Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 00:06:06

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 00:06:06

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304516
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 40
    Total: 41
    Choix de thème

    Pages: [1] 2 3 4 ... 11     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Αερομοντέλο Τηλέμαχος  (Lu 64403 fois)
    lpapggia
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 87


    « le: Mercredi, 20 Sept. 2006, 23:05:23 »

    Μέσα στο βιβλίο του κυρίου Κωνσταντακάτου υπάρχει αναφορά για το αερομοντέλο Τηλεμαχος.
    Επίσης υπάρχουν και σχέδια αυτού όχι όμως σε 1:1 κλίμακα.
    Που μπορώ να προμηθευτώ αυτά τα σχέδια σε 1:1?
    Έχω ένα μοτερ Norvel 0.074
    Πιστεύεται ότι θα είναι αρκετό για αυτό?
    Πρέπει να χρησιμοποιηθούν mini servo ή στανταρ?


    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #1 le: Jeudi, 21 Sept. 2006, 08:27:39 »

    Δώσε μου την ταχυδρομική σου διεύθυνση και θα στου στείλω το σχέδιο (δωρεάν).

    Η πιό μικρή μηχανή που έχουμε βάλει είναι η .09, και το θέμα δεν επικεντρώνεται στον κυβισμό της μηχανής, αλλά στην έλικα.
    Αν το κάνεις πολύ ελαφρύ, και βάλεις μικρά σέρβο, η .074 μπορεί να το τραβήξει, αν μπορεί να γυρίσει έλικα 7 ιντσών.

    Για να γίνει πολύ ελαφρύ το συγκεκριμένο μοντέλο, πρέπει
    α) να επιλέξεις ελαφρυά ξυλεία
    β) να αντικαταστήσεις ορισμένες διατομές με μικρότερες.
    γ) να φτιάξεις όλη την ουρά κτιστή
    δ) να βάλεις ελαφρύτερο σύστημα προσγείωσης.
    ε) να βάλεις ελαφρύ σύστημα τηλεκατεύθυνσης

    jkon
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 540



    « Répondre #2 le: Jeudi, 21 Sept. 2006, 19:39:18 »

    Καλησπερα.Συγχαρητηρια κατάρχην για το υπεροχο αυτο βιβλιο και  την προσφορα των γνωσεων σας σε μας τους καινουριους αερομοντελιστες,το εμπιστευομαι πλεον ενα χρονο απο τοτε που αρχισα.Θα ηθελα να σας ρωτησω το εξης κυριε Κωνσταντακατο,αναφερετε στο κεφαλαιο της κατασκευης του Τηλεμαχου για συστροφη του ακροπτερυγιου(washout),μπορειτε να μου εξηγησετε το λογο?
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #3 le: Vendredi, 22 Sept. 2006, 09:02:25 »

    Οταν το φτερό αυξήσει την γωνία πρόσπτωσης στην πτήση, κοντά στις 15-16 μοίρες, χάνει την στήριξή του, δηλαδή πέφτει σε "stall" (απώλεια στήριξης ή στολλάρισμα).

    Θεωρητικά όλο το φτερό πρέπει να στολλάρει σε όλο του το ανάπτυγμα ταυτόχρονα, αλλά στην πράξη δεν είναι έτσι.

    Εξ αιτίας αυτής καθ' εαυτής της παραγωγής άντωσης, γεννάται μία νέα μορφή οπισθέλκουσας, το induced drag. (επαγωγική οπισθέλκουσα).

    Αυτή όπως αναπτύσσεται από το κέντρο προς τα ακροπτερύγια, κάνει το φτερό να πετάει με μεγαλύτερη γωνία πρόσπτωσης στα άκρα (τα ακροπτερύγια) απ' ότι στο τμήμα κοντά στο μέσο του.

    Αρα περιμένουμε τα ακροπτερύγια να στολλάρουν πρώτα. Αν για κάποιο λόγο ένα ακροπτερύγιο στολλάρει νωρίτερα, από το άλλο, το μοντέλο θα μπει σε περιδίνηση.

    Με τη συστροφή μειώνουμε την γωνία πρόσπτωσης από το κέντρο προς τα άκρα. Αρα έτσι αναμένουμε τα άκρα να αργήσουν να φτάσουν σε γωνία απώλειας στήριξης, ή με άλλα λόγια φροντίζουμε ώστε αν το φτερό αυξήσει την γωνία του στην επικίνδυνη περιοχή, να στολλάρει πρώτα το κεντρικό τμήμα και όχι κάποιο από τα δύο ακροπτερύγια.

