Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:30:59

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:30:59

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 25
    Total: 26
    Choix de thème

    Pages: 1 2 [Toutes]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Εξεσφενδονισμός έλικας  (Lu 8243 fois)
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « le: Vendredi, 26 Mai 2006, 13:34:25 »

    Το Calmato δυστυχώς ξαναμπήκε στο υπόστεγο για έλεγχο... Η πρώτη προσπάθεια για στρώσιμο του κινητήρα απέτυχε διότι... μας εξεσφενδονίστηκε η έλικα...  Εκπληξη
    Υποψιάζομαι οτι δεν έσφιξα καλά την βίδα που συγκρατεί την έλικα στον άξονα και όχι την αλλενόβιδα στο spinner... Ακολούθησα κατά γράμμα το Manual συναρμολόγησης όπως και το manual του κινητήρα. Δεν ξέρω αν δεν βίδωσα καλά ή φταίει κάτι άλλο...  Huh
    Το θέμα είναι οτι τρομοκρατήθηκα μόλις την είδα να πετάγεται και έπεσα στο έδαφος για "αεροπορία"¨... Αυτό το ψυχικό τραύμα πρέπει τώρα να ξεπεράσω πριν επιχειρήσω να δώσω πάλι "ζωή" στον κινητήρα μου...  Undecided
    Journalisée

    nickman out..........
    panelpni
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 311

    Γνώμη εχουν όλοι, γνώση έχουν λίγοι.


    « Répondre #1 le: Vendredi, 26 Mai 2006, 14:58:04 »

    Προσοχή παιδία! Θα μας δείξουν στις είδησης τον 9 μ.
    Εάν δεν είστε σίγουρος, ζητήστε βοήθεια από κάποιων έμπειρο.
    Όλοι έτσι κάναμε.
    Journalisée
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.358



    « Répondre #2 le: Vendredi, 26 Mai 2006, 22:52:29 »

    Δεν ξερω για εσας αλλα εγω βαζω παντα δυο παξιμαδια και ετσι δεν εχω ποτε τετοια προβληματα!!!Σφιξιμο το ενα και μετα σφιξιμο το δευτερο στο πρωτο.... Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Journalisée

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 431



    « Répondre #3 le: Vendredi, 26 Mai 2006, 22:55:45 »

    Πρόσεχε πολύ! Εκπληξη.
    Δεν θα είσαι πάντα τυχερός Ποοολύ άνεση
    Σφίξε καλά το παξιμάδι. Αν είναι 4χρονη, η μηχανή έχει δύο παξιμάδια ασφαλείας.
    Τελευταία έχω δει δύο παξιμάδια και σε δίχρονες. Αν δεν είσαι σίγουρος τι φοράει η μηχανή σου δες ξανά το manual.

    Όλα θέλουν καλό σφίξιμο. Για φαντάσου να ήσουν μπροστά από το μοτέρ Ντροπή

    Γιώργος
    Journalisée
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #4 le: Vendredi, 26 Mai 2006, 23:58:41 »

    Το συχνότερο λάθος που έχω δεί, όταν ξεβιδώνεται η έλικα, είναι η μη χρησιμοποίηση της ροδέλας σε πλαστικό κώνο.

    Δες και το http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-065.htm για τους κινδύνους στο έδαφος.
    Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #5 le: Samedi, 27 Mai 2006, 09:11:00 »

    Ευχαριστώ τον admin. Με πρόλαβε.

    jkon
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Répondre #6 le: Dimanche, 28 Mai 2006, 09:13:59 »

    Γεια σας .Το καλύτερο εινε να βάζουμε δυο παξιμάδια και να ασφαλίζουμε με  ειδική  κόλλα .Κόλλα Henkel Loctite και παξιμάδια θα βρείτε στα καταστήματα σιδερικών ειδών  Thumbs up
    Journalisée

    nickman
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « Répondre #7 le: Lundi, 29 Mai 2006, 10:52:48 »

    Πρόσεχε πολύ! Εκπληξη.
    Δεν θα είσαι πάντα τυχερός Ποοολύ άνεση
    Σφίξε καλά το παξιμάδι. Αν είναι 4χρονη, η μηχανή έχει δύο παξιμάδια ασφαλείας.
    Τελευταία έχω δει δύο παξιμάδια και σε δίχρονες. Αν δεν είσαι σίγουρος τι φοράει η μηχανή σου δες ξανά το manual.

