petrosz1
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 51
|
|
« στις: Κυριακή, 11 Μάρ 2018, 02:14:51 » |
|
Καλησπέρα! Θέλω να φτιάξω ένα μοντέλο cessna με κινητήρα νίτρου ή βενζίνης, με άνοιγμα φτερών περίπου στα δύο μέτρα και στη συνέχεια να το κάνω FPV. Σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω τον pixhawk px4 αλλά δεν ξέρω αν θα δουλέψει σωστά λόγω κραδασμών από τον κινητήρα. Έχει φτιάξει κανείς κάτι τέτοιο ή αν ξέρει κάποιο θερμικό μοντέλο που να έχει δουλέψει σωστά με αυτόματο πιλότο; Από ότι έχω δει στο ίντερνετ συνήθως τα FPV είναι ηλεκτρικά. Ευχαριστώ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
cosmic
|
|
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 11 Μάρ 2018, 08:49:06 » |
|
Τι ακριβως εχεις στο μυαλο σου να κανεις? FPV για medium-long range?
Ξεκινα με ενα ηλεκτρικο να μαθεις τον πιξχωκ και μετα βλεπεις!
υγ. Προσωπικα η γνωμη μου ειναι να μην προχωρησεις σε θερμικο fpv και ποσο μαλιστα 2μ αεροπλανο, καθως θα εισαι δημοσιος κινδυνος!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Dinosaurs went extinct...Better stay in your extinction!
|
|
|
kolotoympas
|
|
« Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 11 Μάρ 2018, 09:02:04 » |
|
θεωρητικά γίνεται αλλα όπως τα λεει ο φιλος cosmic ενας απο τους λογος για να μην τον κάνεις ειναι η περίπτωση που κατι δεν παει καλα.. Συνήθως ολοι μας ειχαμε πτώσεις με τα fpv και ειδικα τωρα με τις άδειες χειριστών drone πας σε αλλη κατηγορία εκτος μοντελισμου ..
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 11 Μάρ 2018, 09:22:07 από kolotoympas »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
petrosz1
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 51
|
|
« Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 11 Μάρ 2018, 09:26:04 » |
|
Καταρχάς αυτό που έχω στο μυαλό μου είναι να φτιάξω το συγκεκριμένο μοντέλο σαν απλό μοντέλο. Επειδή θα ήθελα να ασχοληθώ με το fpv περισσότερο θα ήθελα να ξέρω αν στη συνέχεια το κάνω fpv αν μπορεί να γίνει πρώτα απ όλα. Για medium-long range για το συγκεκριμένο δεν θέλω μεγάλες αποστάσεις. Όσο για το δημόσιος κίνδυνος φυσικά και έχω σκεφτεί το ότι είναι επικίνδυνο κάτι τέτοιο και εννοείται πως το συγκεκριμένο μοντέλο σε καμία περίπτωση δεν θα πετούσε πάνω από κατοικημένες περιοχές. Θα μου πεις αυτό είναι σχετικό γιατί όλα μπορεί να γίνουν. Ευχαριστώ πολύ!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
cosmic
|
|
« Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 11 Μάρ 2018, 09:36:50 » |
|
σου παραθετω μια δικη μου ατυχη στιγμη στα 2.5 χλμ μακρια απο μενα! Απο την στιγμη που βλεπεις και μετα εγω δεν ειχα κανεναν ελεγχο απολυτως!!! Το τυχερο της υποθεσης ηταν οτι το αεροπλανακι ειναι glider και δεν κατεβαινει -στολαρει τοσο ευκολα... Φανταζεσαι να ηταν θερμικο τι θα μπορουσε να γινει στο διερχομενο αυτοκινητο? Υπόψιν η περιοχη δεν ειχε σπιτια!
Υγ. Για την ιστορια, το αεροπλανο βρεθηκε και δεν ειχε καμια ζημιά πέρα μιας αμυχης στο φτερο απο το καλωδιο της ΔΕΗ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Dinosaurs went extinct...Better stay in your extinction!
