Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.407 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 16:25:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 16:25:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:09]

    από jnkmilos
    [Σήμερα στις 00:26]

    από geoli
    [Χθες στις 21:15]

    από Demetre
    [Σάββατο, 27 Απρ 2024, 21:58:40]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304407
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 40
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 24
    Συνολικά: 27
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ηλεκτρικό Ανεμόπτερο βασισμένο στο Supra 3.4m TD/F3J του Drela.  (Αναγνώστηκε 20367 φορές)
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #60 στις: Τετάρτη, 18 Ιαν 2012, 22:17:57 »

    Αντώνη και Παναγιώτη

    μεγάλο μπερδεμα  Χαμόγελο

    Λοιπόν κατέβηκα στο εργαστήριο , αν και δεν το ειχα σκοπο λόγω κρύου Χαμόγελο.( εχουμε 3 μέρρες τωρα στα Γιάννενα από +2 έως -14)

    Όντως τα νερά είναι σύμφωνα με το σχέδιο  δηλαδή κάθετα στο κεβλαρ
     τα παράλληλα "νερά" που φαίνονται στην φώτο  είναι τα σημάδια από την πριονοκορδέλα
    Σε αυτή την φωτο αν και θολή φαίνονται οτι είναι κάθετα

    Σας ευχαριστώ και τους δύό σας για την προσοχή .
    Θα ηθελα να συνεχισετε να με διορθώνεται όπου κρίνετε οτι  κάνω λάθη.


    * PC220061.jpg (22.34 KB, 688x461 - εμφανίστηκε 964 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #61 στις: Τετάρτη, 18 Ιαν 2012, 22:39:45 »


    Μου έκανε εντύπωση πόσο "ψιλή" είναι η αεροτομή του Drela σε σχέση πάντα με τη χορδή. Αυτή είναι κάποια απο τις AG του σωστά? Είναι "ψιλότερη" ποσοστιαία απ'την MH-32?
    Μου κάνει εντύπωση γιατί μιλάμε για αεροδυναμική Χαμηλών ταχυτήτων... Κοίτα να δείς... Σίγουρα θα έχει να κάνει με το drag που παράγει έ?

    Συγχαρητήρια για την παρουσίαση, αν και στη χαλάμε λίγο, σγχώρα μας (χωρίς υ)...

    Αποστόλη ευχαριστώ και μην ζητας συγνωμη . Μπορούμε και πρέπει να συζητάμε οτιδήποτε εχει σχέση με την κατασκευή και την σχεδίαση του συγκεκριμένου ανεμοπτέρου στο θέμα,
    γιατι  " ΓΗΡΑΣΚΩ ΑΕΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ"

    Σχετικά με τις αεροτομές ναι όντως ειναι λεπτές σε σχέση με την MH32  που έχει παχος     8,71%
    AG40d2   8%
    ag41d2    7,72%
    AG42d2   7.31%
    AG43d2   6,54%

    όσο για την ουρα τα πάχη είναι της τάξης του 5%.
    Παρολα αυτα το supra δεν ειναι το σουπερ γρήγορο ανεμόπτερο , ούτε και το χρειάζεται
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #62 στις: Πέμπτη, 19 Ιαν 2012, 08:23:32 »

    καλημερα
    στo κεντρικο κομματι  του φτερου  εχεις διεδρο?και ποσες μοιρες?
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #63 στις: Πέμπτη, 19 Ιαν 2012, 12:15:27 »

    alex.cularis Καλημέρα

    2,50 στο κέντρο και 7,50 στην άκρη


    * SUPRA.JPG (38.94 KB, 797x518 - εμφανίστηκε 1128 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #64 στις: Πέμπτη, 19 Ιαν 2012, 14:11:57 »

    στο supra  pro tο σχεδιο  δινει 2 μοιρες στο κεντρο  και 3  joiner  με 0,   2.5  ,και  5  μοιρες  που συνοδευουν το κιτ   δηλαδη  συνολο 7  μοιρες   το  περισσοτερο
    degrees   ειναι αλλη  μοναδα μετρησης?
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #65 στις: Πέμπτη, 19 Ιαν 2012, 15:40:48 »

    Βαγγέλη καλησπέρα,

    Ο Γιάννης φτιάχνει το Supra, σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο του Drela. Η εταιρεία Vladimir Models, που το κατασκευάζει, το έχει εξελίξει και έχει πιο πρόσφατα σχέδια.

    Δεν είναι απαραίτητο ότι η μία έκδοση θα πρέπει να είναι ίδια με την άλλη.

    Μοίρα και degree είναι το ίδιο και το αυτό.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #66 στις: Σάββατο, 21 Ιαν 2012, 17:26:28 »

    Μικρή πρόοδος αυτές τις μέρες.
    Σημείωσα με οδηγό τα δοκάρια από carbon , που θα γίνουν τα κοψίματα και χώρισα το φτερό σε 2 τμηματα( μπροστινό - κεντρικό δοκάρι- πίσω μέρος)



    * PC250068.jpg (29.11 KB, 463x1024 - εμφανίστηκε 836 φορές.)