    Όλα θέλουν καλό σφίξιμο. Για φαντάσου να ήσουν μπροστά από το μοτέρ Ντροπή

    Γιώργος

    Πράγματι, δεν είναι αστείο, ούτε παιχνίδι... Η μηχανή είναι .40 δίχρονη και έχει ένα παξιμάδι. Επίσης το spinner έχει άλλο ένα παξιμάδι δικό του. Είμαι σίγουρος πως έχω ακολουθήσει 100% τις οδηγίες συναρμολόγησης. Αυτή τη στιγμή είμαι στην εργασία μου, αργότερα το απόγευμα από το σπίτι, θα σας παραθέσω αναλυτικά φωτογραφίες από την συναρμολόγηση της έλικας ώστε να μπορέσει κάποιος φίλος από εδώ να διακρίνει την σωστή ή μη τοποθέτησή τους από εμένα.
    Όσο για το σφίξιμο, είναι η πρώτη μου συναρμολόγηση κ μάλλον έκανα λάθος. Ίσως φοβήθηκα να "δώσω" στροφές στο παξιμάδι με το φόβο κάποιου σπασίματος ή σκευρώματος... Φαντάσου οτι δεν χρησιμοποίησα το κλειδί. Και εκεί μάλλον ήταν το λάθος. Έσφιξα με το χέρι και έδωσα λίγο σφίξιμο με την πένσα. Μάλλον δεν αρκούσε αυτό. Υποτίμησα την δύναμη της μηχανής και των στροφών που αναπτύσει η έλικα...

    Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.
    Journalisée

    nickman out..........
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « Répondre #8 le: Lundi, 29 Mai 2006, 10:55:26 »

    Γεια σας .Το καλύτερο εινε να βάζουμε δυο παξιμάδια και να ασφαλίζουμε με  ειδική  κόλλα .Κόλλα Henkel Loctite και παξιμάδια θα βρείτε στα καταστήματα σιδερικών ειδών  Thumbs up

    Η κόλλα είναι απαραίτητη ? Δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα σε περίπτωση που θέλουμε να αλλάξουμε έλικα ?
    Journalisée

    nickman out..........
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « Répondre #9 le: Lundi, 29 Mai 2006, 10:58:01 »

    Το συχνότερο λάθος που έχω δεί, όταν ξεβιδώνεται η έλικα, είναι η μη χρησιμοποίηση της ροδέλας σε πλαστικό κώνο.

    Δες και το http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-065.htm για τους κινδύνους στο έδαφος.

    Το "ρούφηξα" το βιβλίο... Όσο για τη ροδέλα που μου αναφέρετε, θα σας παραθέσω αναλυτικά φωτογραφίες με όλα τα parts που έχω στη διάθεσή μου και χρησιμοποίησα κατά την συναρμολόγηση της έλικας, ώστε να δούμε αν κάνω κάποιο άλλο λάθος εκτός του σφιξίματος του παξιμαδιού. Σας ευχαριστώ...
    Journalisée

    nickman out..........
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #10 le: Lundi, 29 Mai 2006, 12:25:55 »

    Ενας λόγος που μπορεί να ξεβιδώσει η έλικα, είναι η προσπάθεια εκκίνησης με starter, όταν ο κινητήρας είναι μπουκωμένος.

    jkon
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « Répondre #11 le: Lundi, 29 Mai 2006, 12:51:51 »

    Ενας λόγος που μπορεί να ξεβιδώσει η έλικα, είναι η προσπάθεια εκκίνησης με starter, όταν ο κινητήρας είναι μπουκωμένος.