    Τότε έχουμε ήπια φαινόμενα της απώλειας στήριξης.  Το αεροπλάνο θα ρίξει την μύτη, αλλά όχι και το ένα φτερό.

    jkon
    « Dernière édition: Vendredi, 22 Sept. 2006, 09:39:53 par Γιάννης Κωνσταντακάτος » Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 540



    « Répondre #4 le: Vendredi, 22 Sept. 2006, 09:37:47 »

    Ευχαριστω πολυ Χαμόγελο
    Journalisée
    mc90606
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 169


    6938430125


    WWW
    « Répondre #5 le: Vendredi, 22 Sept. 2006, 10:12:55 »

    Οταν ήμουν μικρός ήμουν μέλος στην Αερολεσχη χιου. Εκει μας είχαν δώσει ενα πολύ ομορφο φυλλάδιο του κου ΚΩστανατακάτου που περιείχε τον τηλεμαχο και το ΚΙΚΙ και ορισμενες αρχες αερομοντελισμού. Μηπως το εχει κανεις αυτό το φυλλαδιο να τα βγαλω μια κοπια για συναισθηματικους λόγους?
    Journalisée

    6938430125
    lpapggia
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 87


    « Répondre #6 le: Vendredi, 22 Sept. 2006, 11:01:39 »

    Το washout το βάζουμε επειδή δεν υπάρχουν aileron και σε περιπτωση stall δεν θα μπορούμε να το επαναφέρουμε?
    Κύριε Κωνσταντακάτο σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία μου για να μου στείλετε τα σχέδια.
    Σας ευχαριστώ πολύ για την ευγενική προσφορά σας.
    Και κάτι τελευταίο.
    Επειδή δεν έχω βρει έλικες για το Norvel πήρα έλικες που μάλλον χρησιμοποιούνται σε ηλεκτιρκά μοτερ.
    Τραγικό λάθος?
    Αν ναι που θα βρώ έλικες για το μοτεράκι μου?
    7Χ3, 7Χ4
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #7 le: Vendredi, 22 Sept. 2006, 11:52:46 »

    Οταν ήμουν μικρός ήμουν μέλος στην Αερολεσχη χιου. Εκει μας είχαν δώσει ενα πολύ ομορφο φυλλάδιο του κου ΚΩστανατακάτου που περιείχε τον τηλεμαχο και το ΚΙΚΙ και ορισμενες αρχες αερομοντελισμού. Μηπως το εχει κανεις αυτό το φυλλαδιο να τα βγαλω μια κοπια για συναισθηματικους λόγους?

    Το φυλλάδιο υπάρχει σε ηλεκτρονική μορφή (σκαναρισμένο).

    Στείλε μου την ταχυδρομική σου διεύθυνση να σου στείλω το CD.

    jkon  (θείος Γιάννης)
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #8 le: Vendredi, 22 Sept. 2006, 12:00:49 »

    Το washout το βάζουμε επειδή δεν υπάρχουν aileron και σε περιπτωση stall δεν θα μπορούμε να το επαναφέρουμε?
    Κύριε Κωνσταντακάτο σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία μου για να μου στείλετε τα σχέδια.
    Σας ευχαριστώ πολύ για την ευγενική προσφορά σας.
    Και κάτι τελευταίο.
    Επειδή δεν έχω βρει έλικες για το Norvel πήρα έλικες που μάλλον χρησιμοποιούνται σε ηλεκτιρκά μοτερ.
    Τραγικό λάθος?
    Αν ναι που θα βρώ έλικες για το μοτεράκι μου?
    7Χ3, 7Χ4

    Αγαπητέ Γιάννη,

    Τα σχέδια τα ταχυδρόμισα πριν από λίγη ώρα.

    Το washout δεν έχει σχέση με την ύπαρξη ή μη πηδαλίων κλίσης (ailerons).

    Η επαναφορά του μοντέλου χωρίς τέτοια πηδάλια γίνεται με το πηδάλιο διεύθυνσης σε συνδυασμό με την δίεδρο γωνία του φτερού.

    Το washout θα το βρούμε και σε μοντέλα με ailerons,  που πετάνε αργά, και έχουν μεγάλο άνοιγμα φτερού (εκπέτασμα) όπως τα ανεμόπτερα.

    Πράγματι οι έλικες των ηλεκτρικών είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ για κινητήρα εσωτερικής καύσης. Δεν αντέχουν την καταπόνηση. Θα σπάσουν το πρώτο δευτερόλεπτο.

