Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.406 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 13:46:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 13:46:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από jnkmilos
    [Σήμερα στις 00:26]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:04]

    από geoli
    [Χθες στις 21:15]

    από Demetre
    [Σάββατο, 27 Απρ 2024, 21:58:40]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304406
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 36
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 20
    Συνολικά: 21
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Άτλας V - Η Ελληνική Προσπάθεια  (Αναγνώστηκε 2038 φορές)
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « στις: Παρασκευή, 13 Νοέ 2015, 09:24:48 »

    Καλημέρα σε όλους.
    Πρίν το καλοκαίρι, το πανεπιστήμιο Πατρών μου πρότεινε να πετάξω το αεροπλάνο τους στον Ευρωπαικό διαγωνισμό Air Cargo Challenge 2015. Φυσικά δέχθηκα.  Ίσως θα έπρεπε να είχα γράψει νωρίτερα τις σκέψεις και την εμπειρία μου για αυτή και από αυτή την αποστολή. Όσοι φίλοι και γνωστοί παρακολουθούν facebook θα το έχουν δεί ίσως εκεί. Αλλά μου τη δίνει το φατσοβιβλίο κάποιες φορές. Έχει πολύ άχρηστη πληροφορία και παραπλάνηση για κάποιον που θέλει να δημιουργεί στο εργαστήρι του και να πετάει στα λιβάδια. Εδώ είναι το σπίτι μου. Εδώ μεγάλωσα αερομοντελιστικά. Μαζί σας.

    Πήγαμε στο Μεσολόγγι στο ωραίο τους σπόρ αεροδρόμιο και δοκιμάσαμε τον Άτλα 5. Όταν τον αισθάνθηκα στον αέρα κατάλαβα πως το σκάφος έχει πολλές δυνατότητες και είναι απόλυτα ελεγχόμενο. Τελείως διαφορετικό απο τον Άτλα 4 που είχα πετάξει το '13. Το μοντέλο του εξομειωτή ήταν αναίσθητο σχετικά με το πραγματικό. Άλλο πράμα η φύση. Κάναμε αρκετές δοκιμές. Βάλαμε ακόμη και κάμερα πάνω στο φτερό, πράγμα που δέν συνηθίζεται σε ένα τόσο πειραματικό σκάφος όπου κάθε κίνηση ίσως την πληρώσεις με αίμα! Τα καταφέραμε όμως. Τα παιδιά στείλανε ένα βίντεο για τη συμμετοχή τους ισάξιο του ονόματός τους, που με κόπο χτίζουν τόσα χρόνια. Δέν θα σας κουράσω με λεπτομέρειες του ταξιδιού γιατί έχω και λίγο το όνομα πως αν πιάσω πληκτρολόγιο στα χέρια μου θα το λιώσω απ'το πάθος να μεταδώσω το καθετί. Στη Στουτγκάρδη ο εντυπωσιασμός μου άρχισε απ'την Παρασκευή που όλες οι σχολές είχαν τις παρουσιάσεις τους. Φίξ χρόνος για την καθεμία σχολή κάπου στα 15 λεπτά αν το θυμάμαι καλά, με παίξιμο στο τέλος του βίντεο που είχανε φτιάξει σαν απόδειξη πτήσης του μοντέλου. Βγήκανε 2οι. Δεύτεροι, το ακούτε? Μάνο, βγήκαν 2οι! Τους πέρασε μόνο η ομάδα που θεωρούταν το φαβορί της χρονιάς, οι Γερμανοί του Μονάχου. Το Ζάγκρεμπ που τελικά βγήκαν στις πτήσεις 1οι, ήρθε 3ο στο paperwork, στην παρουσίαση δηλαδή. Περάσαν δηλαδή τον 1ο οι δικοί μας! Και μιλάμε για 30 περίπου συμμετοχές, ακόμα και Κινέζικες ομάδες ήρθαν!

