Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.425 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 08:52:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 08:52:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:51]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 13:05]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304425
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 109
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 74
    Συνολικά: 75
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Επίσημες συχνότητες στην Ελλάδα - Κρύσταλος Futaba  (Αναγνώστηκε 34163 φορές)
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « στις: Δευτέρα, 17 Οκτ 2005, 12:13:17 »

    Καλημέρα σε όλους,

    Ψάχνω εδώ και καιρό να βρω κρύσταλο δέκτη Futaba Single Conversion στην συχνότητα 40.830.  Αν κάποιος καταστηματάρχης που διαβάζει το forum έχει ή κάποιος ξέρει που μπορώ να βρω ας μου πει.  Για άλλη μια φορά (είχα και μια παρόμοια αναζήτηση με έλικες) φαίνεται ότι τα ελληνικά καταστήματα σε τέτοια μικρά, φθηνά, αλλά και πολύ απαραίτητα πράγματα δεν δίνουν την απαραίτητη σημασία.  Θα αναφέρω σαν χαρακτηριστικό παράδειγμα μεγάλο κατάστημα της Αθήνας που τον Ιούλιο που ρώτησα μου μίλησε για παραλαβή τον Σεπτέμβριο και πριν από 10 μέρες μου είπε για Χριστούγεννα  tickedoff.  Και να φανταστείς ότι δεν έχει ούτε καν ένα οποιοδήποτε ζευγάρι ίδιας συχνότητας πομπού - δέκτη!

    Τέλος πάντων, δυστυχώς κάποια πράγματα δεν αλλάζουν.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    Σεραφείμ

    Σημείωμα διαχειριστή: Εγινε αλλαγή στον τίτλο του θέματος, περιέχει την πρώτη ανακοίνωση για επίσημες συχνότητες στην Ελλάδα.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 18 Οκτ 2005, 15:28:26 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    George Tokalatsidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 172


    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 17 Οκτ 2005, 13:45:39 »

    Μετά λένε γιατί ψωνίζεις απο έξω.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 18 Οκτ 2005, 08:21:09 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    Αεροπλάνο αξία: 258 ευρώ.
    Μηχανή αξία: 300 ευρώ.
    Τηλεκατεύθυνση αξία: 350 ευρώ.
    Παρελκόμενα αξία: 70 ευρώ.
    Το να φτιάξεις μόνος σου το δικό σου μικρό αεροπλάνο και να το πετάξεις στα ουράνια αξία: Α Ν Ε Κ Τ Ι Μ Η Τ Η

    George Tokalatsidis
    http://www.aerolesxi.gr
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 251



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 17 Οκτ 2005, 16:51:33 »

    Οι συχνοτητες των 40Mhz που ληγουν σε μηδεν δεν επιτρεπονται στην Ευρωπη.
    Στην Ελλαδα στα 40Mhz επιτρεπονται μονο οι συχνοτητες 40.665 / 40.675 / 40.685 / 40.695
    Κατα τη γνωμη μου καλως πρατουν τα μαγαζια και δεν εισαγουν τετοιες συχνοτητες.
    Ισως ειναι το μοναδικο σωστο πραγμα που κανουν.

    Ευαγγελος
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 18 Οκτ 2005, 08:20:13 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 17 Οκτ 2005, 17:27:32 »

    Οι συχνοτητες των 40Mhz που ληγουν σε μηδεν δεν επιτρεπονται στην Ευρωπη.
    Στην Ελλαδα στα 40Mhz επιτρεπονται μονο οι συχνοτητες 40.665 / 40.675 / 40.685 / 40.695
    Κατα τη γνωμη μου καλως πρατουν τα μαγαζια και δεν εισαγουν τετοιες συχνοτητες.
    Ισως ειναι το μοναδικο σωστο πραγμα που κανουν.

    Ευαγγελος


    Ευάγγελε, ίσως θα ήταν το μοναδικό σωστό πράγμα που κάνουνε αν δεν τις πουλούσανε.  Επειδή όμως την έχω πάρει από το συγκεκριμένο μαγαζί που αναφέρω και με την συχνότητα που αναφέρω, ίσως να είναι αλλιώς τα πράγματα.  Ίσως τελικά να είναι χειρότερα τα πράγματα απ' ότι νόμιζα.

    Το περίεργο βέβαια είναι ότι έχω πάρει σε 10 μαγαζιά στην Αθήνα και ούτε ένας δεν μου είπε ότι δεν φέρνει γιατί δεν επιτρέπεται.

    Αλήθεια, δεν ήξερα ότι υπήρχε περιορισμός στις συχνότητες στην Ελλάδα.  Που μπορώ να δω τι ακριβώς ισχύει;

    Σεραφείμ
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 18 Οκτ 2005, 08:20:41 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 17 Οκτ 2005, 19:50:10 »

    Σεραφιμ, δες εδω http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-061.htm#40
    και πιο συγκεκριμενα δες το κανναλι 82-83

    εχω και εγω ΤΚ με 40830 και το κοιταζα χθες και παρατηρησα οτι δεν υπαρχει τετοιο  κανναλι παρολο που το δινουν σαν καναλι 83
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 18 Οκτ 2005, 08:17:46 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 17 Οκτ 2005, 22:42:03 »

    Οι συχνότητες 40.835 και 40.830 είναι κανάλι 83 (στα 40 Mhz). Οπως είπε και ο Ευάγγελος στην Ευρώπη δεν θα βρείτε συχνότητα στα 40 Mhz να λήγει σε μηδέν. Είναι σύστημα της άπω ανατολής, στο Πίνακας συχνοτήτων του Γιάννη Κωνσταντακάτου, που αναφέρει και ο Orck, θα δείτε ότι τα δύο συστήματα των 40 έχουν και ξεχωριστή αρίθμηση των καναλιών, αλλού οι αριθμοί των καναλιών συμπίπτουν σε παραπλήσιες συχνότητες, αλλού όχι.

    Οντως οι συχνότητες στα 40 Mhz για αέρα είναι αυτές που αναφέρει ο Ευάγγελος. Δείτε και το
    http://www.gwsus.com/english/product/receiver/rx%20crystal.htm. Το κανάλι 83 των 40 Mhz (είτε 40.835, είτε 40.830)  είναι για αυτοκίνητα και πλοία. Αυτά είναι τα θεωρητικά.

