Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.412 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 06:33:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 06:33:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Demetre
    [Σήμερα στις 06:22]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:16]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304412
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 44
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 29
    Συνολικά: 30
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: PARAGON XL  (Αναγνώστηκε 8467 φορές)
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2009, 23:07:55 »

    λίγες φωτο με το paragon σε  πτήση



    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 15 Ιούλ 2013, 21:57:03 »

    Τέσσερα και, χρόνια που χει να γραφτεί κάτι σχετικό σε αυτό το νήμα και μιας και δεν ήθελα να ανοίξω νέο θέμα ώστε να υπάρχει η συνέχεια αλλά  και επειδή η ερώτηση μου είναι σχετική, θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει δοκιμάσει κάποιος από τους έχοντες το συγκεκριμένο μοντέλο, pod  του kristoffair  ή οποιουδήποτε άλλου για το συγκεκριμένο;
    Βλέπεται η κρίση που δεν επιτρέπει νέες αγορές μας αναγκάζει να επανεκτιμήσουμε αλλά και να επανακατασκευάσουμε με λίγα έξοδα ότι ήδη υπάρχει έτσι ώστε να μπορούμε να συμμετέχουμε τουλάχιστο για την παρέα.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 15 Ιούλ 2013, 22:58:34 »

    καλησπερα
    τα φτερα ενωνουν στη μεση και αυτο ειναι ενα προβλημα αλλα εαν το εχεις αποφασισει ολα γινονται απλα απο πισω που βιδωνουν στην παλια ατρακτο θα πρεπει να ανοιξεις νεες τρυπες  στερεωσης μπροστα . ενα ποντο περιπου πισω απο  το καρμπον της διεδρου ετσι δενει με την ατρακτο kristofer  η την ατρακτο τοu  AVA που δενει ενα  ποντο μπροστα
    θα εχεις ενα επιπλεον βαρος  10 -20 γρ. αφου θα το ενισχυσεις στις νεες τρυπες αλλα θα εχεις ενα αλλο ανεμοπτερο
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 15 Ιούλ 2013, 23:09:10 »

    σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση, την έχεις δοκιμάσει ή την έχεις δει την συγκεκριμένη λύση; Και αν ναι θα ήθελα σε παρακαλώ τις εντυπώσεις σου, αν δηλαδή αξίζει το κόπο να ασχοληθείς με κάτι τέτοιο.
    Το paragon xl δεν έχει δίεδρο στην κεντρική του επιφάνεια. έχει απλά ένα σιδερένιο joiner
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 15 Ιούλ 2013, 23:32:11 »

    στο paragon  οχι αλλα σε  αλλο φτερο που μου εχει δωσει ο πανσοφος ο οποιος πεταει  σχεδον ολα του τα ανεμοπτερα στερεωμενα με αυτον τον τροπο
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 16 Ιούλ 2013, 09:09:36 »

    θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει δοκιμάσει κάποιος από τους έχοντες το συγκεκριμένο μοντέλο, pod  του kristoffair  ή οποιουδήποτε άλλου για το συγκεκριμένο;

    Πιστεύω ότι μία άτρακτος από φθηνό κόντρα πλακέ, στις διαστάσεις της αρχικής, θα είναι η καλύτερη λύση.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 16 Ιούλ 2013, 15:02:07 »

    Καλησπέρα.
    Σε τι θα διέφερε η άτρακτος από κόντρα πλακέ (νομίζω ως φθηνό αναφέρεις το κόστος του) πέραν της πιθανής ακαμψίας,  από την ήδη υπάρχουσα άτρακτο.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 16 Ιούλ 2013, 18:43:45 »

    Αγαπητέ Παντελή καλησπέρα, και συγνώμη.

    Κατάλαβα λάθος ότι η αρχική ξύλινη άτρακτος είχε ζημιά, και ήθελες να την αντικαταστήσεις.

     

     
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 16 Ιούλ 2013, 19:16:06 »

    Αγαπητέ Θείε, ίσως εγώ δεν το έγραψα σωστά για να γίνει κατανοητό. Αυτό που γίνεται τώρα που είναι καλοκαίρι και οι ώρες για πτήση δεν είναι πολλές (αν και δε πετάω καθόλου) είναι η προσπάθεια ανασύνταξης μετά την 2χρονη αποχή.
     Έτσι ξεκινώντας από τα ανεμόπτερα και αφού ελέγχθηκαν και διορθώθηκαν τα άλλα δύο, έφτασε η ώρα του συγκεκριμένου στο οποίο διαπιστώθηκαν μικροχτυπήματα, και ατέλειες που πρέπει να διορθωθούν.
    Σε αυτό το πλαίσιο και κοιτώντας ταυτόχρονα pod από διάφορους κατασκευαστές σκέφτηκα μήπως θα ταν προτιμότερο να αντικατασταθεί η άτρακτος και αν αυτό θα έκανε το ανεμόπτερο ανταγωνιστικότερο;
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 16 Ιούλ 2013, 20:31:14 »

    Κάποτε είχα δοκιμάσει το φτερό του Paragon XL σε άτρακτο AVA. Η εφαρμογή έγινε με το εξής τρόπο. Εφτιαξα ένα μικρό φτερό όσο το πλάτος της ατράκτου, από κόντρα πλακέ, το οποίο βίδωνε επάνω στην άτρακτο. Τα δύο φτερά του Paragon εφάρμοσαν από το πλάϊ με μακρύτερο ατσάλι, και μακρυά σωλήνα πίσω για την αντιπεριστροφή. Μπροστά άνοιγε ενα διαμέρισμα και κρατούσα τα δύο φτερά με ένα γερό ελατήριο.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 16 Ιούλ 2013, 22:29:08 »

    Κατάλαβα τι εννοείς και σε ευχαριστώ, αν τελικά αποφασίσω να το φτιάξω πιθανά θα εφαρμόσω αυτόν τον τρόπο.
    Πτητικά είδες διαφορές; Αξίζει τον κόπο, ή να το διορθώσω και να μείνει ως έχει;
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #26 στις: Τετάρτη, 17 Ιούλ 2013, 06:56:25 »

    Κατάλαβα τι εννοείς και σε ευχαριστώ, αν τελικά αποφασίσω να το φτιάξω πιθανά θα εφαρμόσω αυτόν τον τρόπο.
    Πτητικά είδες διαφορές; Αξίζει τον κόπο, ή να το διορθώσω και να μείνει ως έχει;

    Το μοντέλο το έχω χαρίσει και πετάει στους αγώνες. Η άτρακτος είναι υβριδική, κουτί από ελαφρύ κόντρα πλακέ μπροστά, και μπούμα με ουρά AVA πίσω. Το φτερό πιάνει με τον αρχικό τρόπο (καβίλιες μπροστά, βίδες πίσω). Η δεύτερη μετατροπή είναι ότι έχω αφαιρέσει τη μπάλσα από τα ακροπτερύγια, και εφαρμόζουν εκεί πρόσθετα φτερά για συνολικό άνοιγμα 3,90 περίπου. Πετάει πολύ καλά.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #27 στις: Τετάρτη, 17 Ιούλ 2013, 09:38:36 »

    Γιάννη σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: PARAGON XL
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.