Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.799 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.943 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 21:47:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 21:47:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 19:24]

από chris 1975
[Σήμερα στις 18:25]

από SOFIANOS
[Σήμερα στις 15:21]

[Σήμερα στις 13:32]

[Σήμερα στις 13:20]

[Σήμερα στις 11:24]

[Σήμερα στις 10:31]

από kondorgr
[Σήμερα στις 09:58]

[Σήμερα στις 00:50]

[Χθες στις 16:13]

από Nikolas K
[Χθες στις 15:54]

από thana-psi
[Χθες στις 12:16]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5943
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285799
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 62
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 37
Συνολικά: 51
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: raptor 50 me tt 50 pro ρυθμιση(BOHΘEIA!!!!!) « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: raptor 50 me tt 50 pro ρυθμιση(BOHΘEIA!!!!!)  (Αναγνώστηκε 13651 φορές)
   
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #90 στις: Πέμπτη, 25 Μάρ 2010, 23:25:21 »


2ον:Εδω υποθετω πως μπερδεψα τα καναλια ...Ακολουθησα ολες τις οδηγιες του μανουαλ για την συνδεση των σερβο αλλα εχω το εξης φαινομενο..Κανω το στικ αριστερα και η ουρα του ελικοπτερου ακουμπαει κατω με την μια...το κανω δεξια και το βλεπω σαν τα πηγαινει μπροστα...αλλα ειναι δυσκολο να βαλουμε αναποδα το aileron και το elevator...


Εδώ σίγουρα τα έχεις βάλει ανάποδα, βάλτα κανονικά γιατί θα έχεις ένα τρελό ε/κ με ότι συνεπάγεται αυτό.  Cheesy


 
Παράθεση από: PaNt
link=topic=12035.msg128567#msg128567 date=1269544473
ΑΡΧΙΚΑ βαζεις μπροστα χωρις να βαστας τα blades>??

Τι λαθος ειναι αυτο?Huh Παντα κρατας τα blades.....
Δευτερον σφιξε λιγο τα blades τα εχεις εντελως χαλαρα...



+1  Thumbs up



2ον:Εχω ξανα πει και σε παλιοτερα ποστ οτι θελω απλα να απαντανε σε αυτο που ρωταω οσοι ξερουν και οσοι θελουν...
Και για να δεις ποιος βγαινει ο ΜΛΚΣ στο τελος μαλλον εγω ειμαι.....αντι να παρω τις τεχνικες απαντησεις που ζηταω περνω αλλα αντι αλλων...




Φίλε μου δεν είναι αναγκασμένος κανένας να σου παρέχει « τεχνικές απαντήσεις », ο καθένας με καλή πρόθεση
βοηθάει τον άλλον και μέσα πολλές φορές από πειράγματα και καλαμπούρι έρχεται το ποθητό αποτέλεσμα.
Αν κοιτάξεις σε όλα σχεδόν τα πόστ θα το δείς αυτό που λέω και κανένας δεν παρεξηγιέται, όμως έχεις μια
δικαιολογία για το νεαρό της ηλικίας σου που σε κάνει ανυπόμονο και θέλεις να το τελειώνεις γρήγορα, όμως
φίλε μου αυτό το χόμπυ θέλει μεγάλη υπομονή και επιμονή για να το κάνεις σωστά και καλά.
Το αποτέλεσμα θα σε ανταμείψει αλλιώς κάποια στιγμή θα νευριάσεις και θα τα παρατήσεις αν δεν το κάνεις σωστά.
Με την συμπεριφορά σου κατάφερες να σου γυρίσουν πολλοί την πλάτη που από αυτούς θα έπαιρνες πολλά
πράγματα και τώρα και στο μέλλον, γιατί στο κάτω κάτω εσύ ήσουν που ήθελες βοήθεια και όχι αυτοί.
Εντάξει φίλε μου και πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά και χωρίς μικροπαρεξηγήσεις.  Thumbs up   


Καταγράφηκε
sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #91 στις: Παρασκευή, 26 Μάρ 2010, 00:10:49 »

