Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.425 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 04:51:19

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 04:51:19

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:51]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 13:05]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304425
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 109
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 74
    Συνολικά: 74
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Επιλογή τηλεκατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 6438 φορές)
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 15 Απρ 2011, 14:40:53 »

    Συνονόματε νομίζω οτι το έποιασες, οτι καπου εκέι το χάνω, όμως ειμαι σχεδόν σιγουρος οτι τα κανάλια του πομπου ειναι παλι 6 και περισσότερα αντιστοιχα για τον δέκτη, δηλαδή εσυ με ένα κανάλι στο πομπο ελέγχεις  2 σερβο για τα αλειρονς  που έχεις ορισει στο δέκτη απο απλό Υ μεχρι διακλαδωτή κλπ κλπ, σωστά?
    Καταγράφηκε
    kakofonixx
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 480



    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 15 Απρ 2011, 14:45:08 »

    Παίδες καλημέρα, ευχαριστώ το φίλο που ξεκίνησε το θέμα, γιατί ψάχνομαι και εγώ για αγορά νέας Τ/Κ αλλα όσο και να θέλω δε μπορώ να καταλάβω καποια πράγματα.. και εξηγούμε, Εχω μια τετρακάναλη Τ/Κ εως τώρα για τα εκπαιδευτικά μου μοντέλα και ένα δεκτη 8 θέσεων ωστε να μπορέσω να βάλω σχεδόν όλα τα μαστερ και slave που θέλω και εως τώρα έχω δεί στα περισσότερα μοντέλα, Δηλαδή οταν προτείνετε σε ένα φίλο τουλάχιστον 6 κανάλια, πραγματικά τι έχετε στο μυαλό σας οτι μπορεί να ελέγξουμε??  1 rudder, 2 aleirons, 3 elevator, 4 γκαζι, 5 flaps, 6 retracts... τι άλλο θα μπορούσα να βάλω δηλαδή και θέλω τουλάχιστον 6?? βομβες, αλεξιπτωτα, υπάρχουν πολλά άλλα πηδάλια χειρισμού που μου διαφευγουν?? πχ εως τα 8 ή ακόμη και 12 καναλια??
    Ορθα η τεχνολογία 2,4, ορθά οι πιο εξεληγμένες Τ/Κ εχουν πιο πολλές ρυθμίσεις και συμφωνώ. Στα παραπάνω όμως?

    Παρακαλώ βοήθεια στο ξεμπέρδεμα όλων αυτών για να πάρουμε οτι πιο σωστό γίνετε.
    Δημήτρης

    συνηθως αγοραζοντας μια τ/κ με περισσοτερα καναλια δεν αγοαρζουμε μονο τα εξτρα αυτα καναλια αλλα και ενα καλυτερο μενου (μιλοντας για ψηφιακη τ/κ), περισσοτερες ρυθμισεις και ευκολιες για το σεταρισμα του μοντελου μας
    η αληθεια ειναι οτι μιλοντας για μικρα αεροπλανα 4 καναλια ειναι αρκετα!
    αλλα πχ. μια 7καναλη τ/κ θα μας δωσει ευκολιες οπως μιξεις καναλιων, d/r, expo, καμπυλες στο γκαζι κλπ πραγματα που ακουγονται κινεζικα σε εναν αρχαριο, αλλα ακρως απαραιτητα σε εναν εμπειρο χειριστη Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    wasting space via Architecture...
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 15 Απρ 2011, 14:56:22 »

    Όχι με Υ !!!2κανάλια -2 σέρβο!!
    Γιατί συνήθως  θές και ''διαφορικότητα''(άν είναι σωστός ο όρος στα Ελληνικά) στα elerons που βοηθάει στην πτήση ανεμοπτέρων,αλλά και αεροπλάνων!!!
    Οπότε άν ξεκινήσεις από εκεί, προχωράμε μετά και στα 2 κανάλια για το elevator που συναντάμε σε ακροβατικά αεροπλάνα ή τζέτ!!
    Στα μεγάλα 2κινητήρια θές οποσδήποτε 2 κανάλια και εκεί για το ''γκάζι''!!
    Μετά έχουμε φρένα-ανασυρώμενα σκέλη-αερόφρενα-καλύπτρες που ανοίγουν-φώτα-ηλεκτρονική στις μηχανές βενζίνας-διακόπτη για το σβήσιμο του κινητήρα-φλάπς(μπορεί και 4 συνολικά) και τόσα άλλα ακόμα!Φυσικά και με μια απλή 4κάναλη πετάς ένα μοντέλο,αλλά γιατί να μην κάνεις τη ζωή σου λίγο πιό εύκολη??
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Telis
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 21



