Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.416 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 06:49:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 06:49:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:30]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από Demetre
    [Χθες στις 06:22]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304416
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 83
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 59
    Συνολικά: 60
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Επιλογη προπελας με τη σχεση ωθησης προς βαρους  (Αναγνώστηκε 5146 φορές)
    guest962
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 16 Σεπ 2012, 15:42:19 »

    και τελος


    * prop3.GIF (115.33 KB, 1563x2152 - εμφανίστηκε 294 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 16 Σεπ 2012, 19:29:37 »

    Εχω διαβάσει και άρθρα και βιβλίο του Andy Lennon, και στην προσπάθειά του να περιλάβει πολλές πληροφορίες και έννοιες, εν τέλει τα κειμενά του είναι πολύ μπερδεμένα για να τον καταλάβω 100% ή για να συμφωνήσω 100%.

    Θα μου πείτε ότι φταίω εγώ που δεν καταλαβαίνω, δεν το αποκλείω, δεν πειράζει.

    Βρήκα μία φόρμουλα στο Wikipedia, που λεει ότι Thrust = (dm/dt) *V  όπου dm/dt είναι ο βαθμός της μεταβολής της αέριας μάζας σε σχέση με το χρόνο (ο ρυθμός ροής της μάζας )  και V είναι η ταχύτητα της κίνησης της αέριας μάζας. Αλλά δεν πλησιάζει καθόλου την φόρμουλα που δίνει ο Lennon.

    Στην περίπτωση του Thrust, όλος ο κόσμος το εκφράζει σε μονάδες δύναμης, (ακόμα και στο άρθρο της Wikipedia) όπως σε Newton, Kgf, Lbf, πουθενά δεν υπεισέρχεται παράγων χρόνου.
     
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    guest962
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 15:51:19 »

    Το βλεπω εγω που παει η δουλεια απο εδω θα φυγουμε ολοι με master στη φυσικη [ με πολυ χιουμορ το γραφω αυτο] αλλα βρηκα αυτο


    Subject: How to convert cubic feet per minute to lbs of thrust.

    Date: Sun Nov 26 22:39:10 2000
    Posted by John
    Grade level: 10-12 School: Shiloh High
    City: Stone Mountain State/Province: ga Country: Usa
    Area of science: Physics
    ID: 975296350.Ph
    Message:

    Let's say there is a air boat and the propeller or fan is capable of
    moving 30,000 cfm of air per minute, how can I convert this into the
    amount of lbs of thrust this will provide. Thank you

    και η απαντηση


    Date: Wed Nov 29 18:25:56 2000
    Posted By: Dennis K. Van Gemert, Staff, Flight Design/Performance, The Boeing Company
    Area of science: Physics
    ID: 975296350.Ph
    Message:

    CFM = Cubic Feet per Minute = Volumetric Flow Rate

    Mass Flow Rate = (Density) x (Volumetric Flow Rate)

    Newton’s Second Law of Motion:  Force = (Mass) x (Acceleration), or F = ma

    F = ma = (Mass Flow Rate) x (Velocity), given a constant flow velocity
    (i.e., constant propeller speed and pitch angle).

    Velocity = (Volumetric Flow Rate) / (Area), where Area = (Pi) x (r^2), the
    length of a propeller blade is a good approximation for the radius, r.

    Thrust = (Density) x (CFM^2) / ((Pi) x (r^2))

    Note: Keep track of your units!

    Εδω Thrust = (Density) x (CFM^2) / ((Pi) x (r^2))  βλεπω οτι στο thrust μπαινει το CFM που περιεχει τον παραγοντα χρονο

    Γι αυτο ο lennon μετατρεπει τις κυβ. ιντσες σε κυβ. ποδια  και το λεπτο το κανει 60 δευτερα
    Καταγράφηκε
    MNCH
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 43



    « Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 19:45:40 »

    Φίλε JPS Θα μου τα ξεκαθαρίσεις από κοντά στο μοντελοδρόμιο. Huh Θα κάνουμε και μερικές δοκιμές  Thumbs up Azn
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 20:29:15 »

    Αγαπητοί φίλοι,

    η έλξη είναι μία δύναμη, και εκφραζεται σε μονάδες δύναμης όπως προανέφερα και όχι σε μονάδες δύναμης ανά χρόνο.

    Αν η έλξη ήταν συνδεδεμένη με τον χρόνο (π.χ. δευτερόλεπτο) τότε θα λέγαμε ότι σε ένα δευτερόλεπτο είναι 5 kgf, σε δύο δευτερόλεπτα θα ήταν 10 kgf, σε τρία δευτερόλεπτα θα ήταν 15 kgf κ.ο.κ.