    jkon

    Η προσπάθεια για εκκίνηση έγινε όντως με starter. Ο κινητήρας είναι καινούργιος, δεν έχει εκκινηθεί ποτέ. Υπάρχει πιθανότητα να είναι "μπουκωμένος" ?
    Επίσης σημειώνω κάτι αξιοπερίεργο για μένα. Το καουτσούκ που παρεμβάλλεται μεταξύ του starter και του spinner, κάηκε... Έλιωσε στην κυριολεξία... Έμεινε μισό από το αρχικό του πάχος...
    Δεν ξέρω αν σας βοηθώ περαιτέρω με αυτό το δεδομένο...
    Journalisée

    nickman out..........
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #12 le: Lundi, 29 Mai 2006, 13:35:02 »

    Για να λιώσει το λάστιχο του starter πρέπει το starter να γύρναγε χωρίς να γυρνάει το spinner.  Αυτό ενισχύει την πιθανότητα μπουκώματος του κινητήρα, ή 'hydraulic lock' όπως είναι η αγγλική ορολογία.  Αυτό θα το καταλάβεις βγάζοντας το μπουζί και γυρνώντας τον κινητήρα ανάποδα, θα πρέπει να τρέξει πολύ καύσιμο από μέσα.  Καλό είναι να γυρίσεις και τον κινητήρα με το starter λίγο χωρίς το μπουζί για να φύγει όλο το καύσιμο από μέσα.  Μόνο προσοχή γιατί πετάγετε από πάνω, μην σου έρθει καύσιμο στο πρόσωπο.

    Ο κινητήρας δεν έχει σημασία ότι είναι καινούριος, μπορεί να τον μπούκωσες.  Μήπως τον γύρισες με το starter και το γκάζι τελείως ανοιχτό;  Το σίγουρο βέβαια είναι ότι η έλικα θέλει καλό βίδωμα για να μην φεύγει.  Locktite δεν χρειάζεται, ούτε δεύτερο παξιμάδι σε μικρούς δίχρονους κινητήρες, αλλά βέβαια είναι πρόσθετα μέτρα ασφαλείας.  Εγώ δεν έχω χρησιμοποιήσει κανένα από τα δύο ποτέ και δεν έχει φύγει ποτέ έλικα.  Ίσως τελικά το ότι δεν είχες σφίξει καλά το παξιμάδι να έσωσε τον κινητήρα, γιατί αν μου λες ότι έφαγε το λάστιχο πρέπει να τον ζόρισες πολύ, και όταν είναι μπουκωμένος μπορεί να στραβώσουν πράγματα μέσα.

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 618



    « Répondre #13 le: Lundi, 29 Mai 2006, 16:49:34 »

    Λογικό να λιώσει το λάστιχο από το starter.Προσωπικά μου έλιωνε το spinner χωρίς να έχει μπουκώσει η μηχανή.Η βίδα ξεβιδώνει μάλλον επειδή βιδώνει αντίθετα με τη φορά περιστροφής του starter Huh.Θυμάμαι τον εκπαιδευτή μου να επιμένει για δεύτερη 'τάπα' μεταξύ έλικας και παξιμαδιού. police
    « Dernière édition: Lundi, 29 Mai 2006, 16:51:54 par Κώστας » Journalisée
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #14 le: Lundi, 29 Mai 2006, 19:56:04 »

    Λογικό να λιώσει το λάστιχο από το starter.Προσωπικά μου έλιωνε το spinner χωρίς να έχει μπουκώσει η μηχανή.

    Με προσπάθεια να την βάλεις μπρος μία φορά;  Απ' ότι κατάλαβα η μηχανή είναι καινούρια και προσπάθησε να την βάλει μπροστά πρώτη φορά και σ' αυτή την διαδικασία έμεινε μισό το λάστιχο.

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #15 le: Lundi, 29 Mai 2006, 20:57:09 »

    Πιστοποιήθηκε λοιπόν ότι ο κινητήρας ήταν μπουκωμένος.

