Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 05:41:00

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 05:41:00

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 13
    Total: 13
    Choix de thème

    Pages: [1] 2  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Εξεσφενδονισμός έλικας  (Lu 8249 fois)
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « le: Vendredi, 26 Mai 2006, 13:34:25 »

    Το Calmato δυστυχώς ξαναμπήκε στο υπόστεγο για έλεγχο... Η πρώτη προσπάθεια για στρώσιμο του κινητήρα απέτυχε διότι... μας εξεσφενδονίστηκε η έλικα...  Εκπληξη
    Υποψιάζομαι οτι δεν έσφιξα καλά την βίδα που συγκρατεί την έλικα στον άξονα και όχι την αλλενόβιδα στο spinner... Ακολούθησα κατά γράμμα το Manual συναρμολόγησης όπως και το manual του κινητήρα. Δεν ξέρω αν δεν βίδωσα καλά ή φταίει κάτι άλλο...  Huh
    Το θέμα είναι οτι τρομοκρατήθηκα μόλις την είδα να πετάγεται και έπεσα στο έδαφος για "αεροπορία"¨... Αυτό το ψυχικό τραύμα πρέπει τώρα να ξεπεράσω πριν επιχειρήσω να δώσω πάλι "ζωή" στον κινητήρα μου...  Undecided
    Journalisée

    nickman out..........
    panelpni
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 311

    Γνώμη εχουν όλοι, γνώση έχουν λίγοι.


    « Répondre #1 le: Vendredi, 26 Mai 2006, 14:58:04 »

    Προσοχή παιδία! Θα μας δείξουν στις είδησης τον 9 μ.
    Εάν δεν είστε σίγουρος, ζητήστε βοήθεια από κάποιων έμπειρο.
    Όλοι έτσι κάναμε.
    Journalisée
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.358



    « Répondre #2 le: Vendredi, 26 Mai 2006, 22:52:29 »

    Δεν ξερω για εσας αλλα εγω βαζω παντα δυο παξιμαδια και ετσι δεν εχω ποτε τετοια προβληματα!!!Σφιξιμο το ενα και μετα σφιξιμο το δευτερο στο πρωτο.... Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Journalisée

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 431



    « Répondre #3 le: Vendredi, 26 Mai 2006, 22:55:45 »

    Πρόσεχε πολύ! Εκπληξη.
    Δεν θα είσαι πάντα τυχερός Ποοολύ άνεση
    Σφίξε καλά το παξιμάδι. Αν είναι 4χρονη, η μηχανή έχει δύο παξιμάδια ασφαλείας.
    Τελευταία έχω δει δύο παξιμάδια και σε δίχρονες. Αν δεν είσαι σίγουρος τι φοράει η μηχανή σου δες ξανά το manual.

    Όλα θέλουν καλό σφίξιμο. Για φαντάσου να ήσουν μπροστά από το μοτέρ Ντροπή

    Γιώργος
    Journalisée
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #4 le: Vendredi, 26 Mai 2006, 23:58:41 »

    Το συχνότερο λάθος που έχω δεί, όταν ξεβιδώνεται η έλικα, είναι η μη χρησιμοποίηση της ροδέλας σε πλαστικό κώνο.

    Δες και το http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-065.htm για τους κινδύνους στο έδαφος.
    Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #5 le: Samedi, 27 Mai 2006, 09:11:00 »

    Ευχαριστώ τον admin. Με πρόλαβε.

    jkon
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Répondre #6 le: Dimanche, 28 Mai 2006, 09:13:59 »

    Γεια σας .Το καλύτερο εινε να βάζουμε δυο παξιμάδια και να ασφαλίζουμε με  ειδική  κόλλα .Κόλλα Henkel Loctite και παξιμάδια θα βρείτε στα καταστήματα σιδερικών ειδών  Thumbs up
    Journalisée

    nickman
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « Répondre #7 le: Lundi, 29 Mai 2006, 10:52:48 »

    Πρόσεχε πολύ! Εκπληξη.
    Δεν θα είσαι πάντα τυχερός Ποοολύ άνεση
    Σφίξε καλά το παξιμάδι. Αν είναι 4χρονη, η μηχανή έχει δύο παξιμάδια ασφαλείας.
    Τελευταία έχω δει δύο παξιμάδια και σε δίχρονες. Αν δεν είσαι σίγουρος τι φοράει η μηχανή σου δες ξανά το manual.

