Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 16:39:54

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 16:39:54

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:25]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:26]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304438
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 208
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 190
    Συνολικά: 190
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Hitec HS-5955TG 24kg TITANIUM  (Αναγνώστηκε 5463 φορές)
    tsuskas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 179



    WWW
    « στις: Δευτέρα, 25 Μάι 2009, 10:42:48 »

     τι pαck να χρησιμοποιησω για 5 τετοια σερβο και για ενα απλο μη ψηφιακο Huh
    Καταγράφηκε

    ΟΤΑΝ  ΠΕΘΑΝΩ ΘΕΛΩ ΝΑ  ΜΕ  ΘΑΨΟΥΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΖΟΥΣΑ ΜΕ ΕΘΑΒΑΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

    SY7 AJQ    Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ...Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΒΙΑΙΑ
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 25 Μάι 2009, 10:52:40 »

    Εννοείται LiPo (εκτός αν τα βάλεις σε trainer Tongue laugh laugh)....
    Σε τι μοντέλλο θα μπούν?
    Συνηθως το προβλημα δεν ειναι το Pack αλλα ο διακόπτης!!Πιστεύω 7,4V 3000mAh-3500mAh  θα είσαι ΟΚ για 4-5 πτήσεις για μοντέλλο 50cc!
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 25 Μάι 2009, 10:59:21 »

    Η κατανάλωση δεν εξαρτάται μονο απο το servo αλλα και απο τον τύπο αεροπλάνου. Διαφορετικη κατανάλωση θα εχεις αν το 5955 μπει σε ενα 50cc και διαφορετικη σε ενα 100cc. Αν βαλεις πολυ δυνατα servo σε ενα αεροπλανο με μειωμενες απαιτησεις φορτιων, η καταναλωση που θα εχεις θα ειναι χαμηλη.
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 25 Μάι 2009, 11:32:08 »

    Εννοείται LiPo (εκτός αν τα βάλεις σε trainer Tongue laugh laugh)....
    Σε τι μοντέλλο θα μπούν?
    Συνηθως το προβλημα δεν ειναι το Pack αλλα ο διακόπτης!!Πιστεύω 7,4V 3000mAh-3500mAh  θα είσαι ΟΚ για 4-5 πτήσεις για μοντέλλο 50cc!

    Οι διακόπτες και οι regulators θέλουν προσοχή. Προχθές μου κάηκε ο ένας regulator χωρίς ζημιά ευτυχώς  angel
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 25 Μάι 2009, 11:42:29 από Yankos » Καταγράφηκε

    tsuskas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 179



    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 25 Μάι 2009, 12:06:01 »

    ειναι για 50cc EDGE540T CMPRO 2 aileron 2 elevetor 1 rudder  ετσι ειναι το set up και πρεπει να βαλω και Power box αν ναι ποιο Huh
    Καταγράφηκε

    ΟΤΑΝ  ΠΕΘΑΝΩ ΘΕΛΩ ΝΑ  ΜΕ  ΘΑΨΟΥΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΖΟΥΣΑ ΜΕ ΕΘΑΒΑΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

    SY7 AJQ    Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ...Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΒΙΑΙΑ
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 25 Μάι 2009, 13:17:39 »

    Μην χρησιμοποιήσεις PowerBox....
    Ήδη είναι βαρύ μοντέλλο.Μετα θα είναι τούβλο.
    Μπορείς να βάλεις 2 διακόπτες ή ενα διπλο όπως τον PowerBox Sensor.Δες και τους διακόπτες την emcotec..
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 25 Μάι 2009, 13:42:02 »

    Καλησπέρα κι από μένα

    Εγώ έχω πάρει τον Smart-Fly SuperReg που μπορείς να τον δεις στην παρακάτω σελίδα (ο δεύτερος κατά σειρά):

    http://www.smart-fly.com/Products/Regulator/3.htm

    Είναι μια καλή λύση πριν το Powerbox που δεν χρειάζεται για 50cc μοντέλο, πολύ αξιόπιστος, με fail-safe διακόπτη και παίρνει 2 μπαταρίες οπότε ελαχιστοποιείς την περίπτωση βλάβης.  Περισσότερες λεπτομέριες θα βρεις στην σελίδα που σου δίνω.  Εγώ θα τον χρησιμοποιήσω με 2 Lipo 1750mA η καθε μία.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    tsuskas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 179



