Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 21:32:26

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 21:32:26

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 20:48]

    [Aujourd'hui à 14:26]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    par geoli
    [Lundi, 29 Avril 2024, 20:29:39]

    [Lundi, 29 Avril 2024, 00:26:02]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 18:49:06]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:17:30]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:16:39]

    [Jeudi, 18 Avril 2024, 00:29:29]

    [Mercredi, 17 Avril 2024, 13:52:00]

    [Mardi, 16 Avril 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304439
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 208
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 3
    Invités: 175
    Total: 178
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Για αρχαριο: cessna ep400 vs focus ep400?  (Lu 6717 fois)
    UserX
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 14


    « Répondre #15 le: Jeudi, 24 Janv. 2008, 15:45:33 »

    επίσεις, εγώ όσο μπορούσα τα ρύθμισα όλα και έχω την εντύπωση ότι είμαι οκ. Το θέμα είναι ότι ώς αρχάριος, δεν μπορώ να καταλάβω εύκολα, αν το αεροπλάνο στον αέρα πετάει σωστά. Δηλαδή, μπορεί να το ρίξω από λάθος χειρισμό και να νομίζω ότι φταίει κάποια ρύθμιση. Καλό θα ήταν να το δώσω σε κάποιο προχωρημένο, ο οποίος θα μπορέσει πιο εύκολα να εντοπίσει αν χρειάζεται κάποια περεταίρω ρύθμιση. Οπότε εγώ και το ξαδερφάκι κερνάμε καφέ σε κάποιο καλό σαμαρείτη που να μένει κοντά στην ΄πυλαία, και να θέλει-μπορεί να μας βοηθήσει! Δηλαδή να πετάξει τα αεροπλάνα και να δει αν αρχικά είναι ρυθμισμένα ώστε να μπορέσουν να μας βοηθήσουν στην πτήση τους. Η περιοχή που ανέφερα παραπάνω, είναι στα Κωνσταντινοπολίτικα, κάτω από την εκκλησία του Αγ. Χρυστοφόρου.

    Ευχαριστώ πολύ για τις κατατοπιστικότατες απαντήσεις σας!

    Υ.Γ. Υπήρξα πρίν 10 χρόνια αυτοκινητομοντελιστής και έτρεχα και σε αγώνες στην κατηγορία θερμικών 1:8. Είπα τώρα να το ρίξω στον αερομοντελισμό!
    Journalisée
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 458



    « Répondre #16 le: Jeudi, 24 Janv. 2008, 17:14:55 »

    Το κάθε σημείο θα απέχει από την άτρακτο περίπου το μισό της απόστασης με την άκρη του φτερού, και στο πλάτος του φτερου σε εκείνο το σημείο θα υπολογίσω στο 30% το σημείο ζύγησης? Στο σημείο εκείνο θα πρέπει το αεροπλάνο να μην μπαλατζάρει το μπροστα με το πίσω?

    Θα μετρήσεις και θα κάνεις τον εξής υπολογισμό:
    Μέση χορδή = (χορδή στη βάση του φτερού + χορδή στην άκρη του φτερού) / 2
    Θα ψάξεις με το χάρακα κατά μήκος του φτερού να δεις που έχεις πλάτος φτερού ίσο με τη μέση χορδή που υπολόγισες.
    Εκεί θα υπολογίσεις και θα σημαδέψεις το 30%.
    Το αεροπλάνο πρέπει να ισορροπεί εκεί. Καλύτερα και με μια μικρή κλίση, περίπου 5 μοίρες, προς τα εμπρός.

    Όσο θα το έχεις στον πάγκο, κοίταξε να δεις αν γίνεται να αυξομοιώνεις τις διαδρομές των πηδαλίων.
    Μπορεί να βοηθήσει στο μέλλον για να γίνει λιγότερο ευαίσθητο.