    Όλα θέλουν καλό σφίξιμο. Για φαντάσου να ήσουν μπροστά από το μοτέρ Ντροπή

    Γιώργος

    Πράγματι, δεν είναι αστείο, ούτε παιχνίδι... Η μηχανή είναι .40 δίχρονη και έχει ένα παξιμάδι. Επίσης το spinner έχει άλλο ένα παξιμάδι δικό του. Είμαι σίγουρος πως έχω ακολουθήσει 100% τις οδηγίες συναρμολόγησης. Αυτή τη στιγμή είμαι στην εργασία μου, αργότερα το απόγευμα από το σπίτι, θα σας παραθέσω αναλυτικά φωτογραφίες από την συναρμολόγηση της έλικας ώστε να μπορέσει κάποιος φίλος από εδώ να διακρίνει την σωστή ή μη τοποθέτησή τους από εμένα.
    Όσο για το σφίξιμο, είναι η πρώτη μου συναρμολόγηση κ μάλλον έκανα λάθος. Ίσως φοβήθηκα να "δώσω" στροφές στο παξιμάδι με το φόβο κάποιου σπασίματος ή σκευρώματος... Φαντάσου οτι δεν χρησιμοποίησα το κλειδί. Και εκεί μάλλον ήταν το λάθος. Έσφιξα με το χέρι και έδωσα λίγο σφίξιμο με την πένσα. Μάλλον δεν αρκούσε αυτό. Υποτίμησα την δύναμη της μηχανής και των στροφών που αναπτύσει η έλικα...

    Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.
    Journalisée

    nickman out..........
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « Répondre #8 le: Lundi, 29 Mai 2006, 10:55:26 »

    Γεια σας .Το καλύτερο εινε να βάζουμε δυο παξιμάδια και να ασφαλίζουμε με  ειδική  κόλλα .Κόλλα Henkel Loctite και παξιμάδια θα βρείτε στα καταστήματα σιδερικών ειδών  Thumbs up

    Η κόλλα είναι απαραίτητη ? Δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα σε περίπτωση που θέλουμε να αλλάξουμε έλικα ?
    Journalisée

    nickman out..........
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « Répondre #9 le: Lundi, 29 Mai 2006, 10:58:01 »

    Το συχνότερο λάθος που έχω δεί, όταν ξεβιδώνεται η έλικα, είναι η μη χρησιμοποίηση της ροδέλας σε πλαστικό κώνο.

    Δες και το http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-065.htm για τους κινδύνους στο έδαφος.

    Το "ρούφηξα" το βιβλίο... Όσο για τη ροδέλα που μου αναφέρετε, θα σας παραθέσω αναλυτικά φωτογραφίες με όλα τα parts που έχω στη διάθεσή μου και χρησιμοποίησα κατά την συναρμολόγηση της έλικας, ώστε να δούμε αν κάνω κάποιο άλλο λάθος εκτός του σφιξίματος του παξιμαδιού. Σας ευχαριστώ...
    Journalisée

    nickman out..........
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #10 le: Lundi, 29 Mai 2006, 12:25:55 »

    Ενας λόγος που μπορεί να ξεβιδώσει η έλικα, είναι η προσπάθεια εκκίνησης με starter, όταν ο κινητήρας είναι μπουκωμένος.

    jkon
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « Répondre #11 le: Lundi, 29 Mai 2006, 12:51:51 »

    Ενας λόγος που μπορεί να ξεβιδώσει η έλικα, είναι η προσπάθεια εκκίνησης με starter, όταν ο κινητήρας είναι μπουκωμένος.