Πωπω Στάθη έχεις ξεκινήσει λάθος βρε φίλε μου. Δε θέλω να με παρεξηγήσεις αλλά αγνοείς βασικά πράματα που θα μας βοηθούσαν να συνεννοηθούμε και να σε βοηθήσουμε αποτελεσματικά. Εδώ στα φόρουμ υποτίθεται ξέρεις κάποιες βασικές αρχές και έρχεσαι για τα περαιτέρω. Δε θέλω να σε απογοητεύσω, είσαι αρκετά πίσω στο σετάρισμα και το χειρισμό ενός ελικοπτέρου σε σημείο που είναι αδύνατο να βοηθηθείς από τις λίγες γραμμές ενός φόρουμ (και μάλιστα είναι και επικίνδυνο γιατί κάτι να εκλάβεις λάθος θα κάνεις ζημιά και ίσως και σε άνθρωπο). Πες μου πού βρίσκεσαι ώστε να σου συστήσουμε αν υπάρχει κάποιος κοντά σου να απευθυνθείς που να γνωρίζει σίγουρα για να βάλεις σε μια τάξη τα πάντα σαν αρχή τουλάχιστον. Στην ανάγκη ρίξε μια ματιά σε όλο το φόρουμ, υπάρχει αρκετή φαιά ουσία για να βρεις κάποιες απαντήσεις. Συμπάθα με δε θέλω να πάρεις στραβά ότι σου λέω αλλά πίστεψέ με όταν προχωρήσεις αργότερα στα ελικόπτερα θα δεις πόσο έχουμε δίκιο με όσα σου λέμε.

Τροποποίηση: Αμάν Στάθη μόλις είδα και το βίντεο....ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ, ΤΑΡΑΤΣΕΣ και οπουδήποτε κυκλοφορεί κόσμος και αυτοκίνητα, κάτι να συμβεί βρε αγόρι μου τα αποτελέσματα θα είναι ολέθρια. Πάντα να το παίρνεις και να πηγαίνεις μακρυά σε κάποιο χωράφι ή σε κάποιο μοντελοδρόμιο αν υπάρχει τέτοια δυνατότητα.

Κατανοητο αυτα φιλε μην ανισηχεις....Και στον δρομο που το εβαλα μην σε απασχολει αυτοκινητα δεν περνανε...ειχα συνεχεια το δακτυλο μου στον διακοπτη σβησιματος της μηχανης οποτε ααααν τυχαινε να περασει καποιος η κατι θα το εσβηνα...
Είσαι σίγουρος πως θα σβήσει; Όταν γκαζώσει από μια βλάβη άντε να το σταματήσεις. Άσε που από το θόρυβο και τη βίαιη συμπεριφορά του το πιθανότερο είναι να τα χασεις και να κάνεις περισσότερες λάθος κινήσεις. Δεν είναι αμαξάκι. Εδώ η επιπολαιότητα πληρώνεται παραπάνω από ένα απλό στραβωμένο σασσί.

Κατερινη μενω αν και σημερα μετα απο συζητηση 1 ωρας απο το τηλεφωνο με τον φιλο Δημητρης Κρητη εμαθα παααρα πολλα!
Ωραία, η Λάρισα απέχει μισή ωρίτσα και έχει δυο μοντελοδρόμια, αλλά και η Κατερίνη έχει νομίζω αερολέσχη. Αν πάλι έχεις χρόνο και τρόπο να βρεθείς στο Βόλο εκεί στην αερολέσχη Μαγνησίας θα βρεις και τον Τετραδάκο θα κερδίσεις αρκετά αν τα πείτε από κοντά. Και προς Θεσσαλονίκη να πας πάλι θα βρεις αρκετούς, με ελικόπτερα και αρκετά έμπειρους.

Να σε καλα ρε φιλαρακι!!!

Τωρα απο κει και περα ναι το λεω και το ξερω και μονος μου ειμαι πολυ πισω....Θα χρειαστω εκπαιδευση και καποιο simulator οπως πρωτειναι και ο φιλος Δημητρης απο το τηλεφωνο...

Ολα οκ ως εδω...