    Τι γίνεται στην πράξη όμως; Οπωσδήποτε έχοντας μια μη αεροπορική συχνότητα κινδυνεύεις περισσότερο να δεχτείς παρεμβολή από ένα R/C αυτοκίνητο. Από την άλλη μεριά δεν είναι και λίγα τα αυτοκίνητα που φοράνε αεροπορική συχνότητα. Δεν μπορεί λοιπόν να βασιστείς στο θεωρητικό, αν σπάσεις άντε να βγάλεις άκρη. Οπότε καταλήγουμε ότι για ασφάλεια ελέγχουμε ότι σύστημα R/C υπάρχει κοντά μας και συνεννοούμαστε. Θεωρητικά στα 40Mhz μάλλον "κλέβουμε" συχνότητες από τα αυτοκίνητα και τα πλοία.

    Απ' όσο ξέρω, η Ελλάδα δεν έχει ακόμα απαντήσει επίσημα στην Ευρωπαϊκή Ενωση για το θέμα των συχνοτήτων, δείτε το Δελτίο τύπου ΕΛ.Α.Ο. - ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ - Σεμινάριο κριτών ελικοπτέρων και γίνεται προσπάθεια να κατοχυρωθούν όσο το δυνατόν περισσσότερες συχνότητες.

    Οταν καταλήξει επίσημα η Ελλάδα κάπου, κατά κανένα τρόπο ούτε η ΕΛ.Α.Ο ούτε οι σύλλογοι έχουν σκοπό να πάρουν στο κυνήγι όσους βρεθούν εκτός. Σημασία έχει κατά πρώτο λόγο η ασφάλεια των πτήσεων και η διάδοση του αερομοντελλισμού και σαν χόμπυ και σαν άθλημα.

    Από την στιγμή που δεν υπάρχει επίσημη συχνότητα δεν μπορεί να κατηγορηθεί κάποιος επαγγελματίας, καλό είναι όμως να λαμβάνεται υπ' όψιν το τι επικρατεί στην Ευρώπη (που και εκεί υπάρχουν διαφορές). Ακόμα υπάρχουν πολλοί αερομοντελλιστές που πήραν από το εξωτερικό μια τηλεκατεύθυνση και υποστηρίζονται από τα Ελληνικά καταστήματα.

    Ο κρύσταλλος στο κάτω κάτω δεν είναι κάτι φοβερά ακριβό. Η βασική συχνότητα είναι το κυριότερο. Νομίζω πάντως Σεραφείμ ότι αν αρχίσεις τα τηλέφωνα μάλλον θα βρείς κάπου, μην ξεχνάς και τα καταστήματα που έχουν κυρίως αυτοκίνητα ή πλοία.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 18 Οκτ 2005, 08:17:17 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 18 Οκτ 2005, 06:26:57 »

    Καλημλερα σε όλους,

    Πες τε το σύμπτωση, πές τε το ότι θέλετε, χθές επικοινώνησαν με την ΕΛΑΟ από την Εθνική Επιτροπή Διαχείρησης Φάσματος Συχνοτήτων και μας ενημέρωσαν ότι το πρώτο αίτημα μας έγινε δεκτό.

    Συγκεκριμένα όσοι θτμούνται πέρσι είχε γίονει μία συνάντηση με τους εκπροσώπους των εισαγωγέων συσκευών τηλεκατευθυνσεων, αντιπρόσωπο από τους αυτοκινητομοντελιστές και την ΕΛΑΟ με θέμα την κατοχύρωση και στην Ελλάδα των συχνοτήτων που υπάρχουν και χρησιμοποιούνται στην Ευρώπη τόσο για τα αερομοντέλα όσο και για τα επίγεια (αυτοκίνητα - πλοία).

    Το κείμενο που λάβαμε και υπάρχει καταχωρημένο πλέον στον επίσημο πίνακα συχνοτήτων και στην Ελλάδα είναι το παρακάτω.


    Στις συχνότητες 26,995 MHz, 27,045 MHz, 27,095 MHz, 27,145 MHz, 27,195 MHz, 34,995 – 35,225 MHz, 40,665 MHz, 40,675 MHz, 40,685 MHz και 40,695 MHz  επιτρέπεται χωρίς άδεια η λειτουργία συσκευών μικρής εμβέλειας που χρησιμοποιούνται για τον τηλεχειρισμό μοντέλων (στη ζώνη 34,995 – 35,225 MHz μόνο ιπτάμενων μοντέλων) και οι οποίες είναι σύμφωνες με τις διατάξεις του Προεδρικού Διατάγματος 44/2002, τις αποφάσεις ERC DEC (01) 10, ERC DEC (01) 11, ERC DEC (01) 12, και τα Πρότυπα EN 300 220, EN 300 220 –1, EN 300 220 –2.

    Με λίγα λόγια για τον αερομοντελισμό κατοχυρώθηκε επίσημα η μπάντα των 35 έτσι ώστε αν στο μέλλον μία εταιρεία τύπου ΤΕΛΛΑΣ ήθελε να χρησιμοποιήσει αυτή την συχνότητα για να προωθεί ευρυζωνικά δίκτυα μέσω ηλεκτρικών καλωδίων δεν θα επιτρέπεται.

    Υπάρχει και το δεύτερο σκέλος του αιτήματος μας που ήταν η χρήση και επιπλέον συχνοτήτων που χρησιμοποιούν στην Ευρώπη σε περιορισμένη όμως κλιμακα χωρών (Γαλλία Βέλγιο στα 41 και 72). Το θέμα εξετάζεται σε συνεργασία με την ΕΕ και θα έχουμε απάντηση και σαυτό.

    Ετσι πλέον και στην Ελλάδα υπάρχει κατοχυρωμένη περιοχή συχνοτήτων. Η ΕΛΑΟ σύντομα θα καλέσει σε συνάντηση τους αντιπροσώπους και τους συναδέλφους από τα αυτοκίνητα και τα πλοία για νέο συντονισμό.

    Οσο αφορά αυτά που λέει ο Σεραφείμ μάλλον είναι θέμα συνέπειας ή πιο συγκεκριμένα έλλειψη συνέπειας από το συγκεκριμένο κατάστημα. Πιθανότατα άλλαξε πηγή προμηθειών και η νέα πηγή δεν έχει τις συχνότητες που κάποτε προμηθευόταν ο εμπορος και γίνεται ότι γίνεται.