    Αυτό συνήθως συμβαίνει στα μοντέλα με ριναίο τροχό, που όπως κάθονται φέρνουν την δεξαμενή σε ψηλή θέση, και το καρμπυρατέρ χαμηλά, οπότε υπερχειλίζει το καύσιμο στο καρμπυρατέρ.
    Επίσης το πρόβλημα αυτό εμφανίζεται όταν βάζουμε μεγαλύτερη δεξαμενή στο μοντέλο απ' ότι χρειάζεται.
    Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, οι αρχάριοι δεν πρέπει να γεμίζουν τη δεξαμενή πάνω από το ύψος του καρμπυρατέρ, και το σωληνάκι που συνδέει τα δύο παραπάνω, να είναι όσο πιό κοντό και ευθυγραμμισμένο γίνεται.

    jkon
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « Répondre #16 le: Mardi, 30 Mai 2006, 10:01:21 »

    Citation

    Όσο για τη ροδέλα που μου αναφέρετε, θα σας παραθέσω αναλυτικά φωτογραφίες με όλα τα parts που έχω στη διάθεσή μου και χρησιμοποίησα κατά την συναρμολόγηση της έλικας, ώστε να δούμε αν κάνω κάποιο άλλο λάθος εκτός του σφιξίματος του παξιμαδιού. Σας ευχαριστώ...
    Citation

    Στην φωτογραφία που επισυνάπτω, φαίνονται όλα τα εξαρτήματα που έχω στη διάθεσή μου, αυτά που περιέχει η συσκευασία του αεροπλάνου καθώς και τα εξαρτήματα που είχε η συσκευασία του spinner. Ελπίζω να βοηθώ με αυτή τη φωτό, ώστε να λάβω κ τις προτάσεις σας...


    * parts.jpg (44.04 Ko, 800x600 - vu 405 fois.)
    Journalisée

    nickman out..........
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « Répondre #17 le: Mardi, 30 Mai 2006, 10:07:42 »

    Για να λιώσει το λάστιχο του starter πρέπει το starter να γύρναγε χωρίς να γυρνάει το spinner.  Αυτό ενισχύει την πιθανότητα μπουκώματος του κινητήρα, ή 'hydraulic lock' όπως είναι η αγγλική ορολογία.  Αυτό θα το καταλάβεις βγάζοντας το μπουζί και γυρνώντας τον κινητήρα ανάποδα, θα πρέπει να τρέξει πολύ καύσιμο από μέσα.  Καλό είναι να γυρίσεις και τον κινητήρα με το starter λίγο χωρίς το μπουζί για να φύγει όλο το καύσιμο από μέσα.  Μόνο προσοχή γιατί πετάγετε από πάνω, μην σου έρθει καύσιμο στο πρόσωπο.

    Ο κινητήρας δεν έχει σημασία ότι είναι καινούριος, μπορεί να τον μπούκωσες.  Μήπως τον γύρισες με το starter και το γκάζι τελείως ανοιχτό;  Το σίγουρο βέβαια είναι ότι η έλικα θέλει καλό βίδωμα για να μην φεύγει.  Locktite δεν χρειάζεται, ούτε δεύτερο παξιμάδι σε μικρούς δίχρονους κινητήρες, αλλά βέβαια είναι πρόσθετα μέτρα ασφαλείας.  Εγώ δεν έχω χρησιμοποιήσει κανένα από τα δύο ποτέ και δεν έχει φύγει ποτέ έλικα.  Ίσως τελικά το ότι δεν είχες σφίξει καλά το παξιμάδι να έσωσε τον κινητήρα, γιατί αν μου λες ότι έφαγε το λάστιχο πρέπει να τον ζόρισες πολύ, και όταν είναι μπουκωμένος μπορεί να στραβώσουν πράγματα μέσα.

