Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.414 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:48:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:48:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από dominicm
    [Σήμερα στις 09:15]

    από Demetre
    [Σήμερα στις 06:22]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:16]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304414
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 50
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 37
    Συνολικά: 41
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΛΥΝΕΤΑΙ Ο ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΣ  (Αναγνώστηκε 6294 φορές)
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΛΑΣ
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 42


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 13 Σεπ 2006, 20:33:31 »

    Βαγγ.
    To  Upgrade της  K&S δεν το έχω δει ποτέ από κοντά.  Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να χαλαρώσεις την ασφάλεια που είναι κάτω από το swash plate για να κατέβει το σύστημα προς τα κάτω.  Μετά θα τοποθετήσεις to aytorotatiuon system. Θα δεις ότι θα μπει εύκολα.  Αν δυσκολευτείς βάλε και λίγο λαδάκι Grin αλλα θα δεις ότι δεν θα χρειαστεί.   Αφού το βάλεις , τότε σήκωσε το σύστημα όλο με το χέρι σου πρός τα πάνω, και πιέζοντας την ασφάλεια  που είναι κάτω από το swash plate  προς τα κάτω, ασφάλισέ την.

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΛΑΣ
    Καταγράφηκε

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΛΑΣ
    MyHelis.com - The RC models store
    VAG
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 158



    « Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 23 Οκτ 2006, 10:53:54 »

    Μετά από 3 πτήσεις είπα και εγώ να κάνω έναν έλεγχο στην καταραμένη βίδα να δω σε ποία κατάσταση είναι. Προσπαθώντας να την ξεβιδώσω διαπίστωσα πως η βίδα είναι χαλαρή και περιστρέφεται ελεύθερα. Κατά ένα μαγικό τρόπο είχε σπάσει και σφηνώσει σε δύο σημεία με αποτέλεσμα και να περιστρέφει τον ρότορα και να μην φεύγει από την θέση της (η τέλεια παγίδα!!!). Είναι ξεκάθαρο ότι η βίδα όπως μου έχετε αναφέρει στο παρελθόν είναι ακατάλληλη γιατί έχει σπείρες σε όλο το σώμα της.
    Η βίδα που ήρθε με το κίτ έμοιαζε σαν αυτή την ανοξείδωτη στο πάνω μέρος της φωτογραφίας. Προφανώς ούτε αυτή έχει αρκετά μεγάλο στέλεχος όπως ανέφερε ο «levao». Από αυτές προτίμησα να βάλω την μαύρη που το στέλεχος της σχεδόν καλύπτει όλη την διαδρομή του LSD.
    Από την εμπειρίας σας αυτό είναι κάτι που θα ασχολούμαι συνέχεια? Δηλαδή θα μου κόβει βίδες έτσι για την πλάκα του ανά 3-5 πτήσεις?

    Ευχαριστώ,
    Βαγγέλης


    * Crack1.JPG (31.98 KB, 564x449 - εμφανίστηκε 243 φορές.)

    * Crack2.JPG (64.62 KB, 816x612 - εμφανίστηκε 252 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα σταματήσει επιτέλους να φυσάει???
    levao
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 71



    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 23 Οκτ 2006, 21:08:07 »

    Φιλε μου  1) Ποτε δεν βαζουμαι βιδα (ανοξιδωτη) λογος απλος δεν αντεχει στρεπτικα ΦΟΡΤΙΑ
    Παντα ατσαλενια Τ9 ΣΚΛΗΡΟ ατσαλι 2) το μυστηριο καθε 4-5 πτησης δεν με πειθη
    μηπως καθε φορα που βαζεις μπρος το μοτερ σου εχεις πολλη ρέλαντη και κρατας το στροφειο
    με αποτελεσμα να κοντραρει το στοφειο και να δεχεται η βιδα ολο το (φορτειο) κουνημα δεξια-αριστερα  3) μηπως κανεις προπονηση για auto και καθε φορα που ματαιωνης
    το auto εχεις κατα λαθος σηκωμενο το στικ του βηματος και το μοτερ σου ανεβαζει στροφες
    αποτομα= αποτελεσμα ταλεπωρημενη βιδα στροφειου?Huh?
    Αν καποια απο τα προαναφερομενα κανεις χωρις να το καταλαβενης τοτε η λυση ειναι εδω
    και σε περημενη να την κατανοησης
                                                     φιλικα ΝΙΚΟΣ uglystupid2 white flag
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: ΛΥΝΕΤΑΙ Ο ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΣ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.