Απλα το πραγμα αρχησε να ξεφευγει οταν εγω περιμενα καποιες απαντησεις σοβαρες για σεταρισμα και επερνα απαντησεις με περιεχομενα χιουμορ χωρις καποια παιρετετω γελιοποιηση ελπιζω...και διαφορες ααααλλες συμβουλες για να μην το πεταξω μονος μου...Το εμαθα αυτο τοοοσο καλα που ΔΕΝ προκειται να γινει σας το εγγυουμαι!!!
Τι να σου πούμε βρε αγόρι μου "βάλε Normal στην τ/κ σου και Inhibit τα Idle up 1 & 2, και σέταρε το στροφείο ώστε να παίρνει 1550 στροφές στις 5.5 μοίρες για να πετύχεις αιώρηση με το στικ στη μέση, βάλε -1 με -2 μοίρες όταν έχεις το στικ τελείως κάτω και όχι 0 κλπ κλπ, ρύθμισε το gyro σε Heading Lock με ευαισθησία 70% πάντα σε Normal και δες αν ψαρεύει η ουρά ή όχι ώστε να κατευάσεις ή να ανεβάσεις ευαισθησία κλπ κλπ, ρύθμισε το tracking, ....και πώς ρυθμίζεται το gyro....και πώς ρυθμίζεται το Idle Up να γίνεται Inhibit και πώς ρυθμίζεται το tracking, και γιατί να βάλω -1 με -2 τελείως κάτω και πώς το ένα και πώς το άλλο...βρες το κέντρο βάρους ώστε να ζυγίσει σωστά....;" Βλέπεις; έτσι δε γίνεται δουλειά γιατί πολλά από αυτά προϋποθέτουν την ύπαρξη κατάλληλων εργαλείων, δε γίνονται με το μάτι.
Γι' αυτό σε "ζαλήσαμε" λίγο παραπάνω, θα το καταλάβεις αργότερα, μην παρεξηγείσαι. Ο μοντελισμός και ιδιαίτερα τα ελικόπτερα και τα τζετ θέλουν πολλή υπομονή και επαφή με άλλους εμπειρότερους όπως είπε παραπάνω και κάποιος άλλος. Και συμπληρώνω αρκετή προσοχή στα μέτρα ασφαλείας, επαναλαμβάνω μακρυά από μέρη που συχνάζουν ανυποψίαστοι, κρύβει πολλούς κινδύνους που δεν τους φαντάζεσαι προς το παρόν. Έχεις ξύλινες λεπίδες, πρόσεχε δεν πρέπει να περιστρέφονται αρκετά γρήγορα (πάνω από 1600 στροφές) γιατί πιθανό να μην αντέξουν και να σπάσουν.


Λοιπον χτες σε καποιο ποστ μου ειπα οτι ειχα βαλει λαθος βιντεο και να το σωστο αλλα ξεχασα να βαλω λινκ..Στο παρακατω βιντεο μπορειται να δειτε γιατι μου κανει τετοιες μαιμουνιες το τσουνι που το βαζουμε μπρος?

Με την συνομιλια μου με το Δημητρη μου ειπε πως ειναι φυσικο...Η φαση ειναι οπως θα δειτε και εσεις πως μια γυρναει και μια σταματαει και οποτε θυμηθει γυρναει γρηγορα....αλλα εγω εντελως ασυνεσθητα πατησα λιγο την καμπανα του συμπλεκτη προς τα μεσα (δεν φαινεται στο βιντεο) και το τσουνακι αυτο αρχησε να γυρναει κανονικα...

Εχω και θερμικο αμαξακι αλλα το τσουνι αυτο δεν μου κανει τετοια κολπα...Εμενα σαν ρουλεμαν μου ακουγεται οταν το βαζω μπρος παντως...

Για δειτε?

http://www.youtube.com/watch?v=rIGcYChYYB8

Αστο αυτό ας γυρνάει μην το δίνεις σημασία, είναι φυσιολογικό και ωφείλεται στις ανοχές του μονοδρομικού ρουλεμάν του ράπτορα.
Σφίξε λίίίίίίγο παραπάνω τις λεπίδες (όχι πολύ, όπως είπε και κάποιος παραπάνω να μην πέφτουν εύκολα όταν γέρνεις το ελικόπτερο) είναι πολύ χαλαρές και μπορεί να σου κάνουν boom strike σε κάποιο απότομο κόψιμο του κινητήρα

« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 26 Μάρ 2010, 00:25:01 από sfyris » Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
StAtHiZ
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 114


Προφίλ
« Απάντηση #92 στις: Παρασκευή, 26 Μάρ 2010, 19:22:30 »