    Σεραφείμ

    Ευχαριστώ για την βοήθεια Σεραφείμ. Πράγματι, έβγαλα το μπουζί, και έτρεξε πολύ καύσιμο.
    Όχι, δεν τον γύρισα με το γκάζι ανοιχτό... Πήγαινα by the book, που έλεγε καθαρά να έχω την οπή 2-3 χιλ. ανοικτή. Πρόσεξα πολύ τα manuals πριν κάνω κάτι. Για το βίδωμα, συμφωνώ απόλυτα. Είμαι 99.99% σίγουρος πως δεν το είχα βιδώσει όσο χρειάζεται... Με προβληματίζει αυτό που λές οτι μάλλον "έσωσα" τον κινητήρα... Γιατί ? Υποψιάζεσαι οτι μπορεί να πήρε ανάποδες στροφές από αυτές που χρειάζεται ? Ελπίζω να μην έχει γίνειι ζημιά...
    Journalisée

    nickman out..........
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « Répondre #18 le: Mardi, 30 Mai 2006, 10:11:40 »

    Λογικό να λιώσει το λάστιχο από το starter.Προσωπικά μου έλιωνε το spinner χωρίς να έχει μπουκώσει η μηχανή.Η βίδα ξεβιδώνει μάλλον επειδή βιδώνει αντίθετα με τη φορά περιστροφής του starter Huh.Θυμάμαι τον εκπαιδευτή μου να επιμένει για δεύτερη 'τάπα' μεταξύ έλικας και παξιμαδιού. police

    Το λάστιχο στο starter έχει λιώσει εσωτερικά στο μισό πάχος του. Δείτε την φωτό... Έχω ήδη παραγγείλει ανταλακτικό που θα το παραλάβω σήμερα. Αυτό που αναφέρεις Κώστα για την αντίθετη φορά περιστροφής, με προβληματίζει πολύ... Πρόσεξα πολικότητες... τα πάντα... είναι δυνατόν τέτοια κατασκευαστική αστοχία στο starter ?


    * melt.jpg (77.86 Ko, 800x600 - vu 398 fois.)
    Journalisée

    nickman out..........
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « Répondre #19 le: Mardi, 30 Mai 2006, 10:18:14 »

    Λογικό να λιώσει το λάστιχο από το starter.Προσωπικά μου έλιωνε το spinner χωρίς να έχει μπουκώσει η μηχανή.

    Με προσπάθεια να την βάλεις μπρος μία φορά;  Απ' ότι κατάλαβα η μηχανή είναι καινούρια και προσπάθησε να την βάλει μπροστά πρώτη φορά και σ' αυτή την διαδικασία έμεινε μισό το λάστιχο.

    Σεραφείμ

    Ακριβώς !!! Πρώτη φορά για όλα... Πρώτη φορά που βιδώθηκε η έλικα (λανθασμένα), πρώτη φορά που μπήκε καύσιμο στην δεξαμενή, πρώτη χρήση του starter... και συνέβη το εξής : 2-3 περιστροφές μόνο της έλικας και εξεσφενδονισμός της (με παράλληλο λιώσιμο του καουτσούκ στο starter)... Αυτά... μετά από την τρομάρα μου, διέκοψα τα πάντα και άρχισα λεπτομερώς να την ψάχνω, κυρίως μέσω της παρέας μας εδώ κ της εμπειρίας σας....
    Journalisée

    nickman out..........
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « Répondre #20 le: Mardi, 30 Mai 2006, 10:30:53 »

    Πιστοποιήθηκε λοιπόν ότι ο κινητήρας ήταν μπουκωμένος.

    Αυτό συνήθως συμβαίνει στα μοντέλα με ριναίο τροχό, που όπως κάθονται φέρνουν την δεξαμενή σε ψηλή θέση, και το καρμπυρατέρ χαμηλά, οπότε υπερχειλίζει το καύσιμο στο καρμπυρατέρ.
    Επίσης το πρόβλημα αυτό εμφανίζεται όταν βάζουμε μεγαλύτερη δεξαμενή στο μοντέλο απ' ότι χρειάζεται.
    Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, οι αρχάριοι δεν πρέπει να γεμίζουν τη δεξαμενή πάνω από το ύψος του καρμπυρατέρ, και το σωληνάκι που συνδέει τα δύο παραπάνω, να είναι όσο πιό κοντό και ευθυγραμμισμένο γίνεται.

    jkon


    Γιάννη, στην φωτογραφία, σημειώνω χονδρικά το σημείο που είναι τοποθετημένη η δεξαμενή καυσίμων. Η δεξαμενή είναι της μαμάς του. Δεν έχω τοποθετήσει μεγαλύτερη. Το Manual προτίνει να την fullάρει με καύσιμο ο χρήστης... Θα τσεκάρω αυτό που λέτε όταν επιστρέψω σπίτι, για να διαπιστώσω αν η στάθμη της φουλαρισμένης δεξαμενής είναι σε σημείο ψηλότερο του καρμπυρατέρ... Σας ευχαριστώ πολύ για τα tips...
     