    Υ.Γ. Υπήρξα πρίν 10 χρόνια αυτοκινητομοντελιστής και έτρεχα και σε αγώνες στην κατηγορία θερμικών 1:8. Είπα τώρα να το ρίξω στον αερομοντελισμό!
    Τουλάχιστον δεν θα έχεις πρόβλημα προσανατολισμού όταν έρχεται κατά πάνω σου Thumbs up
    Που να έβλεπες τι πάθαμε οι περισσότεροι την πρώτη φορά.

     beer
    Journalisée
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.075



    « Répondre #17 le: Jeudi, 24 Janv. 2008, 18:35:36 »

    Καλησπέρα σε όλους.

        Καταρχήν παιδιά μην απογοητεύεστε επειδή δεν τα πήγατε καλά την πρώτη φορά. Για να τα πάει κάποιος καλά από την πρώτη φορά, πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά τη θεωρία πτήσης του αεροπλάνου ώστε να καταφέρει μόνος του να το ρυθμίσει στοιχειωδώς σωστά, να έχει εξασκηθεί στον εξομοιωτή πάρα πολύ ώστε οι αντιδράσεις των δακτύλων στα στικ να έχουν γίνει πια υποσυνείδητες και φυσικά να είναι στο χώρο πτήσης και κάποιος πιο έμπειρος, που να εποπτεύει την κατάσταση. Παρακολουθώντας τη συζήτηση ,διαπιστώνω ότι εσείς δεν είχατε καμιά από αυτές τις προυποθέσεις. Φαντάζομαι πως τα αεροπλάνα σας είναι εντελώς αρύθμιστα και δεν εννοώ μόνο το κέντρο βάρους αλλά και το σωστό κεντράρισμα των πηδαλίων. Στον εξομοιωτή δεν εξασκηθήκατε όσο θα έπρεπε αλλά βιαστήκατε και μόλις μάθατε να ψιλοχειρίζεστε το αεροπλάνο στον εξομοιωτή, πήγατε κατευθείαν για πτήση και μάλιστα μόνοι σας. Με αυτά τα δεδομένα, το γεγονός ότι κρατήσατε το αεροπλάνο να πετάει για ένα ολόκληρο λεπτό, μην το πείτε ούτε του παππά.
        Το καλύτερο πάντως είναι αφού στο χωράφι που πετάτε μαζεύονται και άλλοι που πετούν αεροπλάνα, να τους παρακαλέσετε να σας δείξουν ορισμένα πράγματα και να ελένξουν και τα αεροπλάνα σας. Μην προσπαθήσετε σε αυτό το χόμπυ να ξεκινήσετε μόνοι σας. Θα τα καταφέρετε βέβαια κάποια στιγμή αλλά στο μεταξύ ,τα αεροπλάνα σας από φελιζολένια θα έχουν γίνει κυανοακρυλικά.

    Φιλικά Κώστας.
    Journalisée
    Periklis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 352



    « Répondre #18 le: Jeudi, 24 Janv. 2008, 19:26:25 »

    Ενα γενικότερο συμπέρασμα είναι οτι: Αρχάριος στον αερομοντελισμό+αγορά πρώτου αεροπλάνου απ το internet δεν είναι και ότι καλύτερο... Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση

    Υπομονή...
    Journalisée
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.031


    WWW
    « Répondre #19 le: Jeudi, 24 Janv. 2008, 20:56:17 »

    Άλλη μια στον Περικλή  Thumbs up
    Journalisée

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    UserX
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 14


    « Répondre #20 le: Vendredi, 25 Janv. 2008, 10:40:00 »

    Καλησπέρα σε όλους.