    Αυτά προς το παρόν.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 18 Οκτ 2005, 08:16:37 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 18 Οκτ 2005, 08:34:40 »

    Η ανακοίνωση αυτή είναι πολύ σημαντική και ενδιαφέρει όλους. Πιστεύω ότι θα υπάρξουν αρκετά ερωτήματα έτσι έγινε αλλαγή του τίτλου του θέματος προσθέτοντας μπροστά το "Επίσημες συχνότητες στην Ελλάδα" γι' αυτό θα δείτε ότι τα προηγούμενα μηνύματα έχουν τροποποιηθεί.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 18 Οκτ 2005, 15:09:00 »

    Καλησπέρα Κύριοι .΄
    Άν κατάλαβα καλά , στους 35 MHz επιτρέπονται αρκετά κανάλια άν και όχι ατελείωτα .
     Στους 40 δέν είναι λίγα Huh ?  Μπόλικος κόσμος πετάει στους 40 ...
     
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 24 Οκτ 2005, 14:18:04 »

    Καλημλερα σε όλους,

    Πες τε το σύμπτωση, πές τε το ότι θέλετε, χθές επικοινώνησαν με την ΕΛΑΟ από την Εθνική Επιτροπή Διαχείρησης Φάσματος Συχνοτήτων και μας ενημέρωσαν ότι το πρώτο αίτημα μας έγινε δεκτό.

    Συγκεκριμένα όσοι θτμούνται πέρσι είχε γίονει μία συνάντηση με τους εκπροσώπους των εισαγωγέων συσκευών τηλεκατευθυνσεων, αντιπρόσωπο από τους αυτοκινητομοντελιστές και την ΕΛΑΟ με θέμα την κατοχύρωση και στην Ελλάδα των συχνοτήτων που υπάρχουν και χρησιμοποιούνται στην Ευρώπη τόσο για τα αερομοντέλα όσο και για τα επίγεια (αυτοκίνητα - πλοία).

    Το κείμενο που λάβαμε και υπάρχει καταχωρημένο πλέον στον επίσημο πίνακα συχνοτήτων και στην Ελλάδα είναι το παρακάτω.


    Στις συχνότητες 26,995 MHz, 27,045 MHz, 27,095 MHz, 27,145 MHz, 27,195 MHz, 34,995 – 35,225 MHz, 40,665 MHz, 40,675 MHz, 40,685 MHz και 40,695 MHz  επιτρέπεται χωρίς άδεια η λειτουργία συσκευών μικρής εμβέλειας που χρησιμοποιούνται για τον τηλεχειρισμό μοντέλων (στη ζώνη 34,995 – 35,225 MHz μόνο ιπτάμενων μοντέλων) και οι οποίες είναι σύμφωνες με τις διατάξεις του Προεδρικού Διατάγματος 44/2002, τις αποφάσεις ERC DEC (01) 10, ERC DEC (01) 11, ERC DEC (01) 12, και τα Πρότυπα EN 300 220, EN 300 220 –1, EN 300 220 –2.

    Με λίγα λόγια για τον αερομοντελισμό κατοχυρώθηκε επίσημα η μπάντα των 35 έτσι ώστε αν στο μέλλον μία εταιρεία τύπου ΤΕΛΛΑΣ ήθελε να χρησιμοποιήσει αυτή την συχνότητα για να προωθεί ευρυζωνικά δίκτυα μέσω ηλεκτρικών καλωδίων δεν θα επιτρέπεται.

    Υπάρχει και το δεύτερο σκέλος του αιτήματος μας που ήταν η χρήση και επιπλέον συχνοτήτων που χρησιμοποιούν στην Ευρώπη σε περιορισμένη όμως κλιμακα χωρών (Γαλλία Βέλγιο στα 41 και 72). Το θέμα εξετάζεται σε συνεργασία με την ΕΕ και θα έχουμε απάντηση και σαυτό.

    Ετσι πλέον και στην Ελλάδα υπάρχει κατοχυρωμένη περιοχή συχνοτήτων. Η ΕΛΑΟ σύντομα θα καλέσει σε συνάντηση τους αντιπροσώπους και τους συναδέλφους από τα αυτοκίνητα και τα πλοία για νέο συντονισμό.

    Οσο αφορά αυτά που λέει ο Σεραφείμ μάλλον είναι θέμα συνέπειας ή πιο συγκεκριμένα έλλειψη συνέπειας από το συγκεκριμένο κατάστημα. Πιθανότατα άλλαξε πηγή προμηθειών και η νέα πηγή δεν έχει τις συχνότητες που κάποτε προμηθευόταν ο εμπορος και γίνεται ότι γίνεται.

    Αυτά προς το παρόν.

    Αντώνης Παπαδόπουλος

    Αξιότιμε φίλε Αντώνη,

    Με πολλή μεγάλη μου χαρά διάβασα το άρθρο σου οτι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ έγινε πραγματικότητα η κατωχύρωση της μπάντας των 35 για τα αερομοντέλα.

    Υπάρχει πρόβλεψη και για την μπάντα των 50 και των 72 Huh

    Με τιμή !
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 24 Οκτ 2005, 15:42:43 »

    Τάσο καλησπέρα,

    Οπως έγραψα και στο πρώτο μήνυμα, κάναμε το πρώτο βήμα ή αλλιώς έγινε η αρχή. Τώρα έχουμε ζητήσει τις υπόλοιπες συχνότητες στα 35 και 40 καθώς και τα 41 και 72 που γίνονται χρήση και από άλλες χώρες της Ευρώπης.

    Μέχρι τώρα τις συχνότητες 50 και 53 δεν τις κάνουν χρήση στην Ευρώπη για RC. Ακόμα και στην Αμερική νομίζω ότι για να κάνεις χρήση στα 50 πρέπει να έχεις μία ειδική άδεια. Στην Ευρώπη η 53 είναι δοσμένη για τηλεμετρία.

    Ελπίζουμε σύντομα να έχουμε απάντηση στα αιτήματα μας.

    Καλές πτήσεις
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 24 Οκτ 2005, 21:29:42 »

    Γειά σου Serafim .
    Απαντώ στο πρώτο σου μήνυμα . Πάρε Τηλ. και στον Παπαδόπουλο . 210 8235405 . Προχτές μού 'στειλε ολόκληρο κανάλι στους 40 (Tx και Rx) . Από ότι άκουσα έχει μπόλικους ...
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 24 Οκτ 2005, 21:36:39 »

    Ευχαριστώ πολύ Απόστολε, αλλά ήδη τον έχω παραγγείλει απ' έξω.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 2 Μάρ 2006, 01:30:54 »

    Επίσημες συχνότητες
    Κατεβαστε το επισηναπτομενο αρχειο
    Η δειτε το link http://www.rc-network.de/magazin/artikel_05/art_05-027/laender/GRE.pdf

    * GRE.pdf (59.08 KB - έγινε λήψη 508 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 2 Μάρ 2006, 01:37:51 από skopos » Καταγράφηκε

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 2 Μάρ 2006, 13:38:19 »

    Καλημέρα skopos,

    Δεν είναι έτσι όπως τα λένε οι φίλοι μας. Η πραγματικότητα είναι αυτή που αναφέρεται στο ίδιο θέμα σε προηγούμενη καταχώρηση. Έχει γίνει αίτημα προς της ΕΕΤΤ και για άλλες συχνότητες αλλά ακόμα δεν υπάρχει κάτι επίσημα ανακοινώσιμο.