    * fuel_tank_position.jpg (60.83 Ko, 800x600 - vu 431 fois.)
    Journalisée

    nickman out..........
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.358



    « Répondre #21 le: Mardi, 30 Mai 2006, 10:33:32 »

    O Κωστας λεει οτι ενω το παξιμαδι σφιγκει δεξιοστροφα ενω το starter γυρναει αριστεροστροφα και οχι οτι το starter γυρναγε αναποδα απο'τι επρεπε..Με αυτα τα δεδομενα εχουμε:
    -το starter γυρναει αριστεροστροφα
    -το παξιμαδι ξεσφιξκει αριστεροστροφα
    -αρα οταν κατα την περιστροφη συνανταται καποια συμπιεση ,ποσο μαλλον αν υπαρχει 'hydravlic lock',μεγαλο μερος(ή και ολο) της δυναμης-ροπης του starter μεταφερεται στο παξιμαδι με αποτελεσμα να ξεσφιξει αφου γυρναει αριστεροστροφα!
    Ειναι σαν ακινητοποιησεις τον αξονα και στην συνεχεια πιασεις την ελικα και την γυρισεις αριστεροστροφα,δηλαδη κατα τη φορα της..Θα ξεσφιξει αν υπαρχει ενα μονο παξιμαδι! Thumbs up Thumbs up
    Journalisée

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « Répondre #22 le: Mardi, 30 Mai 2006, 10:43:23 »

    Citation

    Όσο για τη ροδέλα που μου αναφέρετε, θα σας παραθέσω αναλυτικά φωτογραφίες με όλα τα parts που έχω στη διάθεσή μου και χρησιμοποίησα κατά την συναρμολόγηση της έλικας, ώστε να δούμε αν κάνω κάποιο άλλο λάθος εκτός του σφιξίματος του παξιμαδιού. Σας ευχαριστώ...
    Citation

    Στην φωτογραφία που επισυνάπτω, φαίνονται όλα τα εξαρτήματα που έχω στη διάθεσή μου, αυτά που περιέχει η συσκευασία του αεροπλάνου καθώς και τα εξαρτήματα που είχε η συσκευασία του spinner. Ελπίζω να βοηθώ με αυτή τη φωτό, ώστε να λάβω κ τις προτάσεις σας...

    Σημείωση : Η συναρμολόγηση που έχω κάνει αυτή τη στιγμή (χωρίς δοκιμή) είναι με το παξιμάδι του spinner (part Θ), με την ακόλουθη σειρά : Α  Β  Ε  Γ  Δ  Θ  Η  Ι

    Παρατήρηση : Η έλικα που είχε μέσα το αεροπλάνο, είναι μεγαλύτερο νούμερο από το spinner που μου έδωσε το κατάστημα... Το spinner έπρεπε να κοπεί για να εφαρμόσει σωστά η έλικα... Όμως κατά την αγορά, το κατάστημα μου έδωσε και μία 2η έλικα (το είχα ζητήσει) η οποία όπως παρατήρησα, είναι ένα νούμερο μικρότερο από αυτήν της συσκευασίας του αεροπλάνου και ταιριάζει απόλυτα με το spinner, χωρίς αυτό να χρειάζεται να κοπεί. Θαρρώ πως πρέπει να χρησιμοποιήσω την μικρότερη ? Ή μήπως είμαι εκτός προδιαγραφών κινητήρα-αεροπλάνου μετά ?
    Journalisée

    nickman out..........
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « Répondre #23 le: Mardi, 30 Mai 2006, 10:49:18 »

