Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 18:35:28

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 18:35:28

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304438
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 208
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 185
    Totale: 186
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2 3  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ F5J-GR Σερρες 10-4-2016  (Letto 5831 volte)
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 896



    « il: Domenica, 10 Apr 2016, 22:49:23 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Σημερα 10/4/2016 εγινε ο αγωνας F5J-GR ηλεκτρονικητων ανεμοπτερων  στο χωρο της αερολεσχης Σερρων.
    Οι αθλητες που τελικως παρουσιαστηκαν και περασαν τον τεχνικο ελεγχο ηταν 20
    Ο καιρος ηταν ΤΕΛΕΙΟΣ  και η φιλοξενια των Σεραιων συναθλητων παροιμιωδης.
    Ο αγωνας διαικπεραιωθηκε αψογα και για πρωτη φορα εφαρμοστηκε η επιλυση ισοβαθμιων βασει του καινουργιου κανονισμου F5J-GR 2016.
    Μετα απο 7 γυρους υπηρξαν οι παρακατω 6  ισοβαθμησαντες για τις πρωτες θεσεις και συμετειχαν στον 15λεπτο  FLYOFF
    Κοσμιδης Αρης
    Παραστατιδης Μπαμπης
    Τερζημπασης Σπυρος
    Σταματης Πετρος
    Γιακομιδης Νικος
    Ρειζης Σωτηρης

    Πρωτος νικητης ειναι ο Ρειζης Σωτηρης
    δευτερος ο Σταματης Πετρος και
    τριτος ο Τερζημπασης Σπυρος
    Συγχαρητηρια σε αυτους και σε ολους εμας τους υπολοιπους που καταταχτηκαμε πιο κατω  κλπ κλπ κλπ
    Για οσους ενδιαφερονται παραθετω τα "υψη κοψιματος"/ STARTING HEIGHT του καθενος

    Κοσμιδης Αρης 69,8μ.
    Παραστατιδης Μπαμπης επελεξε να μην συμμετεχει στον  FLYOFF λογω αναπαντεχης βλαβης στον τελευταιο γυρο
    Τερζημπασης Σπυρος 111,3μ.
    Σταματης Πετρος 185,1μ
    Γιακομιδης Νικος 103,1μ
    Ρειζης Σωτηρης 303,1μ.
    Μια απλη λεπτομερεια ομως αρκετα ενδιαφερουσα ειναι οτι η τελικη καταταξη διαμορφωθηκε απο την σειρα προσγειωσης και οχι απο το υψος κοψιματος.

    ΦΥΣΙΚΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΠΛΕΟΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ΟΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ.
    Ας περιμενουμε και απο οσους βγαλανε φωτογραφιες να διανθισουν με αυτες την ενημερωση σας για αυτον τον δευτερο αγωνα του Μακεδονικου Επαθλου.

    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Loggato

    ......electrics are here to stay......
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 814



    « Risposta #1 il: Domenica, 10 Apr 2016, 23:06:22 »

    Μπράβο σε όλους.
    Βέβαια, βλέποντας την τελική κατάταξη, φαίνεται το κενό του Ελληνικού κανονισμού, καθώς δεν ποινολογείται ο αθλητής ο οποίος ξεπέρασε  τα 200 μέτρα με συνέπεια να αλλοιώνεται, κατά την άποψη μου, η φιλοσοφία του αγώνα.
    Loggato

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #2 il: Lunedì, 11 Apr 2016, 07:08:51 »

    Αγαπητοι φιλοι

    Πρωτος νικητης ειναι ο Ρειζης Σωτηρης 303,1 μ
    δευτερος ο Σταματης Πετρος 185,1 μ και
    τριτος ο Τερζημπασης Σπυρος 111,3 μ

    Μια απλη λεπτομερεια ομως αρκετα ενδιαφερουσα ειναι οτι η τελικη καταταξη διαμορφωθηκε απο την σειρα προσγειωσης και οχι απο το υψος κοψιματος.

    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος

    Αγαπητέ Βασίλη, αυτό που θέλεις να πεις είναι ότι κανένας δεν έκανε 15 λεπτά, αλλά κατέβηκαν όλοι νωρίτερα, άρα δεν χρειάστηκε να ληφθεί υπ' όψη το ύψος κοψίματος.
     
    ΟΜΩΣ η σειρά προσγείωσης, και η κατάταξη είναι ανάλογη του ύψους κοψίματος. Αυτό είναι αποτέλεσμα στρατηγικής και όχι κακού κανονισμού. Ισα - ίσα αυτή είναι η γλύκα του νέου κανονισμού.