Πωπω Στάθη έχεις ξεκινήσει λάθος βρε φίλε μου. Δε θέλω να με παρεξηγήσεις αλλά αγνοείς βασικά πράματα που θα μας βοηθούσαν να συνεννοηθούμε και να σε βοηθήσουμε αποτελεσματικά. Εδώ στα φόρουμ υποτίθεται ξέρεις κάποιες βασικές αρχές και έρχεσαι για τα περαιτέρω. Δε θέλω να σε απογοητεύσω, είσαι αρκετά πίσω στο σετάρισμα και το χειρισμό ενός ελικοπτέρου σε σημείο που είναι αδύνατο να βοηθηθείς από τις λίγες γραμμές ενός φόρουμ (και μάλιστα είναι και επικίνδυνο γιατί κάτι να εκλάβεις λάθος θα κάνεις ζημιά και ίσως και σε άνθρωπο). Πες μου πού βρίσκεσαι ώστε να σου συστήσουμε αν υπάρχει κάποιος κοντά σου να απευθυνθείς που να γνωρίζει σίγουρα για να βάλεις σε μια τάξη τα πάντα σαν αρχή τουλάχιστον. Στην ανάγκη ρίξε μια ματιά σε όλο το φόρουμ, υπάρχει αρκετή φαιά ουσία για να βρεις κάποιες απαντήσεις. Συμπάθα με δε θέλω να πάρεις στραβά ότι σου λέω αλλά πίστεψέ με όταν προχωρήσεις αργότερα στα ελικόπτερα θα δεις πόσο έχουμε δίκιο με όσα σου λέμε.

Τροποποίηση: Αμάν Στάθη μόλις είδα και το βίντεο....ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ, ΤΑΡΑΤΣΕΣ και οπουδήποτε κυκλοφορεί κόσμος και αυτοκίνητα, κάτι να συμβεί βρε αγόρι μου τα αποτελέσματα θα είναι ολέθρια. Πάντα να το παίρνεις και να πηγαίνεις μακρυά σε κάποιο χωράφι ή σε κάποιο μοντελοδρόμιο αν υπάρχει τέτοια δυνατότητα.

Κατανοητο αυτα φιλε μην ανισηχεις....Και στον δρομο που το εβαλα μην σε απασχολει αυτοκινητα δεν περνανε...ειχα συνεχεια το δακτυλο μου στον διακοπτη σβησιματος της μηχανης οποτε ααααν τυχαινε να περασει καποιος η κατι θα το εσβηνα...
Είσαι σίγουρος πως θα σβήσει; Όταν γκαζώσει από μια βλάβη άντε να το σταματήσεις. Άσε που από το θόρυβο και τη βίαιη συμπεριφορά του το πιθανότερο είναι να τα χασεις και να κάνεις περισσότερες λάθος κινήσεις. Δεν είναι αμαξάκι. Εδώ η επιπολαιότητα πληρώνεται παραπάνω από ένα απλό στραβωμένο σασσί.

Κατερινη μενω αν και σημερα μετα απο συζητηση 1 ωρας απο το τηλεφωνο με τον φιλο Δημητρης Κρητη εμαθα παααρα πολλα!
Ωραία, η Λάρισα απέχει μισή ωρίτσα και έχει δυο μοντελοδρόμια, αλλά και η Κατερίνη έχει νομίζω αερολέσχη. Αν πάλι έχεις χρόνο και τρόπο να βρεθείς στο Βόλο εκεί στην αερολέσχη Μαγνησίας θα βρεις και τον Τετραδάκο θα κερδίσεις αρκετά αν τα πείτε από κοντά. Και προς Θεσσαλονίκη να πας πάλι θα βρεις αρκετούς, με ελικόπτερα και αρκετά έμπειρους.

Να σε καλα ρε φιλαρακι!!!

Τωρα απο κει και περα ναι το λεω και το ξερω και μονος μου ειμαι πολυ πισω....Θα χρειαστω εκπαιδευση και καποιο simulator οπως πρωτειναι και ο φιλος Δημητρης απο το τηλεφωνο...

Ολα οκ ως εδω...

