Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:22:32

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:22:32

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 28
    Total: 30
    Choix de thème

    Pages: [1] 2 3 4  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: απορια?  (Lu 9375 fois)
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 119


    « le: Mardi, 21 Dιc. 2010, 22:42:08 »

    μπορει να μου εξηγησει καποιος τι εννοουμε οταν λέμε πτέρυγα σε ένα αεροπλανο? Επίσης ακουω οτι τι ταδε αεροπλανο έχει μεγάλο πτερυγικο φορτιο ενω το αλλο μικρο φορτο πτερυγας. Αυτο στην πραξη πως μεταφραζεται?
    Journalisée

    Τηλέμαχος
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #1 le: Mardi, 21 Dιc. 2010, 22:55:24 »

    Πτερυγα ενοουμε τα "φτερα" του αριστερα και δεξια σαν ενα κομματι και το λεμε πτερυγα
    Αναλογα με το εμβαδο της πτερυγας και το βαρος του αεροσκαφους ,δηλ γρ ανα τετραγωνικη παλαμη ,ουγκιες ανα τετραγωνικο ποδι κτλ,
    το φορτιο της σε μαζα ανα μοναδα επιφανειας ονομαζετε πτερυγικος φορτος
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #2 le: Mardi, 21 Dιc. 2010, 23:13:10 »

    Αυτο στην πραξη πως μεταφραζεται?

    Μεγάλο πτερυγικό φορτίο --> μεγάλη ταχύτητα για απογείωση, ευκολότερη απώλεια στήριξης,
    περισσότερη αδράνεια στον αέρα, μεγαλύτερος κίνδυνος σπασίματος φτερού.

    Μικρό πτερυγικό φορτίο --> ευκολότερη απογείωση, ικανότητα πτήσης και με μικρή ταχύτητα,
    περισσότερο ευάλωτο στους ανέμους, καλύτερο μάλλον για τα περισσότερα στυλ πτήσης.
    Journalisée

    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 119


    « Répondre #3 le: Mardi, 21 Dιc. 2010, 23:17:37 »

    ευχαριστω φιλοι μου... Thumbs up και κατι τελευταιο, η αεροτομη ειναι το ιδιο πραγμα με την πτερυγα?
    Journalisée

    Τηλέμαχος
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.210


    « Répondre #4 le: Mardi, 21 Dιc. 2010, 23:24:17 »

    Με τις αεροτομες κατασκευαζονται οι πτερυγες σε οτι σχημα και μεγεθος θελουμε.
    Θα σου λυθουν περισοτερες αποριες αν ξεκινησεις και απο εδω

    http://jkon.aeromodelling.gr/page-3.htm#11

    Αν δεν καταλαβεις κατι εδω ειμαστε.
    Journalisée
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 119


    « Répondre #5 le: Mardi, 21 Dιc. 2010, 23:50:48 »

    ευχαριστω kiril το εντοπισα!
    Journalisée

    Τηλέμαχος
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 192



    « Répondre #6 le: Vendredi, 1 Juil. 2011, 01:05:38 »

    Καλησπέρα,

    Είμαι νέος αερομοντελιστής και έχω ξεκινήσει με επιτυχία τις πρώτες μου πτήσεις… έχω πάρει ένα fms Cessna 182 και μόλις σήμερα μου χάλασε το ένα servo στο δεξί φτερό του αεροπλάνου μου… αγόρασα ένα καινούριο αλλά όταν το τοποθέτησα σε έναν έλεγχο παρατήρησα ότι τα aerolin αντί να κάνουν αντίθετη κίνηση έκαναν και τα δυο την ιδία… πως μπορώ να το διορθώσω αυτό??? Όλα τα servo δε πρέπει να γυρίζουν με την ίδια φορά?Huh Undecided

    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων…
    « Dernière édition: Vendredi, 1 Juil. 2011, 01:40:16 par Le_Roi » Journalisée

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #7 le: Vendredi, 1 Juil. 2011, 07:06:53 »

    προφανως πηρες αλλη μαρκα απο αυτη που ειχε

    αυτο που μπορεις να κανεις (ειναι ή να το βαλεις ''τουμπα'' αναποδα ή να βαλεις αναποδα το Hornακι

