ότι και να πεις είναι λίγο.
εύχομαι να γίνει μια μαλακία για να βάλουν μυαλό οι υπόλοιποι μιας και είναι μπόλικοι οι άσχετοι που έχουν στην κατοχή τους multikopter και δεν ξέρουν τι σημαίνει τηλεκατεύθυνση.
1. οποιοσδήποτε φωτογράφος έχει πλέον στην κατοχή του ένα multicopter και αφού έχει κάνει το πολύ 2 ώρες εκπαίδευση έχει βγει παγανιά για γάμους και βαφτίσια
2 από την άλλη πλευρά ο κάθε μοντελιστής
όχι πεπειραμένος το τονίζω έχει πάρει ένα multicopter και αφού είναι άσχετος από φωτογραφία κάνει ακριβώς το ίδιο. καταστάσεις για γέλια.
υπάρχουν όμως και αυτοί που τα έσκασαν για να φτιάξουν ότι ασφαλέστερο παίζει για πτήση σε multi, έχουν γνώση από φωτογραφία,πτήση,και ασφάλεια και τηρούν τους κανόνες. όμως δεν μπορούν να βγάλουν χρήματα ώστε να κάνουν απόσβεση σε ότι πλήρωσαν
γιατί πήγαν η παραπάνω κατηγορίες και χτυπάνε τιμές του πενηντάρικου με αποτέλεσμα να μην μπορούν να κάνουν σωστή δουλειά, να πετάνε στο έλα χάρε να τους πάρεις, και φυσικά να έχουν χαλάσει όλη την αγορά.
προσωπικά έχω και εγώ multicoptera και αρκετά ακριβά φτιαγμένα με ασφάλεια και με όποια εμπειρία πτητική με κατέχει. όσοι με γνωρίζουν από εδώ και από κοντά καταλαβαίνουν τι εννοώ, και πότε δεν πήγα παρότι μου ζητήθηκε δεκάδες φόρες να φωτογραφίσω πάνω από κόσμο.
Aκούστε ένα γεγονός που έτυχε μπροστά μου 3 συνεχόμενες μέρες.
Δευτερα, μπαίνω σε κατάστημα για κάποια parts μετά από λίγο μπαίνει ένας τύπος. ζητάει από το κατάστημα gimbal phandom και gopro και κάνει την αγορά. πιάνω εσκεμμένα την συζήτηση, είστε φωτογράφος? ναι. τι είδος φωτογραφίας κάνετε? γάμους βαφτίσεις. έχετε εμπειρία από αερομοντέλα? xaxaxa μα φυσικά. στο φεύγα ακούω να ρωτάει το κατάστημα, ρε si ποιο είναι το trim που μου λένε συνέχεια???
Τρίτη στο ίδιο κατάστημα για συμπλήρωμα parts, τσούπ να σου νέος φωτογράφος. xaxaxaxa. τα κλασικά gimba και f550 .μισή ώρα το κατάστημα να του εξηγήσει πως λειτουργεί ruder και που χρειάζεται.
Πέμπτη απόγευμα, αλλαγή ένα parts στο ίδιο κατάστημα. μπαίνει μοντελισταράς. αγορά gimbal και ερωτήσεις συνδεσμολογίας. κοιτάω το hexa του. πάει το μάτι μου σε αυτό το κομμάτι που λέγεται δεκτής ( τι να κάνουμε έχω κόμπλεξ με το θέμα ασφάλειας στην επαφή μοντέλο με τηλεκατεύθυνση. και τι βλέπω
hobbyking resiver και trasmiter .
το 80% από αυτούς που εχουν ένα multi στο χέρι τους δεν έχουν ιδέα από από κανόνες και τρόπους ασφαλείας, δεν τους κατηγορώ, κατηγορώ όμως όσους ξέρουν το αντικείμενο και τους βλέπουν να κάνουν τις όποιες μαλακίες χωρίς να τους λένε το παραμικρό.
ξέρω αρκετούς που έδωσαν τα φράγκα για να φτιάξουν κάτι αξιόλογο και να πάρουν μεροκάματο, και στην πορεία τα άφησαν και τα πούλησαν γιατί πήγε ο άσχετος και έκανε την δουλειά για 20 άντε 30 euro.
είναι μια κατηγορία λοιπόν που αν εξελιχθεί χωρίς τις σωστές βάσεις και δεν φρενάρει στο πως έχουν τα πράγματα αυτη την στιγμή θα κάνει το μέγιστο κακό ακόμα και σε αυτούς που δεν πετάνε multicopter.
επειδή λοιπόν ξέρω ότι ο οποιοσδήποτε θα πάρει το πληκτρολόγιο και θα κράξει,
αρκετά χρόνια πριν έγινε η στραβή χωρίς το μοντέλο να είναι στον αέρα ούτε καν σε troxodromsi,έτυχε να χτυπήσει κάποιος από λάθος δικό του. φανταστείτε τι σας λέω. και έχασα τα αυγά και τα πασχάλια από την στεναχώρια μου και φυσικά από την εξέλιξη.
όταν σας τύχει κάτι παρόμοιο τότε θα δεις γέλια γιατί κάνεις από τις πρώτες κατηγορίες δεν έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του την στραβή.
όλοι κάνουμε δουλειές με αερομοντέλα.
άλλοι καλύτερες και άλλοι χειρότερες, άλλοι φθηνότερες και άλλοι ακριβότερες,
μα πάνω από αυτά το θέμα ασφαλές πτήση θα πρέπει να μπει στο εγκέφαλο όλων μας.πάντα φιλικά
Δημήτρης,