    Αλλά όλοι ξέρουμε ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

    Διάβασα και ανέλυσα το τελευταίο ποστ την απάντηση του μηχανικού της Boeing, και διεπίστωσα και πάλι ότι μιλάει για δύναμη F (άσχετο το ότι στον υπολογισμό της υπεισέρχονται και ταχύτητες και επιταχύνσεις), και όχι για δύναμη F / sec.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    gliderguider
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 264


    Νίκος Βουλουμάνος


    « Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 09:16:08 »

    Συμφωνώ με το θείο. Απλή φυσική:


    Η ελξη είναι δύναμη.

    Αν υπεισέλθει και μετακίνηση, μιλάμε για έργο.

    Αν το έργο μετρηθεί στη μονάδα του χρόνου, μιλάμε για ισχύ.


    Εχω κι εγώ το βιβλίο του Lennon "Model airplane design". 20 χρονια τώρα. Ακαταλαβίστικο. Ολη η ύλη του ατάκτως εριμμένη.

    Ν. Βουλουμάνος
    Καταγράφηκε

    Seize your day!
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 11:07:29 »


    Δεν εννοούσα αυτό.
    Η θερμοκρασία της ατμόσφαιρας επηρεάζει τη λειτουργία των θερμικών κινητήρων, συμφωνώ.

    Ποια ήταν η ερώτησή μου, να την κάνω πιο συγκεκριμένη.
    Αν έχω σταθερές στροφές μιας έλικας, αποδίδει την ίδια ώση σε χαμηλές και την ίδια σε υψηλές θερμοκρασίες;

    Επειδή νομίζω ότι δεν απαντήθηκε ή απαντήθηκε παράπλευρα:
    σίγουρα κάτι που σπρώχνει αέρα  (φτερό για τα αεροπλάνα ή ελικά για τα κοπτερα) έχει τεράστια διαφορά στην απόδοση με βάση το υλικό που σπρώχνει.. δηλαδή τον αέρα.. :

    Οι αεροδυναμικές δυνάμεις  εξαρτώνται πολύ από την πυκνότητα του αέρα.

    Για παράδειγμα, εάν ένα ανεμόπτερο διανύει 25 μέτρα
    από ένα συγκεκριμένο υψόμετρο κατά τη διάρκεια  χαμηλής πυκνότητας του αέρα
    μπορεί να διανύσει μέχρι 40 μέτρα κατά τη διάρκεια της υψηλής πυκνότητας.

    Η πυκνότητα του αέρα εξαρτάται από την ατμοσφαιρική πίεση και τη θερμοκρασία του αέρα.
    Η πυκνότητα του αέρα αυξάνει με την μείωση της θερμοκρασίας του αέρα και / ή με
    αύξηση της ατμοσφαιρικής πίεσης.
    Η πυκνότητα του αέρα μειώνεται με την αύξηση της θερμοκρασίας του αέρα και / ή με
    φθίνουσα της ατμοσφαιρικής πίεσης.

    δηλαδή Ένα ιπτάμενο αεροσκάφος υπόκειται σε πίεση, ανάλογα με την ταχύτητα του αέρα και τη
    πυκνότητα του αέρα.

    Αυτή η πίεση αυξάνει εκθετικά με την αύξηση της ταχύτητας του αέρα,  που σημαίνει ότι το φαινόμενο γίνεται πολύ πιο ορατό με στη περίπτωση της έλικας...  

    κλείνοντας, άλλη έλικα επιλέγεις σε βουνό, άλλη σε πεδιάδα, άλλη το χειμώνα, άλλη το καλοκαίρι.  γιαυτό όλα τα καινούρια υπολογιστήρια έχουν στην άκρη και πεδίο για τις θερμοκρασίες και πιέσεις
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 11:42:38 »

    Δημήτρη, σωστά τα γράφεις για τις πυκνότητες αλλά εδώ τέθηκε απορία σχετικά με τον χρόνο και την είσοδο αυτού σε υπολογισμούς...
    Δέν κάθησα να διαβάσω όλο το Θέμα, αλλά στέκομαι στην απορία του Κου Γιάννη...

    Υπάρχουν μεγέθη στη Φυσική που αφορούν τη Στιγμή, στιγμιαία μεγέθη, και υπάρχουν άλλα που εκφράζονται μέσω του χρόνου.
    Στιγμιαία π.χ. είναι το ρεύμα (σε Αμπέρ), ενώ "χρονικά" είναι η χωρητικότητα.

    Η Ώση είναι Στιγμιαίο μέγεθος.
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: Επιλογη προπελας με τη σχεση ωθησης προς βαρους
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.