Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.410 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 15:35:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 15:35:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:15]

    από geoli
    [Χθες στις 20:29]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 20:12]

    από jnkmilos
    [Χθες στις 00:26]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304410
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 38
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 30
    Συνολικά: 32
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Διακοπη ρευματος στα μοτερ...  (Αναγνώστηκε 2741 φορές)
    Theodore72
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8


    « στις: Δευτέρα, 24 Μάρ 2008, 20:42:09 »

    Γεια χαρα σε ολους τουσ αερομοντελιστες

    Ειμαι καινουριος αερομοντελιστης και τους τελευταιους μήνες έκανα 2 ηλεκτρικά τα οποία όμως τα έχασα άδοξα κατα τη διάρκεια της πτήσης τους λόγω διακοπής ρεύματος απο το speed control. To πρώτο ένα A-10 της GWS  με 2 μοτερ 400 είχα speed control 40A και Li-Po 11.1 στα 1500Α. Το δευτερο είναι το F-16 της Kyosho το οποίο έιχε δικό του speed control και brushless. Και αυτο το πέταξα με την ίδια μπαταρια. Και τα δύο έπεσαν τη στιγμη που προσπαθουσα να τα στριψω και έιχα full throtle..Ποιος μπορει να είναι ο λόγος γιατι θέλω να ασχολήθω και με ηλεκτρικα αλλα αν κανω καποιο λάθος να το διορθοσω..Σας ευχαριστω
    Καταγράφηκε
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 24 Μάρ 2008, 21:08:08 »

    Κατ'αρχας τέσσερεις βασικές ερωτήσεις:

    Η μπαταρία σου είναι καινούργια ?
    Χρησιμοποιείς balancer?
    Πόση ώρα πεταγες πριν συμβεί το μοιραίο?
    όταν σταμάτησαν τα μοτέρ έχανες εντελώς τον έλεγχο ή απλά δεν γυρναγε η προπέλα αλλά μπορούσες να το κουμανταρεις?
    Καταγράφηκε

    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 24 Μάρ 2008, 21:12:24 »

    Καλησπέρα σε όλους.

       Υπάρχει περίπτωση αν η μπαταρία είναι προβληματική ή αν δεν έχει φορτιστεί σωστά να μειώνεται πολύ η τάση της μόλις τσιτώσεις τα γκάζια με αποτέλεσμα να κόβει ο ρυθμιστής ταχύτητας επειδή ανιχνεύει με αυτόν τον τρόπο πεσμένη μπαταρία.
       Μια άλλη αιτία θα μπορούσε να είναι η προβληματική ψύξη του ρυθμιστή με αποτέλεσμα να κόβει από υπερθέρμανση.

    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 24 Μάρ 2008, 21:17:00 »

    Εκεί ακριβώς στοχεύουν οι ερωτήσεις μου!!
    Στην βύθιση της μπαταρίας ή στην παρατεταμένη πτήση οπότε και cut-out ή υπερθέρμανση!!
    Επίσης οι μπαταριες που δεν έχουν υποστεί ποτέ Balancing Βυθίζουν αλλά όχι αμέσως!!
    Απλά αντί να πετάξεις 4-5 λεπτά ξαφνικά στα 3' σου κάνει cut-out!! ΑΥτό φυσικά όχι πάντα απλά μετα από καιρό έχουν την τάση
    αυτή!!!

    Επίσης ένα άλλο ακόμα σημάδι ότι μπορεί να ήταν cut-out είναι ότι ενώ το μοτέρ δεν γύρναγε εντουτοις είχε κίνηση στα πηδάλια!!
    Καταγράφηκε

    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 875



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 24 Μάρ 2008, 21:33:23 »

    Να ρωτησω κατι?
    Ποσες ωρες πτησεις ειχες σε εκπεδευτικο αερομοντελο πριν πεταξεις
    το F16 και το Α10 γιατι αυτα μονο εκπεδευτικα δεν ειναι.
    Ξερεις ποσα μοντελα εχουν σκασει κατω απο stall ενω εμεις
    ξαχνουμε να βρουμε γιατι δεν ΑΚΟΥΣΕ το τηλεκοντρολ??
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Theodore72
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8


    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 24 Μάρ 2008, 22:41:04 »

    Κατ αρχην σας ευχαριστω για την αμεση βοηθεια σας και απαντω στα ερωτηματα σας. Ημπαταρια ήταν καινουρια και την φόρτισα με balancer.Δεν πέταξα πανω απο 1 λεπτο.Οσον αφορά την φόρτιση την πρόσεξα ιδιαιτερα. Τα πηδάλια ακουγαν αλλα ...Θα ήθελα να μου πειτε για την υπερθερμανση του ρυθμιστη...Πως να την αποφυγω ή τουλαχιστο να αποφυγω ξανα τετοια δυσαρεστα φαινομενα. Οσον αφορά τις ώρες πτησης μου πετάω εδω και ένα χρονο κοντα με Calmato 40 ρη trainer και εδω και 4 μήνες με το ιδιο αλλα χαμηλοπτέρυγο...Δεν είχαν απωλεια στηρηξης σίγουρα.. Και παλι σας ευχαριστω
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 25 Μάρ 2008, 08:07:25 »

    Το πρόβλημα μάλλον προέρχεται από το ESC του οποίου το BEC δεν μπορεί να σηκώσει το ρεύμα των σέρβο, με αποτέλεσμα να πέφτει η τάση που διαβάζει και να κλείνει το μοτέρ. Οταν κλείσει το μοτέρ, τα σέρβο μπορούν να λειτουργήσουν και πάλι.
    Σαν δεύτερη αιτία θα βάλουμε την υπερθέρμανση του ESC, και σαν τρίτη την αδυναμία της μπαταρίας να κρατήσει την τάση της.

    Εγώ θα σε παρακαλέσω να μας πείς:
     
    Πόσα και τι είδους είναι τα σέρβο.
    Πόσο ρεύμα τραβάει το μοτέρ μόνο του
    πόσο τα σέρβο μόνα τους,
    και πόσο όλα αυτά μαζί.
    Αν λειτουργήσεις το μοτέρ στο έδαφος θα κόψει σε ένα λεπτό; Μήπως κόψει αν κινήσεις και μερικά σέρβο ταυτόχρονα;
    Μπορείς να μετρήσεις την τάση της μπαταρίας σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 25 Μάρ 2008, 12:09:16 »


    Αν λειτουργήσεις το μοτέρ στο έδαφος θα κόψει σε ένα λεπτό; Μήπως κόψει αν κινήσεις και μερικά σέρβο ταυτόχρονα;
    Μπορείς να μετρήσεις την τάση της μπαταρίας σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις;

    Jkon says it all!!!!!
     Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Lemon!
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 377



    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 25 Μάρ 2008, 13:51:18 »

    Παρομοιο προβλημα ειχα αντιμετωπισει στο παρελθον,τελικα η αιτια ηταν η πολυκαιρισμενες μπαταριες.
    (περιπου 1 ετος σε πληρη χρηση κ μετα στο ραφι για αλλο ενα ακομη... οταν τις χρειαστηκα ηταν αργα...)
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Λεμονής
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες  |  Θέμα: Διακοπη ρευματος στα μοτερ...
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.