    Ρισκάρεις με το χαμηλό ύψος και αν σου κάτσει...., ρισκάρεις με το μεγάλο ύψος και αν σου κάτσει.....
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #3 il: Lunedì, 11 Apr 2016, 08:22:59 »

    Καλημέρα,

    Είμαι πολύ πιο κοντά στην θεώρηση του Γιάννη παρά στου Παντελή γιατί και στον F5J αγώνα το ίδιο ακριβώς μπορεί να συμβεί. Το start height ΠΑΝΤΑ ποινολογείται. Απλά η ποινολόγηση διαφέρει κάτω από τα 200 μέτρα σε σχέση με αυτή πάνω από αυτά.

    Ο κύριος στόχος στην F5J είναι η μεγαλύτερη παραμονή στον αέρα. Από κει ξεκινάνε όλα. Τι να το κάνω να κόψω το μοτέρ στα 10 μέτρα και να προσγειωθώ στο 1 λεπτό?

    Θα είχε ενδιαφέρον αν κάποιος έχει κρατήσει και χρόνους παραμονής στον αέρα στις Σέρρες έστω και κατ' εκτίμηση ώστε να μπορέσεις να δεις και λίγο βαθύτερα.

    Δική μου άποψη είναι ότι ο στόχος του νέου κανονισμού καλύφθηκε και υπήρξε νικητής.

    Και μια ενδιαφέρουσα πληροφορία. Η απλότητα του δικού μας αγώνα (αναγκαιότητα μη ύπαρξης χρονομετρών) έχει οδηγήσει στην προσέγγιση του θέματος από άλλη σκοπιά για όλες τις κατηγορίες των ανεμοπτέρων ηλεκτρικών και μη ηλεκτρικών. Η εταιρεία Aerobtec (ALTIS) δουλεύει πάνω στο ALTIS 5 που θα έχει την δυνατότητα να καταγράφει και τον χρόνο πτήσης ανάλογα με τις απαιτήσεις τις κάθε κατηγορίας ΚΑΙ επιπλέον να μεταδίδει αυτόματα τα στοιχεία σε κεντρικό σημείο για τον υπολογισμό των αποτελεσμάτων. Και αν αυτό γίνει πραγματικότητα τότε θα αλλάξουν αρκετά πράγματα.

    Τα πράγματα προχωράνε.

    Καλή συνέχεια.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Loggato
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 258



    « Risposta #4 il: Lunedì, 11 Apr 2016, 08:54:42 »

    Καλημέρα και από εμένα.
    Πράγματι ο νέος κανονισμός μας λύνει τα χέρια  στις ισοβαθμίες και προσδίδει μια άγρια ομορφιά στον αγώνα κατάταξης.
    Η φιλοσοφία του F5J-GR όπως πολύ σωστά τόνισε ο Αντώνης  είναι ,η επίτευξη της μέγιστης διάρκειας πτήση, που για τον αγώνα κατάταξης είναι τα 15΄.
    Πάνω σε αυτό θα πρέπει να στηρίζεται και η στρατηγική των αθλητών στοFly-off.
    Σε ποιο ύψος πρέπει να κόψω το μοτέρ ώστε στις συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες ,και τις προσωπικές μου ικανότητες, να ολοκληρώσω τον χρόνο εργασίας (15΄)HuhHuh?
    Στον χθεσινό αγώνα ο αθλητής που το αντιλήφθηκε αυτό, κέρδισε και την πρώτη θέση…..
    Είμαι πεπεισμένος ότι στο μέλλον θα δούμε συναρπαστικές πτήσεις κατάταξης…
    « Ultima modifica: Lunedì, 11 Apr 2016, 09:07:56 da albatros » Loggato

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    ALPHA KILO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 98



    « Risposta #5 il: Lunedì, 11 Apr 2016, 09:36:49 »

    Εξαιρετικός αγώνας, αξέχαστη φιλοξενία, καλές ανεμοπορικές συνθήκες.
    Και το κερασάκι στην τούρτα, το Fly off με τους νέους κανονισμούς μας βάζει επιτέλους σε σκέψεις τακτικής και αναδεικνύει τη συνολική εμπειρία του κάθε χειριστή.
    Με το νέο κανονισμό ο αγώνας αποκτά μεγάλο ενδιαφέρον το οποίο κορυφώνεται στο Fly off.
    Να υπενθυμίσω ότι με τον παλαιότερο κανονισμό και τις πολλές ισοβαθμίες το ενδιαφέρον χανόταν στα μεγάλα Fly offs μαζί με τους θεατές.
    Τώρα πιστεύω ότι κανένας θεατής δεν θα χάνει τα Fly offs.
    Μεγάλοι νικητές αυτού του αγώνα ο Σωτήρης, αλλά και ο νέος κανονισμός!!!