    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 15 Απρ 2011, 15:50:13 »

    Αν ηξερες φιλε τι ακτινοβολια τρως στα 2.4Ghz με την τηλεκατευθηνση στους 20 ποντους απο το στηθος σου....  ουτε θα τις πλησιαζες.
    Καταγράφηκε

    Γραμμαριος - Οι γνωστοι και φιλοι ξερουν....
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.246



    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 15 Απρ 2011, 16:14:52 »

    Η ισχύς αυτών των συστημάτων δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτή των κινητών που φτάνουν ή και ξεπερνούν το 1W (~750mW - ~1W σε κλήση), ή ακόμα το πιστολάκι μαλλιών (~1W - ~2W) σε αντίθεση με τις τηλεκατεύθυνσεις που σπάνια ξεπερνού τα 500mW. Επίσης λόγω υψηλότερης συχνότητας οι τηλεκατεύθυνσεις 35.000 Mhz κλπ εκπέμπουν με πολύ μεγαλύτερη ισχύ σε σχέση με τις 2,4 Ghz (2400 Mhz). Οι 35αρες ~500mW - ~750mW και οι 2,4 Ghz περίπου ~350mW.
    Τώρα που ξέρουμε αντιλαμβανόμαστε ότι ο μύθος των παρενεργειών με τα συστήματα 2,4 Ghz καταρρίφθηκε. Αυτό δεν σημαίνει πως το θεωρώ άκακο, απλά τα άλλα είναι μάλλον χειρότερα.
    Καταγράφηκε

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    fotis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106



    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 15 Απρ 2011, 16:26:42 »

    Αν ηξερες φιλε τι ακτινοβολια τρως στα 2.4Ghz με την τηλεκατευθηνση στους 20 ποντους απο το στηθος σου....  ουτε θα τις πλησιαζες.

    Αυτο ακουγεται σοβαρο για αναλυσε το φιλε Telis

    Οσο για το θεμα της τηλεκατευθυνσης πρωτοξεκινησα με μια futaba 6καναλη φτηνη.... η επομενη που πηρα(το 2004 αν θυμαμαι καλα) ηταν η futaba 9c την οποια χρησιμοποιω ακομα και σημερα και με καλυπτει πληρως
    Καταγράφηκε
    phoenix2
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 314



    « Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 16 Απρ 2011, 02:11:27 »

    Η ισχύς αυτών των συστημάτων δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτή των κινητών που φτάνουν ή και ξεπερνούν το 1W (~750mW - ~1W σε κλήση), ή ακόμα το πιστολάκι μαλλιών (~1W - ~2W) σε αντίθεση με τις τηλεκατεύθυνσεις που σπάνια ξεπερνού τα 500mW. Επίσης λόγω υψηλότερης συχνότητας οι τηλεκατεύθυνσεις 35.000 Mhz κλπ εκπέμπουν με πολύ μεγαλύτερη ισχύ σε σχέση με τις 2,4 Ghz (2400 Mhz). Οι 35αρες ~500mW - ~750mW και οι 2,4 Ghz περίπου ~350mW.
    Τώρα που ξέρουμε αντιλαμβανόμαστε ότι ο μύθος των παρενεργειών με τα συστήματα 2,4 Ghz καταρρίφθηκε. Αυτό δεν σημαίνει πως το θεωρώ άκακο, απλά τα άλλα είναι μάλλον χειρότερα.

    Αν και ξεφευγουμε απο το θέμα, μικρο ρόλο παιζει η εκπεμπομενη ισχυς απο μόνη της. Ο συνδυασμος μεταξυ ισχύος και συχνοτητας εκπομπης εχει να κανει με την εκδήλωση βιολογικων παρενεργειων στο ανθρωπινο σωμα. Στα 35 μπορει η ισχύς να ειναι μεγλυτερη ομως δεν αποροφατε η ενεργεια απο το ανρθωπινο σωμα αλλα το διασχιζει και φευγει.. Σε αντιθεση με τις μικροκυματικες συχνοτητες που αποροφωνται απο το σωμα σε μεγαλυτερο βαθμό, οχι ομως ικανο (οχι αποδεδειγμενα) να προξενησει το οτιδήποτε. Συμφωνω πάντως οτι το κνητο στο κεφαλι ειναι πολυ χειροτερο.
    Καταγράφηκε

    cessna 172
    yak 54
    pc9
    rv9 e-flite
    easy fly
    wilga 2000
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: Επιλογή τηλεκατεύθυνσης
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.