    Πάντως σε λίγο χρόνο ένα άλλο θέμα θα προκύψει και σε μάς και θα αφορά το κόστος των τηλεκατευθύνσεων και αυτό είναι το ειδικό τέλος ανακύκλωσης (η σωστή λέξη στα ελληνικά είναι ανακύκλιση αλλά έχει τώρα καθιερωθεί το ανακύκλωση) που θα πρέπει να πληρώνει ο εισαγωγέας και στην συνέχεια εμείς και αφορά το τέλος που θα επιβάλεται από την ΕΕ για το ποσοστό σε μή ανακυκλούμενα υλικά που θα περιέχει η συσκευή ως συμμετοχή στο κόστος της κατασκευής ειδικών χώρων εναπόθεσης ηλεκτρονικών υλικών. Το θέμα είναι σε εξέλιξη και για ότι νέο υπάρχει θα σας κρατώ ενήμερους.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 2 Μάρ 2006, 23:33:07 »

    Αγορασα μια τ/κ Futaba και μεσα ειχε ακριβος τον ιδιο πινακα με αυτες της συχνοτητες και ελεγε οτι εινε η επισημες συχνοτητες της ελλαδας...
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 7 Δεκ 2006, 21:32:33 »

    καλησπέρα\

    Να ενημερώσω ( ανεπίσημα βέβαια γιατί επίσημη ανακοίνωση θα κάνει η ομοσπονδία) Ότι  απαγορεύτηκε η χρήση άλλων συχνοτήτων εκτός από το 35 , δηλαδή από 34.990 - 35220 και 5 συχνότητες στο 45 .



    Η αλλαγή θα ισχύει με την καινούργια χρόνια .

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    kmandila
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 171



    WWW
    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 7 Δεκ 2006, 21:38:49 »

     Cheesy Διαπιστώνω Συχνότατες ανεπίσημες ενημερώσεις για τις επίσημες Συχνότητες. laugh
    Καταγράφηκε

    Κ.Μανδηλαράς  www.amach.gr   www.aeromodelismos.gr
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 7 Δεκ 2006, 22:22:34 »

    Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα,

    Σε παλαιότερο post https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=1112.msg11182#msg11182 είχα δώσει link για το ΦΕΚ στο οποίο γινόταν αναφορά για τις εγκεκριμένες συχνότητες για τον μοντελισμό (εναέριο ή επίγειο).

    Δεν υπάρχουν επίσημες ή ανεπίσημες συχνότητες. Εκείνο το οποίο συζητήθηκε στην συνάντηση των εκπροσώπων, ήταν οτι από την στιγμή που πλέον υπάρχει σε ΦΕΚ ο κατάλογος με τις εγκεκριμένες για την Ελλάδα συχνότητες, δεν είναι δυνατόν στις επίσημες εκδηλώσεις (αγωνιστικές ή μη) να επιτρέπεται η χρήση άλλων μη εγκεκριμένων συχνοτήτων.

    Για το συγκεκριμένο θέμα θα γίνει και σύσταση προς τα σωματεία. Η σύσταση δεν αποτελεί απαγόρευση

    Τι θα κάνει ο κάθε ένας από μας είναι δικό του θέμα. Είναι όπως και με τα διπλώματα οδήγησης. Ολοι ξέρουμε ότι για να οδηγήσουμε χρειάζεται να είμαστε κάτοχοι διπλώματος. Αυτό όμως δεν εμποδίζει ορισμένους να οδηγούν χωρίς αυτό.

    Δεν έχω δει όλα τα ασφαλιστικά συμβόλαια που κυκλοφορούν. Εχω δεί μερικά. Σαυτά που έχω δεί αναφέρεται σαφώς οτι η κάλυψη ισχύει όταν ακολουθούνται οι νόμοι, οι κανονισμοί και οι διατάξεις κλπ.......

    Το πρόβλημα θα υπάρξει σε περίπτωση ατυχήματος ή συμβάντος που θα χρειαστεί να ζητηθεί η ασφαλιστική κάλυψη και ίσως σε άλλες περιπτώσεις υπάρχει και επέμβαση εισαγγελέα όπως έχει γίνει πολλές φορές σε ατυχήματα άλλων αεραθλημάτων. Εκεί γιατί να έχουμε ένα παραπάνω πρόβλημα? Αξϊζει τον κόπο?

    Αντώνης Παπαδόπουλος

    Καταγράφηκε
    Γιαννης Κλειδαρας
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 77



    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 09:22:12 »

    Το παραδειγμα με τον οδηγο χωρις διπλωμα μπορουμε να το παραλληλισουμε μονο με πτησεις αερομοντελου σε ελευθερους χωρους. Ο συγκεκριμενος οδηγος ομως δεν μπορει να οδηγει σε οργανωμενη πιστα αυτοκινητων και αυτο αντιστοιχει και στη χρηση των μοντελοδρομειων των οργανωμενων σωματειων.
    Και για να γινω σαφεστερος, ο καθενας κανει οτι θελει εκει που οι ενεργειες του επηρεαζουν μονο αυτον.
    Τα μοντελοδρομεια των σωματειων λειτουργουν κατω απο κανονες -και οπωσδηποτε συμφωνα μετους νομους- και για την λειτου ργεια τους υπαρχει ΥΠΕΥΘΥΝΗ διοικηση, η οποια θα βρεθει συνυπευθυνη,απεναντι στο νομο, για καποιου αλλου τη παραβαση.
    Η ΕΛΑΟ αμεσα ευθυγραμιστηκε με τον νομο και πολυ σωστα.
    Να δουμε πως θα ξεμπερδεψουν και τα σωματεια που πρεπει να κινηθουν αναμεσα στο νομο, σε μια ευλογη περιοδο προσαρμογης, και στον ωχαδερφισμο.
    Ευχομαι να περασει ανωδυνα η περιοδας προσαρμογης για το καλο ολων.
    Καταγράφηκε