        Καταρχήν παιδιά μην απογοητεύεστε επειδή δεν τα πήγατε καλά την πρώτη φορά. Για να τα πάει κάποιος καλά από την πρώτη φορά, πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά τη θεωρία πτήσης του αεροπλάνου ώστε να καταφέρει μόνος του να το ρυθμίσει στοιχειωδώς σωστά, να έχει εξασκηθεί στον εξομοιωτή πάρα πολύ ώστε οι αντιδράσεις των δακτύλων στα στικ να έχουν γίνει πια υποσυνείδητες και φυσικά να είναι στο χώρο πτήσης και κάποιος πιο έμπειρος, που να εποπτεύει την κατάσταση. Παρακολουθώντας τη συζήτηση ,διαπιστώνω ότι εσείς δεν είχατε καμιά από αυτές τις προυποθέσεις. Φαντάζομαι πως τα αεροπλάνα σας είναι εντελώς αρύθμιστα και δεν εννοώ μόνο το κέντρο βάρους αλλά και το σωστό κεντράρισμα των πηδαλίων. Στον εξομοιωτή δεν εξασκηθήκατε όσο θα έπρεπε αλλά βιαστήκατε και μόλις μάθατε να ψιλοχειρίζεστε το αεροπλάνο στον εξομοιωτή, πήγατε κατευθείαν για πτήση και μάλιστα μόνοι σας. Με αυτά τα δεδομένα, το γεγονός ότι κρατήσατε το αεροπλάνο να πετάει για ένα ολόκληρο λεπτό, μην το πείτε ούτε του παππά.
        Το καλύτερο πάντως είναι αφού στο χωράφι που πετάτε μαζεύονται και άλλοι που πετούν αεροπλάνα, να τους παρακαλέσετε να σας δείξουν ορισμένα πράγματα και να ελένξουν και τα αεροπλάνα σας. Μην προσπαθήσετε σε αυτό το χόμπυ να ξεκινήσετε μόνοι σας. Θα τα καταφέρετε βέβαια κάποια στιγμή αλλά στο μεταξύ ,τα αεροπλάνα σας από φελιζολένια θα έχουν γίνει κυανοακρυλικά.

    Φιλικά Κώστας.

    Φίλε μου έχεις απόλυτο δίκαιο. Αν και, τα κεντραρισματα (ρυθμίσεις) πρέπει να είναι οκ. Είπαμε, δεν είμαστε και εντελώς στραβάδια Χαμόγελο. Εξάλου το αεροπλάνο ήταν 90% συναρμολογημένο. Το κέντρο βάρους είναι ΟΚ. Το έλεγξα χτές. Τώρα το ότι δεν υπήρχε έμπειρος να μας βοηθήσεις.... αυτό δεν μπορέσαμε να το επιτύχουμε δυστυχώς. Το κακό με το aero pro, είναι ότι από default έχει μονο θερμικά αεροπλάνα, τα οποία έχουν αρκετή δύναμη, και σε βοηθάνε να διορθώσεις λάθος κινήσεις. Χτες έβαλα κάποια plugins, και βρήκα παρόιμια αεροπλανάκια (ηλεκτρικά - foamies) με τα δικά μας. Εκεί κατάλαβα ότι τα πράγματα είναι διαφορετικά (θεωρώ πιο δύσκολα). Σαφώς θα πρέπει να παίξω περισσότερες ώρες με το sim, και σαφώς θα πρέπει να μας παρακολουθήσει κάποιος στη δεύτερη απόπειρα.

    Όσο για την αγορά από το internet, δεν νομίζω να έχει καμια σχέση με το γεγονός ότι είμαστε αρχάριοι. Τα ψάξαμε τα μοντέλα πρίν προβούμε στην αγορά τους. Ρωτήσαμε κάποιος ανθρώπους έμπειρους στο χώρο, και "ξεψαχνισαμε" και το forum. Εξάλλου το 50-60% των αγορών μου τις πραγματοποιώ από το internet για δικούς μου λόγους. Οπότε ας παραμείνουμε καλύτερα στην ουσία.

    Κατι ακόμη. Χτές, έβγαλα τον έλικα που είχε με 2 πτερύγια, και έβαλα ένα τριπτέριγο. Η δύναμη του αεροπλάνου αυξήθηκε θεαματικά! Αυτό θα με βοηθήσει περισσότερο λέτε, δεδομένου του ότι στην πρώτη πτήση μου φάνηκε ότι το αεροπλάνο δεν είχε τη δύναμη να διορθώσει λάθος μανούβρες? Ή να το αφήσω όπως είναι?

    Ευχαριστώ!