    * PC230062_exposure.jpg (57.35 KB, 1024x881 - εμφανίστηκε 846 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #67 στις: Σάββατο, 21 Ιαν 2012, 17:37:21 »

    Από εδώ και πέρα η διαδικασία είναι "κρίσιμη" .
    Τώρα  θα κολλήσω στο κάτω μέρος του δοκαριού της κεντρικής πτέρυγας το ενα prelaminate spar  με πεντάλεπτη εποξική.
    επίσης θα πρεπει να κολληθούν και τα wing joiners . Σε αυτό το σημείο  η διαδικασία είναι κρίσιμη . Δηλαδή ενα λάθος εδω  θα οδηγήσει σε ενα ,πιθανόν , άχρηστο φτερό .
    Θα πρέπει  να διαμορφωθούν τα  wing  joners ( συνδετήρες  φτερών ) έτσι ώστε να μην υπάρχουν κενά και οι γωνίες να είναι απόλυτες για να εχουμε τόσο  την σωστή δίεδρο όσο και τις σωστές γωνιες πρόσπτωσης των φτερών .


    * PC240064_exposure.jpg (61.77 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 824 φορές.)

    * PC240067.jpg (27.23 KB, 1024x542 - εμφανίστηκε 816 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #68 στις: Τετάρτη, 25 Ιαν 2012, 14:32:27 »

    Συνεχεια.
    εβαλα και τα 2 prelaminate spars κάτω από το κεντρικό δοκάρι μαζι με 5 στρώματα από χαρτοταινία ( περίπου 0.5mm) .
    Ετσι φέρνουμε το κεντρικό δοκάρι στο ύψος που πρέπει να γυαλοχαρτιστεί , ετσι ώστε τα 2 δοκάρια carbon , το δοκάρι από foam και το υαλούφασμα που τα τα τυλίξει να εχουν το σωστό ύψος.


    * PC280001.JPG (80.39 KB, 1600x1200 - εμφανίστηκε 976 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #69 στις: Τετάρτη, 25 Ιαν 2012, 14:35:16 »

    ξεχασα να πω οτι με το που χωρησα το φτερο στα 3 ( μπροστινό - δοκάρι - πίσω ) στο  πίσω μέρος και εκεί που θα ενωθεί με το δοκάρι , έκανα ένα αυλάκι από όπου θα περάσουν τα καλώδια των σερβο


    * PC280002.JPG (75.71 KB, 1600x1200 - εμφανίστηκε 757 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #70 στις: Τετάρτη, 25 Ιαν 2012, 14:37:23 »

    σειρά έχει το τριμάρισμα των ενώσεων των φτερών , πριν ενσωματωθούν στο δοκάρι .


    * PC280003.JPG (92.94 KB, 1600x1200 - εμφανίστηκε 757 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    bellos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 268


    "IF FLYING WERE THE LANGUAGE OF MAN , THEN SOARING


    « Απάντηση #71 στις: Παρασκευή, 24 Φεβ 2012, 01:13:51 »

    Για να μην ανοίξω νέο θέμα, έχω ξεκινήσει τη κατασκευή του BUBBLE DANCER , Και προσπαθώ να βρω άκρη με την αγορά των carbon strips. O Drella στα σχέδια του δίνει τα ακόλουθα  strips

    CST pre−cured prepreg strips
    −−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−
    2x C1952 16.90 center 48" x 1/2" x 0.060" −> 0.014"
    2x C1914 9.30 mids 48" x 3/8" x 0.030" −> 0.014"
    1x C1134 2.95 top tips 48" x 1/4" x 0.014"
    2x C1034 4.30 bot tips 36" x 1/4" x 0.007"
    −−−−−−−−−−−−−−−−−
    $ 33.45

    Bρηκα  τα παραπάνω strips στην CST, Δε μπορώ να καταλάβω όμως τι γίνεται με τα με τα μεταφορικά και αν τελικά τα στέλνουν Ελλάδα. Σένα email τους μου απάντησαν να έρθω σε επικοινωνία με κάποιον International dealer τους, για τη διευκόλυνση μου,  σε έναν που έστειλα email δεν εχει απαντήσει ακόμα αν έχει τα παραπάνω parts, anyway, Γιαyτο ψάχνω να βρω τα ανάλογα carbon strips από την  www.acpsales.com   kai νομίζω ότι είναι κάπου εδώ  σε αυτή τη κατηγορία, http://www.acpsales.com/Clearance-Carbon-Fiber-Unidirectional-Laminates.html   αλλά δε μπορώ να βγάλω άκρη με τις διαστάσεις κ πια τελικά πρέπει να αγοράσω, πια είναι τα αντίστοιχα με αυτά της CST. Oποιαδήποτε βοήθεια δεκτή,  η αν μπορώ να τα βρω από κάποιο άλλο site
    Καταγράφηκε

