Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:27:19

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:27:19

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 32
    Total: 33
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Προστασία Jet-Fuel απο μόλυνση  (Lu 4731 fois)
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #15 le: Lundi, 28 Juin 2021, 12:38:01 »

    Στα τζετ δεν αδειάζουμε μιας και υπάρχει και το 2ο ντεπόζιτο που πρέπει να είναι πάντα γεμάτο για την αποφυγή φυσαλίδων   Thumbs up
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    ichiban
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 86



    « Répondre #16 le: Lundi, 28 Juin 2021, 12:49:36 »

    Σωστά !! Η εμπειρεία μετράει πάντα !!
    Γιάννης
    Journalisée
    ichiban
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 86



    « Répondre #17 le: Lundi, 28 Juin 2021, 12:55:09 »

    Α! Υπάρχει η ΑΠΟΛΥΤΗ λύση: ο ουροσυλλέκτης!!!

    Γιάννης
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #18 le: Lundi, 28 Juin 2021, 18:57:33 »

    https://conidia.com/aviation-fuel-testing/#jig
    Journalisée
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 106


    « Répondre #19 le: Mardi, 29 Juin 2021, 10:05:32 »

    Ευχαριστουμε για το θεμα.
    Ερωτηση: Εαν φιλτραρω το καυσιμο καθώς το βάζω στο field box, πόσο καιρο περιπου θα ειναι ασφαλες για χρηση χωρις πρόσθετα χημικα;
    Εννοειται σωστα κλεισμενο το καπακι, και σε χωρο με κανονικη υγρασια (<50%).
    Journalisée
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Répondre #20 le: Mercredi, 30 Juin 2021, 00:06:06 »

    Καλημέρα,
    Γιά να μην κουραζόσατε  υπάρχει έτοιμη επαγγελματική λύση που χρησιμοποιούν όσοι έχουν μεγάλους κινητήρες ντίζελ (φορτηγά, περονοφόρα κλπ), ειδικό πρόσθετο μικροβιοκτόνο - καθαριστικό κυκλώματος ντίζελ. Κάθε συκευασία βέβαια  έιναι για 200  λίτρα ντίζελ αλλά φαντάζομαι ότι μπορούμε να κάνουμε διαίρεση. Θα το βρείτε σε μεγάλο κατάστημα λιπαντικών και ανταλλακτικών.
    Γιάννης

    τα 120 γραμ. συνολικά του BIOBOR που εβαλα  φωτογραφία , ειναι για 1200λίτρα καυσίμου Και είναι το πιο αξιόπιστο από τα προϊόντα

    Υ.Γ.
    Α! Επίσης αν αδειάζουμε τα ρεζερβουάρ μετά τις πτήσεις δεν μένει υλικό για να μολυνθεί, απλά!
    Γιάννης

    Δυστυχώς όχι. Η μόλυνση δεν αφαιρείται με το άδειασμα.
    Journalisée

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 487



    « Répondre #21 le: Samedi, 8 Janv. 2022, 13:16:07 »

    Ως γνωστόν τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα τζετ μας ειναι υδρόφιλα με αποτέλεσμα να δεσμεύουν όποια υγρασία απο το περιβάλλον.
    Στο νερό αυτο δημιουργούνται μύκητες που με την σειρά τους θα βουλόσουν αντλίες ήλεκτρο βαλβίδες φίλτρα κλπ
    Mε αποτέλεσμα ο κινητήρας να δυσλειτουργεί .... και έσβησε , το σπάσαμε ...και τα ρίχνουμε στον κατασκευαστή , σε παρεμβολές και δε συμμαζεύεται .

    Αυτοί οι μύκητες στα διάφανα σωληνάκια φαίνονται σαν μικρές τρίχες .