    O Κωστας λεει οτι ενω το παξιμαδι σφιγκει δεξιοστροφα ενω το starter γυρναει αριστεροστροφα και οχι οτι το starter γυρναγε αναποδα απο'τι επρεπε..Με αυτα τα δεδομενα εχουμε:
    -το starter γυρναει αριστεροστροφα
    -το παξιμαδι ξεσφιξκει αριστεροστροφα
    -αρα οταν κατα την περιστροφη συνανταται καποια συμπιεση ,ποσο μαλλον αν υπαρχει 'hydravlic lock',μεγαλο μερος(ή και ολο) της δυναμης-ροπης του starter μεταφερεται στο παξιμαδι με αποτελεσμα να ξεσφιξει αφου γυρναει αριστεροστροφα!
    Ειναι σαν ακινητοποιησεις τον αξονα και στην συνεχεια πιασεις την ελικα και την γυρισεις αριστεροστροφα,δηλαδη κατα τη φορα της..Θα ξεσφιξει αν υπαρχει ενα μονο παξιμαδι! Thumbs up Thumbs up

    Χμμμ.... Σε καταλαβαίνω... Μια παρατήρηση μόνο... Δες την φωτογραφία με τα parts παρακάτω... Αν βάλω το spinner, είναι απαραίτητο το παξιμάδι "Θ"... Αν όμως μπεί το παξιμάδι "Θ" δεν μένει χώρος να βιδώσει και το παξιμάδι "Ζ" της συσκευασίας του αεροπλάνου... Πιθανές λύσεις για να μπουν 2 παξιμάδια ("Θ" και "Ζ" παξιμάδια μαζί, ή δύο παξιμάδια "Ζ"), θεωρώ πως προυποθέτουν να ΜΗΝ μπει το spinner και να εκκινώ τον κινητήρα manually...
    Journalisée

    nickman out..........
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.358



    « Répondre #24 le: Mardi, 30 Mai 2006, 11:00:30 »

    Προτιμησε τα απλα εξαρτηματα για αρχη!!Με αλλο σπινερ δεν θα ειχες προβλημα.Παρολα αυτα αν προσεχεις ,το hydravlic loock,να σφιγκεις καλα το παξιμαδι και οσα γραφτηκαν εδω μεσα δεν θα εχεις προβλημα!
    Οσο για τα σπινερ...Οσα εχω αγορασει χρεαιστικε να τα κοψω λιγο για να πιανουν την ελικα Thumbs up Thumbs up
    Journalisée

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 431



    « Répondre #25 le: Mardi, 30 Mai 2006, 16:52:36 »

    Φίλε nickman είσαι σωστός σε αυτό που λες. Αν βάλεις διπλό παξιμάδι, το πιθανότερο το spinner που έχεις δεν θα κάνει. Συμπερασματικά:
    1)Χρησιμοποίησε ένα παξιμάδι. Βίδωσε το καλά!
    2)Αν βάλεις την μεγάλη έλικα, άνοιξε λίγο τις οπές του spinner. Δεν μας λες τα μεγέθη των ελίκων που έχεις στην διάθεσή σου.
    3)Ο κινητήρας μπορεί να μπουκώσει και από υπερβολική αναρρόφηση καυσίμου στην αρχή.(Αν π.χ.κάνεις αναρρόφηση με το spinner).Πάντως σε περίπτωση μπουκώματος κάνε αυτό ακριβώς που περιγράφεις. Βγάλε το μπουζί και γύρισε τον κινητήρα για να φύγει το επιπλέον καύσιμο. Αν δεν έχεις αλλάξει την θέση του κινητήρα ή του ρεζερβουάρ, λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα.
    4)Το λάστιχο της μίζας να είναι σωστά τοποθετημένο στον κώνο της.(Καλά στερεωμένο και να μην στραβοκάθεται. Δεν φαγώνεται απότομα. Πρόσεξε το.
    Πληροφορικά υπάρχουν και λάστιχα για να βάζεις μπρος μοτέρ χωρίς spinner(εξαιρετικής αντοχής με μεταλλική ενίσχυση)

    Αυτά και καλές πτήσεις.

