Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.431 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 4 Mag 2024, 18:30:04

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 4 Mag 2024, 18:30:04

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304431
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 78
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 58
    Totale: 59
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 [3]  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT  (Letto 11812 volte)
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 841



    « Risposta #30 il: Domenica, 2 Apr 2017, 21:29:54 »

    Οι μετατροπες σου ουτως η αλλως εχουν μεγαλο ποσοστο εγχωριας προστιθεμενης αξιας, οποτε για τα γραναζια δεν πειραζει, ας φτιαχνονται στην Κινα!
    Go on!
    Loggato

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #31 il: Lunedì, 3 Apr 2017, 00:21:42 »

    μεγαλο ποσοστο εγχωριας προστιθεμενης αξιας
    Go on!

     Grin Grin Grin

    Να σαι καλά Νικόλα!
    Καλή συνέχεια φίλε!

     Thumbs up
    Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #32 il: Lunedì, 3 Apr 2017, 10:32:29 »

    Όπως σας είχα πει, έχουν γίνει κάποιες αναβαθμίσεις στα πλαίσια του G700Z. Αυτές οι αλλαγές δεν έχουν να κάνουν με την απόδοση του ελικοπτέρου ή τα πτητικά χαρακτηριστικά αλλά έρχονται να δώσουν λύση σε μικρά προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσουν πονοκέφαλο στον χρήστη..

    1η αλλαγή

    Adjustable Canopy Mounts position

    Ένα από τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπισα από την αρχή της κατασκευής του Gasser ήταν στα grommets του Canopy..

    Λίγο οι κραδασμοί του μοτέρ, λίγο η στραβωμάρα μερικών Canopies, δεν θέλει και πολύ..

    Τα grommets καταπονούνται πολύ και κόβονται σε μικρό χρονικό διάστημα.

    Το Canopy ζορίζεται και στρεβλώνεται το σχήμα του με αποτέλεσμα αφού κοπούν τα grommets να χτυπάει το Canopy mount πάνω στο Canopy και να τραυματίζεται το fiberglass..


    Έκανα δοκιμές με διαφορετικά Canopies αλλά πάντα υπάρχει μια μικρή διαφορά στις αποστάσεις των οπών τους..

    Τελικά το πρόβλημα λύθηκε κάνοντας μια αλλαγή στα σημεία που βιδώνουν τα Canopy mounts..

    Οι τρύπες 3ΜΜ έγιναν Slotted και έτσι μπορεί ο χρήστης να ρυθμίζει με ακρίβεια τις θέσεις των Canopy Mounts χωρίς να βάλει χέρι στο Canopy!
















    Πλέον η τοποθέτηση του Canopy μπορεί να γίνει τέλεια και σε περίπτωη αλλαγής του Canopy αν δεν κάθεται καλά, με μερικές μικρορυθμίσεις μπρος - πίσω έρχεται και κάθεται ακριβώς εκεί που πρέπει!
    Τέρμα τα κομμένα Grommets και τα τραυματισμένα Canopies!

    http://www.blackoutmods.com/g700z-gasser-heli-frame-upgrade-slotted-canopy-mounts/
     Thumbs up

    Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #33 il: Mercoledì, 12 Apr 2017, 20:53:10 »

    Καλησπέρα σε όλους.

    Η επόμενη αναβάθμιση αφορά στο σύστημα μετάδοσης και πιο συγκεκριμένα στην καμπάνα συμπλέκτη..

    Εδώ έχουμε δύο αλλαγές στην καμπάνα,

    1 - Η εσωτερική πλευρά έγινε πιο τραχιά για να έχουμε ακόμη καλύτερη σύμπλεξη.

    2 - O άξονας επιμηκύνθηκε έτσι ώστε να μπορεί να υποδεχθεί γρανάζι ιμάντα για γεννήτρια φόρτισης (On board Generator).


    Εδώ και μερικές φωτογραφίες όλου του συστήματος..






















    http://www.blackoutmods.com/product/clutch-bell-for-g700z-gasser-heli/

     Thumbs up
    Loggato

    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #34 il: Sabato, 15 Apr 2017, 13:56:26 »

    Υπάρχει κάτι σε αυτό το project που έχεις αφήσει στην τύχη ?  Cheesy
    Loggato
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #35 il: Martedì, 18 Apr 2017, 22:03:10 »

    Υπάρχει κάτι σε αυτό το project που έχεις αφήσει στην τύχη ?  Cheesy

    Τύχη??

     Grin Grin Grin Grin Grin Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Grin Grin Grin Grin Grin

    Τι είμαι εγώ Helibug?  Ποοολύ άνεση

    Χρόνια πολλά Νίκο!
    Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #36 il: Giovedì, 14 Set 2017, 11:49:42 »

    Καλησπέρα σε όλους.

    Εν όψει του επερχόμενου KIT μετατροπής G700XZ, έβγαλα σε προσφορά $349 -44% (~300 ευρώ) το KIT μετατροπής για το TREX700 Nitro (G700Z).

    Η προσφορά ισχύει μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων που έχω σε μεταλλικά μέρη (γρανάζια – καμπάνες) από την τελευταία παρτίδα..

    Όποιος ενδιαφέρεται  μπορεί να περάσει την παραγγελία του μέσα από το www.blackoutmods.com ή να μου στείλει ΠΜ εδώ.

    Περισσότερες πληροφορίες εδώ :
    http://www.blackoutmods.com/product/g700z-gasser-conversion-kit/

    Επίσης λόγω του ότι η Align έχει σταματήσει να υποστηρίζει τα γρανάζια με ίσια δόντια, έχω λάβει mails σχετικά με την συμβατότητα του παλαιού μοντέλου (G700Z για το ΤΡΕΧ 700Ν) με τα νέα slant γρανάζια..

    Μέσα στις επόμενες μέρες θα κάνω τις απαραίτητες αλλαγές στη καμπάνα ώστε να μπορεί να δέχεται τα νέα pinions του G700XZ που είναι Slant.

    Με αυτό το Upgrade, το παλιό G700Z θα μπορεί να στηθεί με slant γρανάζια (όπως και το νέο G700XZ) με τις παρακάτω επιλογές σε Gear Ratios :

    Pinion 16T (Align Part) – Align Main 112T (Gear Ratio – 7)
    2000RPM (Main Rotor) X 7(GR) =14.000RPM (engine)

    Pinion 16T (Align Part)  – Align Main 110T (Gear Ratio – 6.87)
    2000RPM (Main Rotor) X 6.87(GR) =13.740RPM (engine)

    Pinion 17T (Blackout Part)  – Align Main 112T (Gear Ratio – 6.58)
    2000RPM (Main Rotor) X 6.58(GR) =13.160 (engine)

    Pinion 17T (Blackout Part) – Align Main 110T (Gear Ratio – 6.47)
    2000RPM (Main Rotor) X 6.47(GR) =12.940 (engine)

    Καλή συνέχεια.

    Διονύσης

    « Ultima modifica: Giovedì, 14 Set 2017, 13:28:05 da Γκούσκος Διονύσιος » Loggato

    Pagine: 1 2 [3]  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.044 secondi con 31 queries.