    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 25 Μάι 2009, 13:56:09 »

    ναι αλλα μηπως τραβανε πολυ ρευμα και ζοριζεται ο δεκτης και εχουμε (αλλα) εν πτηση ??
    Καταγράφηκε

    ΟΤΑΝ  ΠΕΘΑΝΩ ΘΕΛΩ ΝΑ  ΜΕ  ΘΑΨΟΥΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΖΟΥΣΑ ΜΕ ΕΘΑΒΑΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

    SY7 AJQ    Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ...Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΒΙΑΙΑ
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 25 Μάι 2009, 14:03:18 »

    Αυτό εξαρτάται από πολλά πράγματα, και σίγουρα και από τον δέκτη.  Αυτό που ξέρω εγώ να σου πω είναι ότι είναι πολύ σπάνιο να δεις μοντέλο 50cc με Powerbox ή κάτι αντίστοιχο.  Από κει και πέρα βέβαια αν μπορείς να διαθέσεις τα χρήματα και δεν σε πειράζει το βάρος μπορείς να βάλεις και Powerbox, είναι δική σου επιλογή, έχεις μια εξασφάλιση παραπάνω.  Απλά δεν είναι απαραίτητο.

    Πάντως εγώ είχα ρωτήσει στο επίσημο support forum της Futaba στο RCU για τον R617FS και μου είχαν πει ότι είναι OK για 50cc χωρίς Powerbox.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.264



    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 25 Μάι 2009, 14:36:00 »

    μπορεις να βαλεις για πιο σιγουρα δυο δεκτες και να χωρισεις το μοντελο σου στην μεση.
    πχ. δεκτης 1.   αριστερο elevator-αριστερο aileron- rudder.
         δεκτης 2.  δεξι elevator-δεξι aileron-  throtle...
    Καταγράφηκε

    cogito ergo sum....
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 25 Μάι 2009, 15:22:09 »

    Εγω θα προτεινα να βαλει 4 και να το χωρισει στα 4. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 25 Μάι 2009, 15:30:23 »

    ρε παλικαρια...ποσο βαρος να παρει με ενα power box?? idiot2 idiot2 idiot2
    μιλαμε για απειροελαχιστα πραγματα....
    εγω ετοιμαζομαι να κανω την αγορα αυτη...σε 26cc βενζινα...οχι τιποτε αλλο απλα για εξασφαλιση του δεκτη,....
    μεγαλη δουλεια να μην εχει φορτιο ο δεκτης..!!!! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 25 Μάι 2009, 15:33:58 »

    Κάποιες πληροφορίες που μπορεί να σου φανούν χρήσιμες υπάρχουν και εδώ

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=6528.0
    Καταγράφηκε

    tsuskas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 179



    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 25 Μάι 2009, 21:24:28 »

    ευχαριστω και παλι για την πολυτιμη βοηθεια σας
    Καταγράφηκε

    ΟΤΑΝ  ΠΕΘΑΝΩ ΘΕΛΩ ΝΑ  ΜΕ  ΘΑΨΟΥΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΖΟΥΣΑ ΜΕ ΕΘΑΒΑΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

    SY7 AJQ    Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ...Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΒΙΑΙΑ
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 26 Μάι 2009, 09:15:46 »

    να πω και γω μια γνωμη
    υπαρχει διακοπτης που δεινει απευθειας το ρευμα στα σερβο χωρις να τα περνα απο το δεκτη
    κανει δλδ το κυκλωμα που φαινεται στο βιβλιο του <<θειου>>
    http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-060.htm
    το εχω βαλει σε ενα εχτρα 330 και δουλευει μια χαρα
    εχει για δυο εντολες κυκλωμα το εχω βαλει για rader και elevetor
    στα eleron εχω βαλει μικροτερα σερβο οποτε δε χρειαστηκε να βαλω αλλο διακοπτη
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 26 Μάι 2009, 10:03:23 »

    μπορεις να βαλεις για πιο σιγουρα δυο δεκτες και να χωρισεις το μοντελο σου στην μεση.
    πχ. δεκτης 1.   αριστερο elevator-αριστερο aileron- rudder.
         δεκτης 2.  δεξι elevator-δεξι aileron-  throtle...