    Γιώργος
    Journalisée
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 618



    « Répondre #26 le: Mardi, 30 Mai 2006, 19:31:07 »

    Εννοώ ότι  εξήγησε ο v_tolias.Και hydralic lock να μην υπάρχει,πάλι συμβαίνει Ντροπή.τουλάχιστον σε εμένα!Κάθε 10 περίπου εκκινήσεις ξέσφιγγε το παξιμάδι. worry
    Journalisée
    N/JOI
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 182



    « Répondre #27 le: Jeudi, 1 Juin 2006, 01:03:11 »

    To σίγουρο είναι ότι :
    α. το παξημάδι σφίγκει δεξιόστροφα
    β. η έλικα γυρνάει αριστερόστροφα
    Αποτέλεσμα : η βίδα όσο κινειται ο κινητήρας σφίγκει
    Τωρα πόσο θα το σφίξεις ;  Είδα ότι αναφέρθικες σε πένσα , στα καταστήματα μοντελισμού υπάρχει ειδικό κλειδί σε σχήμα σταυρού με αριθμό κλειδιών Νο 10 (αυτό που χριάζεσαι) Νο 8 κ.ο.κ. αρα σφίγγουμαι όσο παίρνει  Thumbs up 
    Για το στάρτερ σου προσεξε το λάστιχο να είναι λάστιχο γιατί εάν λές ότι έλειωσε τότε δεν είναι λάστιχο (μάλλον ειναι πλαστικό).
    Στην επόμενη προσπάθεια για να βάλεις μπρός τον κινητήρα σου ανοιξε την βελόνα 2,5 έως και 3,5 στροφές και "δώσε" παραπάνω γκάζι, κράτα γερά το αεροπλάνο, κράτα χαμηλά της στροφές (λίγο πάνω από το ρελαντί) και το σημαντικότερο έλενξε τα παντα για καλή εφαρμογή .

    Καλές πτήσεις  Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο
    Journalisée

    N/JOI WORKS
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 307



    « Répondre #28 le: Vendredi, 2 Juin 2006, 17:24:31 »

    Nickman,

    Μια χαρά τα έκανες όλα εκτός από το σφίξιμο.  Βλέπω ότι χρησιμοποίησες το spinner της Kyosho και ναι πρέπει λίγο να το κόψεις με το κοπίδι για να πάρει την προπέλα που έρχεται με το calmato (12x6).  Απλά αντικατέστησε το παξιμάδι που ήρθε με το αεροπλάνο με το μακρόστενο που ήρθε με το spinner αλλά προς Θεού σφίξ’ το δυνατά με σταυρό.  Καλά έκανες που πήρες και μία 11x6.  Εγώ πετάω το calmato με 10ρα και πάει μια χαρά (θα μάθεις να προσγειώνεσαι λίγο γρηγορότερα).  Το λάστιχο του starter μην το αντικαταστήσεις δε χρειάζεται.  Ίσα ίσα τώρα πήρε και τη φόρμα του spinner σου (εκτός και αν έλιωσε τόσο ώστε να ακουμπάει το μέταλλο στον κώνο – πράγμα που δεν φαίνεται τουλάχιστον στη φωτογραφία).  Όλα αυτά που περιγράφεις τα έπαθα και εγώ στην πρώτη εκκίνηση του κινητήρα.  Από τότε πάντα φροντίζω να είναι σφιγμένο το παξιμάδι, και φροντίζω πριν βάλω μπροστά τον κινητήρα ο έλικας να μην είναι τερματισμένος αλλά χαλαρός (να μην είναι το έμβολο μέσα στον κινητήρα σε φάση συμπίεσης αλλά κάπου στη μέση).

    ΜΒ
    Journalisée

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    Pages: 1 2 [Toutes]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Fil de discussion: Εξεσφενδονισμός έλικας
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.03 secondes avec 24 requêtes.