    Οι αγωνες βελτιωνουν τη ρατσα.
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 13:58:24 »

    Αντώνη (ρωτάω εσένα σαν πιο αρμόδιο και ενημερωμένο) τι γίνεται με την νέα τεχνολογία spread spectrum που στην Αμερική αναπτύσεται στην μπάντα των 2.4GHz;  Απ' ότι έχω διαβάσει στην Αμερική η συγκεκριμένη μπάντα δεν χρειάζεται άδεια για χρήση από τον οποιονδήποτε.  Ισχύει το ίδιο και εδώ;  Αν κατέβω σε αγώνα με τέτοια τ/κ θα μπορέσω να λάβω μέρος;  Με την ασφάλεια τι γίνεται σ' αυτή την περίπτωση;

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.113


    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 14:15:10 »

    εγω θα πω αυτο http://www.eett.gr/gr_pages/telec/wireless/24GHz.htm  το οτι ειναι ελευθερι ειναι τωρατο πως δηλωνεις το που πετας idiot2
    Καταγράφηκε

    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 14:26:18 »

    Βρήκα το παρακάτω στο ΦΕΚ που είχε παραθέσει ο Αντώνης, σελίδα 49:

    E44 α. Η ζώνη συχνοτήτων 2400−2483,5 MHz, διατίθεται για τη λειτουργία συσκευών μικρής εμβέλειας που
    χρησιμοποιούνται για συστήματα ασύρματης πρόσβασης συμπεριλαμβανομένων των τοπικών δικτύων ραδιοε−
    πικοινωνιών (WAS/RLAN), για την ανίχνευση κινήσεων και συναγερμική ειδοποίηση και οι οποίες είναι σύμφωνες
    με τις διατάξεις του Προεδρικού Διατάγματος 44/2002, τις Αποφάσεις ERC/DEC (01) 07 και ERC/DEC (01) 08, και
    τη Σύσταση ERC/REC 70−03.
    β. Οι συσκευές μικρής εμβέλειας που χρησιμοποιούνται για συστήματα ασύρματης πρόσβασης συμπεριλαμ−
    βανομένων των τοπικών δικτύων ραδιοεπικοινωνιών (WAS/RLAN), για την ανίχνευση κινήσεων και συναγερμική
    ειδοποίηση εξαιρούνται από ατομική αδειοδότηση.


    Αν το καταλαβαίνω σωστά λέει ότι δεν χρειάζεται άδεια στην περίπτωση του RC.  Αλλά Αντώνη περιμένω και τις δικές σου απόψεις πιο συγκεκριμένα για RC.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 17:49:23 »

    Καλησπέρα σε όλους,

    Σχετικά με την ατομική αδειοδότηση μία μικρή αναδρομή. Κάποια χρόνια πριν η κατοχή συσκευής τηλεκατεύθυνσης απαιτούσε να κάνεις και διαδικασίες προς το Υπουργείο Μεταφορών ώστε να σου δοθεί ατομικά άδεια χρήσης. Θα ψάξω να βρώ την δική μου και αφού γίνει scan θα την δημοσιεύσω έτσι για την ιστορία. Μάλιστα επειδή την δική μου την εβγαλα στην περίεργες εποχές (1972) με είχαν επισκεφτεί και δύο αστυνόμοι στο σπίτι για τις σχετικές ερωτήσεις.

    Τώρα όπως έχουν διαμορφωθεί οι συνθήκες και εφόσον είσαι κάτοχος συσκευής που έχει τα σχετικά πιστοποιητικά (CE) τότε δεν απαιτείται η ατομική αδειοδότηση. Η αδειοδότηση αυτή έχει περισσότερο να κάνει με την ισχύ της εξόδου παρά με την συχνότητα.

    Το ίδιο ισχύει και για τα 2.4 ως προς την αδειοδότηση. Ως προς την συχνότητα ακόμα στην Ευρώπη δεν έχει επίσημα εκχωρηθεί για μοντελιστική χρήση. Υπάρχει η σχετική κινητικότητα αλλά ακόμα και οι ίδιες οι εταιρείες (εννοώ για τις μεγάλες) δεν έχουν προχωρήσει σε μαζική παραγωγή συστημάτων της τεχνολογίας αυτής.

    Δεν είμαι ηλεκτρονικός και δεν γνωρίζω αν η τεχνολογία spread spectrum είναι δυνατόν να εφαρμοστεί και σε άλλη περιοχή συχνοτήτων εκτός της 2.4.

    Στην Αμερική πάντως η ΑΜΑ έχει επιτρέψει την χρήση αυτών των συστημάτων με κάποιες φυσικά προυποθέσεις. Μέχρι τώρα το σύστημα που υπήρχε επιτρεπόταν για park flyers γιατί ήταν σε περιορισμένη ισχύ εξόδου. Τώρα βγήκε και το full range το οποίο όμως ακόμα δεν έχει πλήρως εξεταστεί.

    Τώρα Σεραφείμ για το θέμα των αγώνων. Το συμβόλαιο που έχουμε αναφέρει ότι η κάλυψη ισχύει εφόσον τηρούνται οι νόμοι, οι διατάξεις και οι κανονισμοί. Η 2.4 δεν έχει ακόμα εκχωρηθεί για χρήση μοντελιστική. Αρα μέχρι εκείνη αυτό να γίνει δεν θα είναι δυνατή η χρήση της.

    Πιστεύω να σε βοήθησα.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    kmandila
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 171



    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 18:17:29 »

     Στριφογύρισμα ματιών Ποοολύ άνεση Το συμβόλαιο με την οποιαδήποτε ασφαλιστική γίνεται μετά απο συμφωνία των δύο συμβαλλομένων μερών.Απο όσο γνωρίζω δεν είναι στάνταρτ τα συγκεκριμένα συμβόλαια ούτε τυποποιημένα.Άρα μήπως θα μπορούσαν να τροποποιηθούν καταλλήλως ?

    Υ.Γ προσωπικά πετάω όταν πετάω  Grin στούς 35.Αυτό πρός αποφυγή παρεξηγήσεως
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 18:27:41 από kmandila » Καταγράφηκε

    Κ.Μανδηλαράς  www.amach.gr   www.aeromodelismos.gr
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 18:34:17 »

    Αντώνη ευχαριστώ για την απάντηση.  Πληροφοριακά, χωρίς να είμαι κι εγώ ηλεκτρονικός αλλά από αυτά που διαβάζω, η τεχνολογία spread spectrum μπορεί να εφαρμοστεί και σε άλλες συχνότητες, απλά η επιλογή των 2.4GHz έχει γίνει για διάφορους πρακτικούς λόγους, όπως π.χ. το ότι είναι ελεύθερη η συγκεκριμένη μπάντα για χρήση συσκευών με χαμηλή ισχύ.