    Το Σάββατο ήταν η 1η μέρα πτήσεων. Περιμέναμε υπομονετικά μέχρι το μεσημέρι τη σειρά μας. Στην 1η πτήση βγάλαμε 11 πόδια (legs) με 6,5 κιλά περίπου! Το πήγαμε λίγο safe για αρχή αλλά είχαμε όριο τα 8 κιλά, οπότε καλό scaling θεωρώ ότι έγινε. Η συγκίνηση ήταν απίστευτη. Δακρύσαμε όλοι σχεδόν. Αγκαλιαστήκαμε κάποιοι, Στέλλα μήν ακούς γιατί είχαμε και κοριτσάρες μαζί μας (Wink). Η παρουσία μας σάν "καλοί παίκτες" ήταν πιά πιστοποιημένη. Όλοι το είδαν να λυσσομανάει στις στροφές. Στην 2η πτήση είχε παραπάνω αεράκι και σε μιά στροφή ακριβώς πάνω απ'το καλαμποκοχώραφο μιά ριπή ανέμου σε συνδυασμό με χαμηλό ύψος και λάθος χειρισμό ίσως απο 'μένα το έριξε το καημένο κάτω. Χάσαμε και την 3η πτήση της μέρας φυσικά, αλλά χάσαμε και αυτή, τη 2η, επειδή πέσαμε! Ευτυχώς γλυτώσαμε τα χειρότερα. Το κοιτάξαμε όλοι μαζί στα pitts, και η απόφαση πάρθηκε με ένα βλέμμα, μιά μιλιά. Το φτιάχνουμε. Χωριστήκαμε εκεί, πάνω στα παγκάκια ή στο χώμα άλλοι σε ομάδες των δύο, πήραμε απο ένα κομμάτι και ξεκινήσαμε. Δέν προλάβαμε on the field και συνεχίσαμε στο ξενοδοχείο. Στις μιάμιση δέν άντεξα άλλο. Πήγα να σβήσω. Κάποιοι έμαθα ότι μείναν μέχρι στις 2,5!
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 13 Νοέ 2015, 09:25:18 »

    Θέλω να σταθώ σε αυτό το σπάσιμο. Να του αφιερώσω μιά παράγραφο. Ήταν εκείνο τελικά που μας έδεσε σάν ομάδα. Στην αρχή αισθάνθηκα μαχαιριές πάνω μου, φωτιές να με καίνε. Σήκωσα τα χέρια μου και χειροκρότησα εκεί, δίπλα στο σπασμένο δίφτερο για να εκτονώσω τη δική μου και ολωνών την τρέλα. Στο τέλος της προσπάθειας το αντιλήφθηκα. Αυτό το κοίταγμα, αυτή η ομαδική αποφασιστικότητα, αυτή η ζύμη είχε πετύχει. Χωρίς πολλά λόγια. Μόνο με δουλειά και με ότι είχαμε. Με ότι είχαμε γύρω μας. Χτίσαμε αεροτομές απο φόαμ με το νυστέρι αντιγράφωντας το rib απο δίπλα. Χωρίς cnc, χωρίς πολλά πολλά.
     
    Την επομένη την Κυριακή, πέταξε το θηρίο ξανά σάν να μήν είχε γίνει τίποτα. Στην 2η ενεργή πτήση του, δηλαδή την 4η του αγώνα, σηκώσαμε κάπου στα 7 κιλά, κάναμε 10 πόδια αν θυμάμαι καλά και μετά απο μιά ακύρωση στην προσγείωση, μετά βίας μπόρεσα να επανακυκλώσω και να ξαναμπώ στο έγκυρο πλαίσιο επειδή τελείωνε η μπαταρία! Ευτυχώς η μικρή εμπειρία που έχω στην ανεμοπορία βοήθησε εκεί. Ευτυχώς δέν είχαμε δεύτερη ζημιά. Παρά τρίχα πέρασε πάνω απο κοντοκουρεμένο στάχυ και μπήκε στο πλαίσιο! Στην 3η έγκυρη πτήση του Άτλα, δλδ 5η του αγώνα, κάναμε 9 πόδια αλλά ο αέρας είχε ανέβει αρκετά και σηκώσαμε και τα 8 κιλά όπως είχε σχεδιαστεί. Βγήκαμε τελικά 8οι στην τελική κατάταξη ανάμεσα σε πάνω απο 20 ομάδες που κατάφεραν να συμμετέχουν ενεργά.