    Journalisée
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 458



    « Répondre #21 le: Vendredi, 25 Janv. 2008, 13:42:41 »

    Κατι ακόμη. Χτές, έβγαλα τον έλικα που είχε με 2 πτερύγια, και έβαλα ένα τριπτέριγο. Η δύναμη του αεροπλάνου αυξήθηκε θεαματικά! Αυτό θα με βοηθήσει περισσότερο λέτε, δεδομένου του ότι στην πρώτη πτήση μου φάνηκε ότι το αεροπλάνο δεν είχε τη δύναμη να διορθώσει λάθος μανούβρες? Ή να το αφήσω όπως είναι?

    Αυτό είναι λίγο έκπληξη. Συνήθως οι τρίφτερες έλικες έχουν λιγότερη απόδοση.
    Ίσως οφείλεται σε διαφορετική διάμετρο και βήμα ή απλά καλύτερη ποιότητα.
    Αν αυξήθηκε η δύναμη φυσικά να τη χρησιμοποιήσεις.
    Κοίταξε μόνο μην σου άλλαξε το κέντρο βάρους.

    Στο ότι η λιγότερη δύναμη δυσκολεύει το χειρισμό για τους λόγους που είπες, συμφωνώ κι εγώ απόλυτα.

    Γιώργος
    Journalisée
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #22 le: Vendredi, 25 Janv. 2008, 13:58:18 »

    Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις είναι το αν ο συγκεκριμένος έλικας κάνει για το συγκεκριμένο μοντέλο.  Αν στον έδωσε κάποιος που ξέρει ότι κάνει έχει καλώς.  Αν όχι, θα πρέπει να ταιριάζει στο μοτέρ και επίσης να μην τραβάει περισσότερα αμπέρ απ' ότι μπορεί να αντέξει το speed control που έχει το μοντέλο γιατί θα στο κάψει.

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #23 le: Lundi, 28 Janv. 2008, 07:33:50 »

    Είχα πετάξει κάποτε ένα Focus EP400 και οι κινήσεις του (μου είπαν οτι έτσι ήταν στο κουτί του) ήταν υπερβολικές, τουλάχιστον στα ailerons. Μετά την διόρθωση πήγαινε μια χαρά και έβγαζε και βασικά ακροβατικά χωρίς ιδιαίτερο ζόρι.

    Για την δύναμη στον αρχάριο θα διαφωνήσω, συνήθως αυξάνει την ζημιά γιατί δεν ξέρει να την χρησιμοποιήσει προς όφελος του.
    Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    UserX
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 14


    « Répondre #24 le: Lundi, 28 Janv. 2008, 09:49:47 »

    Είχα πετάξει κάποτε ένα Focus EP400 και οι κινήσεις του (μου είπαν οτι έτσι ήταν στο κουτί του) ήταν υπερβολικές, τουλάχιστον στα ailerons. Μετά την διόρθωση πήγαινε μια χαρά και έβγαζε και βασικά ακροβατικά χωρίς ιδιαίτερο ζόρι.

    Για την δύναμη στον αρχάριο θα διαφωνήσω, συνήθως αυξάνει την ζημιά γιατί δεν ξέρει να την χρησιμοποιήσει προς όφελος του.

    To cessna pou exo ego einai pio "bato" gia arxario. To Focus to exei o xaderfos kai sigoura tha diskoleftei perissotero.

    Ego to mono problima pou exo einai to exis: Sta ailerons otan stribo apo ti mia meria epanerxetai stin efthya, alla otan stribo apo tin alli, gia kapoio logo den epanerxontai teleios. Upopsiazomai oti afto ofeiletai stis tribes tis ntizas mesa apo to solinaki. Alla to problima epanaforas einai MONO otan stribo dexia to stik. Pos mporo na to diorthoso afto?

    Tha anebaso argotera mia foto na deite pos einai i diataxi kato apo to ftero.
    Journalisée
    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Fil de discussion: Για αρχαριο: cessna ep400 vs focus ep400?
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.048 secondes avec 28 requêtes.