    Έχω ακόμα μια ερώτηση.  Το απόσπασμα από το ΦΕΚ που παράθεσα παραπάνω δεν κάνει την χρήση της συχνότητας 2.4GHz νόμιμη για αερομοντέλα;  Πρέπει να εκχωρηθεί συγκεκριμένα για αυτή την χρήση;  Γιατί αν είναι να περιμένουμε στην Ελλάδα να εκχωρηθεί συγκεκριμένα για μοντελιστική χρήση τότε καταλαβαίνεις ότι αυτή την στιγμή θα αναγκαστούν πάρα πολλοί μοντελιστές (όχι μόνο για τους αγώνες αλλά και για να καλύπτονται ασφαλιστικά) να αγοράσουν εξοπλισμό που σε ένα χρόνο διεθνώς μπορεί να θεωρείται ξεπερασμένος.  Και μπορεί ακόμα να μην έχουν βγάλει τέτοια συστήματα οι μεγάλοι κατασκευαστές, αλλά θα βγάλουν στο πολύ άμεσο μέλλον, με όλα τα πλεονεκτήματα που δίνει αυτή η τεχνολογία, ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

    Συγνώμη αν γίνομαι πιεστικός, αλλά επειδή τέθηκε τώρα το θέμα είναι καλό να ξέρουμε τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε.  Οπότε επανέρχομαι στην αρχική μου ερώτηση.  Αν χρησιμοποιώ 2.4GHz είμαι παράνομος;  Και αν ναι, γιατί;  Λέει κάπου ότι τα αερομοντέλα χρησιμοποιούν αυτές τις συχνότητες ΚΑΙ ΜΟΝΟ αυτές, ώστε οποιαδήποτε άλλη χρειάζεται να εκχωρηθεί για να γίνει νόμιμη;  Παράνομο δεν θα ήταν να χρησιμοποιούμε κάποια συχνότητα που είναι δεσμευμένη για κάποια άλλη δουλειά;  Το απόσπασμα από το ΦΕΚ που παράθεσα δεν αρκεί για να είναι νόμιμη η χρήση της;

    Ευχαριστώ και πάλι

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 18:58:01 »

    Σεραφείμ,

    Μόλις επιστρέψω στο σπίτι θα τα ξαναπούμε.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 22:11:00 »

    Σεραφείμ καλησπέρα και πάλι,

    Στην σελίδα 23 του ΦΕΚ θα δείς για τις μπάντες 27, 35 και 40 γίνεται ειδική μνεία για τον μοντελισμό.

    Αντίθετα στην 2.4 και στο απόσπασμα που παραθέτεις δεν νομίζω ότι γίνεται αναφορά σε χρήση για μοντελισμό.

    Με όσα γνωρίζω μέχρι τώρα οι Εθνικές Επιτροπές Επικοινωνιών της Αμερικής, Αυστραλίας και της Νέας Ζηλανδίας επιτρέπουν την χρήση της 2.4 με ειδικές προυποθέσεις σε ότι αφορά την ισχύ εξόδου.

    Γνωρίζω επίσης οτι η τεχνολογία spread spectrum χρησιμοποιείτε από τον ελληνικό στρατό στα UAV (ο διοικητής της μονάδας είναι παλιός αερομοντελιστής).

    Το ερώτημα σου έχει τεθεί και προς την FAI για την χρήση της συχνότητας αυτής σε διεθνείς αγώνες και η απάντηση του CIAM μέχρι αυτή την στιγμή είναι αρνητική.

    Νομίζω οτι αυτό δίνει και απάντηση στο ερώτημα σου τουλάχιστον για το "αύριο".

    Είμαι σίγουρος όμως ότι "μεθαύριο" θα επιτραπεί.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 22:38:04 »

    Αντώνη έχεις δίκιο, δεν γίνεται συγκεκριμένα αναφορά για μοντελισμό, απλά λέει 'διατίθεται για τη λειτουργία συσκευών μικρής εμβέλειας που
    χρησιμοποιούνται για συστήματα ασύρματης πρόσβασης'.  Είναι γενικός ο όρος αλλά πιστεύω ότι καλύπτει και τον μοντελισμό.  Φαντάζομαι ότι και στην Αμερική παρόμοια διατύπωση θα γίνεται, δεν νομίζω να ζήτησε κανείς άδεια από το κράτος για την χρήση της συχνότητας για RC πριν καν κυκλοφορήσει το σύστημα ευρέως.  Απλά ήταν μια διαθέσιμη συχνότητα για γενική χρήση και την χρησιμοποιούν και για RC.  Ούτε υπάρχει περίπτωση να την δεσμεύσει κανείς για RC, υπάρχουν τόσες συσκευές που ήδη δουλεύουν εκεί.

    Τέλος πάντων, υπομονή.  Ελπίζω το μεθαύριο να μην αργήσει.

    Ευχαριστώ άλλη μια φορά για τον χρόνο και την διάθεσή σου

    Σεραφείμ

    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 9 Δεκ 2006, 01:49:58 »

    Σεραφείμ καλημέρα τώρα,

    Βλέπω ότι είσαι μέσα τώρα. Νομίζω ότι η ασύρματη πρόσβση έχει να κάνει με άλλα θέματα και είναι μία κακή μετάφραση όπως οι τόσες που βλέπουμε στον "χώρο" μας (πχ windows ελληνικά). O αγγλικός όρος είναι wireless access. Θα τον ξέρεις σίγουρα.

    Πχ. έχω ένα εξάρτημα για το laptop για τις παρουσιάσεις που κάνω, το Microsoft Presenter. Δουλεύειι στα 2.4.

    Οσο για την Αμερική υπάρχει συγκεκριμένη άδεια. Μην νομίζεις ότι ο ιδιοκτήτης της εταιρείας που φτιάχνει τους DX είναι τοσο πλούσιος ώστε να προχωρήσει έτσι. Εκεί οι νόμοι περί ευθύνης (liability) είναι τόσο αυστηροί και οι δικηγόροι τόσο "κοράκια" που έτσι και σε βρουν ανοικτό τότε αλοίμονο σου. Θα έχεις ακούσει την έκφραση you are a broken man. Για τέτοιες περιπτώσεις ισχύει.