    Τα αεροπλάνα εποξικού φτερού και μεταβλητής γεωμετρίας κέρδισαν. Στην απογείωση είναι λίγο δύσκολο με full flaps κάτω κλπ, αλλά όταν βρεθείς στον αέρα βάζεις διαμόρφωση πιό speed και κερδίζεις απόσταση. Φέτος βάλανε και τον παράγοντα χρόνο οι Γερμανοί στο παιχνίδι, κάτι που δέν υπήρχε τα προηγούμενα χρόνια. Παλιά έπρεπε απλά να σηκώσεις το βάρος και να κάνεις ελεγχόμενη πτήση και σωστή προσγείωση. Τώρα πιά άλλαξε το παιχνίδι και η ταχύτητα πλεύσης παίζει μεγάλο ρόλο. Στο δικό μας το διπλάνο δέν είχαμε μεταβαλλόμενο φτερό. Σήκωνε άνετα βάρος αλλά έπειτα δέν είχε "τρύπημα", penetration. Έτσι, με το ζόρι βγάζαμε 11 πόδια μέγιστο σε νηνεμία όταν οι καλύτεροι βγάζαν 13. Τα παιδιά είχαν σχεδιάσει και στοχεύσει για 8 κιλά μέγιστο. Μήπως έπρεπε να σχεδιάσουν για περισσότερα? Ναί, έτσι πιστεύω και γώ. Θα ήθελα προσωπικά να τους δώ να βάζουν τον πήχη πιό ψηλά ακόμη. Την επόμενη φορά. Η ομάδα Άτλας συνεχώς εξελίσσεται, δέν τους φοβάμαι, έχω πίστη σ'αυτούς.

    Το μάθημά μου, θα σας το κάνω λιανό. Απλό. ΜΠΟΡΟΥΜΕ και 'μείς. Γνώρισα παιδιά με απίστευτες γνώσεις και ικανότητες, που ειλικρινά δέν το περίμενα. Νόμιζα θα είναι απλοί φοιτητές κι αυτοί. Δώσαν κάπου στα 2 χιλιάρικα για το σκάφος τους ενώ άλλες ομάδες, το έβλεπες, είχαν κόψει καλούπια σε cnc, είχαν ρίξει χρήμα. Ας μήν μένουμε απλά θεατές, απλοί χρήστες, κοινοί users. Αυτό έχει καταφέρει η παγκοσμιοποίηση. Άλλοι να σχεδιάζουν και να φτιάχνουν και εμείς απλά να κοιτάμε, να αγοράζουμε και να χρησιμοποιούμε. Κρίμα. Είναι Κρίμα.
    Αν είσαι νέος με ευγενές και πρακτικό όραμα μήν αφήνεις κανέναν να σε σταματήσει. Πάλεψε όσο μπορείς. Οι ικανότητες που έχεις θα αυγατίζουν μέσα σου συνέχεια με την προσπάθεια και θα ωριμάζουν. Θα φτάσεις να κάνεις πράγματα που κάποιοι άλλοι θα "ζηλεύουν" πιά και θα αγοράζουν και θά 'ναι τελείως φυσιολογικό, αυθόρμητο, γόνιμο και χαμογελαστό. Διώξε απο πάνω σου φοβία και μιζέρια. Όσους σνομπάρουν κάντους στην άκρη, μήν ασχολείσαι. Είσαι απόγονος των μεγαλύτερων μυαλών του γνωστού κόσμου, μήν το ξεχνάς. Μήν ζηλεύεις τα όμορφα και ακριβά. Αν είναι νά'ρθουν θέ να 'ρθούν, αλλού είναι το πάρτυ. Το πάρτυ είναι στην προσπάθεια, στο ταξίδι.