    Αυτο εξαρταται απο το πως μπαινει το σερβο
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 742



    « Répondre #8 le: Vendredi, 1 Juil. 2011, 09:41:33 »

    προσπαθησε να κανεις αυτο που λεει ο φιλος ilias και αν δεν ταιριαζει,αγορασε ενα servo reverser.
    Journalisée

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 192



    « Répondre #9 le: Vendredi, 1 Juil. 2011, 11:51:27 »

    Δυστυχώς δε γίνεται να μπει ανάποδα το servo….  Θυμός
    Δε το ήξερα ότι υπάρχει reverse θα ψάξω να βρω ένα…

    Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!!
    Journalisée

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 742



    « Répondre #10 le: Vendredi, 1 Juil. 2011, 11:52:26 »

    Δυστυχώς δε γίνεται να μπει ανάποδα το servo….  Θυμός
    Δε το ήξερα ότι υπάρχει reverse θα ψάξω να βρω ένα…

    Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!!

    Thumbs up
    Journalisée

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    Tgeo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 96


    « Répondre #11 le: Vendredi, 1 Juil. 2011, 12:34:18 »

    Δυστυχώς δε γίνεται να μπει ανάποδα το servo….  Θυμός
    Δε το ήξερα ότι υπάρχει reverse θα ψάξω να βρω ένα…

    Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!!


    Έχω αυτό http://www.heli-world.com/detail.aspx?ID=5677 και δεν το χρισημοποιώ πλέον.
    Αν ενδιαφέρεσε στείλε μου ΠΜ
    Journalisée
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #12 le: Vendredi, 1 Juil. 2011, 14:03:10 »

    Έτσι κι αλλιώς όμως με 2 διαφορετικής μάρκας-τύπου σέρβο θα πάρεις μάλλον διαφορετικές γωνίες κίνησης
    και διαφορετική ταχύτητα και δεν είναι η καλύτερη λύση μάλλον.
    Υπάρχει και πιο απλή λύση, να αγοράσεις άλλο ένα σέρβο ίδιο με το τελευταίο που αγόρασες  Χαμόγελο
    Journalisée

    kakofonixx
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 480



    « Répondre #13 le: Vendredi, 1 Juil. 2011, 14:38:10 »

    τα δυο σερβο στα aileron πρεπει απαραιτητα να ειναι ακριβως ιδια για τους λογους που ανεφερε παραπανω ο Yankos
    λυση: αν τα αλλα δυο σερβο της ουρας ειναι ομοια με αυτα που εχει στα aileron, βαλε αυτο που αγορασες πχ. στο rudder και βαλε το "μαμα" σερβο του rudder στη θεση του χαλασμενου aileron Wink

    οσο για την αναποδη κινηση αν η τ/κ σου ειναι απλη τετρακαναλη (αυτη που υπηρχε στο πακετο του αεροπλανου) χρειαζεσαι servo reverser.
    αν εχεις αγορασει καποια αλλη ψηφιακη και εχεις απο πεντε καναλια και ανω στην τ/κ και στο δεκτη σου τοτε δε χρειαζεσαι κατι εξτρα και μπορεις να το φτιαξεις απο το μενου της τ/κ
    Journalisée

    wasting space via Architecture...
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #14 le: Vendredi, 1 Juil. 2011, 14:49:51 »

    τα δυο σερβο στα aileron πρεπει απαραιτητα να ειναι ακριβως ιδια για τους λογους που ανεφερε παραπανω ο Yankos
    λυση: αν τα αλλα δυο σερβο της ουρας ειναι ομοια με αυτα που εχει στα aileron, βαλε αυτο που αγορασες πχ. στο rudder και βαλε το "μαμα" σερβο του rudder στη θεση του χαλασμενου aileron Wink

    Πολύ σωστά, μπορεί να βάλει κάποιο σέρβο από την ουρά στα έλερονς για να είναι ίδια
    και το καινούριο-ανάποδο σέρβο των έλερονς να το βάλει στην ουρά και να κάνει reverse από την τ/κ
    οπότε δεν χρειάζεται να αγοράσει τίποτα. Οι πρακτικές της οικονομικής κρίσης  Grin
    Journalisée

    Pages: [1] 2 3 4  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Fil de discussion: απορια?
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.022 secondes avec 26 requêtes.