Δεν εννοούσα αυτό.
Η θερμοκρασία της ατμόσφαιρας επηρεάζει τη λειτουργία των θερμικών κινητήρων, συμφωνώ.
Ποια ήταν η ερώτησή μου, να την κάνω πιο συγκεκριμένη.
Αν έχω σταθερές στροφές μιας έλικας, αποδίδει την ίδια ώση σε χαμηλές και την ίδια σε υψηλές θερμοκρασίες;
Επειδή νομίζω ότι δεν απαντήθηκε ή απαντήθηκε παράπλευρα:
σίγουρα κάτι που σπρώχνει αέρα (φτερό για τα αεροπλάνα ή ελικά για τα κοπτερα) έχει τεράστια διαφορά στην απόδοση με βάση το υλικό που σπρώχνει.. δηλαδή τον αέρα.. :
Οι αεροδυναμικές δυνάμεις εξαρτώνται πολύ από την πυκνότητα του αέρα.
Για παράδειγμα, εάν ένα ανεμόπτερο διανύει 25 μέτρα
από ένα συγκεκριμένο υψόμετρο κατά τη διάρκεια χαμηλής πυκνότητας του αέρα
μπορεί να διανύσει μέχρι 40 μέτρα κατά τη διάρκεια της υψηλής πυκνότητας.
Η πυκνότητα του αέρα εξαρτάται από την ατμοσφαιρική πίεση και τη θερμοκρασία του αέρα.
Η πυκνότητα του αέρα αυξάνει με την μείωση της θερμοκρασίας του αέρα και / ή με
αύξηση της ατμοσφαιρικής πίεσης.
Η πυκνότητα του αέρα μειώνεται με την αύξηση της θερμοκρασίας του αέρα και / ή με
φθίνουσα της ατμοσφαιρικής πίεσης.
δηλαδή Ένα ιπτάμενο αεροσκάφος υπόκειται σε πίεση, ανάλογα με την ταχύτητα του αέρα και τη
πυκνότητα του αέρα.
Αυτή η πίεση αυξάνει εκθετικά με την αύξηση της ταχύτητας του αέρα, που σημαίνει ότι το φαινόμενο γίνεται πολύ πιο ορατό με στη περίπτωση της έλικας...
κλείνοντας, άλλη έλικα επιλέγεις σε βουνό, άλλη σε πεδιάδα, άλλη το χειμώνα, άλλη το καλοκαίρι. γιαυτό όλα τα καινούρια υπολογιστήρια έχουν στην άκρη και πεδίο για τις θερμοκρασίες και πιέσεις