    jkon

    Η προσπάθεια για εκκίνηση έγινε όντως με starter. Ο κινητήρας είναι καινούργιος, δεν έχει εκκινηθεί ποτέ. Υπάρχει πιθανότητα να είναι "μπουκωμένος" ?
    Επίσης σημειώνω κάτι αξιοπερίεργο για μένα. Το καουτσούκ που παρεμβάλλεται μεταξύ του starter και του spinner, κάηκε... Έλιωσε στην κυριολεξία... Έμεινε μισό από το αρχικό του πάχος...
    Δεν ξέρω αν σας βοηθώ περαιτέρω με αυτό το δεδομένο...
    Journalisée

    nickman out..........
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #12 le: Lundi, 29 Mai 2006, 13:35:02 »

    Για να λιώσει το λάστιχο του starter πρέπει το starter να γύρναγε χωρίς να γυρνάει το spinner.  Αυτό ενισχύει την πιθανότητα μπουκώματος του κινητήρα, ή 'hydraulic lock' όπως είναι η αγγλική ορολογία.  Αυτό θα το καταλάβεις βγάζοντας το μπουζί και γυρνώντας τον κινητήρα ανάποδα, θα πρέπει να τρέξει πολύ καύσιμο από μέσα.  Καλό είναι να γυρίσεις και τον κινητήρα με το starter λίγο χωρίς το μπουζί για να φύγει όλο το καύσιμο από μέσα.  Μόνο προσοχή γιατί πετάγετε από πάνω, μην σου έρθει καύσιμο στο πρόσωπο.

    Ο κινητήρας δεν έχει σημασία ότι είναι καινούριος, μπορεί να τον μπούκωσες.  Μήπως τον γύρισες με το starter και το γκάζι τελείως ανοιχτό;  Το σίγουρο βέβαια είναι ότι η έλικα θέλει καλό βίδωμα για να μην φεύγει.  Locktite δεν χρειάζεται, ούτε δεύτερο παξιμάδι σε μικρούς δίχρονους κινητήρες, αλλά βέβαια είναι πρόσθετα μέτρα ασφαλείας.  Εγώ δεν έχω χρησιμοποιήσει κανένα από τα δύο ποτέ και δεν έχει φύγει ποτέ έλικα.  Ίσως τελικά το ότι δεν είχες σφίξει καλά το παξιμάδι να έσωσε τον κινητήρα, γιατί αν μου λες ότι έφαγε το λάστιχο πρέπει να τον ζόρισες πολύ, και όταν είναι μπουκωμένος μπορεί να στραβώσουν πράγματα μέσα.

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 618



    « Répondre #13 le: Lundi, 29 Mai 2006, 16:49:34 »

    Λογικό να λιώσει το λάστιχο από το starter.Προσωπικά μου έλιωνε το spinner χωρίς να έχει μπουκώσει η μηχανή.Η βίδα ξεβιδώνει μάλλον επειδή βιδώνει αντίθετα με τη φορά περιστροφής του starter Huh.Θυμάμαι τον εκπαιδευτή μου να επιμένει για δεύτερη 'τάπα' μεταξύ έλικας και παξιμαδιού. police
    « Dernière édition: Lundi, 29 Mai 2006, 16:51:54 par Κώστας » Journalisée
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #14 le: Lundi, 29 Mai 2006, 19:56:04 »

    Λογικό να λιώσει το λάστιχο από το starter.Προσωπικά μου έλιωνε το spinner χωρίς να έχει μπουκώσει η μηχανή.

    Με προσπάθεια να την βάλεις μπρος μία φορά;  Απ' ότι κατάλαβα η μηχανή είναι καινούρια και προσπάθησε να την βάλει μπροστά πρώτη φορά και σ' αυτή την διαδικασία έμεινε μισό το λάστιχο.

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Pages: [1] 2  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Fil de discussion: Εξεσφενδονισμός έλικας
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.04 secondes avec 24 requêtes.