Οταν κάνω μία πιρουέτα και τη σταματήσω απότομα ο κινητήρας μοιάζει να αποσυντονίζεται και να χάνει στροφές!!
Εχεται καμιά ιδέα γιατί συμβαίνει αυτό?
Οπως είπε και ο bladekiller πιο κάτω, και όπως έχει αναφερθεί πολλές φορές, οι κινητήρες τής ΤΤ, τουλάχιστον οι ελικοπτερικοί, έχουν
καρπυρατέρ. Θά έλεγα ότι είναι ο μόνος λόγος που όλοι στρέφονται στον os max.
Για μένα, δεν υστερούν καθόλου σε δύναμη έναντι των os max. Ισα ίσα που είναι πολύ δυνατοί.
O hyper για παράδειγμα, φοράει καρπυρατέρ απο 60άρι. Για αυτό βγάζει δύναμη, και έχει κατανάλωση.....
Το πρόβλημα στους ΤΤ είναι, ότι δεν ξέρεις που να βγάλεις τήν δύναμη....
Και για αυτό ευθύνεται το καρπυρατέρ. Είναι τόσο ευαίσθητο και τόσο μπερδεμένο, που 2 - 3 κλίκ, είναι ικανά να καρβουνιάσουν τον κινητήρα. Η αλήθεια είναι βέβαια, ότι δεν αντέχουν τις θερμοκρασίες που αντέχει ο os max.
Παρ' όλα αυτά, ή thunter tiger, εξακολουθεί μετά απο τόσα χρόνια, να μήν θέλει για κάποιο λόγο να επανασχεδιάσει το καρπυρατέρ, και να το κάνει πιο εύκολο. Η ίδια μάλλον στρέφει τον κόσμο της, στην αντικατάσταση με os max.
Kαι για να μήν παρεξηγηθώ...Δέν είναι ότι δεν ρυθμίζεται. Ρυθμίζεται και παρά-ρυθμίζεται.
Αλλά μέχρι να γίνει αυτό......θα στα κάνει τούμπανο. Κοινώς θα σου σπάσει τα ά........... νεύρα ήθελα να πώ.
Προσωπικά έχω καταστρέψει 3 κινητήρες ΤΤ, λόγω της ιδιομορφίας του καρπυρατέρ.
Ομως......μεταφέροντας την τεχνογνωσία που απόκτησα απο τις καταστροφικές μου τάσεις, στόν τέταρτο κινητήρα, πρέπει να πώ ότι δικαιώθηκα. Τόν ρύθμισα ώστε να δουλεύει πιο καλά και απο os max.
Μετά απο τόσα στρωσίματα και τόσα γαλόνια, μαθαίνεις τελικά που πονάει ο συγκεκριμένος..... αλλά δυστυχώς πρέπει να πληρώσεις. Σε είδος - σε χρόνο - σε ταλαιπωρία κ.λ.π. Ομως δικαιώνεσαι.
Είμαι υπέρ του ΤΤ, κυρίως γιατί είναι και οικονομικός. Βέβαια μετά το
πατατράκ που έπαθα με τον τελευταίο, δεν νομίζω ότι αντέχω να ξανά-στρώνω κινητήρα. Τουλάχιστον άμεσα.
Πιστεύω όμως ότι κάποια στιγμή, ίσως ξαναγυρίσω στον ΤΤ.. Λοιπόν για να μήν σε κουράζω, καλή επιτυχία.