις Σάββατο, 9 Σεπ 2006, 00:05:54
Καλησπέρα.

Φίλε Απόστολε, όπως βλέπεις στις φωτό βγαίνουν δύο εύκαμπτες ντίζες που παίρνουν κίνηση κανονικά
από servo, και καταλήγουν σε βάσεις σχήματος Π με διαμπερή τρύπα. Πρόσεξε το τελείωμα των ντιζών καταλήγει σε μεταλλικό κυλινδρικό rod.Οι βάσεις που λέμε σε σχήμα Π εξυπηρετούν, στο να μπορούν τα rods να κινούνται
σε οδηγούς χωρίς τζόγους, και είναι στην ουσία τα κλείστρα ασφάλισης-απασφάλισης των ελαστικών που
γραπώνουν το ανεμόπτερο.
Τα λάστιχα είναι απο σαμπρέλλα αυτοκινήτου, δένονται στο πίσω μέρος του πυλώνα, και στο εμπρόσθιο μέρος
τους καταλήγουν σε μικρό κρίκο.
Αυτό που έχεις στο τέλος να προσέξεις και είναι απλό.. την διαδρομή του servo.
Άν ξεκινήσεις να φτιάξεις κάτι τέτοιο, και κάπου ''σκοντάψεις'' εδώ είμαστε πάλι.
Ά!! ξέχασα να πώ.. το εσωτερικό των εύκαμπτων ντιζών καλύτερα να είναι συρματόσχοινο 1.5mm και εκεί
επάνω κόλλα το rod με καλάϊ, και το Π φτιάξτο απο ορείχαλκο ή τεφλόν.
 


Τίτλος: Απ: Μικρά project-άκια..
Αποστολή από: DeltaMan στις Σάββατο, 9 Σεπ 2006, 21:25:23
Τό ΄πιασα ...  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Μικρά project-άκια..
Αποστολή από: rusty στις Δευτέρα, 24 Οκτ 2011, 10:31:43
Ζητώ συγγνώμη που επαναφέρω ένα τόσο παλιό νήμα, αλλά τώρα το είδα τυχαία και δεν μπόρεσα να αντισταθώ.
Λοιπόν, ήμουν κι εγώ εκεί, στο Σχινιά, τις πρώτες μέρες του project! Ήμουν τότε 14ων ετών.

Απ’ όσο θυμάμαι στην πρώτη εκδοχή, η βάση ήταν λίγο διαφορετική και το charly είχε μια προσθήκη στο fin που έμοιαζε με ντίζα καλυμμένη με σωληνάκι καυσίμου, για να στηρίζεται εκεί το πίσω μέρος της ατράκτου του ανεμοπτέρου.
Το σύνολο charly-ανεμόπτερο, απογειωνόταν περίεργα και κάπως άτσαλα. Αφού τροχοδρομούσε πολύ λίγο, έδινε μία και ανέβαινε βίαια σαν ασανσέρ, με την όλη κατασκευή να δείχνει στα όρια της δομικής της αντοχής, αλλά τελικά άντεχε.
Πράγματι το ανεμόπτερο τραβούσε μεγάλο ζόρι.

Εκπληκτικές πατέντες του Παναγιώτη!!!

Μετά το διαχωρισμό, το charly κατέβαινε και τότε φαινόταν ότι επρόκειτο για ένα διαφορετικό charly. By far overpowered, το μοντέλο πήγαινε σαν πύραυλος η σαν ιπτάμενο τούβλο (δεν ξέρω πώς να το χαρακτηρίσω) και η O.S. max 25FSR έκανε πολύ θόρυβο και το έσερνε ακόμα και στο ρελαντί. Στην ουσία δεν μπορούσε να πάει αργά.