    "IF FLYING WERE THE LANGUAGE OF MAN , THEN SOARING WOULD BE ITS POETRY..."
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #72 στις: Παρασκευή, 24 Φεβ 2012, 09:35:23 »

    Οταν έψαχνα υλικά για το supra έπεσα πρώτα  πάνω στην CST  επειδή την προτιμούν οι αμερικάνοι . μάλλον γιατί κάνει ( έκανε ?) ειδικές τιμές σε μέλη club. Αν θυμάμαι καλά υπήρχε πρόβλημα με τα μεταφορικά και γιαυτό κατέληξα στον ACP.

    Αυτα που χρειάζεσαι από την ACP είναι   εδω

    για το C1952 δεν υπάρχει ακριβώς το ίδιο αλλά εχει πολύ κοντά σε διαστάσεις το CLT2-41A
    εσυ χρειάζεσαι 48'' μήκος 1/2'' πλάτος και μεταβαλλόμενο πάχος από 0,06 ( 1,5mm) σε 0,014''(0,4mm)
    το CLTT2-41A είναι 48'' μήκος 3/8 πλάτος και πάχος από 0,056''( 1,42mm) σε 0,014''

    2x CL1-61  Αυτό έχει μήκος 72''( 1828.8 mm) εσυ χρειάζεσαι μόνο 36'' ( το μισό δηλ) αλλά δεν θα πάει χαμένο , άσε που μπορείς νά κάνεις το εξής:
    να κολλήσεις με CA 2 με πάχος 0.007'' και να έχεις το πάχος 0.014''

    Αυτό που πρέπει να ξέρεις είναι οτι τα strips αυτά κόβονται , τρίβονται και κολλιούνται μεταξύ τους με κυανοακριλλική πολύ εύκολα ( πάντα με προφυλάξεις , μάσκα - γυαλιά και χοντρά γάντια . Τα γάντια όταν τα κόβεις ή τα τρίβεις )
    Δηλαδη θα μπορούσες να παρεις αρκετά από το μακρύτερο - φαρδύτερο και λεπτότερο και να φτιάξεις μόνος σου ότι διάσταση ,πάχος σταθερό ή μεταβαλλόμενο θες

    Οι σχεδιαστές σαν τον drela  γενικά  χρησιμοποιούν διαστάσεις που βρίσκουν κατά την διάρκεια της σχεδίασης . Περνώντας τα χρόνια , δεν είναι σίγουρο οτι οι εταιρίες θα συνεχίσουν να βγάζουν τις ίδιες διαστάσεις . Οπότε για μένα τουλάχιστον η λύση είναι μία .
    Φτιάχνω τις διαστάσεις που χρειάζομαι , κολλώντας κόβοντας κλπ.
    Για μήκος - πλάτος ακριβώς , για το πάχος , ειδικότερα  το μεταβαλλόμενο  πηγαίνω πάντα , αν δεν μπορώ ακριβώς στο αμέσως μεγαλύτερο.
    Φαντάσου ότι δεν μπορεις να βρεις ακριβως την διάσταση της μπάλσας που θές . Τι κάνεις ?? Wink

    Ελπιζω να βοήθησα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    bellos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 268


    "IF FLYING WERE THE LANGUAGE OF MAN , THEN SOARING


    « Απάντηση #73 στις: Παρασκευή, 24 Φεβ 2012, 09:49:13 »

    Καλημέρα Γιάννη μου, αν και την είπαμε κ πιο νωρίς εμείς;) ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, Φυσικά κ βοήθησες πολύ, έτσι θα κινηθώ.  Thumbs up Thumbs up

    ΚΑΛΗΜΕΡΑααααα Αποστολαρα Χαμόγελο
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 24 Φεβ 2012, 11:05:37 από bellos » Καταγράφηκε

    "IF FLYING WERE THE LANGUAGE OF MAN , THEN SOARING WOULD BE ITS POETRY..."
    Bocian
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 686


    « Απάντηση #74 στις: Παρασκευή, 24 Φεβ 2012, 10:00:37 »

    Καλημερα και απο τα κεντρικα  (τα εσβησα  γιατι χαλουσε το πολυ ωραιο θεμα του Γιαννη)
    συγνωμη για την ασχημη παρεμβαση μου, καλη συνεχεια  και παντα Καλες Κατασκευες
    Σε Ολους.
    Καταγράφηκε

    Σ' αυτή τη χώρα, σε λίγο καιρό, όποιος είναι κάτοχος Ανεμοπτέρου, θα διώκεται Ποινικά.
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Ηλεκτρικό Ανεμόπτερο βασισμένο στο Supra 3.4m TD/F3J του Drela.
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.