Απλα το πραγμα αρχησε να ξεφευγει οταν εγω περιμενα καποιες απαντησεις σοβαρες για σεταρισμα και επερνα απαντησεις με περιεχομενα χιουμορ χωρις καποια παιρετετω γελιοποιηση ελπιζω...και διαφορες ααααλλες συμβουλες για να μην το πεταξω μονος μου...Το εμαθα αυτο τοοοσο καλα που ΔΕΝ προκειται να γινει σας το εγγυουμαι!!!
Τι να σου πούμε βρε αγόρι μου "βάλε Normal στην τ/κ σου και Inhibit τα Idle up 1 & 2, και σέταρε το στροφείο ώστε να παίρνει 1550 στροφές στις 5.5 μοίρες για να πετύχεις αιώρηση με το στικ στη μέση, βάλε -1 με -2 μοίρες όταν έχεις το στικ τελείως κάτω και όχι 0 κλπ κλπ, ρύθμισε το gyro σε Heading Lock με ευαισθησία 70% πάντα σε Normal και δες αν ψαρεύει η ουρά ή όχι ώστε να κατευάσεις ή να ανεβάσεις ευαισθησία κλπ κλπ, ρύθμισε το tracking, ....και πώς ρυθμίζεται το gyro....και πώς ρυθμίζεται το Idle Up να γίνεται Inhibit και πώς ρυθμίζεται το tracking, και γιατί να βάλω -1 με -2 τελείως κάτω και πώς το ένα και πώς το άλλο...βρες το κέντρο βάρους ώστε να ζυγίσει σωστά....;" Βλέπεις; έτσι δε γίνεται δουλειά γιατί πολλά από αυτά προϋποθέτουν την ύπαρξη κατάλληλων εργαλείων, δε γίνονται με το μάτι.
Γι' αυτό σε "ζαλήσαμε" λίγο παραπάνω, θα το καταλάβεις αργότερα, μην παρεξηγείσαι. Ο μοντελισμός και ιδιαίτερα τα ελικόπτερα και τα τζετ θέλουν πολλή υπομονή και επαφή με άλλους εμπειρότερους όπως είπε παραπάνω και κάποιος άλλος. Και συμπληρώνω αρκετή προσοχή στα μέτρα ασφαλείας, επαναλαμβάνω μακρυά από μέρη που συχνάζουν ανυποψίαστοι, κρύβει πολλούς κινδύνους που δεν τους φαντάζεσαι προς το παρόν. Έχεις ξύλινες λεπίδες, πρόσεχε δεν πρέπει να περιστρέφονται αρκετά γρήγορα (πάνω από 1600 στροφές) γιατί πιθανό να μην αντέξουν και να σπάσουν.


Λοιπον χτες σε καποιο ποστ μου ειπα οτι ειχα βαλει λαθος βιντεο και να το σωστο αλλα ξεχασα να βαλω λινκ..Στο παρακατω βιντεο μπορειται να δειτε γιατι μου κανει τετοιες μαιμουνιες το τσουνι που το βαζουμε μπρος?

Με την συνομιλια μου με το Δημητρη μου ειπε πως ειναι φυσικο...Η φαση ειναι οπως θα δειτε και εσεις πως μια γυρναει και μια σταματαει και οποτε θυμηθει γυρναει γρηγορα....αλλα εγω εντελως ασυνεσθητα πατησα λιγο την καμπανα του συμπλεκτη προς τα μεσα (δεν φαινεται στο βιντεο) και το τσουνακι αυτο αρχησε να γυρναει κανονικα...

Εχω και θερμικο αμαξακι αλλα το τσουνι αυτο δεν μου κανει τετοια κολπα...Εμενα σαν ρουλεμαν μου ακουγεται οταν το βαζω μπρος παντως...

Για δειτε?

http://www.youtube.com/watch?v=rIGcYChYYB8

Αστο αυτό ας γυρνάει μην το δίνεις σημασία, είναι φυσιολογικό και ωφείλεται στις ανοχές του μονοδρομικού ρουλεμάν του ράπτορα.
Σφίξε λίίίίίίγο παραπάνω τις λεπίδες (όχι πολύ, όπως είπε και κάποιος παραπάνω να μην πέφτουν εύκολα όταν γέρνεις το ελικόπτερο) είναι πολύ χαλαρές και μπορεί να σου κάνουν boom strike σε κάποιο απότομο κόψιμο του κινητήρα


Ευχαριστω για την βοηθεια φιλε..Ηδη ψαχνομαι να βρω οπως προτεινες και εσυ αερολεσχες καθως και μοντελοδρομια εδω γυρω....πιστευω σε κανα μηνα να πεταξω...Ασε που θα χρειαστω και εκπαιδευση στο simulator.  Thumbs up
Καταγράφηκε
sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #93 στις: Σάββατο, 27 Μάρ 2010, 00:12:25 »

Εκεί στην αερολέσχη της Κατερίνης αναζήτησε κάποιον Σωκράτη που βρισκόταν στη Λήμνο και δώστου χαιρετίσματα. Thumbs up
Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: raptor 50 me tt 50 pro ρυθμιση(BOHΘEIA!!!!!) « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.156 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.