    Το να αδειάσουμε το σύστημα και να γεμίσουμε με καθαρό καύσιμο δε θα αλλάξει τίποτα. Έχουν ήδη μολυνθεί όλα .
    Τα δοχεία που χρησιμοποιούμε , οι αντλίες  και τα μοντέλα . Και θα μολυνθεί και το καινούργιο καύσιμο που θα γεμίζουμε.


    Για την επιτυχή αντιμετώπιση εμπιστεύομαι εδώ και πάρα πολλά χρόνια δύο προϊόντα .
    Το ενα ειναι το MRFUNNEL φίλτρο που διαχωρίζει το νερό και το δεύτερο ειναι το BioBor .

    Φιλτράρουμε το καύσιμο και πετάμε το νερό , προσθέτουμε το BioBor στην αναλογία που αναγράφετε στην συσκευασία.
    Για το "shock treatment" περιμένουμε 24 ώρες . Το "maintenance treatment" να επαναλαμβάνετε σε κάθε καινούργιο καύσιμο.
     
    Cat over+out





    Καλημέρα.
    Ήθελα να ρωτήσω αν το φίλτρο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για καύσιμο στο οποίο έχει προστεθεί turbine oil ή χρησιμοποιείται πριν γίνει η ανάμιξη.
    Επίσης αν στην Ελλάδα μπορούμε να βρούμε το BioBor.
    Ευχαριστώ.
    Journalisée
    Pylex
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 17


    « Répondre #22 le: Dimanche, 9 Janv. 2022, 09:30:40 »

     Thumbs up
    Journalisée
    Pylex
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 17


    « Répondre #23 le: Dimanche, 9 Janv. 2022, 09:31:18 »

     Thumbs up
    Στα τζετ δεν αδειάζουμε μιας και υπάρχει και το 2ο ντεπόζιτο που πρέπει να είναι πάντα γεμάτο για την αποφυγή φυσαλίδων   Thumbs up
    Journalisée
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 487



    « Répondre #24 le: Jeudi, 10 Fιvr. 2022, 19:43:19 »

     Εκπληξη
    Journalisée
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 324



    « Répondre #25 le: Mercredi, 29 Nov. 2023, 08:38:15 »

    Διαβασα ολα το ποστ με ενδιαφερον
    Για το μπεταντιν το μασησα λιγο στην αρχη ,καλα ειναι μετα απο τετοια συμβουλη να υπαρχει κατι τυπου χαχαχα στο τελος για να προστατευσουμε και τους πτωχους το πνευματι :-)) (βλεπε εμενα)
    Nομιζω οτι ο φιλος Μεγαλος Γατος πρεπει να χαλαρωσει λιγο , η απαντηση δεν αρμοζει αναμεσα σε φιλους αερομοντελιστες.
    Για το Biocide ,παλια  χρησημοποιουσα κατι παρομοιο σε βιομηχανικα Laser ,εγραφαν επανω οτι ηταν πολυ τοξικα και οτι προκαλουν καρκινογενεσεις τερατογενεσεις κτλ.
    Γραφει κατι παρομοιο και αυτο το προιον που αναφερθηκε ??
    Αν ναι θα προτιμουσα να πεταω και λιγο καυσιμο που και που..
    Επισεις τα φαινομενα αυτα εμφανιζονται και με την κυροζινη η μονο στα πετρελαια ?
    φιλικα
    Ηλιας
    Journalisée
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 324



    « Répondre #26 le: Mercredi, 29 Nov. 2023, 08:58:57 »

    Στα τζετ δεν αδειάζουμε μιας και υπάρχει και το 2ο ντεπόζιτο που πρέπει να είναι πάντα γεμάτο για την αποφυγή φυσαλίδων   Thumbs up
    Μηπος με bladder tank λυνεται και αυτο το προβλημα ? Επισεις ειναι διαφανες και βλεπεις καλυτερα τι γινεται μεσα.
    Journalisée
    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Fil de discussion: Προστασία Jet-Fuel απο μόλυνση
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.032 secondes avec 25 requêtes.