    Ψάχνω να βρώ το κείμενο της αδειοδότησης. Μόλις έχω κάτι πιο συγκεκριμένο θα τα ξαναπούμε.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 9 Δεκ 2006, 05:32:55 »

    Καλημέρα σε όλους

    Έψαξα λίγο το θέμα αδειοδότησης και στο site της αμερικάνικης ΑΜΑ αναφέρονται τα παρακάτω:

    Στην σελίδα http://www.modelaircraft.org/spreadspec.asp :

    AMA has been involved with the use of the 2.4 GHz band actively since 2003. At that time the AMA attorneys who represent us before the FCC helped us determine whether or not the use of this band, and spread spectrum technology within this band, was legal for the unlicensed operation of surface and air models. We were advised at that time by several manufacturers that they were working on systems utilizing this band and technology

    Αναφέρει ότι έψαξαν το θέμα της νομιμότητας.  Δεν αναφέρει κάτι για αίτηση στην FCC για χρήση ττης συχνότητας.


    Στην σελίδα http://www.modelaircraft.org/comp/Spread%20Spectrum/Spectrum.pdf :

    Q: Will the AMA Safety Code change, and when will I be able to fly my models at my AMA chartered club with SS?
    A: AMA’s goal with the system testing is to make changes to the Safety Code as necessary to accommodate the new systems.  The Academy wants to encourage the technology—not hinder it.  The code reads, “I will operate my model aircraft using only radio-control frequencies currently allowed by the Federal Communications Commission … ” These frequencies are currently authorized, so there should be no problem as long as the club doesn’t have additional safety rules regarding the use only of our current frequencies. 

    Q: Will I be able to use my new SS system in competition?
    A: AMA will examine changes necessary to accommodate competition nationally and make recommendations and work internationally with the FAI. The 2.4 GHz frequencies are authorized internationally, and the same requirements apply in all countries for their operation. Modelers will be able to use the same SS systems globally!


    Οι παραπάνω δύο παράγραφοι λένε με λίγα λόγια πρώτον, ότι δεν χρειάζεται να αλλάξει ο κανονισμός της ΑΜΑ για να μπορεί να πετάξει κάποιος στα 2.4GHz στο μοντελοδρόμιό του, μια και πρόκειται για νόμιμη συχνότητα, και δεύτερον ότι θα εξετάσουν τις αλλαγές που χρειάζονται (στον κανονισμό της προφανώς) για να χρησιμοποιηθεί η συχνότητα σε αγώνες διεθνώς, μια και η συγκεκριμένη συχνότητα είναι διεθνώς νόμιμη για χρήση RC, και οι διατάξεις είναι ίδιες σε όλες τις χώρες του κόσμου.

    Τέλος στην ίδια σελίδα http://www.modelaircraft.org/comp/Spread%20Spectrum/Spectrum.pdf υπάρχει μια χρονική απεικόνιση για την χρήση συχνοτήτων στην Αμερική.  Θα παρατηρήσετε ότι ενώ μέχρι το 1994 κάθε αλλαγή στις συχνότητες αναφέρεται σαν κατοχύρωση και έχει σχέση με την FCC, για την συχνότητα των 2.4GHz αναφέρει μόνο ότι ξεκινάει η χρήση της, τίποτα για δέσμευση για RC, άδεια κ.λ.π.

    Αυτά βρήκα εγώ Αντώνη σχετικά.  Περιμένω και τα αποτελέσματα της δικής σου έρευνας.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #31 στις: Σάββατο, 9 Δεκ 2006, 08:55:41 »

    Καλημέρα και σε σένα με το φώς της ημέρας πλέον,

    Σε σχέση με ότι ανέφερες έχω τις παρακάτω παρατηρήσεις

    *******************************************************************
    Q: Will I be able to use my new SS system in competition?
    A: AMA will examine changes necessary to accommodate competition nationally and make recommendations and work internationally with the FAI. The 2.4 GHz frequencies are authorized internationally, and the same requirements apply in all countries for their operation. Modelers will be able to use the same SS systems globally!

    Οι παραπάνω δύο παράγραφοι λένε με λίγα λόγια πρώτον, ότι δεν χρειάζεται να αλλάξει ο κανονισμός της ΑΜΑ για να μπορεί να πετάξει κάποιος στα 2.4GHz στο μοντελοδρόμιό του, μια και πρόκειται για νόμιμη συχνότητα, και δεύτερον ότι θα εξετάσουν τις αλλαγές που χρειάζονται (στον κανονισμό της προφανώς) για να χρησιμοποιηθεί η συχνότητα σε αγώνες διεθνώς, μια και η συγκεκριμένη συχνότητα είναι διεθνώς νόμιμη για χρήση RC, και οι διατάξεις είναι ίδιες σε όλες τις χώρες του κόσμου.

    *********************************************************************

    Οπως πολύ προσεκτικά αναφέρεται από τον υπεύθυνο της ΑΜΑ, η χρήση της συχνότητας είναι επιτρεπτή διεθνώς. Δεν λέει όμως για RC.

    Εκείνο που ψάχνω αυτή την στιγμή είναι οτι οι πληροφορίες που έχω λένε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία που προωθεί αυτή την τεχνολογία έχει ζητήσει από το FCC συγκεκριμένη άδεια για χρήση σε RC και το ίδιο έχει κάνει στις αντίστοιχες FCCs της Αυστραλίας και Νέας Ζηλανδίας.

    Στην Αγγλία αυτή την στιγμή γίνονται οι σχετικές ενέργειες.

    Αν θα πας επίσης στην σελίδα στο site της ΑΜΑ για τους αγώνες και από κει στο site των Παγκοσμίων αγώνων Pylon, θα δείς ότι για χρήση συστημάτων spread specrum στα 2.4 πρέπει να περάσεις πριν από τους αγώνες ειδικό έλεγχο για να πάρεις την άδεια να χρησιμοποιήσεις παρόμοιο σύστημα.

    Γνωρίζω επίσης ότι γίνονται συζητήσεις από τις μεγάλες εταιρείες του χώρου μας για την συχνότητα 5.8 αντί 2.4.

    Οπως είπα και σε προηγούμενο  post είμαι επιφυλακτικός για το "αύριο" και σίγουρος για το "΅μεθαύριο".