    Και μια πρόταση για την επόμενη αναθεώρηση του κανονισμού:
    Να υπάρχει και ένα mini κυπελάκι για αυτόν που έχει τα κότσια να κόψει χαμηλότερα από όλους!!!  laugh
    ΑΡΗΣ
    Loggato
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #6 il: Lunedì, 11 Apr 2016, 12:02:08 »

    Σωστός ο Αρης,

    Στο μεν μοντέλο το αλτίμετρο θα καταγράφει την επιλογή για το start height στον δε αθλητή ένα babylino θα καταγράφει αν η επιλογή αυτή ήταν σωστή ή όχι !  Grin
    Loggato
    ALPHA KILO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 98



    « Risposta #7 il: Lunedì, 11 Apr 2016, 12:36:29 »

    Ναι Αντώνη!!! Cheesy

    Αν και στο τραπέζι που ακλούθησε ο Γιακομίδης μας ενημέρωσε για άλλες χρήσεις των babylino.
    Μόλις είδα και τα αποτελέσματα του αγώνα και πρέπει να αναφέρω ότι και ο Πέτρος είναι μεγάλος νικητής διότι ήταν ο μόνος που δεν έχασε ούτε ένα γύρο.
    Βέβαια και ο Σπύρος μεγάλος νικητής διότι έχει φέτος μια γενική ευφορία και σαρώνει όλα τα κύπελλα.
    Και ο ξάδερφος Βασίλης δυο φορές νικητής διότι έφταιξε και τον ΙΚΑΡΟ, αλλά και το ALTMR2 το οποίο εργάστηκε άψογα!
    Loggato
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #8 il: Lunedì, 11 Apr 2016, 12:44:23 »


    Βέβαια και ο Σπύρος μεγάλος νικητής διότι έχει φέτος μια γενική ευφορία και σαρώνει όλα τα κύπελλα.


    Αυτή η ευφορία δυστυχώς μπορεί να προκαλέσει και την άλλη εφορία.........
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #9 il: Lunedì, 11 Apr 2016, 13:14:33 »

    Εχω την γνώμη ότι αν το fly-off ήταν 10λεπτο, δεν θα είχαμε τόσο μεγάλα ύψη.

    Και εν γένει με το start height, δεν χρειάζoνται 15 λεπτά, ενα δεκάλεπτο είναι αρκετό.

    Αντε να πουλήσουν και τα babylino.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Risposta #10 il: Lunedì, 11 Apr 2016, 19:29:49 »

    Η πρόταση του Νemesis ήταν πολύ πρωτότυπη και ενδιαφέρουσα ... ελπίζω να την αναλύσει εδώ !

    Ενα video που ανεβασα στο fb
    https://www.facebook.com/markousis/videos/10205763488799047/
    Loggato

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.300



    « Risposta #11 il: Lunedì, 11 Apr 2016, 22:31:57 »

    Οχτώ το πρωί στο πεδίο, σαν ταινία του Αγγελόπουλου   Huh


    * DSC08870a.jpg (79.91 KB, 600x402 - visto 184 volte.)
    Loggato

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.300



    « Risposta #12 il: Lunedì, 11 Apr 2016, 22:35:05 »

    Προετοιμασίες  Χαμόγελο


    * DSC08875a.jpg (124.9 KB, 600x402 - visto 188 volte.)
    Loggato

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.300



    « Risposta #13 il: Lunedì, 11 Apr 2016, 22:36:00 »

    Προετοιμασίες συνέχεια  Χαμόγελο


    * DSC08876a.jpg (103.15 KB, 600x402 - visto 194 volte.)
    Loggato

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.300



    « Risposta #14 il: Lunedì, 11 Apr 2016, 22:37:07 »

     Χαμόγελο Ποοολύ άνεση


    * DSC08879a.jpg (103.76 KB, 600x402 - visto 180 volte.)
    Loggato

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Pagine: [1] 2 3  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Moderatori: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Topic: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ F5J-GR Σερρες 10-4-2016
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.034 secondi con 28 queries.