|
|
|
petrosz1
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 51
|
|
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 11 Μάρ 2018, 14:14:49 » |
|
Φαντάζομαι τι θα μπορούσε να γίνει αν ήταν θερμικό,έχω δει και εγώ πολλά τέτοια βίντεο για αυτό και είπα ότι έχω σκεφτεί ότι είναι επικίνδυνο και σε καμία περίπτωση δεν θα πετούσε πάνω ούτε από τέτοια περιοχή ούτε το συγκεκριμένο μοντέλο θα έχει αποκλειστικά τέτοια χρήση. Απλά ήθελα να ξέρω αν μπορεί ο συγκεκριμένος αυτόματος πιλότος να δουλέψει σωστά σε τέτοιο μοντέλο για πτήση fpv μια στο τόσο σε περιοχή που το μόνο που υπάρχει είναι χωράφια, και πάλι ξέρω ότι είναι επικίνδυνο και χρειάζεται προσοχή. Όταν λέω ότι θέλω να ασχοληθώ περισσότερο με το fpv σκέφτομαι με κάτι σαν το δικό σου απλά επειδή θα έχω τα ηλεκτρονικά θα ήθελα να πετάξω και με αυτό το μοντέλο σε πτήση fpv αν αυτό φυσικά είναι εφικτό.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kolotoympas
|
|
« Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 11 Μάρ 2018, 14:40:26 » |
|
Θεωρητικά γίνεται.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
petrosz1
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 51
|
|
« Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 11 Μάρ 2018, 14:58:53 » |
|
Οι κραδασμοί όμως θα μπορούσαν να δημιουργήσουν κάποιο πρόβλημα στο γυροσκόπιο ή γενικά στον αυτόματο πιλότο; Αυτό είναι κάτι το οποίο φοβάμαι και για όλους τους παραπάνω λόγους που είπαμε σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να δοκιμάσω αν και όπου το δοκιμάσω κάτι το οποίο μπορεί να είναι καταδικασμένο από την αρχή να μην δουλέψει ποτέ οπότε και να μην το δοκιμάσω καθόλου. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Markhelis
|
|
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 11 Μάρ 2018, 15:22:28 » |
|
Οι κραδασμοί όμως θα μπορούσαν να δημιουργήσουν κάποιο πρόβλημα στο γυροσκόπιο ή γενικά στον αυτόματο πιλότο;
Μπορείς να βάλεις αντικραδασμική (Anti-vibration) βάση στο γυροσκόπιο τύπου............................. και ακόμη αν επιτρέπεται, θα μας διαφωτίσουν οι φίλοι που έχουν θερμικά, αντικραδασμικές βάσεις στο μοτέρ τύπου.............. και νομίζω ότι δεν θα έχεις πρόβλημα!!!! Πάντα με προσοχή και το αεροπλάνο μέχρι εκεί που το βλέπεις και το ελέγχεις δια γυμνού οφθαλμού!!!
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 11 Μάρ 2018, 15:43:44 από Markhelis »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
petrosz1
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 51
|
|
« Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 11 Μάρ 2018, 15:44:51 » |
|
Κάτι σαν αυτή τη βάση είχα σκοπό να βάλω έτσι κι αλλιώς ακόμα και για προστασία της πλακέτας. Τις άλλες τις μικρές δεν ήξερα. Σε δοκιμές αν δω ότι δημιουργεί πρόβλημα προλαβαίνω να μπω σε χειροκίνητη λειτουργία και να πάρω τον έλεγχο, και τι πρόβλημα θα μπορούσε να δημιουργηθεί αν μπορεί να δημιουργηθεί; ξέρει κάποιος φίλος που χρησιμοποιεί τον pixhawk?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kolotoympas
|
|
« Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 11 Μάρ 2018, 15:48:45 » |
|
Σωστός ο Μάρκος.
Τα gyro και τα accelerometers δουλεύουν πολύ πιο γρήγορα από το πιστόνι του κινητήρα. Και επίσης υπάρχουν και ηλεκτρονικά φίλτρα μέσα Στο configuration κάποιον controller που μπορούν να φιλτράρουν αυτούς τους κραδασμούς έως ένα σημείο
Το manual mode πρέπει να το έχεις στο τσεπάκι σου για παν ενδεχόμενο... Έχεις εμπειρία από πτήσεις αεροπλάνων?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
petrosz1
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 51
|
|
« Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 11 Μάρ 2018, 16:37:21 » |
|
Ναι αεροπλάνο πετάω αρκετά χρόνια.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
cosmic
|
|
« Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 11 Μάρ 2018, 17:07:19 » |
|
Το να γυρισεις σε μανιουαλ ειναι θεμα κινησης ενος διακοπτη στην τκ σου. Δεν ειναι δυσκολο κι ουτε θελει χρονο δηλαδη!
Ο pixhawk θελει ομως διαβασμα και εμπειρια για να σεταριστει τελεια! Σε ποια περιοχη βρισκεσαι?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Dinosaurs went extinct...Better stay in your extinction!
|
|
|
petrosz1
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 51
|
|
« Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 11 Μάρ 2018, 17:20:20 » |
|
Για αρχή όπως είπα και πριν σκέφτομαι να ασχοληθώ με το fpv με κάποιο ηλεκτρικό μπορεί και κάτι σαν το δικό σου οπότε και θα μάθω πιστεύω κάποια πράγματα για τον pixhawk με τον καιρό, με ψάξιμο, και με την βοήθεια σας! Έτσι και αλλιώς αυτό το μοντέλο προς το παρόν είναι στα σχέδια και μέχρι να φτιαχτεί να δοκιμαστεί να ρυθμιστεί και να πετάει σωστά σε απλή πτήση θα περάσει αρκετός καιρός. Μετά από όλα αυτά θα δω αν δοκιμάσω να πετάξει σε πτήση fpv. Αθήνα μένω.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|