    Τον Φεβρουάριο γίνεται η έκθεση στην Νυρεμβέργη όπου παραδοσιακά οι εταιρείες παρουσιάζουν τα νέα τους προιόντα. Ας περιμένουμε μέχρι τότε.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 9 Δεκ 2006, 09:15:31 »

    Οκ Αντώνη, το αφήνουμε προς το παρόν.  Καλημέρα και καλές πτήσεις σε όλους, φαίνεται ότι θα έχει πολύ καλή μέρα.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 16 Φεβ 2008, 16:52:21 »

                         Γεια σας Τι έγινε τελικά με της συχνότητες έχουμε τίποτα επίσημο με σφραγίδα και υπογραφή?  Huh
    Καταγράφηκε

    HarisH
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 239



    WWW
    « Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 16 Φεβ 2008, 19:03:42 »

    Μα είναι λογικό και επόμενο να μιλάνε για 5.8
    Η τεχνολογία πλεον ακολουθεί αυτή των υπολογιστών. Η επόμενη γενιά ασύρματων δικτύων παίζει στα 5Ghz (Wi-MAx).
    Νομίζω ότι από εδώ και πέρα θα πηγαίνουμε (οι μοντελιστές) παράλληλα με τις τεχνολογίες ασυρμάτων δικτύων.

    Εξηγούμαι με λίγα λόγια:

    Τα ασύρματα δίκτυα έχουν ευρύτατο και πολυπληθέστερο κοινό από ότι ο μοντελισμός, η τεχνολογία εξελίσσεται συνεχώς και "ψαχνει" ταχύτητα, αξιοπιστία, εμβέλεια, οικονομία στην μετάδοση δεδομένων (data). Οι τεχνολογίες που εφαρμόζονται στους υπολογιστες δοκιμάζονται και ξαναδοκιμάζονται και δοκιμάζονται και απο το κοινό (πελάτες) και διορθώνονται οι ατέλειες κτλ κτλ.

    Οι πομποί μας πλέον στέλνουν ψηφιακό σήμα (Data) και ζητάμε να έχουν εμβέλεια, αξιοπιστία και ταχύτητα. Είναι φυσικό επακόλουθο να δανειζόμαστε τεχνολογία ασυρμάτων δικτύων αφού χρειάζεται απλά να τη φέρουμε στα μέτρα μας.
    Καταγράφηκε

    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 17 Απρ 2008, 20:00:25 »

    Μιας και το θέμα είναι οι επιτρεπόμενες συχνότητες μπορεί κάποιος να μας πει υπεύθυνα πλέον τι θα γίνει με τις 40.665, 40.675, 40.685, 40.695 Θυμός Γιατί ο Στέλιος ο Κουτσός που είναι ο αντιπρόσωπος της FUTABA μας λέει οτι το εργοστάσιο δεν κατασκευάζει τέτοια κρύσταλα  tickedoff Τι θα γίνει θα μας απαντήσει κανείς από αυτούς που ορίζουν νόμους σαν κιαυτούς; ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Θυμός
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 17 Απρ 2008, 20:56:10 »

    Κοσμά καλησπέρα

    Πληροφοριακά, εγώ άλλαξα κρυστάλους σε νόμιμους (40,665) πριν από 2 βδομάδες και όλα είναι καλά.  Δεν ξέρω τι μάρκα είναι, τους πήρα μετά από ερώτηση στο Sussex για οτιδήποτε νόμιμο και μου είπε ότι έχει αυτούς.  Δεν γράφουν Futaba, αλλά δεν γράφουν και κάτι άλλο, και στην απάντηση που πήρα απότο Sussex μου τους αναφέρει σαν Futaba.

    Το σίγουρο είναι ότι λειτουργούν κανονικά.

    http://www.sussex-model-centre.co.uk/shopexd.asp?id=1322

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 17 Απρ 2008, 21:02:16 »

    Τι να πω βρε Σεραφείμ, θα ήθελα πολύ να χρησιμοποιώ κρσυστάλλους εργοστασιακούς, επειδή είχα ένα ατυχές περιστατικό κάποτε με ιμιτασιόν. Πάντως καλό θα ήταν να εξετάζεται αντικειμενικά κάποιος νόμος πριν βγει σε ισχύ. Είναι απαράδεκτη αυτή η πολιτική (είτε του νομοθέτη είτε της FUTABA, δεν ξέρω ποιος φταίει) idiot2 Τάχα νοιάζονται για την ασφάλεια στις επικοινωνίες για μια τηλεκατευθυνσούλα που δε φτάνει πιο πέρα από τα 2 χιλιόμετρα και δε νοιάζονται που είμαστε πλέον αναγκασμένοι να χρησιμοποιούμε ιμιτασιόν εξαρτήματα με κίνδυνο να μας έρθει κανα μοντελο στο κεφάλι.  idiot2
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #38 στις: Πέμπτη, 17 Απρ 2008, 21:20:53 »

    Σε καταλαβαίνω απόλυτα, κι εγώ όταν είδα ότι δεν γράφουν Futaba ανησύχησα, άσε που η Futaba λέει ότι στο module δεν πρέπει να αλλάζεις κρυστάλους έτσι απλά.  Διάβασα όμως ότι αρκετοί το κάνανε και το έκανα κι εγώ.

    Ίσως πάντως να είναι και Futaba, δεν χάνεις τίποτα να στείλεις ένα mail να ρωτήσεις.  Έχεις δίκιο σ' αυτά που λες, απλά είπα να σε ενημερώσω για δοκιμασμένη λύση για να το ξέρεις αν χρειαστεί.

    Πάντως ξέρω ότι και στα Γιάννενα αγόρασαν κρύσταλους ίδιας συχνότητας για Futaba, και μάλιστα τους πλήρωσε ο άνθρωπος και αρκετά ακριβά.  Ο paxjohn θα ενημερώσει φαντάζομαι για το αν αυτοί είναι γνήσιοι Futaba.  Λίγο δύσκολο μου φαίνεται να μην βγάζει το εργοστάσιο, αλλά τίποτα δεν είναι και απίθανο.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #39 στις: Πέμπτη, 17 Απρ 2008, 21:28:08 »

    δεν ειμαι σίγουρος αν ειναι γνησίοι  ή οχι .

    Το σίγουρο ειναι οτι περάσαν τεστ και λειτουργούν κανονικά .

    Αύριο με το καλό στον βόλο , θα δούμε αν ειναι γνήσιοι ή όχι , και απο δεύτερα , κοσμα θα ενημερώσω.

    καλο βραδυ
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #40 στις: Πέμπτη, 17 Απρ 2008, 22:31:49 »

    Καλό βράδυ φίλοι μου... Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Επίσημες συχνότητες στην Ελλάδα - Κρύσταλος Futaba
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.042 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.