    Θέλω δημόσια να ευχαριστήσω το ακαδημαικό αυτό τμήμα της χώρας μου που με τίμησε και να αφιερώσω την καλύτερη φετινή πτήση μας στον Μάνο τον Κερπινή που ήταν πρωτεργάτης μου. Τα καλύτερα έρχονται.

    DM
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 13 Νοέ 2015, 09:44:11 »

    Και μιά απ'τις αγαπημένες μου φωτό, δευτερόλεπτα μετά την 1η προσγείωση...


    * AtlasSuccess_010.jpg (97.03 KB, 960x640 - εμφανίστηκε 391 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 13 Νοέ 2015, 19:19:36 από DeltaMan » Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.759



    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 13 Νοέ 2015, 11:53:23 »

    Συγχαρητήρια Απόστολε δεν υπάρχουν λόγια σε αυτα που βιώσατε.... Η απόλυτη ψυχική ευχαρίστηση που προσφέρει η δοτικότητα και η ομαδική άμιλα πρεπει να ειναι ο βασικός στόχος πάντα και ειναι και αυτος που φερνει την απόλυτη επιτυχία σας!Συγχαρητήρια σε 'ολους σας!Τα λόγια σου απλά υπέροχα και σημαντικά για όσους καταλαβαίνουν πως δεν πρεπει να μενουμε θεατές και κριτές . Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 13 Νοέ 2015, 12:02:34 »

    Αποστολε συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και σε εσένα φυσικά
    Παρακολουθώ χρόνια απο το fb την προσπάθεια των παιδιών
    Πραγματικά σας χαίρομαι .
     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 13 Νοέ 2015, 15:54:43 »

    Μπραβο σε ολη την ομαδα Αποστολε!Παρακολουθω κι εγω με ιδιαιτερο ενδιαφερον την προσπαθεια των παιδιων χρονια τωρα.Καθε χρονο και καλυτεροι!Ενα εχω να πω: ο φετινος Atlas V ηταν ο πιο ομορφος απο ολα τα αεροπλανα που παρουσιαστηκαν!Για αυτο τον λογο και μονο, ειναι πρωτος συνολικα για μενα!
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 875



    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 13 Νοέ 2015, 18:03:44 »

    Αποστολε συγχαρητηρια και απο εμενα σε ολη την ομαδα γιατι τετοια
    αποτελεσματα μπορουν να ερθουν μονο με ομαδικη δουλεια  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    levitron
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 293



    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 13 Νοέ 2015, 18:41:49 »

    μπραβο στην ομαδα και από μενα  πραγματικα ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καταγράφηκε

    raptor 90
    vario airwlf  90
    raptor 50
    t rex 700
    hobby king 600
    χαρικαιιν 550
    hobby king 500

    2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που
    δεν ξερω τι εχω
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 13 Νοέ 2015, 19:01:32 »

    Καλησπέρα παιδιά. Σας Ευχαριστώ όλους._

    Είναι πράγματι εκπληκτικός διαγωνισμός, τουλάχιστον για το δικό μου μυαλό. Είναι μοντέλο 3,5 κιλών και σηκώνει άνετα 8,5 κιλά Ωφέλιμο φορτίο, στρίβει με μεγάλες κλίσεις  με αυτά τα κιλά και όλα αυτά με... 400 Watts!

    Και ναί... είναι όντως πανέμορφο αεροπλάνο...  Χαμόγελο
    https://ptisidiastima.files.wordpress.com/2015/09/atlas-patras-353.jpg


    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 13 Νοέ 2015, 19:29:36 από evan » Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Συντονιστές: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Θέμα: Άτλας V - Η Ελληνική Προσπάθεια
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.