    Είναι πιό σωστό το αριστερό elevator να λειτουργεί στον ίδιο δέκτη με το δεξί aileron, και το δεξί elevator με το αριστερό aileron στον άλλο δέκτη.

    Ετσι θα υπάρχει κάποια συμμετρία στις οπισθέλκουσες από τα δύο ζωντανά πηδάλια. Αν αυτά είναι από την ίδια πλευρά, θα τραβήξουν πιό εύκολα το μοντέλο σε περιδίνηση.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    iner
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 42


    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 7 Ιούν 2009, 16:15:46 »

    καλησπέρα σε όλους καλά ολλα αυτά αλλα τη γίνεται σε ένα μοντέλο 50cc με το setup που αναφέρθηκε με ένα δεκτη από θέμα αμπέρ που παίρνouν από το δεκτη. ποσα αμπέρ μπορεί να σηκώσει ένα δεκτης και τη καλώδια θα πρέπει να βάλεις στα servo για να αντέχουν τόσα αμπέρ?
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 7 Ιούν 2009, 18:35:23 »

    Σε ενα μοντελο 50cc  με μεγεθος 2-2.2μ και βαρος περι τα 7-8 κιλα τα 5955 ειναι μαλλον υπερβολη με κατι σε 12-15 κιλα εισαι υπερκαλυμενος ..ισως ενα 5955 για rudder. Δεν εχεις προβλημα με καλωδια αν εχεις heavy duty προεκτασεις παντου  και δε χρειαζεσε power box . Χρειαζεσε ομως κατα τη γνωμη μου 2 μπαταριες υψηλης εκφωρτησης πχ li-ion .ni-cd ,li-po se 2χ2000 και πανω πακετα . Αυτες μπορεις να τις βαλεις μεσω 2 διακοπτων heavy-duty στο δεκτη στη θεση της μπαταριας και σε ενα ακομη καναλι.Μπορεις ακομη να χρησημοποιησεις καποιο εξαρτημα της smart fly για να διαχειρηστει τις μπαταριες .
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    iner
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 42


    « Απάντηση #18 στις: Κυριακή, 7 Ιούν 2009, 20:57:32 »

    Aυτή είναι μια καλή λύση αλλα πάλη τα φορτία θα τα δέχεται ο δεκτης ,η απορία μου είναι σε ένα 921 της jr στα 2,4 μέχρι ποσα αμπέρ μπορεί να αντέχει χωρίς προβλήματα, σε κάποια μέτρηση που έκανα είδα ότι ο δεκτης δέχεται 4 αμπέρ χωρίς τα πηδάλια να δέχονται αντίσταση.
    Καταγράφηκε
    georgedr
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 123


    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 11 Ιούν 2009, 21:15:28 »

    Καλησπερα !
    Δεν νομιζω να εχεις προβλημα με το φορτιο ρευματος στον δεκτη.
    Εγω παλιοτερα ειχα σε ένα 50αρι 5 ψηφιακα 13κιλα σερβο σε δεκτη ….παλαιας τεχνολογιας (35Mhz) .
    Οι νεοι δεκτες της JR στα 2.4 είναι σχεδιασμενοι να αντεχουν πολύ περισσοτερο φορτιο. Οι JR1221 που χρησιμοποιω αντεχουν 35Α συνεχους ρευματος. Οσο για τα σερβο θα προτεινω τα TG5955 καθως η διαφορα τιμης με τα 13κιλα είναι πολύ μικρη.

    Θα συμφωνησω και με τον ανδρεα. Δυο μπαταριες Lipo και heavy duty καλωδια και διακοπτες παντου
    Καλες πτησεις!!!!
    Καταγράφηκε

    GeorgeDr
    JR PROPO...Feel the difference !!!
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Hitec HS-5955TG 24kg TITANIUM
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.