    Δεν γνωρίζω ποιό κατάστημα έχει τις κατάλληλες έλικες, αλλά ξεκίνα από τον Κουτσό 210-6834783.

    jkon (θείος Γιάννης)



     
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    lpapggia
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 87


    « Répondre #9 le: Vendredi, 29 Sept. 2006, 12:17:52 »

    Στον Τηλέμαχο η βάση του μοτέρ έχει κλίση κάποιες μοίρες δεξια ή λάθος κάνω?
    Αυτό λέγεται right thrust?
    Η ροπή του μοτέρ μαζί με τη κλίση του μοτέρ κατα την ίδια διεύθυνση στρέφει το μοντέλο τη στιγμή της τροχοδρόμησης δεξιά?
    Μπορώ να χρησιμοποιήσω μπάλσα 2mm για να ελαφρύνω το μοντέλο αντί για 2,5mm
    Έχει κάποιος pack μπαταρίες ΑΑΑ 4.8 V?

    Journalisée
    mc90606
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 169


    6938430125


    WWW
    « Répondre #10 le: Vendredi, 29 Sept. 2006, 12:36:11 »

    Θα ηθελα να ευχαριστησω τον κο Γιαννη για το cd που μου έστηλε το οποιο περιλαμβανει και τον Τηλέμαχο
    Journalisée

    6938430125
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #11 le: Vendredi, 29 Sept. 2006, 13:03:31 »

    Στον Τηλέμαχο η βάση του μοτέρ έχει κλίση κάποιες μοίρες δεξια ή λάθος κάνω?
    Αυτό λέγεται right thrust?
    Η ροπή του μοτέρ μαζί με τη κλίση του μοτέρ κατα την ίδια διεύθυνση στρέφει το μοντέλο τη στιγμή της τροχοδρόμησης δεξιά?
    Μπορώ να χρησιμοποιήσω μπάλσα 2mm για να ελαφρύνω το μοντέλο αντί για 2,5mm
    Έχει κάποιος pack μπαταρίες ΑΑΑ 4.8 V?

    Φίλε Γιάννη, οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σου για το right thrust υπάρχουν στο βιβλίο μου. Βάλε τις λεξεις "κλειδιά" στην αναζήτηση και θα τις βρεις.

    Ναι μπορείς να χρησιμοποιήσεις 2 χιλ. αντί για 2,5 και εν γένει μικρότερες διατομές πλην των δοκών, και χειλέων προσβολής και εκφυγής του φτερού.

    jkon (θείος Γιάννης)
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    lpapggia
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 87


    « Répondre #12 le: Vendredi, 29 Sept. 2006, 19:02:17 »

    Σας ευχαριστώ πολύ κύριε Κωνσταντακάτε για την πολύτιμη βοήθειά σας και για τα σχέδιά σας.
    Είστε εξαιρετικός.
    Journalisée
    AirHunter
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 48



    WWW
    « Répondre #13 le: Samedi, 18 Nov. 2006, 22:56:57 »

    Καλησπέρα σε όλους,

    Μιάς και υπάρχει το θέμα με τον ΤΗΛΕΜΑΧΟ, σας ενημερώσω ότι ο δικός μας Τηλέμαχος είναι έτοιμος. 1,15 κιλά (χωρίς καύσιμο) μας βγήκε.
    Για περισσότερες φωτογραφίες δείτε το blog μου. Πολύ σύντομα θα υπάρξει και κείμενο με τις εντυπώσεις μας. Πάντως σε γενικές γραμμές πρόκειται για ένα πολύ καλά μελετημένο μοντέλο και το σημαντικότερο είναι σχετικά εύκολο στην κατασκευή του.

    http://tilemaxos.blogspot.com/
    Journalisée

    kmandila
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 171



    WWW
    « Répondre #14 le: Dimanche, 19 Nov. 2006, 17:30:44 »

     Thumbs up Το μόνο που μπορώ να πώ απο τίς φωτογραφίες που είδα είναι συγχαρητήρια και καλές προσγειώσεις.Εκείνο που αξίζει να σημειώσω είναι ότι αν υπήρχε βραβείο για ταχύτατη κατασκευή του Τηλέμαχου σίγουρα θα το διεκδικούσατε επάξια.Καλοπέταχτο. ! Thumbs up
    Journalisée

    Κ.Μανδηλαράς  www.amach.gr   www.aeromodelismos.gr
    Pages: [1] 2 3 4 ... 11     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Fil de discussion: Αερομοντέλο Τηλέμαχος
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.026 secondes avec 24 requêtes.